Kärsitkö vai käykö päinvastoin, kun ihastuit toiseen?

Anonyymi

Sinä parisuhteessa oleva, kunnollinen, tunnollinen, komea, lahjakas mies: olisiko sinulle mahdollista, että voisit rakastua ihan yhtäkkiä toiseen, vaikka olet onnellinen omassa vakituisessa suhteessasi? Haluan vain tietää, jos näin on, niin millaista se silloin sinulle on? Kärsitkö tilanteessa ja jätätkö asian siihen? Vai koetko pikemminkin onnea siitä, että näette toisianne edes joskus? Mistä se toinen osapuoli voi tietää, että myös sinun kohdallasi on tapahtunut niin? Yritätkö kaikin keinoin välttää kohtaamista tämän uuden ihastuksen kanssa, jotta et kärsi siitä vai onko niin, että itse asiassa itsekin toivot ja odotat jonkinlaista pientä vihjettä häneltä? Tiedätte, että mitään suhdetta ei voisi syntyä kuitenkaan. Haluatte olla lojaaleja puolisoillenne.
Onko täällä palstalla yhtään rakkaustutkijaa, filosofia, ihmisasiantuntijaa? Kaipaisin älykästä, monipuolista keskustelua asiasta. Ei tarvitse heittää mitään katkeria, ilkeitä kommentteja tähän tällä kertaa. Eikö voitaisi yrittää yhdessä ymmärtää tätä, miksi niin voi tapahtua? Jos läheisyyttä ja rakkautta omassa suhteessa riittää ja silti rakastuu yhdessä hetkessä samaan aikaan myös toiseen. Onko ilmiö harvinainen? Oletteko koskaan kokeneet näin?

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensin kehut itsesi maasta taivaisiiin lahjakkaaksi, komeaksi ym ja seuraavaksi toivot jotain yleistä filosofista keskustelua, no kukin tyylillään

    • Anonyymi

      En kommetoi tänne enää mitään muuta kuin sen, että saavuttamattomuus tpiseen katkeroittaa ja pahimillaan sairastuttaa.

      • Anonyymi

        Saavuttamattomuus toiseen? Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saavuttamattomuus toiseen? Mitä tarkoitat?

        Se, ettei meitä tule


    • Anonyymi

      Mitä helvettiä? Ei ole kovin normaalia.

      • Anonyymi

        Iltä tuntuu olla rakastettu


      • Anonyymi

        Niin, minkä siis koet olevan provoilussa ja itsensä kehumisessa normaalia? Se on taas ruokatunti kohta ja pakko yrittää keksiä jotain millä mälvätä eikös näin? Ei normaalia muuten sekään ja aiheettomat aiheet alkaa olla loppu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, minkä siis koet olevan provoilussa ja itsensä kehumisessa normaalia? Se on taas ruokatunti kohta ja pakko yrittää keksiä jotain millä mälvätä eikös näin? Ei normaalia muuten sekään ja aiheettomat aiheet alkaa olla loppu

        En täällä juuri kirjoita työajalla, ja todellakaan aloittajan mainitsema skenario ei ole normaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En täällä juuri kirjoita työajalla, ja todellakaan aloittajan mainitsema skenario ei ole normaali.

        No niin, mutta sitäpä juuri kyselin, että miksi otat näitä trollauksia tosissasi, onko fantastista kuvitella, että joku nainen kirjoittaa näin kun selvästi mies itse kehuu itseään suunnattoman lahjakkaaksi. Varmasti joku yksinäinen ätmi. Minäpä vähän luulen, ettei falski päivittelysi koskaan kohdistu miesoletettuihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, mutta sitäpä juuri kyselin, että miksi otat näitä trollauksia tosissasi, onko fantastista kuvitella, että joku nainen kirjoittaa näin kun selvästi mies itse kehuu itseään suunnattoman lahjakkaaksi. Varmasti joku yksinäinen ätmi. Minäpä vähän luulen, ettei falski päivittelysi koskaan kohdistu miesoletettuihin

        Vastaukseni on osoitettu miehelle. Mitä siinä yrität maalailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaukseni on osoitettu miehelle. Mitä siinä yrität maalailla

        Pahoittelen erehdystä, ei kai siinä kummempaa sitten


    • Anonyymi

      Ihastuksia tulee ja menee parisuhteessa ehdottoman lojaali puolisolle.
      Nainen sivusta

    • Anonyymi

      Tämä kuuluisi koppirukousosastolle.

    • Anonyymi

      Niin, suomi24 -palstalla ei synny mitään syvällisempää keskustelua. Tulipahan testattua. Ei kannata takertua sanoihin fiksu, komea tai lahjakas. Ne eivät kuulu siihen aiheen pääpointtiin mitenkään. Aloittaja on nainen. Keskustelun avaus jäi yritykseksi.

    • Anonyymi

      Tällaisia todellisuudessa munaminämiehet ovat. Otit sitten sellaisen puolisoksesi.

      • Anonyymi

        Kunnollisetkin ihastuu mutta ei vie ihastusta eteenpäin. Pitää kiinni siitä mihin on sitoutunut. Eli sinuun nainen. Ei petä.ei jätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnollisetkin ihastuu mutta ei vie ihastusta eteenpäin. Pitää kiinni siitä mihin on sitoutunut. Eli sinuun nainen. Ei petä.ei jätä.

        Ei ole normaalia ihastua parisuhteessa ollessa toiseen ihmiseen. Ei ainakaan mulle. Mutta en harrastakaan ihmissuhteita tyyliin kunhan nyt on joku joka on samaa mieltä että tässä on järkeä alkaa jotain suhdetta perustamaan. Ei ole kyse rakkaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole normaalia ihastua parisuhteessa ollessa toiseen ihmiseen. Ei ainakaan mulle. Mutta en harrastakaan ihmissuhteita tyyliin kunhan nyt on joku joka on samaa mieltä että tässä on järkeä alkaa jotain suhdetta perustamaan. Ei ole kyse rakkaudesta.

        Hmm. Joudut ehkä sanoistasi vielä vastuuseen. Kyllä kaikki ihastuu,ehkäpä jopa rakastuu. Sinäkin. Mutta ihastuminen ja rakastuminenkin on ohimenevää. Ainoa pysyvä on rakkaus ja lupaus. Se ei katoa ikävuosien myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm. Joudut ehkä sanoistasi vielä vastuuseen. Kyllä kaikki ihastuu,ehkäpä jopa rakastuu. Sinäkin. Mutta ihastuminen ja rakastuminenkin on ohimenevää. Ainoa pysyvä on rakkaus ja lupaus. Se ei katoa ikävuosien myötä.

        Sinetöity rakkaus ja siinä pysyminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm. Joudut ehkä sanoistasi vielä vastuuseen. Kyllä kaikki ihastuu,ehkäpä jopa rakastuu. Sinäkin. Mutta ihastuminen ja rakastuminenkin on ohimenevää. Ainoa pysyvä on rakkaus ja lupaus. Se ei katoa ikävuosien myötä.

        Noo ihastunut puoliso ei pysty huomioimaan omaa puolisoaan eikä pysty hänelle rakkautta osoittamaan. Voi mennä jopa riitelyksi ja puolison haukkumiseksi onhan ihastus sentään paljon parempi kun häntä katsoo vaaleanpunaisten lasien läpi.
        Onko se sitten rakkautta jossa puoliso jää sivusta katsojaksi ja tuntee itsensä hylätyksi.
        Ei minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm. Joudut ehkä sanoistasi vielä vastuuseen. Kyllä kaikki ihastuu,ehkäpä jopa rakastuu. Sinäkin. Mutta ihastuminen ja rakastuminenkin on ohimenevää. Ainoa pysyvä on rakkaus ja lupaus. Se ei katoa ikävuosien myötä.

        Kun olen ollut tekemisissä yhden ihmisen kanssa pitkään, olen ollut sitoutunut vain tähän yhteen. Ei mulla riittäisi edes voimavarat ihastuilla/antaa huomiota kelle tahansa.


    • Anonyymi

      Minä käyn ainakin vieraissa.

    • Anonyymi

      Ei ole rakkautta se. Sellaiset ihastumiset ja rakastumiset jätetään parisuhteen ulkopuolelle.näkymättömiin. ja Tekemättömiin.
      Omaa rakkainta ei tahdota satuttaa. Ei sitä,jonka kanssa on perhe ja lapset. Johon avioliitolla sitouduttiin.

      • Anonyymi

        Se on elämää

        Kaikki ei oo kunnossa


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä tästä. Siksi asiaa ei tulla edistämään. Joku on puhunut kaksoisliekistä. Vaikka en ihan siitä termistä niin tiedä, niin jollakin tavalla kyse on siitä. Siitä, että kohtaa toisen ihmisen sellaisella arjen tason ylittävällä tavalla, niin kuin vaikkapa taiteessa ja musiikissa kohdataan.
        Jos sinä lukija et ole sitä kokenut, et voi ehkä ymmärtääkään sitä, joten ihan turha on sivaltaa tähän ikävää kommenttia. Etsi sinäkin sen sijaan itsellesi hyvä kokemus toisen ihmisen kanssa.
        Ei vain ole nyt hänen ja minun aika olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tästä. Siksi asiaa ei tulla edistämään. Joku on puhunut kaksoisliekistä. Vaikka en ihan siitä termistä niin tiedä, niin jollakin tavalla kyse on siitä. Siitä, että kohtaa toisen ihmisen sellaisella arjen tason ylittävällä tavalla, niin kuin vaikkapa taiteessa ja musiikissa kohdataan.
        Jos sinä lukija et ole sitä kokenut, et voi ehkä ymmärtääkään sitä, joten ihan turha on sivaltaa tähän ikävää kommenttia. Etsi sinäkin sen sijaan itsellesi hyvä kokemus toisen ihmisen kanssa.
        Ei vain ole nyt hänen ja minun aika olla.

        Onko se toinen ihminen tosta ”yhteydestä” samaa mieltä?


    • Anonyymi

      Eihän sitä tiedä. Ei varmaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14891
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3085
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    4. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3076
    5. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe