Nainen, mitä sinä tahdot?

Anonyymi

Jotkut tahtovat ja jos sen heille lupaa antaa, niin ei kelpaa. :D

Täältä löytyisi kyllä ehdokkaita sinne huvikumpuun, vai mitä te tahdotte?

Ongelmana on ollut sellainen, että jotkut eivät osaa päättää tai tiedä mitä he oikeasti tahtovat.
On siksi hyvä ettei kirjoiteta kaikkea kiveen vaan pidetään mahdollisuudet muutoksille auki.
Ex naiseni halusi viikinkielämää, viikinkiajasta hän unelmoi ja tahtoi sitä tosissaan ja epäilin tietysti että haluaa minnekään keskiajalle...
Eihän se tarvinnut lopulta kuin mökkireissun kaverin mökille.
Siellä oli kuivakäymälä, vesi lämmitettiin padassa ja haettiin järvestä ja juomavesi porakaivosta.
Oli sentään sähköt mutta kylläpä oli ankeaa elämää kuulemma vaikka oli luksusta viikinkiaikoihin verrattuna...... :D

Mutta, mitä tahansa tahdot naiseni, se voidaan saavuttaa.
Missä sinä olet?
:)

69

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi kyllä minulle hyvä tuo, parenpi kuin mitä nyt on!

    • Anonyymi

      Toivon rakkautta. Siis molemminpuolisia tunteita ja hellyyttä, kosketusta, rakastelua, läsnäoloa, hiljaisia hetkiä yhdessä makoillen, silmiin laatimista, molemmin puolista kuulluksi ja nähdyksi tulemista.

      Toivon pitkäaikaista rakkaussuhdetta, Silti rakkaus on suuri arvo elämässä, eikä lyhytkestoinenkaan intensiivinen suhde vähennä rakkauden arvoa. Olen siis valmis katsomaan kortit ja ottamaan vastaan ja antamaan takaisin sen mitä elämä suo. En voi olla aloitteellinen muuta kuin hienovaraisesti, koska olen vanhempi ja nainen. Pahin mitä voisi tapahtua, olisi se, että ahdistelisin ilman tarkoitusta. Joudun vain odottamaan ja katsomaan onko hänellä kiinnostusta. S-nainen

      • Anonyymi

        Olisko nuppikärkinen nuijakulli mitään?

        T. Mies


      • Anonyymi

        Itse en halua lyhytkestoista intensiivistä suhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en halua lyhytkestoista intensiivistä suhdetta.

        Ei lyhyempi intensiivinen suhde ole omakaan tavoite. Silti joskus niin käy, vaikka muuta toivoisi.

        Ehkä yritin pohjimmiltaan sanoa, vaikka huonosti sen ilmaisinkin, että en pelkää epäonnistumista. Näin, koska rakkaus ja sen tavoittelu on paljon tärkeämpi arvo kuin tavoite välttää pettymyksiä. Antamatta ei voi saada, eikä uskaltamatta voittaa.. t. S-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en halua lyhytkestoista intensiivistä suhdetta.

        En minäkään. Haluan ainoastaan sellaisen ikuisuuteen jatkuvan rakkaussuhteen. Sellaisen missä on hyvä ja turvallinen olla ja elää.


    • Anonyymi

      No minä haluan sellaista viikinkielämää. Paskahuusi ja muut työt eivät pelota.

      • Anonyymi

        Siihen se jossain vaiheessa kuitenkin menee että on vaihtoehdot vähissä, joten paras totutella jo. Lämmin karhuntalja ja mukava, kauniisti kohteleva mies siinä kyljessä, niin se on luksusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen se jossain vaiheessa kuitenkin menee että on vaihtoehdot vähissä, joten paras totutella jo. Lämmin karhuntalja ja mukava, kauniisti kohteleva mies siinä kyljessä, niin se on luksusta.

        Jatkan vielä. Toivoisin kumppania, jonka kanssa yhdessä voisi kokea arjen pienet ilot ja murheet. Toverillinen suhde, lämpöä ja romantiikkaa unohtamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä. Toivoisin kumppania, jonka kanssa yhdessä voisi kokea arjen pienet ilot ja murheet. Toverillinen suhde, lämpöä ja romantiikkaa unohtamatta.

        Hulvatonta heittäytymistä seikkailujen syövereihin yhdessä hänen kanssaan. En paljoa elämältä vaadi. Rakkautta toivon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen se jossain vaiheessa kuitenkin menee että on vaihtoehdot vähissä, joten paras totutella jo. Lämmin karhuntalja ja mukava, kauniisti kohteleva mies siinä kyljessä, niin se on luksusta.

        Mitkä vaihtoehdot ovat vähissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulvatonta heittäytymistä seikkailujen syövereihin yhdessä hänen kanssaan. En paljoa elämältä vaadi. Rakkautta toivon.

        Seikkailukin olisi kiinostavaa.
        Myydään kaikki mitä meillä on, ostetaan purjevene, lähdetään jonnekin tahitin, Samoan tms. seuduille eletään purjeveneessä, seikkaillaan ja vaellellaan, siirrytään muualle kun tahdotaan.

        Olisko hienoa?
        Tietysti voisi olla kotikin ja tulonlähde ja lähteä sitten pidemmälle lomalle ja palata kun tahtoo.

        Kaikki on mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä vaihtoehdot ovat vähissä?

        Asumismuotoa tarkoitin. Pois kaupungista ehdottomasti. Ympärillä paljon tilaa ja luontoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asumismuotoa tarkoitin. Pois kaupungista ehdottomasti. Ympärillä paljon tilaa ja luontoa.

        Täällä olisi aloittajan luona tilaa ja luontoa.


      • Anonyymi

        Entäs se riuku? Eikö se sellainen ollut paskahuussia yleisempi tuohon aikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi aloittajan luona tilaa ja luontoa.

        Missä aloittaja majailee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä aloittaja majailee?

        PPM.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulvatonta heittäytymistä seikkailujen syövereihin yhdessä hänen kanssaan. En paljoa elämältä vaadi. Rakkautta toivon.

        On muuten todella hyvä kommentti.
        Et paljon vaadi, mutta tuo olisi todella sitä elämää.
        Aloin itse juuri miettimään, mitä minä haluaisin ja mä tahtoisin tehdä, mennä ja nähdä ja kokea paljon, siihen joku rinnalle matkaamaan niin elämä olisi täydellistä.
        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muuten todella hyvä kommentti.
        Et paljon vaadi, mutta tuo olisi todella sitä elämää.
        Aloin itse juuri miettimään, mitä minä haluaisin ja mä tahtoisin tehdä, mennä ja nähdä ja kokea paljon, siihen joku rinnalle matkaamaan niin elämä olisi täydellistä.
        :)

        Vaan joku? Kuulostaa parilta sukkia jotka pakkaat reppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muuten todella hyvä kommentti.
        Et paljon vaadi, mutta tuo olisi todella sitä elämää.
        Aloin itse juuri miettimään, mitä minä haluaisin ja mä tahtoisin tehdä, mennä ja nähdä ja kokea paljon, siihen joku rinnalle matkaamaan niin elämä olisi täydellistä.
        :)

        Kokonaan pois oravanpyörästä. Sellaista nomadin elämää viettämään. Ollut aikoinaan yleisempää, mitä tänä päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan joku? Kuulostaa parilta sukkia jotka pakkaat reppuun.

        Se joku rakas.
        Mistä sitä tietää vielä kuka se on, joku se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokonaan pois oravanpyörästä. Sellaista nomadin elämää viettämään. Ollut aikoinaan yleisempää, mitä tänä päivänä.

        Kelpaisiko tulonlähde ja sitten loppuelämä matkustellessa missä ikinä tahtookin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaisiko tulonlähde ja sitten loppuelämä matkustellessa missä ikinä tahtookin?

        Sellaseen mä lähtisin, joku kotipesä laitetaan ja tulonlähde pystyyn ja sitten lähdetään millon tahdotaan minne tahdotaan miten tahdotaan.

        Otetaan matkailuauto ja ajetaan ruotsi ja norja läpi, tanska saksa ym.
        Espanjaan, ostetaan sieltä vaikka purjevene ja lähdetään atlantin yli, panaman kanava ja tahitille sieltä samoaan.
        Sitten sieltä kattellaan kaikki muut austraaliat, japanit, vietnamit ym. tullaan takaisin Alaskaan, sieltä joku matkailuauto alle ja kanada läpi ja sitten islantiin.

        Kaikki paikat käydään läpi mitä tahdotaan ja viivytään missä halutaan ja niin kauan kuin tahdotaan.
        Sitten palataan ja ollaan ja saavutetaan vaikka lisää jotain kotimaassa ja lähdetään katsomaan muutkin maailman kolkat.

        Tässä alkaa pian loppumaan se elinaika kun tahtoo mennä ja nähdä.
        Vielä ehtis kun on about nelikymppinen.
        Mistä löytyy nainen joka lähtisi mukaan matkustelemaan ja näkemään?
        Löytyykö sellaista Suomesta, täällä tuntuu olevan enemmän erakkoja.
        Islannista joku viikinkinainen ehkä?
        Olisiko kellään mitään vihjettä antaa mistä päin maailmaa sellaista seikkailijaa kannattaa mennä metsästelemään?

        Yksi voisi olla se matkailuauto alle ja ehkä joku liftari löytyy joka jää matkalle mukaan näkemään kaiken mitä maailma tarjoaa.
        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PPM.

        Pohjois-Pohjanmaalla?
        👩🐱‍👤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjois-Pohjanmaalla?
        👩🐱‍👤

        Jep......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjois-Pohjanmaalla?
        👩🐱‍👤

        Onko kaukanakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjois-Pohjanmaalla?
        👩🐱‍👤

        Mitä jos mä alan sulkemaan ovea, alkaako sieltä kuulumaan maukumista ja raapimista?
        :)
        Oikeesti, mä en sillee ymmärrä naisia että miten te teette päätöksiä asioiden suhteen?

        Katsos kun ehkä sä tykkäät olla yksin, mä taas tahtoisin jonkun rinnalle kenen kanssa voi yhdessä elää unelmiakin todeksi.

        Jos sä tulisit tänne, mä antaisin sulle tosta vaikka moottorisahan käteen ja näytän mene tonne ja kaada puut sitä mökkiä varten.
        Rakenna siihen se eka versio saat harjotella, sitten sä ymmärrät vaikka tahdot olla yksin, että olishan se kiva että siinä olisi toinenkin mukana auttamassa ja seuraa pitämässä ym.
        Ja minähän olisin siinä :)
        Ja ymmärrät kuinka helppoa ihmisen on lähteä unelmiaan toteuttamaan, se on se oma pää ja mieli mikä estää.
        Mä olen mukava osaava kaveri, autan sua kaikessa myös päätöksenteossa.
        Mutta mulla ei ole aikaa odotella, katos ku jos tahdot kylvää niin kylvölle on aikansa.
        Tossa olisi penkkaa ja penkkiä ja peltoa, ellei sinne kukaan noita siemeniä kylvä niin turha sitä on sitten kyntää, antaa olla nurmella vaan.
        Pari huonetta olisi tuossa, jos projektihuonetta tarvitset, niin siitä valitsemaan vaan.
        Mitä tarvitset, elektroniikkaa, tietsikkaa, juotosasemaa, servoja, kaikkea löytyy 3d tulostinta cnc leikkuria piirilevyä mikro-ohjainta ja robottia myöden.
        Ei muuta kuin toteuttamaan ideoita, mulla onkin tossa muutama projekti jos tarvitaan rahaa niin kyllä varmaan menisi kaupaksi ja omaan käyttöönhän ne aluksi tuleekin.

        Jos tässä ei aleta niin paikka vaihtuu kohteet vaihtuu, mä en jää paikalle vaan pysyn maailman mukana jopa muutaman askeleen edellä.
        Mulla on se mahdollisuus lähteä milloin vaan minne vaan, koska mä pystyn jättämään kaiken maallisen taakseni ja kokoamaan sen uudestaan halutessani missä tahansa.
        Mä olen voittaja, voittanut maailman ja mä etsin naista rinnalleni ja löydän sen.
        Kun sulla on työkalut, niin ellet sä käytä niitä, ne menee hukkaan.
        :)

        Mä etsin naista jonka kanssa viihdyn, voin rakastaa ja hän rakastaa.
        Ja kaikki on mahdollista saavuttaa, kunhan se nainen joskus sen ymmärtää, että täytyy hänenkin ottaa se askel ja tehdä päätöksensä.

        Pian alkaa ne tapahtumat ja sieltä jostain mä sen löydän viimeistään.
        Tässä alkaa oikeasti tulemaan kiire jos yhtään katselet mitä maailmalla tapahtuu, niin olethan valmis?
        Mulla on täällä halutessani kaikki valmiina, mutta mä voin lähteä myös muualle, koska jossain on nainen ehkä sinun kaltainen, ideoita omaava ja tykkäisi toteuttaa unelmiaan ja mä haen sen vaikka sieltä Alaskasta jos tarvis, tai jään sinne Alaskaan.
        Hänen ei tarvitse kuin tutustua muhun ja silloin hän on mun ja häntä odottaa elämä jossa hän saa ihan kaiken mitä tahtoo vain saavuttaa, sen lupaan rakkaalleni.
        Mä olen jotenkin sellainen, että vedän kyllä ihmisiä puoleeni ja mun kanssa viihtyy ja mulle on helppo jutella.
        Me varmaan hymyiltäis aika paljon ja meillä olisi aika kivaa.
        :)

        Mä tiedän, että olen oikeasti aika ihana mies, tarviin vaan sen ihanan naisen jolle sen todistan.
        ;)

        Käynkö hakemassa jo puutarhakalusteet tuohon pihalle valmiiksi kun tulet, että voidaan istuskella ja jutella ja juoda kahvit tai teetä?
        Vai annetaanko pölyyntyä varastossa seuraavaa varten?
        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos mä alan sulkemaan ovea, alkaako sieltä kuulumaan maukumista ja raapimista?
        :)
        Oikeesti, mä en sillee ymmärrä naisia että miten te teette päätöksiä asioiden suhteen?

        Katsos kun ehkä sä tykkäät olla yksin, mä taas tahtoisin jonkun rinnalle kenen kanssa voi yhdessä elää unelmiakin todeksi.

        Jos sä tulisit tänne, mä antaisin sulle tosta vaikka moottorisahan käteen ja näytän mene tonne ja kaada puut sitä mökkiä varten.
        Rakenna siihen se eka versio saat harjotella, sitten sä ymmärrät vaikka tahdot olla yksin, että olishan se kiva että siinä olisi toinenkin mukana auttamassa ja seuraa pitämässä ym.
        Ja minähän olisin siinä :)
        Ja ymmärrät kuinka helppoa ihmisen on lähteä unelmiaan toteuttamaan, se on se oma pää ja mieli mikä estää.
        Mä olen mukava osaava kaveri, autan sua kaikessa myös päätöksenteossa.
        Mutta mulla ei ole aikaa odotella, katos ku jos tahdot kylvää niin kylvölle on aikansa.
        Tossa olisi penkkaa ja penkkiä ja peltoa, ellei sinne kukaan noita siemeniä kylvä niin turha sitä on sitten kyntää, antaa olla nurmella vaan.
        Pari huonetta olisi tuossa, jos projektihuonetta tarvitset, niin siitä valitsemaan vaan.
        Mitä tarvitset, elektroniikkaa, tietsikkaa, juotosasemaa, servoja, kaikkea löytyy 3d tulostinta cnc leikkuria piirilevyä mikro-ohjainta ja robottia myöden.
        Ei muuta kuin toteuttamaan ideoita, mulla onkin tossa muutama projekti jos tarvitaan rahaa niin kyllä varmaan menisi kaupaksi ja omaan käyttöönhän ne aluksi tuleekin.

        Jos tässä ei aleta niin paikka vaihtuu kohteet vaihtuu, mä en jää paikalle vaan pysyn maailman mukana jopa muutaman askeleen edellä.
        Mulla on se mahdollisuus lähteä milloin vaan minne vaan, koska mä pystyn jättämään kaiken maallisen taakseni ja kokoamaan sen uudestaan halutessani missä tahansa.
        Mä olen voittaja, voittanut maailman ja mä etsin naista rinnalleni ja löydän sen.
        Kun sulla on työkalut, niin ellet sä käytä niitä, ne menee hukkaan.
        :)

        Mä etsin naista jonka kanssa viihdyn, voin rakastaa ja hän rakastaa.
        Ja kaikki on mahdollista saavuttaa, kunhan se nainen joskus sen ymmärtää, että täytyy hänenkin ottaa se askel ja tehdä päätöksensä.

        Pian alkaa ne tapahtumat ja sieltä jostain mä sen löydän viimeistään.
        Tässä alkaa oikeasti tulemaan kiire jos yhtään katselet mitä maailmalla tapahtuu, niin olethan valmis?
        Mulla on täällä halutessani kaikki valmiina, mutta mä voin lähteä myös muualle, koska jossain on nainen ehkä sinun kaltainen, ideoita omaava ja tykkäisi toteuttaa unelmiaan ja mä haen sen vaikka sieltä Alaskasta jos tarvis, tai jään sinne Alaskaan.
        Hänen ei tarvitse kuin tutustua muhun ja silloin hän on mun ja häntä odottaa elämä jossa hän saa ihan kaiken mitä tahtoo vain saavuttaa, sen lupaan rakkaalleni.
        Mä olen jotenkin sellainen, että vedän kyllä ihmisiä puoleeni ja mun kanssa viihtyy ja mulle on helppo jutella.
        Me varmaan hymyiltäis aika paljon ja meillä olisi aika kivaa.
        :)

        Mä tiedän, että olen oikeasti aika ihana mies, tarviin vaan sen ihanan naisen jolle sen todistan.
        ;)

        Käynkö hakemassa jo puutarhakalusteet tuohon pihalle valmiiksi kun tulet, että voidaan istuskella ja jutella ja juoda kahvit tai teetä?
        Vai annetaanko pölyyntyä varastossa seuraavaa varten?
        :)

        Voi sinua vuoren erakko.
        Olet kuin kissa joka ei osaa päättää meneekö se vai tuleeko se. :)
        Kuin kapula rattaissa olet, vai eteneekö asiat mielestäsi hyvin? :)
        Tahdot päättää, etkä osaa päättää.
        Kun mä lähden tekemään, sä roikkuisit mun jalassa kiinni kuin kahle ja pitäisit mua paikoillaan.
        Loukkaannutko helposti vai oletko huumorintajuinen?
        Oletko leikkisä?
        Jos tulisit käymään, olisitko hiljainen ja ujo?
        Jäisitkö yöksi?
        Voitaishan me vaikka grillatakin jotain.
        Saisit nukkua sohvalla.
        Tai sitten voit mennä hotelliin, ihan miten tahdot.
        Olisiko sinulla kiire takaisin kotiin?
        Olisko sulla kissa odottamassa?
        Ota mukaan ellet saa sille hoitajaa tms.

        :)

        Emmä tiiä, aika vaikeelta vaikutat.
        Torjut mut, mutta ihan väärillä syillä.
        Miksi kuiteski seuraat mua, niinku vainoat?
        Ihan ku olisit kiinostunut.........Kukapa ei olisi?
        Tässä vähän hämmentelen.

        Paljon sulla on matkaa, onko liian kaukana?
        Niinku about johonki vaikka ihan keskelle aluetta, vaikka ei olisikaan keskellä.
        Hajosiko siihen vai onko liian lähellä?
        Enempi parempi, sitten voi ihan rauhassa tavata jos tavataan.
        Tietenkin jos kaikki synkkaa.

        Sun kanssa ollaan nyt jutskailtu, ja tunnetaan aika hyvin sillee niinku pintapuolisesti.
        Onhan täällä muitakin, mut katos ku sä oot aika vahvasti tunkeillu ni tiedätkö itsekään miksi?
        Ehkä meistä vois tulla kavereita?
        :)

        Tule vähän höpöttelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos mä alan sulkemaan ovea, alkaako sieltä kuulumaan maukumista ja raapimista?
        :)
        Oikeesti, mä en sillee ymmärrä naisia että miten te teette päätöksiä asioiden suhteen?

        Katsos kun ehkä sä tykkäät olla yksin, mä taas tahtoisin jonkun rinnalle kenen kanssa voi yhdessä elää unelmiakin todeksi.

        Jos sä tulisit tänne, mä antaisin sulle tosta vaikka moottorisahan käteen ja näytän mene tonne ja kaada puut sitä mökkiä varten.
        Rakenna siihen se eka versio saat harjotella, sitten sä ymmärrät vaikka tahdot olla yksin, että olishan se kiva että siinä olisi toinenkin mukana auttamassa ja seuraa pitämässä ym.
        Ja minähän olisin siinä :)
        Ja ymmärrät kuinka helppoa ihmisen on lähteä unelmiaan toteuttamaan, se on se oma pää ja mieli mikä estää.
        Mä olen mukava osaava kaveri, autan sua kaikessa myös päätöksenteossa.
        Mutta mulla ei ole aikaa odotella, katos ku jos tahdot kylvää niin kylvölle on aikansa.
        Tossa olisi penkkaa ja penkkiä ja peltoa, ellei sinne kukaan noita siemeniä kylvä niin turha sitä on sitten kyntää, antaa olla nurmella vaan.
        Pari huonetta olisi tuossa, jos projektihuonetta tarvitset, niin siitä valitsemaan vaan.
        Mitä tarvitset, elektroniikkaa, tietsikkaa, juotosasemaa, servoja, kaikkea löytyy 3d tulostinta cnc leikkuria piirilevyä mikro-ohjainta ja robottia myöden.
        Ei muuta kuin toteuttamaan ideoita, mulla onkin tossa muutama projekti jos tarvitaan rahaa niin kyllä varmaan menisi kaupaksi ja omaan käyttöönhän ne aluksi tuleekin.

        Jos tässä ei aleta niin paikka vaihtuu kohteet vaihtuu, mä en jää paikalle vaan pysyn maailman mukana jopa muutaman askeleen edellä.
        Mulla on se mahdollisuus lähteä milloin vaan minne vaan, koska mä pystyn jättämään kaiken maallisen taakseni ja kokoamaan sen uudestaan halutessani missä tahansa.
        Mä olen voittaja, voittanut maailman ja mä etsin naista rinnalleni ja löydän sen.
        Kun sulla on työkalut, niin ellet sä käytä niitä, ne menee hukkaan.
        :)

        Mä etsin naista jonka kanssa viihdyn, voin rakastaa ja hän rakastaa.
        Ja kaikki on mahdollista saavuttaa, kunhan se nainen joskus sen ymmärtää, että täytyy hänenkin ottaa se askel ja tehdä päätöksensä.

        Pian alkaa ne tapahtumat ja sieltä jostain mä sen löydän viimeistään.
        Tässä alkaa oikeasti tulemaan kiire jos yhtään katselet mitä maailmalla tapahtuu, niin olethan valmis?
        Mulla on täällä halutessani kaikki valmiina, mutta mä voin lähteä myös muualle, koska jossain on nainen ehkä sinun kaltainen, ideoita omaava ja tykkäisi toteuttaa unelmiaan ja mä haen sen vaikka sieltä Alaskasta jos tarvis, tai jään sinne Alaskaan.
        Hänen ei tarvitse kuin tutustua muhun ja silloin hän on mun ja häntä odottaa elämä jossa hän saa ihan kaiken mitä tahtoo vain saavuttaa, sen lupaan rakkaalleni.
        Mä olen jotenkin sellainen, että vedän kyllä ihmisiä puoleeni ja mun kanssa viihtyy ja mulle on helppo jutella.
        Me varmaan hymyiltäis aika paljon ja meillä olisi aika kivaa.
        :)

        Mä tiedän, että olen oikeasti aika ihana mies, tarviin vaan sen ihanan naisen jolle sen todistan.
        ;)

        Käynkö hakemassa jo puutarhakalusteet tuohon pihalle valmiiksi kun tulet, että voidaan istuskella ja jutella ja juoda kahvit tai teetä?
        Vai annetaanko pölyyntyä varastossa seuraavaa varten?
        :)

        En ole käyttänyt moottorisahaa, enkä pidä moottorisahan äänestäkään. Herkät korvat.
        👩🐱‍👤💤
        Mikset itse kaada sitä puuta, vaan laitat täysin pätemättömän siihen hommaan? Miehellä pitäis olla enemmän niitä voimiakin. Olen piirtäjä, en rakentaja. Uusi-Seelanti miellyttää enemmän kuin Alaska kun oikein aloin miettimään.
        On ollut väsymystä ja muutakin.
        Palstalla en tee päätöksiä kenenkään kanssa.
        Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua vuoren erakko.
        Olet kuin kissa joka ei osaa päättää meneekö se vai tuleeko se. :)
        Kuin kapula rattaissa olet, vai eteneekö asiat mielestäsi hyvin? :)
        Tahdot päättää, etkä osaa päättää.
        Kun mä lähden tekemään, sä roikkuisit mun jalassa kiinni kuin kahle ja pitäisit mua paikoillaan.
        Loukkaannutko helposti vai oletko huumorintajuinen?
        Oletko leikkisä?
        Jos tulisit käymään, olisitko hiljainen ja ujo?
        Jäisitkö yöksi?
        Voitaishan me vaikka grillatakin jotain.
        Saisit nukkua sohvalla.
        Tai sitten voit mennä hotelliin, ihan miten tahdot.
        Olisiko sinulla kiire takaisin kotiin?
        Olisko sulla kissa odottamassa?
        Ota mukaan ellet saa sille hoitajaa tms.

        :)

        Emmä tiiä, aika vaikeelta vaikutat.
        Torjut mut, mutta ihan väärillä syillä.
        Miksi kuiteski seuraat mua, niinku vainoat?
        Ihan ku olisit kiinostunut.........Kukapa ei olisi?
        Tässä vähän hämmentelen.

        Paljon sulla on matkaa, onko liian kaukana?
        Niinku about johonki vaikka ihan keskelle aluetta, vaikka ei olisikaan keskellä.
        Hajosiko siihen vai onko liian lähellä?
        Enempi parempi, sitten voi ihan rauhassa tavata jos tavataan.
        Tietenkin jos kaikki synkkaa.

        Sun kanssa ollaan nyt jutskailtu, ja tunnetaan aika hyvin sillee niinku pintapuolisesti.
        Onhan täällä muitakin, mut katos ku sä oot aika vahvasti tunkeillu ni tiedätkö itsekään miksi?
        Ehkä meistä vois tulla kavereita?
        :)

        Tule vähän höpöttelemään.

        En kyllä roiku kenessäkään, enkä estä kenenkään menemisiä. Osaan päättä asioista kunhan ne ovat realistiset ja järkevät. Loukkaannun, olen huumorintajuinen ja leikkisä. Aluksi olisin ujo ja hiljainen ja sitten myöhemmin tarvitsisit korvatulpatjos jostakin asiasta innostuisin. Että jäisinkö yöksi, jaa-a. Tuuntemattoman miehen luokse. En taitais uskaltaa. Ja kissani painaa 12kg, et raskasta olis sitä raahata ja se ei mahdu tavalliseen kissan kuljetuskoppiin. Pitäis hankkia koirankuiljetuslaatikko. Sillä on mun entisen koiran häkki, mutta se häkki ei mahdu joka autoon.
        Olen vaikea jos tahdon tai olen loukkaantunut, mutta olen myös mukava normaalisti, tietenkin riippuen mistä päin tuulee.
        Olen ollut täältä poissa, joskus vain käväsemässä palstalla. En mä vainoa ketään ja jos siltä susta tuntuu niin jätänkin sut rauhaan.
        Sorry, et olen tunkeillut. Olen ehkä luullut sua toiseksi.
        Mut mulla on toinen kiikarissa, ollut jo pitkään. Aion tehdä siirron ja ottaa selvää tulisko meitä sen toisen kanssa. Sais sillekkin sit jonkun ratkaisun, puoleen jos toiseen.
        Ja asun paikassa jonka luonto on niin moninainen ja mulle niin rakas, et en tiedä vaihtaisinko sitä alaskaan. Nää kotimaiset nallekarhut tuolla metsässä on mukavampia kuin Alaskan karhut.
        No, nyt en taida tulla vähään aikaan palstalle kirjoittamaan.
        👩🐱‍👤💤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole käyttänyt moottorisahaa, enkä pidä moottorisahan äänestäkään. Herkät korvat.
        👩🐱‍👤💤
        Mikset itse kaada sitä puuta, vaan laitat täysin pätemättömän siihen hommaan? Miehellä pitäis olla enemmän niitä voimiakin. Olen piirtäjä, en rakentaja. Uusi-Seelanti miellyttää enemmän kuin Alaska kun oikein aloin miettimään.
        On ollut väsymystä ja muutakin.
        Palstalla en tee päätöksiä kenenkään kanssa.
        Öitä.

        Noku sä tahdoit sitä mökkiä ja sitte sulla oli vasara ja jakoavain ja mittaa ja muuta, niin kai sulla sahakin pysyy kädessä.

        Mä opettaisin sut käyttämään sahaa, akkusaha vois olla kiva.
        Mut jos oot sellanen hento, niin ei sitten.
        Aattelin vaan ku sellanen erakko yksin, niin sulla olis jotain erätaitoja ja puut kaatuu ym.
        :)

        Uusiseelanti kiinosti mua joskus, mut se on niin pieni maa ja ohan vuoristomaisemat ihan jees, mutta ite tykkään enemmän kun on tilaa.
        Mutta toki veisin sut sinnekin.
        Nyt petyin kun jos sä tulit mulle huuteleen rakas ja muuta, niin nyt sain rukkaset.
        Ainaki kutoisit sellaset mulle.
        :)

        Oikein, ei päätöksiä, vasta kun tavataan jos tavataan, se päätös tavata pitää joskus tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä roiku kenessäkään, enkä estä kenenkään menemisiä. Osaan päättä asioista kunhan ne ovat realistiset ja järkevät. Loukkaannun, olen huumorintajuinen ja leikkisä. Aluksi olisin ujo ja hiljainen ja sitten myöhemmin tarvitsisit korvatulpatjos jostakin asiasta innostuisin. Että jäisinkö yöksi, jaa-a. Tuuntemattoman miehen luokse. En taitais uskaltaa. Ja kissani painaa 12kg, et raskasta olis sitä raahata ja se ei mahdu tavalliseen kissan kuljetuskoppiin. Pitäis hankkia koirankuiljetuslaatikko. Sillä on mun entisen koiran häkki, mutta se häkki ei mahdu joka autoon.
        Olen vaikea jos tahdon tai olen loukkaantunut, mutta olen myös mukava normaalisti, tietenkin riippuen mistä päin tuulee.
        Olen ollut täältä poissa, joskus vain käväsemässä palstalla. En mä vainoa ketään ja jos siltä susta tuntuu niin jätänkin sut rauhaan.
        Sorry, et olen tunkeillut. Olen ehkä luullut sua toiseksi.
        Mut mulla on toinen kiikarissa, ollut jo pitkään. Aion tehdä siirron ja ottaa selvää tulisko meitä sen toisen kanssa. Sais sillekkin sit jonkun ratkaisun, puoleen jos toiseen.
        Ja asun paikassa jonka luonto on niin moninainen ja mulle niin rakas, et en tiedä vaihtaisinko sitä alaskaan. Nää kotimaiset nallekarhut tuolla metsässä on mukavampia kuin Alaskan karhut.
        No, nyt en taida tulla vähään aikaan palstalle kirjoittamaan.
        👩🐱‍👤💤

        Kiva juttu :)
        Meinasin vaan ku aluks riideltiin, että mä muka rajottaisin sua ni en rajoittais ja sitten kokeilin tietysti rajoittaisitko sä mua.
        Heti aloit määräilemään, nyt ei alaska kelpaakaan enää ja joudutaan lähtee uuteen seelantiin.
        :D
        No ei, kunhan nyt höpöttelen.
        Mä luulen että oikeesti jos tulisit käymään, niin uskaltaisit varmaan jäädä yöksikin, niinku siinä mielessä, että en varmaan ole mitenkään pelottava.
        Onhan se tietenkin näin ajateltuna aika outoa, mut se riippuu jos tulee se tunne kuin olis tuntenu toisen jo kauan, tulee vaan toimeen ja on hyvä olla toisen kanssa.
        Mutta eipä siitä enempää.

        Mä yritän saada susta vähän juttua ulos enemmänkin.
        Et sä nyt vainoa vaikka kummitteletkin siinä, mut ei se haittaa, ihan kiva kummitus olet. :)
        Sun kanssa voi vaihdella pari sanaa ja sillee ja onhan se nyt tärkeetä koittaa saada jotain kuvaa enemmänkin myös luonteesta kun kerran rakkautta on jo vannottu.
        Mut jos sulla on se toinen kiikarissa, niin ota ihmeessä selvää.
        Tuu sitte kertomaan miten kävi ja voidaanhan mekin ehkä tavata, jos mun höpinät on kiinostanut, niin sellanen mä oon.

        Rohkeesti vaan otat hihasta kiinni ja tuut roikkumaan jos tarvii.
        Älä mun takia pysy poissa vaan tuu useemminki mun takia, kuten oot tehnykin.
        Luulisin ja uskoisin, että kyllä joku juttu meissä niinku sillee yhdistelee ja vetää puoleensa tms. you know, siksi sitä yritetäänkin ottaa selvää että mikä se juttu on.

        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva juttu :)
        Meinasin vaan ku aluks riideltiin, että mä muka rajottaisin sua ni en rajoittais ja sitten kokeilin tietysti rajoittaisitko sä mua.
        Heti aloit määräilemään, nyt ei alaska kelpaakaan enää ja joudutaan lähtee uuteen seelantiin.
        :D
        No ei, kunhan nyt höpöttelen.
        Mä luulen että oikeesti jos tulisit käymään, niin uskaltaisit varmaan jäädä yöksikin, niinku siinä mielessä, että en varmaan ole mitenkään pelottava.
        Onhan se tietenkin näin ajateltuna aika outoa, mut se riippuu jos tulee se tunne kuin olis tuntenu toisen jo kauan, tulee vaan toimeen ja on hyvä olla toisen kanssa.
        Mutta eipä siitä enempää.

        Mä yritän saada susta vähän juttua ulos enemmänkin.
        Et sä nyt vainoa vaikka kummitteletkin siinä, mut ei se haittaa, ihan kiva kummitus olet. :)
        Sun kanssa voi vaihdella pari sanaa ja sillee ja onhan se nyt tärkeetä koittaa saada jotain kuvaa enemmänkin myös luonteesta kun kerran rakkautta on jo vannottu.
        Mut jos sulla on se toinen kiikarissa, niin ota ihmeessä selvää.
        Tuu sitte kertomaan miten kävi ja voidaanhan mekin ehkä tavata, jos mun höpinät on kiinostanut, niin sellanen mä oon.

        Rohkeesti vaan otat hihasta kiinni ja tuut roikkumaan jos tarvii.
        Älä mun takia pysy poissa vaan tuu useemminki mun takia, kuten oot tehnykin.
        Luulisin ja uskoisin, että kyllä joku juttu meissä niinku sillee yhdistelee ja vetää puoleensa tms. you know, siksi sitä yritetäänkin ottaa selvää että mikä se juttu on.

        :)

        Vielä erakolle.
        Ihan muutama kysymys kun olen vihjaillut joitain asioita.
        Sinähän uskot, mutta kuinka syvästi ja vahvasti?
        Miettisin vaan sellaisia, että olethan oikeasti ajan tasalla?
        Ajattelin vaan, että onko rento meininki vai kuin valmistautuminen tuleviin menossa?
        :)


    • Anonyymi

      Rauhaa, tilaa ja aikaa. Ajan kanssa opin luottamaan ihmisiin. Kunhan asiat pn jårjestyksestä, muuttaa pois täältä lasten kanssa. Tulla onnelliseksi ja olla ikinä katsomatta taakse. Unohtaa nämä vuodet ja ihmiset.

    • Anonyymi

      Puheiden toteutumista todeksi,rakkautta,lämpöä,välittämistä

      • Anonyymi

        Se on kaikkein helpoin asia hommata maalliset.
        Vaikein on sen rakastavan kumppanin löytäminen ja yhteen hiileen puhaltaminen, siihen kumppanin ei pysty vaikuttamaan.
        Rauta vääntyy, puut katkeaa, kaikki voi hiota ja työstää ostaa myydä, mutta missä se kumppani, joka rakastaa ja pysyy myötä ja vastamäessä, jonka kanssa suhde kestää kaikki tyrskyt ja myrskyt?

        Sellaisen kun löytäisi, hän saa päälle ihan kaiken mitä vain toivoo tai unelmoi.


    • Anonyymi

      Mitä tahdon? No hänet miehen tietysti. Hän on niin komea joka suunnasta. Harmittaa ettei päästy edes puhumaan toisillemme koskaan.

      • Anonyymi

        Miksi haluat jonkun pelkän ulkonäön perusteella ilman mitään kontaktia?
        Ei se toimi noin. Komeus ei vaan riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat jonkun pelkän ulkonäön perusteella ilman mitään kontaktia?
        Ei se toimi noin. Komeus ei vaan riitä.

        Koska en saa mielestäni. Herätti tunteita ja ajatuksia.


    • Anonyymi

      Jos haluaa olla barbie? Varmaan miehille mieleen, kuin pumpattava nukke

    • Anonyymi

      Haluan vain yhden miehen ja haluan antaa kaiken vain hänelle tietylle. Viihdyn oikein hyvin yksinkin. Jos en saa häntä, elän yksin ja unohdan suhteet ja tunteet. Ehkä joku päivä edessäni seisoo seuraava "hän". Eihän sitä koskaan tiedä. Etsimään en ala.

    • Anonyymi

      Ja ei kun yritys jatkuu...
      Hyvä kun jättäydyin pois...
      T: Ässä

      • Anonyymi

        Toiset jaksaa viedä aloittamansa asiat loppuun.
        He jopa kysyvät naisten mielipidettä ja tahtoa.
        Eivät pakota.
        Mä olen jollekin se todellinen kultakimpale, jollekin joka arvostaa minun ominaisuuksiani.
        :)


      • Anonyymi

        Mä en lopettanut mitään, mä yritin sovitella loppuun asti, avata silmiä, rakentaa enkä hajoittaa.
        Mä olen sanojeni mittainen, thats it.
        Sä voisit oppia multa paljon, jos vaan kuuntelet.
        :)


      • Anonyymi

        Mulla oli joskus kissa, sille ku avasi oven, se jäi siihen oven väliin paikalleen.
        Sitä piti vähän tuupata, että se meni ulos taikka jos se oli tulossa sisälle, se miukusi ja raapi ovea ja kun avasi oven se ei heti tullutkaan sisälle vaan jäi siihen ihmettelemään.
        Se oli sellanen vähän itsepäinen kissa ja tarvis vähän apua.

        Mutta sitten kun se tuli sisälle, se sai ruokaa ja se tuli vierelle ja se kehräsi tyytyväisenä.
        :)

        Kerrohan sinä itsestäsi.
        ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli joskus kissa, sille ku avasi oven, se jäi siihen oven väliin paikalleen.
        Sitä piti vähän tuupata, että se meni ulos taikka jos se oli tulossa sisälle, se miukusi ja raapi ovea ja kun avasi oven se ei heti tullutkaan sisälle vaan jäi siihen ihmettelemään.
        Se oli sellanen vähän itsepäinen kissa ja tarvis vähän apua.

        Mutta sitten kun se tuli sisälle, se sai ruokaa ja se tuli vierelle ja se kehräsi tyytyväisenä.
        :)

        Kerrohan sinä itsestäsi.
        ;)

        Lapsuudenkodissani ei ole ollut kissoja tai koiria. Sukulaisilla on ollut ainakin koiria.
        Jonkin verran olen ollut niiden kanssa tekemisissä, kun ovat vuosia sitten käyneet
        kylässä. Tädilläni ja hänen miehellä on ollut kolme koiraa. Saksanpaimenkoiria
        kaikki kolme kaksi niistä on kuollut vanhuuteen. Kissojen kanssa olen ollut myös tekemisissä mutta en paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en lopettanut mitään, mä yritin sovitella loppuun asti, avata silmiä, rakentaa enkä hajoittaa.
        Mä olen sanojeni mittainen, thats it.
        Sä voisit oppia multa paljon, jos vaan kuuntelet.
        :)

        Palstalla on vaikea kuunnella. Näköaistia tarvitaan enemmän kuin kuuloaistia.
        Mä olen vain turhautunut kun en tiedä mitä sen yhden miehen päässä liikkuu. No, varmasti minussakin on sen asian suhteen vikaa kun ei ole vain pokkaa ottaa toisen tunteista selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli joskus kissa, sille ku avasi oven, se jäi siihen oven väliin paikalleen.
        Sitä piti vähän tuupata, että se meni ulos taikka jos se oli tulossa sisälle, se miukusi ja raapi ovea ja kun avasi oven se ei heti tullutkaan sisälle vaan jäi siihen ihmettelemään.
        Se oli sellanen vähän itsepäinen kissa ja tarvis vähän apua.

        Mutta sitten kun se tuli sisälle, se sai ruokaa ja se tuli vierelle ja se kehräsi tyytyväisenä.
        :)

        Kerrohan sinä itsestäsi.
        ;)

        Minullakin on ollut sellainen kissa, samalainen jahkaaja kun sinunkin kissasi. Ei kai se sinun kissasi ollut tyttökissa? Se on hyvin tavallista tyttökissoille, jahkailla.
        Jotenkin voi samaistua tuohon sinun kissaasi. Minäkin olen hieman itsepäinen ja en aina osaa päättää mitä tekisin tai minne menisin ja sinne päin.
        En halua anonyymipalstalla antaa itsestäni sen kummempia tunnisteita, ymmärrät varmaan? Vietän vain täällä aikaa. Nyt alan olla jo aika väsynyt. Saatan kohta mennä nukkumaan. Kissa valtasi jo sänkyni.
        Me olemme täällä varmaankin jo keskustelleet. Et kai sinä ole se ihminen, joka ikävöi sitä Sonjaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin on ollut sellainen kissa, samalainen jahkaaja kun sinunkin kissasi. Ei kai se sinun kissasi ollut tyttökissa? Se on hyvin tavallista tyttökissoille, jahkailla.
        Jotenkin voi samaistua tuohon sinun kissaasi. Minäkin olen hieman itsepäinen ja en aina osaa päättää mitä tekisin tai minne menisin ja sinne päin.
        En halua anonyymipalstalla antaa itsestäni sen kummempia tunnisteita, ymmärrät varmaan? Vietän vain täällä aikaa. Nyt alan olla jo aika väsynyt. Saatan kohta mennä nukkumaan. Kissa valtasi jo sänkyni.
        Me olemme täällä varmaankin jo keskustelleet. Et kai sinä ole se ihminen, joka ikävöi sitä Sonjaa?

        Tyttökissa juu.
        Ei palstalla kauheasti kannata antaa liian paljastavaa tuntomerkkiä tai tunnistetta, ymmärrän kyllä.
        Mutta mahdollisuudet on aina siirtyä kun kiinostus herää vaikka chattiin reaaliaikaiseen keskusteluun ja sitä kautta vaihtaa vaikka numerot myöhemmin jos synkkaa.
        Mitään Sonjaa en tiedä.


    • Anonyymi

      Hauska kirjoitus onko se kopioitu juttu jostain radiosta

      • Anonyymi

        Tuo kirjoitus on paikkansapitävä totuus. Ihan oikeasta omasta elämästä. Sen tiedän parhaiten
        itse


    • Anonyymi

      miehen tahdon

      • Anonyymi

        Millaisen miehen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisen miehen?

        mukavan,sytyttävän :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mukavan,sytyttävän :)

        Olen mukava, sytytin juuri maailmansodan, kelpaako? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mukava, sytytin juuri maailmansodan, kelpaako? :)

        Mitä täällä vielä kirjoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä täällä vielä kirjoitat?

        Puhallan sen täyteen liekkiin.
        :)


    • Anonyymi

      Tarvitsen apua.

    • Anonyymi

      Outo

    • Anonyymi

      Terveyttä , onnellisuutta ja turvaallisuuden tunnetta hyväksyntää, voimia ,hyvinvointia, jaksamista, ymmärrystä, lupa olla heikko ja herkkä sekä väsynyt. Levätä. Lopettaa huolehtimisen ja murehtimisen.

    • Anonyymi

      Eri ihmiset tahtovat eriasioita elämänkokemuksesta riippuen.
      Itse haluaisin harmonisen ja rakentavan parisuhteen, mutta rakkaudella olevan.
      Henkisesti ja fyysisesti intiimin.
      ( Suhteen) Jossa voi keskustella kaikista aiheista mitä mieleen juolahtaa.

    • Anonyymi

      Täällä anonyymipalstalla ei treffailla. Minä oon täällä ja sinä siellä. Meillä ei ole nimiä eikä mitään muitakaan. Hullua täällä tuollaisia kysellä.

    • Anonyymi

      Kerro minulle jotain unelmiasi mitä tahtoisit elämässä toteuttaa.
      Mä pystyisin melkein mihin tahansa, mutta yksin ei kiinosta kaksin se olisi tuumasta toimeen.

      Elämässä on aikaa olla paikoillaan kun on vanha ja se tulee luonnostaan, nyt vielä kun voi, kannattaa elää elämä ja toteuttaa niitä unelmia.

      Kerro unelmiasi ja kerro missä sinuun voisi törmätä taikka mistä sinunkaltaisen ihmisen voi tavata tai löytää.

      Lenkkipolulta, järvenrannalta, torilta, puistosta, seurakunnasta, baarista, tms.

      • Anonyymi

        rakkaus,oma asunto/talo,lapset?,yhteiset haaveet,,matkailu,kaksin aina kaunihimpi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rakkaus,oma asunto/talo,lapset?,yhteiset haaveet,,matkailu,kaksin aina kaunihimpi

        mut tunteita pitäis olla,ei voi elämäänsä elää kenen kanssa tahansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut tunteita pitäis olla,ei voi elämäänsä elää kenen kanssa tahansa

        Rakkaushan on se paras tunne mikä pitää kaksi yhdessä.


    • Anonyymi

      Tätä minunkin olisi pitänyt kysellä yhdeltä naiselta vuosia sitten, kun olisi pitänyt tajuta ottaa vain etäisyyttä häneen. Silloin en nähnyt sitä pahuutta, joka hänessä oli sisällä.

    • Anonyymi

      Järvenranta,mökki siellä. Suht alkeellinen. Sauna. Pihatöitä. Puutarha.Kaikenlaista remppaa. Kissa tai kaksikin😊 oman poppoon rauhaa. Harmaata lonkkua. Takkatulen ritinää.Mitä täjän enää kaipaisi?

      • Anonyymi

        Siinä kuulostaa kyllä jo aika hyvältä.
        :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe