Onko mitään surullisempaa kuin uskottavuutensa menettänyt trolli?

Anonyymi

Yhä spämmää sivut täyteen, kenties vielä löytyy joku uusi sivuille harhaillut, jolle menee täydestä. Trollin tukijoukotkin ovat väsähtäneet, välillä pieni tekohengitys josko vielä saataisiin porukkaa mukaan, mutta ei. Enää muistot menneistä suurista päivistä, elämän suurin saavutus on kun sai porukkaa huijattua, sen voimin jaksaa arkea. Siinä missä muilla elämän tähtihetkiin kuuluvat perhetapahtumat, trolli muistelee kaiholla ja lämmöllä kuinka eli suuruuspäiviään suoli24:lla.

Amen.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa kerran hirrrrrrrmuinen trolli

    • Anonyymi

      Hienoo et myönsit sen vihdoin itelleskin 👏

    • Anonyymi

      Kuolinvuoteella trollin silmiin nousee kyyneleet kun joutuu jättämään suoli24:sen. Ei läheisistä niin väliä, mutta suoli24....

      • Anonyymi

        Vähintä mitä suoli24 voi tehdä on viedä kukkakranssi suurimman kannattajansa haudalle.


    • Anonyymi

      Tämä palstalla oleminen ei ole mikään todellinen tapa olla. Liikaa ihmisiä
      joita en edes tunne. Trollaamisen tatä en käyttänyt, se ei ollut päätarkoitus.
      Mukavat asiat on lukemisen arvoisia. Täältä löytyy vain ikäviä. Aikaisemmin
      ei olisi tullut mieleenkään edes vilkaista tänne. Viihde ja kulttuuri alue on antoisampaa.

    • Anonyymi

      No lopeta. Sillähän tuosta vaivasta pääset.

    • Anonyymi

      En minä oikein osaa kyllä nähdä tuolla vuosikausia eri hahmoilla feikanneella trollaavalla miehellä mitään tukea ja joukkoja takanaan, ennemminkin epätoivoisia yrittäjiä jotka on takertuneet sen naisia halventaviin epäeduliin performansseihin. Amen ja rip

      • Anonyymi

        Epäedullisiin eli heille edullisiin, piti sanomani, no R.I.P sillekin ja oi kyynelten kyynel


    • Anonyymi

      Trollin uskolliset lakeijamiehet, ne omille spämmeille hihittelevät trollin lähettipojat, jotka uskoivat suureen tekemiseen, mitä he tekevät kun Grande Masterilta meni uskottavuus. Ketä palvovat jatkossa ja kenen asialla juoksevat? Kuka on oleva heidän herransa?

      • Anonyymi

        Kyllä lähettipoijat joku korjaa talteen. Lakeijoita tarvitaan aina. Saavat uuden Herran.


      • Anonyymi

        No joo, joutavat roskiin nekin hemmot kyllä


      • Anonyymi

        Täällä on selkeitä trolleja. Sen nyt huomaa, täällä on myös niitä jotka ei trollaa.


      • Anonyymi

        He eivät olleetkaan oman tiensä kulkijoita vaan trollin johdattelemia . No, eivät kaikki ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He eivät olleetkaan oman tiensä kulkijoita vaan trollin johdattelemia . No, eivät kaikki ole.

        Suurin osa tarvitsee auktoriteetin. Se voi olla vaikkapa trolli, kunhan on joku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa tarvitsee auktoriteetin. Se voi olla vaikkapa trolli, kunhan on joku.

        Olisi kyllä masentavaa löytää joku fiksuna pitämänsä mies täältä trollailemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on selkeitä trolleja. Sen nyt huomaa, täällä on myös niitä jotka ei trollaa.

        Ja uusia tulee. Päätin itsekin, että jatkossa hoidan mielenterveyttäni purkamalla jokaisen patoutumani kirjoittelemalla yleispäteviä ilkeyksiä sinne sun tänne. Tähän saakka trollaillut erittäin harvakseltaan ja hyvin kilttejä kirjoituksia silloinkin, mutta annettakoon minulle anteeksi, sillä en vielä osaa enkä ole tämän pelleilyn henkeä tajunnut.
        Ihanaa päivää kaikille !


    • Anonyymi

      No miks spämmäät? Mee töihin vai kyttäätkö päivätöikses palstaa kun joku ikävöi oikeesti jotain ihmistä ja sinä vaan maalitat ettei omat sekoilut tulis julki eiks je?

      • Anonyymi

        En todellakaan spämmää kiusallani. Olen ikävöinyt siitä kun en muuta voinut tehdä.
        Ikävöin oikeasti vain yhtä ihmistä täällä en ketään muuta.


    • Anonyymi

      Sinä aloittaja olet joku keski-ikäinen lättynaama, duunari tai työtön, köyhä ja ruma. Elämä on täytetty ventovierailla nettikirjoittajilla, joista pitää kiusata ja joiden pitää kuvitella kiusaavan itseään. Sinä olet täsmälleen ei-kukaan täällä ja elämässäsi etkä muuksi muutu.
      T. tuleva troIIi, toistaiseksi aidosti rakastunut.

      • Anonyymi

        Lakeija?


    • Anonyymi

      Juuri tämmöinenkin kirjoitus kertoo aloittajasta itsestään.

      Minä esimerkiksi olen nainen, joka ikävöi miestä ja sitä olen tänne palstan tarkoituksen mukaisesti purkanut.

      Enimmäkseen saan lukea olevani yksi jonkun miehen hahmoista.

      Melko sekaisin on joku narsisti. Tätäkään kirjoitusta ei tulla sen yhden sekopään suunnalta uskomaan kuten tämä on kirjoitettu. Vaan kirjoituksellani on ties mitä taka-ajatuksia ja sivutarkoituksia jne. Ja hän on varma, että olen naisena kirjoittava mies.

      Siis oikeasti. Kuka on niin sekaisin, että tunnistaa 100% varmasti anonyymit/nimimerkkien takaa kirjoittavat anonyymit ja vielä uskoo täysin omiin omia harhojaan. Sairauden tunnoton.

    • Anonyymi

      Vituttaako kun puuhat tuli esiin? Saako jo poustua, onko porukka juo syötetty ja niiden paskat suodatettu? Aja varovasti, tapahtuu nykyään paljon onnettomuuksia. Itsekin tästä häviän. Hävettäisi kyllä heihin kuulua.

      • Anonyymi

        Vituttaa todella, en muuta sano.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe