Mistä nyt 500e vippi?

Anonyymi

mistä oisi tällä hetkellä helpoin saada 500? luottotiedot on kunnossa. kiitos vinkeistä :)

20

1077

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Blue Finance
      Bondora
      Vippi.fi

      Muita?

    • Anonyymi

      Moni paikka lopettanut, esim. Vivus ja euroloan

      • Anonyymi

        Euroloanhan menny konkkaan,sieltä itse sain 10 000e työttömänä,sitten kun meni konkkaan,
        maksoin koko velan pois työttömänä,oli myös s-pankkiin 15000e,mutta maksoin pois työttömänä,nordaxille oli 17000e,mutta maksoin pois työttömänä,mutta nyt ei saa näiltä firmoilta mitään lainaa,koska oon työttömänä,mujtta kaksi kultaista luottokorttia sain työttömänä.Kattokaas kun automaatit siellä nettihakemuksiin vastailee.
        monesta kielteisestä päätöksestä olen soittanu,siis ihmiselle,niin vastattu,ettei mitään estettä ole,mutta ei voi päättää asiasta.Tässä teille vähän tästä touhusta,kun on vaan oikea henkilö,niin asiat rullaa.


    • Anonyymi

      Luottokortti on kätevä. Itsellänikin on aina nollilla, luottoa en käytä. Mutta siinä saa jopa kuukauden korotonta maksuaikaa, jos tarve vaatii.

      • Anonyymi

        Hankkikaa luottokortti työssä ollessanne, vaikka ette tarvitsisikaan sitä. Työttömänä sitä voi joskus tarvita. Työttömille ei enää myönnetä luottokortteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankkikaa luottokortti työssä ollessanne, vaikka ette tarvitsisikaan sitä. Työttömänä sitä voi joskus tarvita. Työttömille ei enää myönnetä luottokortteja.

        Työttömänäkin se luotto pitäisi maksaa takaisin. Oikeammin: hankkikaa säästöjä edes vähän töissä ollessanne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankkikaa luottokortti työssä ollessanne, vaikka ette tarvitsisikaan sitä. Työttömänä sitä voi joskus tarvita. Työttömille ei enää myönnetä luottokortteja.

        Mutta eläkeläiselle kyllä oikein tyrkytettiin TUOHI-kortti, missä 2t€ limiitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eläkeläiselle kyllä oikein tyrkytettiin TUOHI-kortti, missä 2t€ limiitti.

        Mutta jos kerää sinnikkästi sitä jemmarahaa niin siitä voi sitten lainata tarvitsemansa summan järjellisen tarkoitukseen ja kulut sekä korot on 0 € . Jihaa !!


    • Anonyymi

      pitäisi olla miljoona jotta voisi kärsiä 500€ tappion!

    • Anonyymi

      Hyvä yhtälö! Luottotiedot kunnossa ja pitäisi saada 500€ lainaan. Kyllä lähtee! Niinkuin joku sanoo, niin hae kunnon pankista kortti tonnin limitillä!

    • Anonyymi

      Itsellä moitteeton lainahistoria,eli luottotiedot kunnossa,mutta ei vakituista työtä,pieniä työkokeiluja,mutta en saa miltään rahoitusyhtiöltä tai pankilta edes 500e vippiä,hakemuksia lähettänyt yli 100,että näin suomessa.

      • Anonyymi

        Sinä itse sanoit miksi et saa lainaa! Jos tulo on about 550€ netto, niin ei sillä luottoa hoideta. Pankeilla on ohje ettei sosiaalietuutta vastaan saa antaa luottoa. 500€ raha on kuitenkin pieni mutta iso. Pankit ei anna edes alle tonnin luottoja ja tonnikin korttiyhtiö kautta. Kannattaa itse ymmärtää tämä eikä oppia aina kantapään kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse sanoit miksi et saa lainaa! Jos tulo on about 550€ netto, niin ei sillä luottoa hoideta. Pankeilla on ohje ettei sosiaalietuutta vastaan saa antaa luottoa. 500€ raha on kuitenkin pieni mutta iso. Pankit ei anna edes alle tonnin luottoja ja tonnikin korttiyhtiö kautta. Kannattaa itse ymmärtää tämä eikä oppia aina kantapään kautta.

        Sama juttu, työtön nyt, välillä työpätkillä. En saanut 100 € vippiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse sanoit miksi et saa lainaa! Jos tulo on about 550€ netto, niin ei sillä luottoa hoideta. Pankeilla on ohje ettei sosiaalietuutta vastaan saa antaa luottoa. 500€ raha on kuitenkin pieni mutta iso. Pankit ei anna edes alle tonnin luottoja ja tonnikin korttiyhtiö kautta. Kannattaa itse ymmärtää tämä eikä oppia aina kantapään kautta.

        Siellä taas joku nero kaikkitietävä,joka asiasta ei tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä taas joku nero kaikkitietävä,joka asiasta ei tiedä mitään.

        Voi olla etten ymmärrä eikä tässä palstassa ihmiset tiedä muiden kirjoittajien taustoja!

        Joskus 30v sitten paikallisissa pankeissa annettiin satasten vekseleitä! 1990 luvullakin oli hinnastot luottojen antamisessa. Joku kirjoitti nyt 2022 ettei saanut satasen lainaa! No ei pankit anna satasen lainaa koska enää ei ole vekseleitä ja lainana se nosto ja järjestely kulut on isommat. Pankki ei anna edes tonnin lainaa vaan ohjaa ihmisen luottokortin käyttäjäksi. Luottokortilla taas on omat myöntämisperusteet. Työtönkin voinee saada tonnin kortin jos on vahvat vakuudet! Edes kymppitonnin asiointi ei riitä tonnin korttiin. Satasen laina voi olla ansa, ja tonnin kortti riski haltijalle. Jos persaukinen saa lotossa kymmenen tuhannen euron lottovoiton, niin kauanko se kestää! Onko edes tonnia vuoden päästä? Mutta noissa alle tonnin luotoissa on todella suuret kulut. Satasessa isommat kuin pääoma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla etten ymmärrä eikä tässä palstassa ihmiset tiedä muiden kirjoittajien taustoja!

        Joskus 30v sitten paikallisissa pankeissa annettiin satasten vekseleitä! 1990 luvullakin oli hinnastot luottojen antamisessa. Joku kirjoitti nyt 2022 ettei saanut satasen lainaa! No ei pankit anna satasen lainaa koska enää ei ole vekseleitä ja lainana se nosto ja järjestely kulut on isommat. Pankki ei anna edes tonnin lainaa vaan ohjaa ihmisen luottokortin käyttäjäksi. Luottokortilla taas on omat myöntämisperusteet. Työtönkin voinee saada tonnin kortin jos on vahvat vakuudet! Edes kymppitonnin asiointi ei riitä tonnin korttiin. Satasen laina voi olla ansa, ja tonnin kortti riski haltijalle. Jos persaukinen saa lotossa kymmenen tuhannen euron lottovoiton, niin kauanko se kestää! Onko edes tonnia vuoden päästä? Mutta noissa alle tonnin luotoissa on todella suuret kulut. Satasessa isommat kuin pääoma.

        Kannattaa hankkia se luottokortti jo työssä ollessa eikä koputella jäätä vasta työttömänä. Esim. Sockmannin ja Norwegian korteissa ei ole mitään kuukausi- tai vuosimaksua ja molemmissa tietysti se normi kuukauden koroton maksuaika. Sen sijaan pienituloisen työttömyysuhan alla olevan ei kannata pitää mitään puskurivarastoa ( tai muutama satanen patjan alla korkeintaan) , pelkkä luottokortti siis riittää. Kela huomioi säästöt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa hankkia se luottokortti jo työssä ollessa eikä koputella jäätä vasta työttömänä. Esim. Sockmannin ja Norwegian korteissa ei ole mitään kuukausi- tai vuosimaksua ja molemmissa tietysti se normi kuukauden koroton maksuaika. Sen sijaan pienituloisen työttömyysuhan alla olevan ei kannata pitää mitään puskurivarastoa ( tai muutama satanen patjan alla korkeintaan) , pelkkä luottokortti siis riittää. Kela huomioi säästöt!

        Kortti pitää laittaa kuitenkin jemmaan jos joutuu pois töistä. Jos tulo tippuu esim 30% ja 2000€ limitti menee tappiin niin millä hoidat sitä toisesta erästä alkaen kun joudut maksamaan korot ja kulut. Kyllä paras turva on ”käteiskassa” varapankkitille. Jokainen tietää itse miten ja millaiseen kassaan on mahdollisuus!

        Mutta jos täällä sanoo jotain vastakarvaan yleisestä ajattelusta, niin saa kuraa postilaatikkoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kortti pitää laittaa kuitenkin jemmaan jos joutuu pois töistä. Jos tulo tippuu esim 30% ja 2000€ limitti menee tappiin niin millä hoidat sitä toisesta erästä alkaen kun joudut maksamaan korot ja kulut. Kyllä paras turva on ”käteiskassa” varapankkitille. Jokainen tietää itse miten ja millaiseen kassaan on mahdollisuus!

        Mutta jos täällä sanoo jotain vastakarvaan yleisestä ajattelusta, niin saa kuraa postilaatikkoon!

        Ajattelin lähinnä korotonta maksuaikaa kädestä suuhun -tilanteessa, jossa työttömyyskorvaus on muutaman päivän myöhässä. En puhunut mitään limiitin tappiin vetämisestä, vaan muutaman päivän pituisesta ruokarahavipistä, joka maksetaan takaisin heti rahan tultua. Tosin aloittaja haikaili 500 euron vippiä.


    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      830
    3. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      743
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      727
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      687
    8. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    9. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      672
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      610
    Aihe