Kaupan myyjään ihastuminen

Anonyymi

Olen siis ihastunut yhteen miesmyyjään lähikaupalla. En ole hänen kanssaan muuten puhunut kuin minä nyt "päivää", "kiitos" jne ja nähnytkin siellä vain muutaman kerran (joo tiedetään oon todella herkkä ihastumaan). Ongelmani on siis että kannattaisko mun vaan unohtaa se vai mitä. Tuntuisi oudolta pyytää häntä ulos kun en ole hänen kanssaan mitään niitä näitä juttuja puhellut ja jos yrittäisin puhella niin pelkään että hän ärsyyntyisi flirttailustani. Onko kukaan muu ollut samassa tilanteessa?

17

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyydä vaan rohkeasti kahville. Hän kieltäytyy kohteliaasti, jos häntä ei kiinnosta. Toivottavasti ainakin.

    • Anonyymi

      Upp

    • Anonyymi

      Itellä puolestaan tilanne, että oon ihastunut yhteen miespuoliseen asiakkaaseen... Enkä tiedä edes hänen nimeään, mutta näemme melkeen joka päivä, kun olen töissä. Mut ite kun oon töissä, niin ei voi tehdä minkäänlaista aloitetta :/ Ite toivon, että kyseinen henkilö hoksaisi antaa vaikka lapulla puhelinnumeronsa, niin pystyisin häneen ottamaan yhteyttä :)

      • Anonyymi

        Kysyppä mieheltä papereita, vaikka näyttäisi yli 30v, jos nyt ostaa alkoholia jokin kerta, siitä näet ainakin sitten nimen ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyppä mieheltä papereita, vaikka näyttäisi yli 30v, jos nyt ostaa alkoholia jokin kerta, siitä näet ainakin sitten nimen ;)

        Tota on tapahtunut mulle tänäkin vuonna vaikka olen muutaman vuoden yli 30-vuotias mies, ja jokainen mun papereita kysynyt on ollut naiskassa, alkossa ja jokaisessa ruokakaupassa. :)

        -yks mies vaan


      • Anonyymi

        Missä päin Suomea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tota on tapahtunut mulle tänäkin vuonna vaikka olen muutaman vuoden yli 30-vuotias mies, ja jokainen mun papereita kysynyt on ollut naiskassa, alkossa ja jokaisessa ruokakaupassa. :)

        -yks mies vaan

        Voi olla että näytät vain nuorelta. Itseltä ole kysytty missään papereita sen jälkeen kun 25v täyttäny.

        Tuon jolle vinkkasin sais nimen, jolla etsiä somesta mies ja jos rohkeutta riittää, niin laittaa vapaa-ajalla viestiä että olis kiinnostunut tutustumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyppä mieheltä papereita, vaikka näyttäisi yli 30v, jos nyt ostaa alkoholia jokin kerta, siitä näet ainakin sitten nimen ;)

        Sepä juuri, kun hän ei ole ostanut semmoisia tuotteita, että pystyisi kysymään papereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin Suomea?

        Pohjois-Pohjanmaa, jos kysyit minulta t. kaupassa töissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjois-Pohjanmaa, jos kysyit minulta t. kaupassa töissä

        Kysyin, mutta ei täsmää


    • Anonyymi

      Pieni ohje itse kaupassa työskenneltyäni pitkään, ethän sotke työnkuvaan kuuluvaa ystävällisyyttä kiinnostukseen? Itseäni ahdisti nuorempana todella paljon kun oli ikäänkuin vapaata riistaa mitä ällöttävimmille asioille "asiakas on aina oikeassa" kun joku tulkitsi ystävällisyyden kiinnostukseksi... Anna ihmisten tehdä työnsä.

    • Anonyymi

      Jos toinen on työpaikalla on tilanne hankala. Uskon että me miehet otamme tilanteen paremmin kuin naiset jos kassalla joku alkaa ehdotella asioita. Kukaan kassoista ei ole töissä kassalla siksi että odottaisivat treffejä paitsi ilmeisesti yksi tässä ketjussa. Mistä mies tietää että sinulle pitäisi nyt numero antaa? Joku sanoi hyvin että ethän sotke asiakaspalvelua ja ystävällisyyttä siihen että joku olisi kiinnostunut.

      On olemassa naisia joista ei mistään näe että ovat ihastuneita tulee ihan päinvastainen kuva ja on olemassa naisia jotka näyttää ihastuneilta hakeutuu seuraan roikkuu hiassa änkeää melkein suuhun ja silti eivät ole ihastuneita.

      • Anonyymi

        Ei varmasti mistään tiedäkään. Mut se on vaan minun oman pään sisäinen toive. Itse en voi aloitetta tehdä, kun olen töissä. Mut en usko, että hän tulis nuin vaan antamaan numeroaan lapulla, ei vaikuta siltä, vaikka kivalta tyypiltä muuten vaikuttaakin.


    • Anonyymi

      Just näin, sama ongelma onko kyseessä m-n tai n-m. Ei saa häiritä työssä olevaa. On minusta henkistä väkivaltaa työtä tekevälle. Voi tuntua jopa ahdistavalta toiselle.

      • Olisinpa tajunnut ajatella sitä. Olin tyhmä...


      • Anonyymi

        Muistetaan kuitenkin, että elämme nykyään vuotta 2022, ei tehdä oletuksia sukupuolirooleista ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe