Kielletty intohimo - kerro oma tarinasi

Ajattelin elävöittää tätä ketjua kielletyillä intohomoilla aloittamalla omalla tarinallani, joka on tosi,
Noin parikymppisenä eleleimme opiskelijaelämää avavaimoni kanssa. Hänen nuorempi pikkusisko (nimetään vaikka ) H oli kovin mustasukkainen, koska vein systerin huomion aina ollessamme anoppilassa, Teinityttö paiskoi ovia ja osoitti mieltään, Pääsimme kuitentkin juttuväläihin ja iltaiset jutustelut menivät välillä niin pitkään, että avovaimoni alkoi olla mustasukkainen,
Aikaa kului rauhallisissa merkeissä pari vuotta. Olimme viettämässä perhejhannusta mökillä, Uimme ja hulluttelimme koko päivän. Sitten tietenkin menimme saunaan, vanhempi sukupolvi oli jo mökissä., mutta meillä oli hauskaa vedessä ja rannalla.
Olimme tietenkin avokkini kanssa alasti saunassa ja H piti uimapuvun päällään häveliäänä tyttönä, hän oli muistaaksen noin 16- vuotias silloin
Löylyjen jälkeen hän teki jotain odottamatonta. Minä istuin rantasaunassa ihan kiukaan vieressä ja H tulee ihan mun eteen ja riisuu uimapuvun ja alkaa peseytymään, olishan siellä ollut tilaa muuallakin, mutta siihe tuli esittelemään varsin mallikasta teinikroppaansa varsin viettelevästi ja täytyy sanoa, että en ole kauniimpia rintarauhasia nähnyt eläissäni,
Sitten aikaa virtaa pari vuotta. H oli käynyt meidän luona useamminkin mutta eräänä kesänä lähdimmer H:n kanssa kaksin yöuinnille, koska isosysteri ei jaksanut. Hulluttelimme vedessä ja teimme vähän epäsopivia uintiliikkeeitä toisiimme tarrautuneena. Olimme molemmat ihan kiimassa, sellaisessa jota ei saisi olla olemassa vaimon pikkusysterin kanssa. Rauhoittelimme ja kuivailimme toisemme ja tuliha siinä pari pusukin vaihdettua. Intohimo oli ihan valtava ja pysyy aina mielissämme, ollaan myöhemmin siitä hetkestä juteltu H;n kanssa kun se kuuma kielletty kutina kylmässä vedessä antaa potkua molepien seksielämään, vaikkakin eri kumppaneiden kassa.

14

1770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko tämä tosi tarina?

      • Mmmm, arvaisin, että oli kalastamista, heruttamista, saada muilta vastaavia tarinoita, mistä lie syystä.

        Ja saatan hyvinkin olla väärässä, mutta sikäli kuin muistan, ei nikin profiilissa näkyvä lainaus De Mellolta mennyt ihan niin kuin se profiilissa on esitetty. Mutta mä oon jo vanha mies, muisti ei ole enää entisensä :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Mmmm, arvaisin, että oli kalastamista, heruttamista, saada muilta vastaavia tarinoita, mistä lie syystä.

        Ja saatan hyvinkin olla väärässä, mutta sikäli kuin muistan, ei nikin profiilissa näkyvä lainaus De Mellolta mennyt ihan niin kuin se profiilissa on esitetty. Mutta mä oon jo vanha mies, muisti ei ole enää entisensä :)

        Joo, ajattelin että kuulosti niin kliseiseltä tuo avovaimon pikkusisko. :D

        Voin minäkin olla toki väärässä, siksi kysyinkin.

        De Mellolla on tällainenkin hajatelma, kaivoin sanasta sanaan tuolta googlella, kun itse muistin vain osan tästä.

        Rakkaus tarkoittaa: ”Olen täysin onnellinen ilman sinua rakas, kaikki on hyvin.” Se tarkoittaa: ”Toivon sinulle kaikkea hyvää ja annan sinun olla vapaa. Kun saan sinut, olen iloinen; kun en saa sinua, en ole onneton.”

        Minusta mainio.


      • Bätääs kirjoitti:

        Joo, ajattelin että kuulosti niin kliseiseltä tuo avovaimon pikkusisko. :D

        Voin minäkin olla toki väärässä, siksi kysyinkin.

        De Mellolla on tällainenkin hajatelma, kaivoin sanasta sanaan tuolta googlella, kun itse muistin vain osan tästä.

        Rakkaus tarkoittaa: ”Olen täysin onnellinen ilman sinua rakas, kaikki on hyvin.” Se tarkoittaa: ”Toivon sinulle kaikkea hyvää ja annan sinun olla vapaa. Kun saan sinut, olen iloinen; kun en saa sinua, en ole onneton.”

        Minusta mainio.

        No kliseinen se ainakin on, mutta ei sellaista tarinaa etteikö totta toinen puoli, niin tiedäpä sitten tuosta.

        Mello on luultavasti parasta, mitä olen ikinä lukenut. Ja tuo lainauksesikin kertoo siitä todella hyvin :)


      • randombypasser kirjoitti:

        No kliseinen se ainakin on, mutta ei sellaista tarinaa etteikö totta toinen puoli, niin tiedäpä sitten tuosta.

        Mello on luultavasti parasta, mitä olen ikinä lukenut. Ja tuo lainauksesikin kertoo siitä todella hyvin :)

        Hyvin oivallettuja viisauksia Mellolla näkyy olevan. Niitä on miellyttävää ja inspiroivaa lukea. Saa itselleenkin niin sanotusti jotain purtavaa tai todettavaa, näinhän se on. :)


      • Bätääs kirjoitti:

        Hyvin oivallettuja viisauksia Mellolla näkyy olevan. Niitä on miellyttävää ja inspiroivaa lukea. Saa itselleenkin niin sanotusti jotain purtavaa tai todettavaa, näinhän se on. :)

        On, sillä on paljon hyvää tarinaa, varsinkin jos niitä jaksaa jäädä miettimään hetkeksi :)


    • Anonyymi

      Kerron nyt en ole kertonut kenellekään.
      Appi ukko oli 20vuotta vanhempi anoppia.
      Anoppi oli 45 kun mä 25 ja vaimoni 19..
      Sit se tapahtui vaimo läksi noin 200km päähän hakee apen kanssa sänkyä.
      Kesä kuuma vaatteita vähä.. Ja kuumat katseet anopin kanssa halattiin puristelin tisuja runsaita.. Huohotti kun pudotin sen pikkarit.. Elä työnnä hän sanoi minä sormetin anoppi alkoi saamaan.. Survsisin ison melani huusi kiimasta.... Onko se siellä voi voi... Vetelin rdestakasin.. Anopin melkein tajuttomaksi.. Voi sitä rakkauden määrää kun pitkä puute anopilta loppui..
      Jyystin nuoruuden innolla.. Kymmenen vuotta kesti.. Päättyi anopin äkilliseen kuolemaan aivoverenvuoto... Kiitos salassa loppuun asti

    • Myönnän että aloitukseni oli herutustarina tälle palstalle, jonka jo avauksessakin mainitsin. Tarina on kuitenkin täysin totta, mutta ajatuksenani oli elävöittää tätä palstaa omalla tarinallani kielletystä intohimosta. Ainakin itseäni sellaiset ovat tätä Tellusta tallaanneena jääneet mieliin. No ei mulla ole toista yhtä hyvää tositarinaa esittää. Tämä on seurannut mua koko elämäni.

    • Anonyymi

      Oon leidari ja menin rakastumaan naimisissaolevaan mieheen. No se tuttu tarina. En kerro tänne kaikkee, ainakaan vielä.

      • Anonyymi

        Melkee kaikiha tänne on kirjotettu.


      • Anonyymi

        Hyi he​lv​etti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkee kaikiha tänne on kirjotettu.

        Jokohan kohta on kaikki asiat käsitelty vai onko vielä jotain?


    • Anonyymi

      Ei ole moisia iloja. Päätin olla yksin ja toimii.

    • Anonyymi

      Yksinaoaisuus korostuu tässäkin pitäisi tarkastella laajemmin ongelmaa joka koskettaa meitä kaikkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe