I, Robot..?

Queen

Voisko joku kertoo siitä elokuvasta "I, Robot" ku haluisin nähä sen. Onks se sellasta et ammutaan pyssyillä tai muilla aseilla tai onks siin muuten jotain "raakoi" kohtii?? Siis en mä pelkää mitään ampumista vaan ku mun pikkusisko haluis nähä sen myös, et onks se sit sille liian...?

14

796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotdevil-92

riippuu siitä minkä ikänen sun pikkusisko on... jos se on alle 9 niin se ei oo ihan sen leffa mut muuten on ok. et se sen kattois... se on tosi hyvä leffa jossa ei muistaakseni ole mitään hirveän raakaa.. juoni tosi hyvä ja elokuva kertoo tulevaisuudesta, vuodesta 2035 jolloin robotit tekevät kaikki työt mutta ovat kuitenkin ohjelmoitu osa väärin...e4lokuva on hauska,surullinen,kiinnostava ja jännittävä..oli ilo olla avuksi..! :D

• Queen

Kiitti! Sisko on just 10! Toivottavasti se elokuva on kiva!!! Jos pitäis antaa arvosana nii minkä anatasit?

• hotdevil-92
        Queen kirjoitti:

Kiitti! Sisko on just 10! Toivottavasti se elokuva on kiva!!! Jos pitäis antaa arvosana nii minkä anatasit?

en tiiä..meil on imuroitunanetistä mut oon kattonu vaa kerran koska kävin kattomassa sen elokuvis.. kyl sun siskos sen voi kattoo koska ei sinä mitään raakaa mun mielestä oo mut jos vanhemmat jotain sanoo niin älä syytä mua..! x) ehkä antaisin sille leffalle joku..4 tähtee ku on omaperänen juoni ja hyvät näyttelijät ja sonny on nii söötti! :) hyviä elokuvia hetkiä! p.s. minkä ikänen sä muuten oot? :)

• Queen
        hotdevil-92 kirjoitti:

en tiiä..meil on imuroitunanetistä mut oon kattonu vaa kerran koska kävin kattomassa sen elokuvis.. kyl sun siskos sen voi kattoo koska ei sinä mitään raakaa mun mielestä oo mut jos vanhemmat jotain sanoo niin älä syytä mua..! x) ehkä antaisin sille leffalle joku..4 tähtee ku on omaperänen juoni ja hyvät näyttelijät ja sonny on nii söötti! :) hyviä elokuvia hetkiä! p.s. minkä ikänen sä muuten oot? :)

Oon 13 w tyttönen. Sä?

• Queen
        Queen kirjoitti:

Oon 13 w tyttönen. Sä?

Ohops! Mä oon katos niin sokee et en huomannu et oot 92! ;) Voi mua...! Mikä on muuten sun mielestä paras scifi-leffa?

• hotdevil-92
        Queen kirjoitti:

Ohops! Mä oon katos niin sokee et en huomannu et oot 92! ;) Voi mua...! Mikä on muuten sun mielestä paras scifi-leffa?

enpä tiiä...niit on aika monta hyvää mut luulisinpa et alien4:ylösnousemus on paras.!

• Queen
        hotdevil-92 kirjoitti:

enpä tiiä...niit on aika monta hyvää mut luulisinpa et alien4:ylösnousemus on paras.!

En o nähny mitään mainitsemistasi elokuvista mut oon kyl kuullu niistä! En oikeen tiiä mikä ois paras..en oo paljoo kattonu scifiä, I, Robot kulostaa kyl kivalta..Tää ei sit liity mitenkään näihin elokuvahöpinöihin mut aattelin kysyy et mistä musasta tykkäät?

• hotdevil-92
        Queen kirjoitti:

En o nähny mitään mainitsemistasi elokuvista mut oon kyl kuullu niistä! En oikeen tiiä mikä ois paras..en oo paljoo kattonu scifiä, I, Robot kulostaa kyl kivalta..Tää ei sit liity mitenkään näihin elokuvahöpinöihin mut aattelin kysyy et mistä musasta tykkäät?

juu juu..ei kyl liity musiikkiin mutta tykkään rockista enite ja sit myös hevistä.. jos et oo nähy niit nii kantsii kattoo :D minkäs ikänen sä olitkaan? :D

• Queen
        hotdevil-92 kirjoitti:

juu juu..ei kyl liity musiikkiin mutta tykkään rockista enite ja sit myös hevistä.. jos et oo nähy niit nii kantsii kattoo :D minkäs ikänen sä olitkaan? :D

13 täytän kohtapuoliin. Voiitko muuten alkaa mailata?

• hotdevil-92
        Queen kirjoitti:

13 täytän kohtapuoliin. Voiitko muuten alkaa mailata?

käyhän se :) kuiskaa: mun sähköposti on: [email protected] älkää sit muut ottako sitä paitsi söpöt FIXUT pojat xp hähhää mailaa sit mulle niin saan sun ossan :)

• Queen
        hotdevil-92 kirjoitti:

käyhän se :) kuiskaa: mun sähköposti on: [email protected] älkää sit muut ottako sitä paitsi söpöt FIXUT pojat xp hähhää mailaa sit mulle niin saan sun ossan :)

Juup mailaan sulle kohtapuoliin!!! ;)

• Queen
        hotdevil-92 kirjoitti:

Äh mun kone ei anna mailata sulle!!! Tyhmä kone... Se laitta jonku tämmösseen ilmotuksen :
        "viestiä ei kyetty toimittamaan perille seuraavasta syystä johtuen: Each of following recipients was reected by a remote mail sever..." Mistä se johtuu???

• hotdevil-92
        Queen kirjoitti:

Äh mun kone ei anna mailata sulle!!! Tyhmä kone... Se laitta jonku tämmösseen ilmotuksen :
        "viestiä ei kyetty toimittamaan perille seuraavasta syystä johtuen: Each of following recipients was reected by a remote mail sever..." Mistä se johtuu???

ei oo aavistustakaan mistä tommonen vois johtuu mut voit yrittää myös ossaan [email protected] en kyl tiä toimiiko se osote viä mulla.. :( xp

• hotdevil-92
        hotdevil-92 kirjoitti:

ei oo aavistustakaan mistä tommonen vois johtuu mut voit yrittää myös ossaan [email protected] en kyl tiä toimiiko se osote viä mulla.. :( xp

se olikin [email protected] kahella t:llä :) sorry ku unotelen joskus asioita.. :(.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      19
      2595
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1281
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      937
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      138
      915
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      861
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      827
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      806
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      785
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      762
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      134
      725
    Aihe