Mä sanon mies sulle

Anonyymi

Et se päivä tulee, ku jäät kiinni teoistas. Ja sä tuut vastaa niistä sun teoistas. Siitä miten pitkään mädätit mun elämää nettivainokampanjallas ja manipunoillas. Se päivä tulee viel. Sen lupaan sulle.

24

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on jollain vainoharhaisella siimat vesillä.

      • Anonyymi

        Tämä aloitus oli mieheltä naiselle.


      • Anonyymi

        Kerttu missä olet


    • Anonyymi

      En halunnut pilata elämääsi. Pelkäsin koko ajan että menetän sinut. Luen viestejä
      mietin koska olet paikalla. Aina et ole ollut. Olen tehnyt virheitä. En ole ollut
      täällä kuin vain ja ainoastaan rakkauden takia. En ole vainonnut sinua eikä
      tarkoitus ollut manipuloida sinua. Mitään tarkoituksellista kamppanjaa en
      ole pitänyt täällä. Tarkoitus oli että olisit elämässäni vielä.

      • Anonyymi

        Ei täällä voi omia viestejä anonyymin kirjoittamana. Ihan todellakin täällä herkemmät voivat mennä psykoosiin. Eikö teillä ole minkäänlaista kontaktia toisiinne oikeassa elämässä? Aloittajakin on mennyt sekaisin jostain vai uhkaileeko ihan? No kaikenlaista on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä voi omia viestejä anonyymin kirjoittamana. Ihan todellakin täällä herkemmät voivat mennä psykoosiin. Eikö teillä ole minkäänlaista kontaktia toisiinne oikeassa elämässä? Aloittajakin on mennyt sekaisin jostain vai uhkaileeko ihan? No kaikenlaista on.

        Tuo on totta että hulluksi täällä tulee. Kuka täällä jaksaa olla jos ei jotain ole ikävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta että hulluksi täällä tulee. Kuka täällä jaksaa olla jos ei jotain ole ikävä.

        Ei kukaan muu vapaaehtoisesti. Onko ikävöinti tervettä? Ja jos ei, niin missä kohtaa ylittyy se raja, ettei ole enää tervettä???


    • Anonyymi

      Luulin aiemmin että olet jossain muualla kuin täällä. Aistin että eräs ihana sonja
      on ollut täällä etsimässä vain ja ainoastaan minua.

      • Anonyymi

        *Sonja


    • Anonyymi

      Isi

      • Anonyymi

        Nyt on niin likainen olo. Olen kysynyt että onko minusta tehty rikosilmoitusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on niin likainen olo. Olen kysynyt että onko minusta tehty rikosilmoitusta

        Tarkoitus ei ollut vainota ketään.


    • Anonyymi

      Haluan että nämä ihmiset keitä olen loukannut ottavat minuun yhteyttä
      Sovitellaan asia.

      • Anonyymi

        Mieheksi tunnistelijaanko haluat suhteen!

        No anna palaa!

        Multa saat sen takia pakit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheksi tunnistelijaanko haluat suhteen!

        No anna palaa!

        Multa saat sen takia pakit!

        Haluan suhteen, olen halunnut aina rakastua. Olen ennen ollut ujo naisten suhteen.


    • Anonyymi

      Ok. Sellasta tänää

      • Anonyymi

        Näetkö usein täällä samoja oletettuja kirjoittajia nimettömien tekstien takana? Käytkö päivittäin tsekkailemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näetkö usein täällä samoja oletettuja kirjoittajia nimettömien tekstien takana? Käytkö päivittäin tsekkailemassa?

        Sinä taidat nähdä kun noin kimpaannut Ok sanasta? Näetkö jonkun asiayhteyden? Onko se veljesi trolli? No onhan se ja maali taas! Ihanaa leijonat ijhanaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näetkö usein täällä samoja oletettuja kirjoittajia nimettömien tekstien takana? Käytkö päivittäin tsekkailemassa?

        Kyllä tuo tunari vaaan taitaa käydä viljelemässä naurettavia mietelauseitaan omahyväiseen tyyliin ja dumaamassa kirjoituksia vailla mitään syytä tai perustetta. Surullinen tapaus


    • Anonyymi

      Psyko mies. Hanki hoitoa. Jätä ap viaton uhri rauhaan.

    • Anonyymi

      Tuo miehittely, se on sun juttus, plus muut touhus. Olen syönyt kurkkuvoileipiä, olutta ruokajuomaksi, sitten sain television, että siinä miehelle telkkari, joten taitoin telkkarin kahteen osaan, murskasin sen. Siivosin jälkeni, senkin maata vaivaava hutsunpyrky, hupsis.....
      Moro.
      https://m.youtube.com/watch?v=KoqPy1hk3BI

    • Anonyymi

      Teon sana mainittu.

    • Anonyymi

      Eiköhän se mene niin, että manipuloijat ja nettivihakampanjoijat joutaakin jäädä kiinni sukupuolesta riippumatta, eli on kyllä outoa käydä jupisemassa tällaisiin aloituksiin jotain torjuvia kommentteja. Herää todellakin kysymys, että kuinka sairasta jengiä täällä pyörii. Sivusta.

      • Anonyymi

        Manipulointi ja mikään oma epävirallinen kamppanja ei ollut syynä tähän kaikkeen. Täällä
        on tarkoitus avautua jonkun ikävöimänsä ihmisen takia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe