Liity nyt heti onpassiveen ja maksa satanen.
Saat sitten ikiliikkujan O-Ikiliikkuja kun onpassive julkaistaan. Voit hyödyntää O-Ikiliikkuja tuottamaan rajattomasti energiaa tai mitä hyvänsä. Voit valjastaa sen rattaiden eteen ja O-Ikiliikkuja vetää sinua eteenpäin ikuisesti.
Liity nyt heti voittajiin. Liity heti onpassiveen ja maksa satanen.
Onpassiven uusi tuote O-Ikiliikkuja
5
182
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on parempi tarjous: maksa minulle satanen ja saat 50 euroa takaisin. Siltikin parempi tuotto kuin onpassivelta ;)
- Anonyymi
Tämä on hyvä tarjous! Tuottoprosentti -50% eli vain puolet siitä mitä onpassivessa. Tätä on syytä harkita!! Onko sinulla rajallinen määrä näitä tarjouksia vai riittääkö näitä kaikille halukkaille? Onnistuuko maksaminen O-Coineilla, tulevaisuuden maksuvaluutalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hyvä tarjous! Tuottoprosentti -50% eli vain puolet siitä mitä onpassivessa. Tätä on syytä harkita!! Onko sinulla rajallinen määrä näitä tarjouksia vai riittääkö näitä kaikille halukkaille? Onnistuuko maksaminen O-Coineilla, tulevaisuuden maksuvaluutalla?
Tämä on rajaton tarjous ja kestää niin kauan kun aurinko paistaa.
"Onnistuuko maksaminen O-Coineilla, tulevaisuuden maksuvaluutalla?"
Koska onpassive ei ole saanut tätä vieläkään valmiiksi, eikä sillä pysty maksamaan netissä, maksut otetaan ainoastaan euroilla. Ei kannata luottaa tuollaisiin onpassiven tyylisiin huijareihin. ;)
- Anonyymi
Minä maksan mieluummin Ash Mufarehille satasen enkä saa mitään takaisin mutta olen ikuinen voittaja ja menestyjä. Näin sanotaan onpassivessa!
JUH JUH JUHUUU
HIP HEIJAA
Me onpassivessa olemme iloisia aamusta iltaan
HIP HEIJAA JIHUU
Hauskaa on! Liity sinäkin mukaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914290Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va285924SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545475Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2984329HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394087"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1003654Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant23561Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223538Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan592611Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931418