Puoli vuotta rakkautta

Anonyymi

Meni hukkaan 💔 TietĂ€isitpĂ€ vain mutta et halua.

24

604

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      SiinĂ€ on puoli vuotta liikaa. Haluaisin 💘

      • Anonyymi

        HĂ€n ei halunnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HĂ€n ei halunnut.

        Jos ei halunnut eikö se ole selvÀ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HĂ€n ei halunnut.

        No jos ei halunnut, on parempi lopettaa heti alkuun, ettÀ turhat haaveet eivÀt saa tulta alleen.

        - sivusta


    • Anonyymi

      Haluan, meillÀ meni 2 kk hukkaan, voitas jatkaa mihin jÀÀtiin... Tuu kÀymÀÀn tÀÀllÀ r..kylÀssÀ

      • Anonyymi

        HÀn ei asu ÀrrÀllÀ alkavassa paikassa.


    • Anonyymi

      aikansa bylsii, sit kyllÀstyy, ja ei siin rakkautta ollu, pelkkÀÀ panoa johon kyllÀstyy.....

    • Anonyymi

      MitÀÀn ole vielÀ ollutkaan, todellisuudessa.

      • Anonyymi

        Paitsi mun tunteet. EikÀ mitÀÀn pÀÀssyt kunnolla alkamaan koska hÀn ei sitÀ halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi mun tunteet. EikÀ mitÀÀn pÀÀssyt kunnolla alkamaan koska hÀn ei sitÀ halua.

        TiedÀn millaista se on. MinÀkin olen kÀrvistellyt tunteideni kanssa yksin melkein vuoden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi mun tunteet. EikÀ mitÀÀn pÀÀssyt kunnolla alkamaan koska hÀn ei sitÀ halua.

        KyllÀ hÀn haluaa, ota ensin selvÀÀ kasvokkain ÀlÀ jonkun palstan perusteella tee johtopÀÀtöstÀ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KyllÀ hÀn haluaa, ota ensin selvÀÀ kasvokkain ÀlÀ jonkun palstan perusteella tee johtopÀÀtöstÀ.

        Ei liity palstaan aloitus vaan oikean elÀmÀn tapahtumiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi mun tunteet. EikÀ mitÀÀn pÀÀssyt kunnolla alkamaan koska hÀn ei sitÀ halua.

        No mieti toimintaa jos ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi mun tunteet. EikÀ mitÀÀn pÀÀssyt kunnolla alkamaan koska hÀn ei sitÀ halua.

        Miten niin en halua? Siis jos olet HĂ€n - HĂ€n itse ei halunnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TiedÀn millaista se on. MinÀkin olen kÀrvistellyt tunteideni kanssa yksin melkein vuoden.

        MinĂ€ yli vuoden💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity palstaan aloitus vaan oikean elÀmÀn tapahtumiin.

        HÀn ei myöskÀÀn liity palstaan.


    • Anonyymi

      TÀÀllÀ kuka haluaa rakkautta niin oikeasti se ei edes halua, koska rakkaus tapahtuu oikeassa elÀmÀssÀ ei tÀÀllÀ. Ihmiset jotkut kaipaa tÀÀllÀ vain hypetystÀ ja oman ekon nostoa toisen ihmisen sanoilla ei muuta. Jos olet noin rakastunut miksi et soita? Haluatko tuntea vain jotain palsta rakkautta ei muuta? Onhan se sitten iltaseilla kiva kömpiÀ Aviomihen/naisen viereen kun joku on kehunut, sitÀ se suurimalla osalla on tÀÀllÀ.

      • Anonyymi

        No olipa taas analyysiÀ ja raakaa yleistÀmistÀ.


    • Anonyymi

      Panos-tuotos persiillÀÀn, ketuttaa ku oravaa kÀpy jÀÀssÀ.

      • Anonyymi

        Ketuttaahan se hukkaenergia joka laitettu.


    • Anonyymi

      KyllÀ haluan. Luulet vain muuta.

      • Anonyymi

        Toni satakunnasta tietÀÀ sen ettÀ Sonja joka on samasta maakunnasta
        rakastaa minua myös. Numeromme on tallessa.


    • Anonyymi

      TietÀisitpÀ mitÀ nÀmÀ kirjoitukset tÀÀllÀ on aiheuttanut monelle. VÀhÀn kuin ohituskaista suorqa kohteeseen, jolla voi olla jonkun muun kanssa kesken asiat ...

    Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lÀhes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lĂ€hes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljĂ€ JyvĂ€skylĂ€n Outlaws MC:n jĂ€sentĂ€ vangittu: "MÀÀrĂ€t p
      JyvÀskylÀ
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, nÀin sen nÀimme. On helppo luvata kehareille, eikÀ ne ymmÀrrÀ,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. NÀhtÀiskö ylihuomenna taas siellÀ missÀ viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyÀ, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. TehdÀÀn taas sitÀ meidÀn salakivaa.
      IkÀvÀ
      5
      1517
    5. SinÀkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystĂ€ katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ÀÀneen siinĂ€ se nyt meni😅😅... Lis
      IkÀvÀ
      6
      1495
    6. Housuvaippojen kÀyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan kÀyttÀmÀÀn vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiÀ. Tuntuu, ettÀ ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. HyvÀÀ yötÀ ja kauniita unia!

      TÀytyy alkaa taas nukkumaan, ettÀ jaksaa taas tÀmÀn pÀivÀn haasteet. Aikainen tipu madon löytÀÀ, vai miten se ÀrsyttÀvÀ
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdÀ lepakkopöntön. TietÀÀkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössÀ Žvai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitÀ ja revi siitÀ

      EnkÀ revi, ei kiinnosta hevon vittua teidÀn asiat ja elÀmÀ. Revi itte vaan sitÀ emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin kÀyttö tÀltÀ pÀivÀltÀ

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydÀlle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      HĂ€meenlinna
      4
      1138
    Aihe