Olen niin väsynyt

Anonyymi

Tiedätkö kulta nyt seistään risteyksessä ja meidän pitää päättää lähdetäänkö samaa reittiä vai eri suuntiin. Hyvää yötä.

45

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkös sä päättänyt sen jo?

      • Anonyymi

        Kyllä minä tiedän, että hänet haluan. Meitä vaan on kaksi ja hänen päätös on tässä se ratkaiseva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän, että hänet haluan. Meitä vaan on kaksi ja hänen päätös on tässä se ratkaiseva.

        Parempi kun selvität asiat kanssani palstan ulkopuolella. Täällä en meinaan enää kauan jaksa seilata, kun ei ole mahdollista kahdenkeskiseen kommunikaatioon kun ei tiedä kuka vastaa ja kuka anonyymi kyseessä milloinkin. Ja sitten vielä... tiedät kyllä.
        T: Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi kun selvität asiat kanssani palstan ulkopuolella. Täällä en meinaan enää kauan jaksa seilata, kun ei ole mahdollista kahdenkeskiseen kommunikaatioon kun ei tiedä kuka vastaa ja kuka anonyymi kyseessä milloinkin. Ja sitten vielä... tiedät kyllä.
        T: Nainen

        Se on paras ratkaisu. Kahdenkeskinen keskustelu oikeassa elämässä on sitä oikeaa keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi kun selvität asiat kanssani palstan ulkopuolella. Täällä en meinaan enää kauan jaksa seilata, kun ei ole mahdollista kahdenkeskiseen kommunikaatioon kun ei tiedä kuka vastaa ja kuka anonyymi kyseessä milloinkin. Ja sitten vielä... tiedät kyllä.
        T: Nainen

        Minä kirjoitin miehelle, en naiselle.


    • Anonyymi

      Väsyneenä ei kannattaisi suuntaa valita. Jätä valintasi aamuun.

      • Anonyymi

        Minä valitsen aina hänet, olin väsynyt tai en. Kyse on siitä mitä hän valitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä valitsen aina hänet, olin väsynyt tai en. Kyse on siitä mitä hän valitsee.

        No voisitko mennä kysymään?


      • Anonyymi

        Entä jos aamullakin on edelleen väsynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos aamullakin on edelleen väsynyt?

        Olen todella väsynyt edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voisitko mennä kysymään?

        En voi mennä minnekään kysymään, hän on aina jossain menossa, ei koskaan paikallaan.


    • Anonyymi

      Käsikädessä samaan suuntaan, se on mun toiveeni. 💕 Hyvää yötä 🤗

      • Anonyymi

        Kaunista. Ajatus on oikea.


    • Anonyymi

      Pitääkö päättää nyt heti? Haluan samaa reittiä!

      • Anonyymi

        Niin minäkin. Molemmat teki saman päätöksen ja heti. Nyt meidän pitää vaan vielä kertoa se toisillemme. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin. Molemmat teki saman päätöksen ja heti. Nyt meidän pitää vaan vielä kertoa se toisillemme. Hyvää yötä.

        Hyvää yötä, nuku hyvin!


    • Anonyymi

      Pommittamalla noita viestejä se varmaan lähtökohtaisesti onnistuukin vai mites se menikään?

      • Anonyymi

        Täällähän nämä asiat ratkee... not


      • Anonyymi

        Ei tässä nyt haeta ratkaisua. Älä manipuloi.


    • Anonyymi

      Kaikki tiet vie sydämeen...

      • Anonyymi

        Hänen sydämessä olisi kiva olla.


    • Anonyymi

      Sä teit sen päätöksen ennen mua. Valitsit ajatuksissasi toisen.

      • Anonyymi

        Niin tein väärin. Sekoitin jonkun tuntemattoman suhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tein väärin. Sekoitin jonkun tuntemattoman suhun.

        Mitäs nyt sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs nyt sitten?

        Otanko yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otanko yhteyttä?

        Kumpaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaan?

        Soita vaikka mun. Toni vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otanko yhteyttä?

        Ota äläkä jahkaile. Kauanko sua pitää vielä odottaa? Ei hukata enää aikaa yhtään enempää. Kohta on juhannuskin. Onhan sulla mun puhelinnumero? Koodasin sen tänne aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota äläkä jahkaile. Kauanko sua pitää vielä odottaa? Ei hukata enää aikaa yhtään enempää. Kohta on juhannuskin. Onhan sulla mun puhelinnumero? Koodasin sen tänne aiemmin.

        Olet oikeassa ei kannata jahkailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota äläkä jahkaile. Kauanko sua pitää vielä odottaa? Ei hukata enää aikaa yhtään enempää. Kohta on juhannuskin. Onhan sulla mun puhelinnumero? Koodasin sen tänne aiemmin.

        Olet riittävän pitkään saanut odottaa. En jaksa olla turhan takia täällä. Mulla on
        sun numero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet riittävän pitkään saanut odottaa. En jaksa olla turhan takia täällä. Mulla on
        sun numero

        Soitin numeroosi se oli varattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet riittävän pitkään saanut odottaa. En jaksa olla turhan takia täällä. Mulla on
        sun numero

        Soitan uudestaan


      • Anonyymi

        En ole valinnut ketään muuta kuin hänet ja tuo on sivusta. Olin nukkumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitan uudestaan

        Tiedoksi sinulle että tuntemattomat numerot eivät mene puhelimestani läpi, eli puhelimen asetukset torjuvat tuntemattomat numerot. Laita numero näkyviin tai laita viesti. Vaihtoehtona on myös kirje postilaatikkoon. OK?


    • Anonyymi

      Ei ole meitä jos sä haaveilet jostakin toisesta.

      • Anonyymi

        Yksi nainen on minulle rakas se on vain ja ainoastaan Sonja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi nainen on minulle rakas se on vain ja ainoastaan Sonja.

        Sonja satakunnasta


      • Anonyymi

        En haaveile muista. Vain se mies mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sonja satakunnasta

        Tämä yksinpuhelija ei liity aloitukseen mitenkään. Pitää vaan troIIata nämä täyteen. Mene pois tai tee omat ketjusi. Eikö voi kaivata asiallisesti.


    • Anonyymi

      Aloittaja sitten tekee päätöksiä palstalla puolilta öin ja tietämättä kenen kanssa, tietämättä ja tuntematta vastaajia.

      • Anonyymi

        Opettele lukemaan.


    • Anonyymi

      Mieluiten menisin samaan suuntaan, jos olet hän ja haluat.

      • Anonyymi

        Haluan mutta en tiedä olenko hän. Jos oikeasti tiedät täällä jonkun sua kaipaavan niin sitten saatan ollakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan mutta en tiedä olenko hän. Jos oikeasti tiedät täällä jonkun sua kaipaavan niin sitten saatan ollakin.

        On mua joskus joku täällä kaivannut ja mun kanssa kirjoitellut paljonkin. Sittemmin homma mennyt vaikeammaksi hahmottaa...


    • Anonyymi

      Samaa reittiä suosittelen jos on Rakkautta sinulla sydämessä, jos ei ole valitkaa eri reitti. Yksinkertaista mutta totta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe