moi
oon niin masentunut tällä hetkellä.. poikaystäväni ei välitä paljon minusta tai niin ainakin tuntuu.. vaikka se väittääkin ihan muuta. miks? näetkö rakastaako hän oikeasti minua? vai mikä sitä vaivaa ku on tuollainen minua kohtaan? loukkaa välillä niin pahasti että sydän oikeen murtuu.. =(
pliis auta mua..
Cherry-rakas
epätoivoinen-tyttö
1
126
Vastaukset
Kyllä näkisin, että hän kuitenkin Sinua rakastaa - hänellä on vaan kovin puutteellinen tunteiden ilmaisutaito tällä hetkellä, eikä hän aina ymmärrä tekojen ja sanojen syy- ja seuraussuhteita. Kunhan hän tuosta hieman kasvaa ja aikuistuu ja oppii paremmin ihmissuhdetaitoja, asiat alkavat lutviutua paremmin. Ota asia puheeksi hänen kanssaan ihan rauhallisesti ja selitä, kuinka tämä teko ja nuo sanat aivan oikeasti satuttavat - kysy häneltä eikö hän ole huomannut sitä? Parempaa jatkoa teille toivottelen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381