Cherry

skorppu

Hei taas!
Katsoisitko mitä kesään ja syksyyn kuuluu? Vielä heilun tässä kahden vaiheilla, uskallanko viedä tämän eroasian loppuun?
Sitten tämä mies jota ainakin kevääksi ja kesäksi lupailit(pidemmälle et nähnyt), no hänen kanssaan kierrämme kuin kissa kuumaa puuroa.(Pitkä, minua vanhempi mies.) Kumpikaan ei uskalla tehdä mitään aloitteen suhteen, pelätään kai kumpikin kasvojen menettämistä tai jotain. Osaatko sanoa miten tästä eteenpäin? Vieläkö on toivoa? Kummalle jää aloite?

Toivottomasti ihastunut, toivonsa melkein menettänyt -skorppu-

6

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä minusta siltä näyttäisi, että vähitellen ajatuksesi alkavat kypsyä kohti lopullista irtiottoa, ethän halua heilua tällaisessa välitilassa loputtomiin?

      Siltä kyllä näyttää tämän toisen miehen suhteen, että aloite jää Sinulle - ellet sinä sitä tee, ei sitä taida tehdä kukaan. Mies arkailee astua toisen 'reviirille', ja toisaalta hänen ajatuksensa pyörivät niin omissa ympyröissään, työasioissa ym., ettei hänelle oikein tule mieleenkään että asioille kenties voisi tehdä jotain. Paljon on nyt siis kiinni omista päätöksistäsi ja ratkaisuistasi. Ihan itsestään eivät asiat nyt lähde etenemään suuntaan eivätkä toiseen, tällä kertaa tulevaisuus on sananmukaisesti omissa käsissäsi.

      Toivoa ei siis kannata menettää, mutta rohkeutta tarvitaan kyllä, jos haluat ettei nykyinen paikallaan junnaus jatku loputtomiin. Voimia ja rohkeutta siis Sinulle toivottelen!

      • skorppu

        Kiitos Cherry!
        Vielä kysyn... En ole mistään yhteyksistä saanut selville sitä onko hän nyt naimisissa? Pystytkö näkemään tämän asian? Aikuisia lapsia hänellä on ainakin kaksi, sen tiedän. *hävettää jo*


      • skorppu kirjoitti:

        Kiitos Cherry!
        Vielä kysyn... En ole mistään yhteyksistä saanut selville sitä onko hän nyt naimisissa? Pystytkö näkemään tämän asian? Aikuisia lapsia hänellä on ainakin kaksi, sen tiedän. *hävettää jo*

        Näkisin että hänellä on meneillään jonkinlainen löyhähkö parisuhde, joka ei ole kovin stabiilissa vaiheessa ,eli se on ehkä juuri alkamaisillaan tai loppumaisillaan. Suhteen laatua on kuitenkin tosi vaikea varmasti määritellä, erehtymisen riski on aika suuri, eli suosittelisin kyllä, jos suinkin rohkenet, keräämään uskalluksesi ja kysymään häneltä itseltään.. Jossain vaiheessahan se on tehtävä, jos asiassa aikoo päästä eteenpäin.. Rohkeutta edelleen siis toivottelen :)


      • skorppu
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Näkisin että hänellä on meneillään jonkinlainen löyhähkö parisuhde, joka ei ole kovin stabiilissa vaiheessa ,eli se on ehkä juuri alkamaisillaan tai loppumaisillaan. Suhteen laatua on kuitenkin tosi vaikea varmasti määritellä, erehtymisen riski on aika suuri, eli suosittelisin kyllä, jos suinkin rohkenet, keräämään uskalluksesi ja kysymään häneltä itseltään.. Jossain vaiheessahan se on tehtävä, jos asiassa aikoo päästä eteenpäin.. Rohkeutta edelleen siis toivottelen :)

        Kolmen viikon sisään tässä on jotain tehtävä, eräästä syystä, joten rohkeutta tarvitaan.
        Kiitos sinulle, nyt poistun vaivaamasta sinua.
        Hyvää kevättä ja halauksia! :)

        -skorppu-


      • skorppu
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Näkisin että hänellä on meneillään jonkinlainen löyhähkö parisuhde, joka ei ole kovin stabiilissa vaiheessa ,eli se on ehkä juuri alkamaisillaan tai loppumaisillaan. Suhteen laatua on kuitenkin tosi vaikea varmasti määritellä, erehtymisen riski on aika suuri, eli suosittelisin kyllä, jos suinkin rohkenet, keräämään uskalluksesi ja kysymään häneltä itseltään.. Jossain vaiheessahan se on tehtävä, jos asiassa aikoo päästä eteenpäin.. Rohkeutta edelleen siis toivottelen :)

        Hei Cherry!
        Jos sinua kiinnostaa tietää kuinka kävi ennusteittesi kanssa, niin tässä palaute.
        Kolmen viikon aikana lupasin asian selvittää ja selvitin myös.Kauniit pakit sain, houkutteleva ajatus kuulemma, mutta varattu on, että näin. En tiedä minne hävisi syksyllä näkemäsi romantiikka valkovuokkojen aikaan ja suhde, joka jatkuu ainakin kesän yli :( Aika tyhjä olo, mutta toisaalta helpottunut, kun nyt tiedän, että tätä ei tarvitse enää miettiä. Tässä on ihmeellistä se, että kuitenkin näit paikan missä tämä tapahtui. Aikuisille ihmisille periaatteessa outo paikka, nimittäin koulu.
        Sitten vielä, jos tässä nyt eron miehestäni saan repäistyksi, osaatko sanoa kumpi muuttaa pois yhteisestä asunnosta? Onkos mitään uusia tuulia kesäksi/syksyksi? Vai tosiaanko tässä sitten yksin ollaan?

        -skorppu-


      • skorppu kirjoitti:

        Hei Cherry!
        Jos sinua kiinnostaa tietää kuinka kävi ennusteittesi kanssa, niin tässä palaute.
        Kolmen viikon aikana lupasin asian selvittää ja selvitin myös.Kauniit pakit sain, houkutteleva ajatus kuulemma, mutta varattu on, että näin. En tiedä minne hävisi syksyllä näkemäsi romantiikka valkovuokkojen aikaan ja suhde, joka jatkuu ainakin kesän yli :( Aika tyhjä olo, mutta toisaalta helpottunut, kun nyt tiedän, että tätä ei tarvitse enää miettiä. Tässä on ihmeellistä se, että kuitenkin näit paikan missä tämä tapahtui. Aikuisille ihmisille periaatteessa outo paikka, nimittäin koulu.
        Sitten vielä, jos tässä nyt eron miehestäni saan repäistyksi, osaatko sanoa kumpi muuttaa pois yhteisestä asunnosta? Onkos mitään uusia tuulia kesäksi/syksyksi? Vai tosiaanko tässä sitten yksin ollaan?

        -skorppu-

        Hei skorppu ja anteeksi etten viestiäsi ollut huomannut - olin tosiaan keväästä lähtien pitkään kokonaan poissa täältä :(

        Kyllä siltä näyttäisi, että Sinulla on muutto edessä, mikäli eroon päädyt. Olet nyt sellaisessa välitilassa, jossa voi olla liikkeellä tuollaisia romanttisiakin energioita, kuten viime syksynä aistin olevan tulossa, mutta jotka sitten eivät lopulta täysin toteudukaan. Johonkin päätökseen sinun olisi päädyttävä - joko siihen, ettet ole tyytyväinen nykyiseen ja jätät sen rohkeasti taaksesi, tai sitten siihen, että teet nykyisestä suhteestasi tyydyttävämmän - mikä sekin on täysin mahdollista.

        Tämä syksy näyttäytyy kyllä vähän harmaana ja elottomana, mutta energiat voivat muuttua hyvin nopeastikin mikäli olosuhteet ympärilläsi muuttuvat. Nykyisissä olosuhteissa tuskin mitään uutta ja pysyvää pääsee syntymään. Rohkeutta ja tahdonvoimaa siis Sinulle toivotan tärkeisiin elämänvalintoihisi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe