Mistä nyt 500e vippi?

Anonyymi

mistä oisi tällä hetkellä helpoin saada 500? luottotiedot on kunnossa. kiitos vinkeistä :)

20

1220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Blue Finance
      Bondora
      Vippi.fi

Muita?

• Anonyymi

Moni paikka lopettanut, esim. Vivus ja euroloan

• Anonyymi

Euroloanhan menny konkkaan,sieltä itse sain 10 000e työttömänä,sitten kun meni konkkaan,
        maksoin koko velan pois työttömänä,oli myös s-pankkiin 15000e,mutta maksoin pois työttömänä,nordaxille oli 17000e,mutta maksoin pois työttömänä,mutta nyt ei saa näiltä firmoilta mitään lainaa,koska oon työttömänä,mujtta kaksi kultaista luottokorttia sain työttömänä.Kattokaas kun automaatit siellä nettihakemuksiin vastailee.
        monesta kielteisestä päätöksestä olen soittanu,siis ihmiselle,niin vastattu,ettei mitään estettä ole,mutta ei voi päättää asiasta.Tässä teille vähän tästä touhusta,kun on vaan oikea henkilö,niin asiat rullaa.

• Anonyymi

Luottokortti on kätevä. Itsellänikin on aina nollilla, luottoa en käytä. Mutta siinä saa jopa kuukauden korotonta maksuaikaa, jos tarve vaatii.

• Anonyymi

Hankkikaa luottokortti työssä ollessanne, vaikka ette tarvitsisikaan sitä. Työttömänä sitä voi joskus tarvita. Työttömille ei enää myönnetä luottokortteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hankkikaa luottokortti työssä ollessanne, vaikka ette tarvitsisikaan sitä. Työttömänä sitä voi joskus tarvita. Työttömille ei enää myönnetä luottokortteja.

Työttömänäkin se luotto pitäisi maksaa takaisin. Oikeammin: hankkikaa säästöjä edes vähän töissä ollessanne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eläkeläiselle kyllä oikein tyrkytettiin TUOHI-kortti, missä 2t€ limiitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eläkeläiselle kyllä oikein tyrkytettiin TUOHI-kortti, missä 2t€ limiitti.

Mutta jos kerää sinnikkästi sitä jemmarahaa niin siitä voi sitten lainata tarvitsemansa summan järjellisen tarkoitukseen ja kulut sekä korot on 0 € . Jihaa !!

• Anonyymi

pitäisi olla miljoona jotta voisi kärsiä 500€ tappion!

• Anonyymi

Hyvä yhtälö! Luottotiedot kunnossa ja pitäisi saada 500€ lainaan. Kyllä lähtee! Niinkuin joku sanoo, niin hae kunnon pankista kortti tonnin limitillä!

• Anonyymi

Itsellä moitteeton lainahistoria,eli luottotiedot kunnossa,mutta ei vakituista työtä,pieniä työkokeiluja,mutta en saa miltään rahoitusyhtiöltä tai pankilta edes 500e vippiä,hakemuksia lähettänyt yli 100,että näin suomessa.

• Anonyymi

Sinä itse sanoit miksi et saa lainaa! Jos tulo on about 550€ netto, niin ei sillä luottoa hoideta. Pankeilla on ohje ettei sosiaalietuutta vastaan saa antaa luottoa. 500€ raha on kuitenkin pieni mutta iso. Pankit ei anna edes alle tonnin luottoja ja tonnikin korttiyhtiö kautta. Kannattaa itse ymmärtää tämä eikä oppia aina kantapään kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä itse sanoit miksi et saa lainaa! Jos tulo on about 550€ netto, niin ei sillä luottoa hoideta. Pankeilla on ohje ettei sosiaalietuutta vastaan saa antaa luottoa. 500€ raha on kuitenkin pieni mutta iso. Pankit ei anna edes alle tonnin luottoja ja tonnikin korttiyhtiö kautta. Kannattaa itse ymmärtää tämä eikä oppia aina kantapään kautta.

Sama juttu, työtön nyt, välillä työpätkillä. En saanut 100 € vippiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä taas joku nero kaikkitietävä,joka asiasta ei tiedä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä taas joku nero kaikkitietävä,joka asiasta ei tiedä mitään.

Voi olla etten ymmärrä eikä tässä palstassa ihmiset tiedä muiden kirjoittajien taustoja!

Joskus 30v sitten paikallisissa pankeissa annettiin satasten vekseleitä! 1990 luvullakin oli hinnastot luottojen antamisessa. Joku kirjoitti nyt 2022 ettei saanut satasen lainaa! No ei pankit anna satasen lainaa koska enää ei ole vekseleitä ja lainana se nosto ja järjestely kulut on isommat. Pankki ei anna edes tonnin lainaa vaan ohjaa ihmisen luottokortin käyttäjäksi. Luottokortilla taas on omat myöntämisperusteet. Työtönkin voinee saada tonnin kortin jos on vahvat vakuudet! Edes kymppitonnin asiointi ei riitä tonnin korttiin. Satasen laina voi olla ansa, ja tonnin kortti riski haltijalle. Jos persaukinen saa lotossa kymmenen tuhannen euron lottovoiton, niin kauanko se kestää! Onko edes tonnia vuoden päästä? Mutta noissa alle tonnin luotoissa on todella suuret kulut. Satasessa isommat kuin pääoma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla etten ymmärrä eikä tässä palstassa ihmiset tiedä muiden kirjoittajien taustoja!

Joskus 30v sitten paikallisissa pankeissa annettiin satasten vekseleitä! 1990 luvullakin oli hinnastot luottojen antamisessa. Joku kirjoitti nyt 2022 ettei saanut satasen lainaa! No ei pankit anna satasen lainaa koska enää ei ole vekseleitä ja lainana se nosto ja järjestely kulut on isommat. Pankki ei anna edes tonnin lainaa vaan ohjaa ihmisen luottokortin käyttäjäksi. Luottokortilla taas on omat myöntämisperusteet. Työtönkin voinee saada tonnin kortin jos on vahvat vakuudet! Edes kymppitonnin asiointi ei riitä tonnin korttiin. Satasen laina voi olla ansa, ja tonnin kortti riski haltijalle. Jos persaukinen saa lotossa kymmenen tuhannen euron lottovoiton, niin kauanko se kestää! Onko edes tonnia vuoden päästä? Mutta noissa alle tonnin luotoissa on todella suuret kulut. Satasessa isommat kuin pääoma.

Kannattaa hankkia se luottokortti jo työssä ollessa eikä koputella jäätä vasta työttömänä. Esim. Sockmannin ja Norwegian korteissa ei ole mitään kuukausi- tai vuosimaksua ja molemmissa tietysti se normi kuukauden koroton maksuaika. Sen sijaan pienituloisen työttömyysuhan alla olevan ei kannata pitää mitään puskurivarastoa ( tai muutama satanen patjan alla korkeintaan) , pelkkä luottokortti siis riittää. Kela huomioi säästöt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa hankkia se luottokortti jo työssä ollessa eikä koputella jäätä vasta työttömänä. Esim. Sockmannin ja Norwegian korteissa ei ole mitään kuukausi- tai vuosimaksua ja molemmissa tietysti se normi kuukauden koroton maksuaika. Sen sijaan pienituloisen työttömyysuhan alla olevan ei kannata pitää mitään puskurivarastoa ( tai muutama satanen patjan alla korkeintaan) , pelkkä luottokortti siis riittää. Kela huomioi säästöt!

Kortti pitää laittaa kuitenkin jemmaan jos joutuu pois töistä. Jos tulo tippuu esim 30% ja 2000€ limitti menee tappiin niin millä hoidat sitä toisesta erästä alkaen kun joudut maksamaan korot ja kulut. Kyllä paras turva on ”käteiskassa” varapankkitille. Jokainen tietää itse miten ja millaiseen kassaan on mahdollisuus!

Mutta jos täällä sanoo jotain vastakarvaan yleisestä ajattelusta, niin saa kuraa postilaatikkoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kortti pitää laittaa kuitenkin jemmaan jos joutuu pois töistä. Jos tulo tippuu esim 30% ja 2000€ limitti menee tappiin niin millä hoidat sitä toisesta erästä alkaen kun joudut maksamaan korot ja kulut. Kyllä paras turva on ”käteiskassa” varapankkitille. Jokainen tietää itse miten ja millaiseen kassaan on mahdollisuus!

Mutta jos täällä sanoo jotain vastakarvaan yleisestä ajattelusta, niin saa kuraa postilaatikkoon!

Ajattelin lähinnä korotonta maksuaikaa kädestä suuhun -tilanteessa, jossa työttömyyskorvaus on muutaman päivän myöhässä. En puhunut mitään limiitin tappiin vetämisestä, vaan muutaman päivän pituisesta ruokarahavipistä, joka maksetaan takaisin heti rahan tultua. Tosin aloittaja haikaili 500 euron vippiä.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      342
      8652
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2551
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2328
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1522
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1371
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      179
      1307
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1207
    Aihe