I, Robot..?

Queen

Voisko joku kertoo siitä elokuvasta "I, Robot" ku haluisin nähä sen. Onks se sellasta et ammutaan pyssyillä tai muilla aseilla tai onks siin muuten jotain "raakoi" kohtii?? Siis en mä pelkää mitään ampumista vaan ku mun pikkusisko haluis nähä sen myös, et onks se sit sille liian...?

14

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotdevil-92

      riippuu siitä minkä ikänen sun pikkusisko on... jos se on alle 9 niin se ei oo ihan sen leffa mut muuten on ok. et se sen kattois... se on tosi hyvä leffa jossa ei muistaakseni ole mitään hirveän raakaa.. juoni tosi hyvä ja elokuva kertoo tulevaisuudesta, vuodesta 2035 jolloin robotit tekevät kaikki työt mutta ovat kuitenkin ohjelmoitu osa väärin...e4lokuva on hauska,surullinen,kiinnostava ja jännittävä..oli ilo olla avuksi..! :D

      • Queen

        Kiitti! Sisko on just 10! Toivottavasti se elokuva on kiva!!! Jos pitäis antaa arvosana nii minkä anatasit?


      • hotdevil-92
        Queen kirjoitti:

        Kiitti! Sisko on just 10! Toivottavasti se elokuva on kiva!!! Jos pitäis antaa arvosana nii minkä anatasit?

        en tiiä..meil on imuroitunanetistä mut oon kattonu vaa kerran koska kävin kattomassa sen elokuvis.. kyl sun siskos sen voi kattoo koska ei sinä mitään raakaa mun mielestä oo mut jos vanhemmat jotain sanoo niin älä syytä mua..! x) ehkä antaisin sille leffalle joku..4 tähtee ku on omaperänen juoni ja hyvät näyttelijät ja sonny on nii söötti! :) hyviä elokuvia hetkiä! p.s. minkä ikänen sä muuten oot? :)


      • Queen
        hotdevil-92 kirjoitti:

        en tiiä..meil on imuroitunanetistä mut oon kattonu vaa kerran koska kävin kattomassa sen elokuvis.. kyl sun siskos sen voi kattoo koska ei sinä mitään raakaa mun mielestä oo mut jos vanhemmat jotain sanoo niin älä syytä mua..! x) ehkä antaisin sille leffalle joku..4 tähtee ku on omaperänen juoni ja hyvät näyttelijät ja sonny on nii söötti! :) hyviä elokuvia hetkiä! p.s. minkä ikänen sä muuten oot? :)

        Oon 13 w tyttönen. Sä?


      • Queen
        Queen kirjoitti:

        Oon 13 w tyttönen. Sä?

        Ohops! Mä oon katos niin sokee et en huomannu et oot 92! ;) Voi mua...! Mikä on muuten sun mielestä paras scifi-leffa?


      • hotdevil-92
        Queen kirjoitti:

        Ohops! Mä oon katos niin sokee et en huomannu et oot 92! ;) Voi mua...! Mikä on muuten sun mielestä paras scifi-leffa?

        enpä tiiä...niit on aika monta hyvää mut luulisinpa et alien4:ylösnousemus on paras.!


      • Queen
        hotdevil-92 kirjoitti:

        enpä tiiä...niit on aika monta hyvää mut luulisinpa et alien4:ylösnousemus on paras.!

        En o nähny mitään mainitsemistasi elokuvista mut oon kyl kuullu niistä! En oikeen tiiä mikä ois paras..en oo paljoo kattonu scifiä, I, Robot kulostaa kyl kivalta..Tää ei sit liity mitenkään näihin elokuvahöpinöihin mut aattelin kysyy et mistä musasta tykkäät?


      • hotdevil-92
        Queen kirjoitti:

        En o nähny mitään mainitsemistasi elokuvista mut oon kyl kuullu niistä! En oikeen tiiä mikä ois paras..en oo paljoo kattonu scifiä, I, Robot kulostaa kyl kivalta..Tää ei sit liity mitenkään näihin elokuvahöpinöihin mut aattelin kysyy et mistä musasta tykkäät?

        juu juu..ei kyl liity musiikkiin mutta tykkään rockista enite ja sit myös hevistä.. jos et oo nähy niit nii kantsii kattoo :D minkäs ikänen sä olitkaan? :D


      • Queen
        hotdevil-92 kirjoitti:

        juu juu..ei kyl liity musiikkiin mutta tykkään rockista enite ja sit myös hevistä.. jos et oo nähy niit nii kantsii kattoo :D minkäs ikänen sä olitkaan? :D

        13 täytän kohtapuoliin. Voiitko muuten alkaa mailata?


      • hotdevil-92
        Queen kirjoitti:

        13 täytän kohtapuoliin. Voiitko muuten alkaa mailata?

        käyhän se :) kuiskaa: mun sähköposti on: [email protected] älkää sit muut ottako sitä paitsi söpöt FIXUT pojat xp hähhää mailaa sit mulle niin saan sun ossan :)


      • Queen
        hotdevil-92 kirjoitti:

        käyhän se :) kuiskaa: mun sähköposti on: [email protected] älkää sit muut ottako sitä paitsi söpöt FIXUT pojat xp hähhää mailaa sit mulle niin saan sun ossan :)

        Juup mailaan sulle kohtapuoliin!!! ;)


      • Queen
        hotdevil-92 kirjoitti:

        käyhän se :) kuiskaa: mun sähköposti on: [email protected] älkää sit muut ottako sitä paitsi söpöt FIXUT pojat xp hähhää mailaa sit mulle niin saan sun ossan :)

        Äh mun kone ei anna mailata sulle!!! Tyhmä kone... Se laitta jonku tämmösseen ilmotuksen :
        "viestiä ei kyetty toimittamaan perille seuraavasta syystä johtuen: Each of following recipients was reected by a remote mail sever..." Mistä se johtuu???


      • hotdevil-92
        Queen kirjoitti:

        Äh mun kone ei anna mailata sulle!!! Tyhmä kone... Se laitta jonku tämmösseen ilmotuksen :
        "viestiä ei kyetty toimittamaan perille seuraavasta syystä johtuen: Each of following recipients was reected by a remote mail sever..." Mistä se johtuu???

        ei oo aavistustakaan mistä tommonen vois johtuu mut voit yrittää myös ossaan [email protected] en kyl tiä toimiiko se osote viä mulla.. :( xp


      • hotdevil-92
        hotdevil-92 kirjoitti:

        ei oo aavistustakaan mistä tommonen vois johtuu mut voit yrittää myös ossaan [email protected] en kyl tiä toimiiko se osote viä mulla.. :( xp

        se olikin [email protected] kahella t:llä :) sorry ku unotelen joskus asioita.. :(.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe