Orimattila & sisäsiittoisuus

Anonyymi

Pieni paikkakunta joka on ollut erittäin sulkeutunut ja sisäänpäin lämpiävä.
Ei voi välttyä ajatukselta että täällä olisi runsaasti sisäsiittoisuutta. Siis ainakin niiden keskuudessa jotka on täällä asuneet jo pidempään.
Orimattilaan on uutta verta saatu vasta 80- ja 90 - luvuilta alkaen. Sitä ennen täällä kudettiin pienessä piirissä. Saattaa aika moni olla tietämättään sukua ja sitten vielä nämä lisääntyvät.
Näkyykö sisäsiittoisuus mitenkään täällä esim. mielenongelmina, tai fyysisinä sairauksina ym.?

69

2271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se näkyy, että on sisäsiittoistakin. Meneppä katselemaan kun porukat lappaa Ässään tai Ärrään. Näet monenlaista taapertelijaa ja persjalkaista. Ilmeet kertoo ettei kaikki ole kotona. Eikä auta vaikka on saatu uutta verta sillä se on jo geenitasolla

      • Anonyymi

        Höpöhöpö ei pidä paikkaansa . Katso nyt varsinkin miehiä jotka ovat kuusi kymppisinäkin komeita ja treenattuja. Ja kaikilla Orimattilalaisilla on hymy herkässä ja kovasti ovat ystävällisiä.


    • Anonyymi

      Ihme fantasiat on teillä. Tottakai Orimattilalaiset on sisäsiittoisia, tottakai!

      Kyllä ehdottomasti, jatkakaa samaa rataa

      • Anonyymi

        Osin sattumaa, mutta on ollut orimattilalainen piirre etten ole saanut vessarauhaa. Asuin Lahdessa hetken eikä siellä ollut vastaavaa. Täällä asuessa nyt oli putkiremppa, joka on ainoa järkevä syy sille että joutui ihmisiä pelätä vessatoimitustensa aikana. Lukiossa pari tyttöä tuli aina kuuntelemaan vessatoimituksiani. Tämä on klisee, mutta en ikinä vaihtaisi roolejamme. Minä kävin normaalisti vessassa ja toiset... no, kuluttivat lukioaikansa kuunnellen toisten vessatoimituksia. Likaista. Huumetesti oli täällä asuessani. S-Marketin vessasta kysyin kassalla että saako sinne vielä mennä, vaikka kauppa oli jo menossa kiinni. Kassa ei vastannut minulle mitään, mutta sanoo mikkiinsä että "Täällä on asiakas tulossa vessaan". Ok. Siellä sitten sopivasti minua odottikin jo vartija. Ne nyt aina on aivan minussa kiinni. Läheisyyden kaipuuta kai? Sairaudesta voi olla montaa mieltä, mutta kyllä nämä muut orimattilalaiset on paljon sairaampia kuin minä. Tämä vastenmielinen vaino ei myöskään ole tehnyt hyvää mielenterveydelleni. Se on silti selkiyttänyt sitä MIKSI minulla on niin paljon ahdistusoireita. Orimattilalaiset ovat saastaisia.

        Viestini K-Marketille 27.9.2022:
        "Teillä oli taas hirveää asiakaspalvelua eilen 26.09.2022 (kuitissa 18:12). Itse kassalla oleva nainen oli asiallinen, vaikkei hänkään suostunut pyytää minulta anteeksi tai pahoitellut sitä miten hirveästi minua on täällä kohdeltu. Se toinen mikälie horo oli silti täysin asiaton! Syytä vainolle olen kysynyt monesti, muttei minulle ole vastattu. Itseasiassa lopetitte täysin vastaamasta minulle puoli vuotta sitten. Teillä todellakin on hieno kattaus huonoja käytöstapoja!! Onko tämä Teillä ihan harrastus? Epäilen vahvasti että olisi Keskon ohjeistusta että Te (Supermarket & K-Market) ahdistelette hyväksikäytön uhreja. Tämä on vain joku orimattilalaisten vajakkien oma protogolla."


    • Anonyymi

      Ketkä toimittavat Mäntsälän leipäjonon ruokakasseja olaan korvausta vastaan? Olis itselläkin tarvetta, kun jäin työttömäksi ja on kuusihenkinen perhe elätettävänä. Ei ole autoa millä ite pääsisi jonoon ja olen kuullut että joku niitä tänne toimittaa.

      • Anonyymi

        Köyhälle kaikki kallista, ehkä ymmärrät ensi kerralla miettiä mihin munaa laittaa/ottaa. Ei se ilmaista ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhälle kaikki kallista, ehkä ymmärrät ensi kerralla miettiä mihin munaa laittaa/ottaa. Ei se ilmaista ole

        Kyllä on aina hyvät kyydit saanut lahen kundi. Kiitos vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on aina hyvät kyydit saanut lahen kundi. Kiitos vaan.

        Kyllä poikaystäväsi temput osaa, ei se siitä ole kiinni.


    • Anonyymi

      Karjalaiset kierosilmät toivat sukurutsan tullessaan.

    • Anonyymi

      Orimattilaan on vaikea päästä sisään.siksi kukaan ei viitti asua kauaa paikkakunnalla. Lisäksi kamalan pahansuopa ilmapiiri.

      • Anonyymi

        Tämä on juuri näin. Tiedän kymmeniä jotka ovat pari kolme vuotta olleet ja todenneet ettei Orimattilalaisten kanssa pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on juuri näin. Tiedän kymmeniä jotka ovat pari kolme vuotta olleet ja todenneet ettei Orimattilalaisten kanssa pärjää.

        23.02.2020 keskiyöllä vastaani käveli kolme humalaista miestä. Saatanan känniääliöitä, sen kuuli jo pitkästä matkaa. Päätin olla reagoimatta heihin mitenkään, jos sillä säästyisin vähemmällä häirinnällä. Päästyäni heistä ohi minun perääni huudettiin vielä vihaisesti "Herää, vitun hiiri!". Olen tässä viime aikoina heräillyt ja mielessä on käynyt mitä moisille voisi tehdä, jotta olisin kokonaan välttynyt häirinnältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on juuri näin. Tiedän kymmeniä jotka ovat pari kolme vuotta olleet ja todenneet ettei Orimattilalaisten kanssa pärjää.

        Vai että oikeen kymmeniä? Oletko palkintoa vailla? Minäpä tiedän monesta muustakin kaupungista kymmeniä, jotka haluaisi muuttaa pois asuinkunnastaan. Ei eroa Orimattila muista kaupungeista mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että oikeen kymmeniä? Oletko palkintoa vailla? Minäpä tiedän monesta muustakin kaupungista kymmeniä, jotka haluaisi muuttaa pois asuinkunnastaan. Ei eroa Orimattila muista kaupungeista mitenkään.

        Kyllä eroaa ja se on selvästi tämän ketjun alottajankin näkemyksessä. Ei ole mikään pikku juttu vaan jopa suuri ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä eroaa ja se on selvästi tämän ketjun alottajankin näkemyksessä. Ei ole mikään pikku juttu vaan jopa suuri ongelma.

        Joo se on nimenomaan sinun ja kymmenen muun ongelma. Keksi jotain uutta valittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se on nimenomaan sinun ja kymmenen muun ongelma. Keksi jotain uutta valittamista.

        "Keksi jotain uutta valittamista."

        Miksei hän saa valittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Keksi jotain uutta valittamista."

        Miksei hän saa valittaa?

        "Miksei hän saa valittaa?"

        Eihän sitä ole kielletty. Menisit edes töihin vätys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksei hän saa valittaa?"

        Eihän sitä ole kielletty. Menisit edes töihin vätys!

        Aloit sitten kopioida minun tyyliäni kirjoittaa. Kiva :(

        Kai sulla sitten todella meni siitä Sammy-jutusta hermo tai joku muu tuolla ihan viime aikoina. Helpommalla silti pääsisit, kun et vain trollaisia. Hajotkaa omaan tyhmyyteenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloit sitten kopioida minun tyyliäni kirjoittaa. Kiva :(

        Kai sulla sitten todella meni siitä Sammy-jutusta hermo tai joku muu tuolla ihan viime aikoina. Helpommalla silti pääsisit, kun et vain trollaisia. Hajotkaa omaan tyhmyyteenne.

        Kuka Sammy? Joku puliystäväsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka Sammy? Joku puliystäväsi?

        Ai, sä olet se M, jos logiikka on että aina viestittelet käänteisesti?

        Toisaalta olen tekoälyä ja ulkopaikkakuntalaisia eniten epäillyt. Nämä trolliviestit on liian päättömiä. No, tällä hetkellä sinä voisit vaikka olla se M. Jos kaikki maailman ihmiset veikkaa, niin ehkä joku kerta osuu oikeaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloit sitten kopioida minun tyyliäni kirjoittaa. Kiva :(

        Kai sulla sitten todella meni siitä Sammy-jutusta hermo tai joku muu tuolla ihan viime aikoina. Helpommalla silti pääsisit, kun et vain trollaisia. Hajotkaa omaan tyhmyyteenne.

        Ei keskustella sinun tyhmyydestä. Se on jotain todella erikoista. Joku toinen aihe kiitos. Esimerkiksi sinun huumeongelma voisi olla kiinnostavampi keskustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei keskustella sinun tyhmyydestä. Se on jotain todella erikoista. Joku toinen aihe kiitos. Esimerkiksi sinun huumeongelma voisi olla kiinnostavampi keskustelu.

        Kiinnostava keskustelu??!!
        No, en ole edes kokeillut koskaan huumeita, joten mielestäni tästä aiheesta on aika vaikea rakentaa keskustelua. Kiinnostava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka Sammy? Joku puliystäväsi?

        Sammy on tyyppi, jonka tunnistin OlanExtraa lehdestä. Nyt OlanExtraa ei enää tullut 14.02.2024. MITÄ TEIN LEHDEN PORUKALLE?? Tunnusta!


    • Anonyymi

      "Päästyäni heistä ohi minun perääni huudettiin vielä vihaisesti "Herää, v* hiiri!". Olen tässä viime aikoina heräillyt ja mielessä on käynyt mitä moisille voisi tehdä, jotta olisin kokonaan välttynyt häirinnältä."

      Vastasin äsken (kello 10:31) tähän viestiin, mutta se poistettiin kai alkuperäisen viestin sanojen takia. Olin herättänyt vanhan ketjun tuon helmikuussa 2020 tapahtuneen takia. No, uudestaan..

      "Minun käskettiin herätä.
      Minä heräsin.
      Haluaako se känniää*** nyt jotain, häh?"

      • Anonyymi

        Pyllistin ja jatkoin uniani. Veikka teki temput ja lähti kotiin


        "Se että minua kutsutaan mummoksi ei ollut totta"
        Kävimme vain kahvilla marenkissa. Tietääkseni se ei ole laitonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyllistin ja jatkoin uniani. Veikka teki temput ja lähti kotiin


        "Se että minua kutsutaan mummoksi ei ollut totta"
        Kävimme vain kahvilla marenkissa. Tietääkseni se ei ole laitonta.

        Jatkoin käymistä, mutta ei siitä edennyt sitten. Toivomme että olet saanut tämän jälkeen vasta kiitosta.

        Äänemme laitamme numerolle 10.


      • Anonyymi

        Täällä Orimattila-osiossa näyttää olleen jännä päivä :D Hirveä määrä viestejä tullut suhteessa normaaliin. Aika paljon trollin/trollien tekemiä, kun ovat aina noita tylsiä lyhyitä päänaukomisia vain. Miksi teet/teette tuota edes?

        Minä varsin ironisesti nukuin täällä sillä aikaa, vaikka viimeinen viestini olikin tuo, jossa sanoin heränneeni :D No, nyt minä ole herännyt. Presidenttikin valittu. Hypin riemusta, kun Stubb ei enää ollut pääministerimme. Sitä ennen liian monta kertaa petyin, kun se aina vaan siellä oli :( Nyt se sitten on presidentti. Voi että! Ihan kuin tämä trollimeininki täällä Suomi24:ssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Orimattila-osiossa näyttää olleen jännä päivä :D Hirveä määrä viestejä tullut suhteessa normaaliin. Aika paljon trollin/trollien tekemiä, kun ovat aina noita tylsiä lyhyitä päänaukomisia vain. Miksi teet/teette tuota edes?

        Minä varsin ironisesti nukuin täällä sillä aikaa, vaikka viimeinen viestini olikin tuo, jossa sanoin heränneeni :D No, nyt minä ole herännyt. Presidenttikin valittu. Hypin riemusta, kun Stubb ei enää ollut pääministerimme. Sitä ennen liian monta kertaa petyin, kun se aina vaan siellä oli :( Nyt se sitten on presidentti. Voi että! Ihan kuin tämä trollimeininki täällä Suomi24:ssä.

        Nukuit pois humalaasi. Se on oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukuit pois humalaasi. Se on oikein.

        Älä jooko aina kerro itsestäsi tuolla tavalla minun viestini perään. En edes juo alkoholia.

        Todella-todella mystisesti aiempi kello 08:22 kirjoittamani viesti katosi. Voi vain arvailla mikä vika siinä oli, kun minä en saa noita trollin viestejä poistettua, vaikka olen niistä pari kertaa pahimmista ilmoittanut ja hän selkeästi pyrkii aiheuttaa minulle haittaa.

        Noh, sanompa eri tavalla silti että yöllä oli täällä hiljaista ja aamun eka viesti oli toi 07:48 väittäen minun (?) nukkuneen humalaani. En todellakaan siis edes juo ja veikkasin nimenomaan muilla olleen se vaikea maanantaiaamu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jooko aina kerro itsestäsi tuolla tavalla minun viestini perään. En edes juo alkoholia.

        Todella-todella mystisesti aiempi kello 08:22 kirjoittamani viesti katosi. Voi vain arvailla mikä vika siinä oli, kun minä en saa noita trollin viestejä poistettua, vaikka olen niistä pari kertaa pahimmista ilmoittanut ja hän selkeästi pyrkii aiheuttaa minulle haittaa.

        Noh, sanompa eri tavalla silti että yöllä oli täällä hiljaista ja aamun eka viesti oli toi 07:48 väittäen minun (?) nukkuneen humalaani. En todellakaan siis edes juo ja veikkasin nimenomaan muilla olleen se vaikea maanantaiaamu.

        "En edes juo alkoholia"
        "Lääkkeet sekoittavat pääni"

        Kaikenlaista muutakin eriävää tekstiä. Mikä lie totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En edes juo alkoholia"
        "Lääkkeet sekoittavat pääni"

        Kaikenlaista muutakin eriävää tekstiä. Mikä lie totta?

        Moi! :)
        En tätä yhtä viestiäsi (sitaatti lääkkeistä) ollutkaan ennen huomannut. Kopioit tyyliäni kirjoittaa. Mikäs siinä, kai sulla on syysi. Kun kiusaa pedofilian uhreja, oletan aina että asiasi täytyy olla TODELLA huonosti, jos tämän koet parantavan tilannettasi.

        Tulin tänne silti sitä "Herää v*tun hiiri" -aihetta katselemaan ja sisänsä sopivaa että unohdin sen aiemman jaksoviestini(kin) kadonneen. Täällä näyttää olevan siis aika ärhäkkä tunnelma :D Erilailla minun piti aiheesta puhua, mutta kun täällä olikin tällaista, niin muutin hiukan mieleni.

        Minun käskettiin herätä helmikuussa 2020. Minun on käsketty käyttäytyä kesällä 2022. Onko jossain nyt vika, kun olin ollut aina nätisti ja hereilläkin olen? Tuskin unissani kirjoitan... en edes noita minun sitaattitapaa käyttäviä viestejä, joita en tunnista omikseni.

        Miksi se känninen ahdistelija käski minun nimenomaan herätä? Harmittaako kun en reagoinut? Tuliko olo kuin neg**filiassa, kun ei minulla ilmekään värähdä. Ei taida sulla värähtää? Joko nyt, kun olen vihdoinkin ottanut asian puheeksi? Joko alkaa tuntua housuissa?

        Olenko minä nyt jotain VELKAA teille Orimattilan v*jakeille? Kassat suuttuu kun en kerro mitä postipaketissani on ja kadulla ohikulkija ei nyt pääsekään juttelemaan kanssani? Sitten muutuitte ärhäkämmiksi ja kirjaimellisesti aloitte käydä päälleni... ja KIINNI. Raivonne alkoi olla niin selkeää, että koin turvallisemmaksi todellakin siirtyä kokonaan kotiinkuljetuksiin. Oliko teillä KOSKAAN aikomusta lopettaa?

        Se on kuin perheväkivalta... tai ainakin oletan sen sitä että mies ei kykene antamaan or***mia naiselleen ja yrittää muilla keinoin saada sen äärimmäisen reaktion. Siitä siinä täytyy olla kyse, koska se kadulla ahdistellut mieskin oli kuten KAIKKI MIEHET eli kun tulee torjutuksi, niin saa raivarin. Aina. Kun ei saa, niin ei saa. Itke s**tanan vätys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! :)
        En tätä yhtä viestiäsi (sitaatti lääkkeistä) ollutkaan ennen huomannut. Kopioit tyyliäni kirjoittaa. Mikäs siinä, kai sulla on syysi. Kun kiusaa pedofilian uhreja, oletan aina että asiasi täytyy olla TODELLA huonosti, jos tämän koet parantavan tilannettasi.

        Tulin tänne silti sitä "Herää v*tun hiiri" -aihetta katselemaan ja sisänsä sopivaa että unohdin sen aiemman jaksoviestini(kin) kadonneen. Täällä näyttää olevan siis aika ärhäkkä tunnelma :D Erilailla minun piti aiheesta puhua, mutta kun täällä olikin tällaista, niin muutin hiukan mieleni.

        Minun käskettiin herätä helmikuussa 2020. Minun on käsketty käyttäytyä kesällä 2022. Onko jossain nyt vika, kun olin ollut aina nätisti ja hereilläkin olen? Tuskin unissani kirjoitan... en edes noita minun sitaattitapaa käyttäviä viestejä, joita en tunnista omikseni.

        Miksi se känninen ahdistelija käski minun nimenomaan herätä? Harmittaako kun en reagoinut? Tuliko olo kuin neg**filiassa, kun ei minulla ilmekään värähdä. Ei taida sulla värähtää? Joko nyt, kun olen vihdoinkin ottanut asian puheeksi? Joko alkaa tuntua housuissa?

        Olenko minä nyt jotain VELKAA teille Orimattilan v*jakeille? Kassat suuttuu kun en kerro mitä postipaketissani on ja kadulla ohikulkija ei nyt pääsekään juttelemaan kanssani? Sitten muutuitte ärhäkämmiksi ja kirjaimellisesti aloitte käydä päälleni... ja KIINNI. Raivonne alkoi olla niin selkeää, että koin turvallisemmaksi todellakin siirtyä kokonaan kotiinkuljetuksiin. Oliko teillä KOSKAAN aikomusta lopettaa?

        Se on kuin perheväkivalta... tai ainakin oletan sen sitä että mies ei kykene antamaan or***mia naiselleen ja yrittää muilla keinoin saada sen äärimmäisen reaktion. Siitä siinä täytyy olla kyse, koska se kadulla ahdistellut mieskin oli kuten KAIKKI MIEHET eli kun tulee torjutuksi, niin saa raivarin. Aina. Kun ei saa, niin ei saa. Itke s**tanan vätys!

        Maksa velkasi! Bn 11.22


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksa velkasi! Bn 11.22

        No, minun viestiin vastasit, mutten tiedä mistä puhut (taaskaan -.-). Ehkä puhuit sille jannulle, joka ahdisteli minua? Minulle tosta tulee mieleen vain piirrosbanaanit B1 ja B2. Velkaa en ole kenellekään.


    • Anonyymi

      Kaikkihan nää alkuasukkaat on toistensa serkkuja, jotain redneck kansaa 🤯

      • Anonyymi

        Ihan naurattaa tämä moderointi täällä :DDDDDDD Minun viestejäni poistellaan ja sitten kaikki nämä muilta jäljelle jääneet on juuri tällaisia.

        Yritin saada pois niitä trollin panoviestejä, jotka oli muokattu minun Abi-risteilyviestistäni, muttei ne lähde. Pudistelen täällä päätäni näille moderaattoteille. Onpa siellä joku muukin samasta asiasta taivastellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan naurattaa tämä moderointi täällä :DDDDDDD Minun viestejäni poistellaan ja sitten kaikki nämä muilta jäljelle jääneet on juuri tällaisia.

        Yritin saada pois niitä trollin panoviestejä, jotka oli muokattu minun Abi-risteilyviestistäni, muttei ne lähde. Pudistelen täällä päätäni näille moderaattoteille. Onpa siellä joku muukin samasta asiasta taivastellut.

        Saman olen huomannut. Ilmeisesti sääntöjä tulkitaan sen mukaan kuka on kulloinkin moderaattorina. Joskus rima tippuu, joskus ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman olen huomannut. Ilmeisesti sääntöjä tulkitaan sen mukaan kuka on kulloinkin moderaattorina. Joskus rima tippuu, joskus ei.

        Mikähän ammatti se moderaattori on? Minulla on huonoja kokemuksia ihan poliiseistakin, kun ei aina heilläkään se kontrolli pidä. Järkkäreistä ja vartijoista... no, heistä minulla ei edes ole hyvää sanottavaa. On se kiva, kun "turvallisuus" alalla on aatteellisia ja/tai rikollisia.

        Olen todellakin maininnut että esim. naista ei koskaan mies ole auttanut. Miehet vain innostuu ja laumana toimii aina mukana. En tunne todellekaan tapausta, jossa mies olisi sankarillisesti pelastanut hädässä olevan naisen. Pah!! Miksi siis tuolla on järkkärit lähinnä miehiä? Eihän ne tajua edes mikä on naiselle ahdistelua. Kaikenmaailman pelastusalakin skandaaleissa omien raiskaajiensa kanssa.

        Mitä vanhemmaksi elän, sitä vähemmän uskon mihinkään "pelastajiin" ja "turvallisuusalan" ammattilaisiin. Olen koko elämäni kuullut heistä satuja, mutta todellisuudessa sellaisiin en ole koskaan törmännyt. Joskus harvoin naisen kuulen kehuvan miestä ja se on juurikin omasta puolisostaan tätä että "Muita se hakkaa, muttei minua <3 <3". Lopulta se yleensä sitten hakkaa sitäkin :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän ammatti se moderaattori on? Minulla on huonoja kokemuksia ihan poliiseistakin, kun ei aina heilläkään se kontrolli pidä. Järkkäreistä ja vartijoista... no, heistä minulla ei edes ole hyvää sanottavaa. On se kiva, kun "turvallisuus" alalla on aatteellisia ja/tai rikollisia.

        Olen todellakin maininnut että esim. naista ei koskaan mies ole auttanut. Miehet vain innostuu ja laumana toimii aina mukana. En tunne todellekaan tapausta, jossa mies olisi sankarillisesti pelastanut hädässä olevan naisen. Pah!! Miksi siis tuolla on järkkärit lähinnä miehiä? Eihän ne tajua edes mikä on naiselle ahdistelua. Kaikenmaailman pelastusalakin skandaaleissa omien raiskaajiensa kanssa.

        Mitä vanhemmaksi elän, sitä vähemmän uskon mihinkään "pelastajiin" ja "turvallisuusalan" ammattilaisiin. Olen koko elämäni kuullut heistä satuja, mutta todellisuudessa sellaisiin en ole koskaan törmännyt. Joskus harvoin naisen kuulen kehuvan miestä ja se on juurikin omasta puolisostaan tätä että "Muita se hakkaa, muttei minua <3 <3". Lopulta se yleensä sitten hakkaa sitäkin :/

        Tuli mieleeni taas se meidän putkiremppa. Ei ollut kai orimattilalainen firma, mutta sen pomo yhtäkkiä sai vain raivarin ja kävi päälleni. Eihän sekään siis koskenut minuun, mutta hyökkäsi päälleni ja jouduin perääntyä selkä seinään. Ihme id*****i sekin. En edes puhunut hänelle eikä mikään keskustelussa ollut sellaista että sen olisi pitänyt flipata noin!

        Mukana oli myös naisisännöitsijämme ja ilman häntä koko asia olisi varmaan vedetty villaisella. Uskon jonkun kurinpidon tapahtuneen, koska sen jälkeen kaikki hymyili minulle jatkuvasti. Se oli juuri sellainen imelä pakkohymy eli kaikkia oli nyt pakotettu olemaan minulle tosi ystävällinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleeni taas se meidän putkiremppa. Ei ollut kai orimattilalainen firma, mutta sen pomo yhtäkkiä sai vain raivarin ja kävi päälleni. Eihän sekään siis koskenut minuun, mutta hyökkäsi päälleni ja jouduin perääntyä selkä seinään. Ihme id*****i sekin. En edes puhunut hänelle eikä mikään keskustelussa ollut sellaista että sen olisi pitänyt flipata noin!

        Mukana oli myös naisisännöitsijämme ja ilman häntä koko asia olisi varmaan vedetty villaisella. Uskon jonkun kurinpidon tapahtuneen, koska sen jälkeen kaikki hymyili minulle jatkuvasti. Se oli juuri sellainen imelä pakkohymy eli kaikkia oli nyt pakotettu olemaan minulle tosi ystävällinen.

        Kun olin vielä nuori ja kävin jopa baareissa (!), siellä alkoi yhtenä omituisena kertana kaikki miehet käydä päälleni. Olin oikeasti pulassa siellä ja pyysin apua yhdeltä orimattilalaiselta tyypiltä, jonka vain tunnistin. En edes oikeasti tiedä kuka se oli. Se auttoi ensin, mutta lopulta hänkin yritti pussailla minua. Eipä ollut kummoinen "bodyguard"!!

        Ihan oikeasti! Minulla ei niinku ole mitään hyvää sanottavaa miehistä. Ei mitään. Miksi te id****it edes olette olemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olin vielä nuori ja kävin jopa baareissa (!), siellä alkoi yhtenä omituisena kertana kaikki miehet käydä päälleni. Olin oikeasti pulassa siellä ja pyysin apua yhdeltä orimattilalaiselta tyypiltä, jonka vain tunnistin. En edes oikeasti tiedä kuka se oli. Se auttoi ensin, mutta lopulta hänkin yritti pussailla minua. Eipä ollut kummoinen "bodyguard"!!

        Ihan oikeasti! Minulla ei niinku ole mitään hyvää sanottavaa miehistä. Ei mitään. Miksi te id****it edes olette olemassa?

        Se oli muuten se (ensimmäinen ja viimeinen) kerta kun sekä join alkoholia että olin autolla liikenteessä. Olin juonut vain kaksi lonkeroa eli en paljon, mutta olin nuori eikä minulla ollut vähimmäistäkään käsitystä siitä, mitä pitäisi tehdä sellaisessa tilanteessa. Olin vahingossa juonut ne lonkerot, koska en muistanut olevani nyt lahtelaisessa baarissa tällä kertaa. Oli selkeä ohje ettei saa ajaa, jos on juonut, muttei autokoulussa opetettu miten toimia minun tapauksessani.

        Tein fiksusti ja soitin poliisille. Yhä tekisin samoin, koska se on AINOA taho, joka vastauksen tietäisi varmaksi. Joltain spurgultako olisi pitänyt kysyä? No, en kai tarpeeksi selkeästi saanut sanottua juoneeni vain kaksi lonkeroa. Ensin poliisi sanoi rauhallisesti että "Ota taksi", mutta kun yritin vielä jatkaa keskustelua, se jo suuttui ja ärähti päälle että "Ota taksi!". En jäänyt siinä sen kanssa tappelemaan. Nyt huutaisin id*****lle takaisin -.-

        Eipä auttanut, kun minulla ei ollut tietoa miten toimia siinä tilanteessa ja taksi kuulosti järkyttävän kalliilta idealta. Ihme säätämiseksihän se sitten meni, mutta lähinnä siis soitin tutun hakemaan minut, ja kävin auton hakemassa sakkopaikalta aamubussilla. Tosi huono idea ja olisin heti lonkerot juotuanikin ollut paremmassa ajokunnossa kuin silloin aamulla.

        Se oli jo siellä tammikuussa 2007, mutta yhä mietin että miten siinä tilanteessa olisi pitänyt toimia. Nyt... (ehkä ajaisin ihmisten päälle ihan tarkoituksella) menisin autolle odottelemaan, kunnes tulee pissahätä. Oli pakkasta, joten se olisi ehkä tullut pian. Sitten olisin sen verran ajanut että mennyt vessaan ABC:lle ja siellä odottelemaan lisää. Jaa-a? Mutta nyt jos sama kävisi, varmaan todellakin ajaisin jotain päin ihan tarkoituksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli muuten se (ensimmäinen ja viimeinen) kerta kun sekä join alkoholia että olin autolla liikenteessä. Olin juonut vain kaksi lonkeroa eli en paljon, mutta olin nuori eikä minulla ollut vähimmäistäkään käsitystä siitä, mitä pitäisi tehdä sellaisessa tilanteessa. Olin vahingossa juonut ne lonkerot, koska en muistanut olevani nyt lahtelaisessa baarissa tällä kertaa. Oli selkeä ohje ettei saa ajaa, jos on juonut, muttei autokoulussa opetettu miten toimia minun tapauksessani.

        Tein fiksusti ja soitin poliisille. Yhä tekisin samoin, koska se on AINOA taho, joka vastauksen tietäisi varmaksi. Joltain spurgultako olisi pitänyt kysyä? No, en kai tarpeeksi selkeästi saanut sanottua juoneeni vain kaksi lonkeroa. Ensin poliisi sanoi rauhallisesti että "Ota taksi", mutta kun yritin vielä jatkaa keskustelua, se jo suuttui ja ärähti päälle että "Ota taksi!". En jäänyt siinä sen kanssa tappelemaan. Nyt huutaisin id*****lle takaisin -.-

        Eipä auttanut, kun minulla ei ollut tietoa miten toimia siinä tilanteessa ja taksi kuulosti järkyttävän kalliilta idealta. Ihme säätämiseksihän se sitten meni, mutta lähinnä siis soitin tutun hakemaan minut, ja kävin auton hakemassa sakkopaikalta aamubussilla. Tosi huono idea ja olisin heti lonkerot juotuanikin ollut paremmassa ajokunnossa kuin silloin aamulla.

        Se oli jo siellä tammikuussa 2007, mutta yhä mietin että miten siinä tilanteessa olisi pitänyt toimia. Nyt... (ehkä ajaisin ihmisten päälle ihan tarkoituksella) menisin autolle odottelemaan, kunnes tulee pissahätä. Oli pakkasta, joten se olisi ehkä tullut pian. Sitten olisin sen verran ajanut että mennyt vessaan ABC:lle ja siellä odottelemaan lisää. Jaa-a? Mutta nyt jos sama kävisi, varmaan todellakin ajaisin jotain päin ihan tarkoituksella.

        Sinulla on monelaisia kokemuksia. Ihan kiva niitä on lukea, vaikkei kaikki olekaan aina mennyt niin kuin siellä Strömsössä. Kirjan saisit helposti tehtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on monelaisia kokemuksia. Ihan kiva niitä on lukea, vaikkei kaikki olekaan aina mennyt niin kuin siellä Strömsössä. Kirjan saisit helposti tehtyä.

        Se on todellakin uskomatonta että vaikka käy vain kaupassa, niin silti mulla on sadistiset vartijat kimpussa ja friikki poliisi raivoaa vain minulle sen sijaan että tutkisi sitä että läppärini varastettiin. Ei voi kuin ihmetellä että elääkö kaikki muutkin näin?

        Paljon rauhallisempaa elämää olisin halunnut elää :(


      • Anonyymi

        Kieltolaki tekisi hyvää Orimattilalle.
        En ole ikinä kuullut mitään mikä kieltolaissa olisi muka ollut vialla.

        Joku sanoi ettei orimattilalaiset kestä todellisuutta selvin päin. Se kuulostaa uskottavalta. Siellä on niin poskettoman saastaisia ihmisiä, kaikinpuolin vastenmielisiä että en epäile yhtään, jos he eivät kestä elää itsensä kanssa.


      • Anonyymi

        Siitä Abi-jutusta piti poistaa loppuosa. Nykyäänkin viestejäni poistellaan mystisesti eli ehkä vain käsitin silloin väärin? Mainitsin silloin tietäväni mikä niistä tytöistä on hauskaa :D

        Kuten monelle muullekin "Hymyä peppuun"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli muuten se (ensimmäinen ja viimeinen) kerta kun sekä join alkoholia että olin autolla liikenteessä. Olin juonut vain kaksi lonkeroa eli en paljon, mutta olin nuori eikä minulla ollut vähimmäistäkään käsitystä siitä, mitä pitäisi tehdä sellaisessa tilanteessa. Olin vahingossa juonut ne lonkerot, koska en muistanut olevani nyt lahtelaisessa baarissa tällä kertaa. Oli selkeä ohje ettei saa ajaa, jos on juonut, muttei autokoulussa opetettu miten toimia minun tapauksessani.

        Tein fiksusti ja soitin poliisille. Yhä tekisin samoin, koska se on AINOA taho, joka vastauksen tietäisi varmaksi. Joltain spurgultako olisi pitänyt kysyä? No, en kai tarpeeksi selkeästi saanut sanottua juoneeni vain kaksi lonkeroa. Ensin poliisi sanoi rauhallisesti että "Ota taksi", mutta kun yritin vielä jatkaa keskustelua, se jo suuttui ja ärähti päälle että "Ota taksi!". En jäänyt siinä sen kanssa tappelemaan. Nyt huutaisin id*****lle takaisin -.-

        Eipä auttanut, kun minulla ei ollut tietoa miten toimia siinä tilanteessa ja taksi kuulosti järkyttävän kalliilta idealta. Ihme säätämiseksihän se sitten meni, mutta lähinnä siis soitin tutun hakemaan minut, ja kävin auton hakemassa sakkopaikalta aamubussilla. Tosi huono idea ja olisin heti lonkerot juotuanikin ollut paremmassa ajokunnossa kuin silloin aamulla.

        Se oli jo siellä tammikuussa 2007, mutta yhä mietin että miten siinä tilanteessa olisi pitänyt toimia. Nyt... (ehkä ajaisin ihmisten päälle ihan tarkoituksella) menisin autolle odottelemaan, kunnes tulee pissahätä. Oli pakkasta, joten se olisi ehkä tullut pian. Sitten olisin sen verran ajanut että mennyt vessaan ABC:lle ja siellä odottelemaan lisää. Jaa-a? Mutta nyt jos sama kävisi, varmaan todellakin ajaisin jotain päin ihan tarkoituksella.

        "sakkopaikka" vai mikä lie. Jäin tuota valitsemaani sanaa miettimään. En ole varma käytinko oikeaa termiä. En nyt yhtään muista mitä siellä kadulla oli, mutta joka tapauksessa autoni piti hakea sieltä pois jo aamuvarhaisella. Jouduin aamun ensimmäisen bussin ottaa, jotta kerkeän ajoissa.

        Sitten möhlin vielä niin että olin tunti liian aikaisin linja-autoasemalla odottamassa. Olisin tunti kauemmin saanut nukkua. Ärsyttävää säheltämistä.

        Ei se nyt niiiiiin traumaattinen kokemus ollut :D, mutten ole enää baareissa käynyt sen jälkeen. En lähde vannomaan etten ole yhdelle mennyt, jos kaveri on pyytänyt, mutten ainakaan omatoimisesti ole juonut sen jälkeen alkoholia. Autolla ajotkin loppui pian siitä ja nyt huomasin ettenpä osaisi enää pysäköintisääntöjä. Kaikki on unohtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on todellakin uskomatonta että vaikka käy vain kaupassa, niin silti mulla on sadistiset vartijat kimpussa ja friikki poliisi raivoaa vain minulle sen sijaan että tutkisi sitä että läppärini varastettiin. Ei voi kuin ihmetellä että elääkö kaikki muutkin näin?

        Paljon rauhallisempaa elämää olisin halunnut elää :(

        "Paljon rauhallisempaa elämää olisin halunnut elää :("

        Varmasti monelle muullekin olisi ollut helpompaa vain jättää minut rauhaan... ja todellakin kaikkina näinä monina vuosikymmeninä. Yhä ihmettelen niitä kymmeniä id*****eja, joka väkisin rikkoo lakia ja sääntöjä minun takiani. ...ja MINKÄ takia? Minkä ihmeen takia?

        En voi vieläkään käsittää mikä ilo ja hyöty siitä voi kenellekään olla että minua... no mitään. En voi liittyä mihinkään, joten minun ei pitäisi liittyä mihinkään ja olisin voinut vain käydän kaupassa ja sillä selvä. Teidän tyhmyytenne ei ole minun vikani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on monelaisia kokemuksia. Ihan kiva niitä on lukea, vaikkei kaikki olekaan aina mennyt niin kuin siellä Strömsössä. Kirjan saisit helposti tehtyä.

        Täällä Suomi24:ssä on TOOOOSI hiljaista. Sinä olet outo kirjoittelija. Siellä on se trollaaja ja sitten tämä hihhuli, joka laittaa aina näennäisesti sympaattisia viestejä, mutta niiden sanoma on pääasiassa negatiivinen. Te ette näytä keskustelevan keskenänne, vaan kaikki viestit aina vastailevat minulle, vain minulle. Syytä olen ihmetellyt.

        Kuten kirjoittelu poliisille, se on hyvin yksinäistä hommaa, kun ei poliisi vastaa sieltä takaisin päin.

        Puhumattomuudenkulttuuri on teidän pelkoanne. Siellä on nainen ruokakaupassa APUA! Joku puhuu asioista, APUA! Joku kirjoittaa, APUA! En kysy miten te elätte, koska tiedän ettei teillä ole lainkaan elämää, ei sielua, ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Suomi24:ssä on TOOOOSI hiljaista. Sinä olet outo kirjoittelija. Siellä on se trollaaja ja sitten tämä hihhuli, joka laittaa aina näennäisesti sympaattisia viestejä, mutta niiden sanoma on pääasiassa negatiivinen. Te ette näytä keskustelevan keskenänne, vaan kaikki viestit aina vastailevat minulle, vain minulle. Syytä olen ihmetellyt.

        Kuten kirjoittelu poliisille, se on hyvin yksinäistä hommaa, kun ei poliisi vastaa sieltä takaisin päin.

        Puhumattomuudenkulttuuri on teidän pelkoanne. Siellä on nainen ruokakaupassa APUA! Joku puhuu asioista, APUA! Joku kirjoittaa, APUA! En kysy miten te elätte, koska tiedän ettei teillä ole lainkaan elämää, ei sielua, ei mitään.

        ...Jatkan... koska voin. Joku siitä aina kiukuttelee ja se on hämmentävää, koska KUKAAN EI LUE TÄTÄ KESKUSTELUFOORUMIA!

        Eihän täällä edes ole kuin pääasiassa minä ja joku hihhuli/trolli kiukuttelemassa ikuisesti siitä että kirjoitan. Jokaiseen viestiin myös tulee kiukuttelua. Ymmärrän että netti voi tehdä kaikenlaisia jekkuja, mutta tuolla on toisetkin kiukutelleen/ihmetelleet aikoinaan sitä että sanoo mitä tahansa, niin aina saa päänaukomisvastauksen. Aina.

        Loppupeleissä siis uskon että tämä sivusto meni oikeaasti Suomi24-sivulle ja ihmiset oikeasti täällä kirjoittelee eikä mikään robotti. Näiden ihmisten syitä en vain ymmärrä, mutta enhän ymmärrä sitäkään mikä niitä vartijoita/kassoja riivaa, kun ne ahdistelee aina minua. MINUA?? Kaikista maailman ihmisistä siellä Liipolan Salessa se mummeli alkoi vainota minua ja hiippailla ihan perässäni aina kauppareissuni. Psykoottisia, täysin harhaisia. Sivistys auttaisi. Minun vika se ei ole. Joku vihaa tummaihoisiakin ja ei se ole tummien vika eivätkä he asialle pysty mitään tekemään, kun epäsivistynyt aasi (täällä kai hevonen tuon toisen ketjun mukaan?) ei ymmärrä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Jatkan... koska voin. Joku siitä aina kiukuttelee ja se on hämmentävää, koska KUKAAN EI LUE TÄTÄ KESKUSTELUFOORUMIA!

        Eihän täällä edes ole kuin pääasiassa minä ja joku hihhuli/trolli kiukuttelemassa ikuisesti siitä että kirjoitan. Jokaiseen viestiin myös tulee kiukuttelua. Ymmärrän että netti voi tehdä kaikenlaisia jekkuja, mutta tuolla on toisetkin kiukutelleen/ihmetelleet aikoinaan sitä että sanoo mitä tahansa, niin aina saa päänaukomisvastauksen. Aina.

        Loppupeleissä siis uskon että tämä sivusto meni oikeaasti Suomi24-sivulle ja ihmiset oikeasti täällä kirjoittelee eikä mikään robotti. Näiden ihmisten syitä en vain ymmärrä, mutta enhän ymmärrä sitäkään mikä niitä vartijoita/kassoja riivaa, kun ne ahdistelee aina minua. MINUA?? Kaikista maailman ihmisistä siellä Liipolan Salessa se mummeli alkoi vainota minua ja hiippailla ihan perässäni aina kauppareissuni. Psykoottisia, täysin harhaisia. Sivistys auttaisi. Minun vika se ei ole. Joku vihaa tummaihoisiakin ja ei se ole tummien vika eivätkä he asialle pysty mitään tekemään, kun epäsivistynyt aasi (täällä kai hevonen tuon toisen ketjun mukaan?) ei ymmärrä mitään.

        "Erite-mummo vauhdissa"

        Sanonta pitää aikalailla paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olin vielä nuori ja kävin jopa baareissa (!), siellä alkoi yhtenä omituisena kertana kaikki miehet käydä päälleni. Olin oikeasti pulassa siellä ja pyysin apua yhdeltä orimattilalaiselta tyypiltä, jonka vain tunnistin. En edes oikeasti tiedä kuka se oli. Se auttoi ensin, mutta lopulta hänkin yritti pussailla minua. Eipä ollut kummoinen "bodyguard"!!

        Ihan oikeasti! Minulla ei niinku ole mitään hyvää sanottavaa miehistä. Ei mitään. Miksi te id****it edes olette olemassa?

        Se oli Torvessa. Kerran kävin Rock:issa (vai mikä se oli??), koska kuulin että siellä oli joku tapettu joskus :D Piti ihan käydä siksi itsekin katsomalla millainen paikka se on, mutta tylsäähän siellä oli. Tapasin silti kaksi miestä siellä, joista toinen vaati että menemme Onnelaan. No, tulipa sielläkin käytyä ensimmäisen ja viimeisenkin kerran (kuten Rockissakin-vai-mikä-se-oli). En edes tajunnut meillä olleen mitään "juttua"; mutta kun hän tarjoutui ostamaan minulle drinkkiä, sanoin olevani autolla. Se ihan rääkäisin tuskaisesti "Eksä olekaan kännissä?!!". Sillä meinasi ihan itku tulla ja kääntyy samantien yrittämään yhtä toista naista vähän matkan päässä. Jestas! Se oli tietämäni oudoin syy miksi en ole jollekin kelvannut. Outo mies silti ja melkein tekisi mieli moisista poliisille ilmoittaa :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olin vielä nuori ja kävin jopa baareissa (!), siellä alkoi yhtenä omituisena kertana kaikki miehet käydä päälleni. Olin oikeasti pulassa siellä ja pyysin apua yhdeltä orimattilalaiselta tyypiltä, jonka vain tunnistin. En edes oikeasti tiedä kuka se oli. Se auttoi ensin, mutta lopulta hänkin yritti pussailla minua. Eipä ollut kummoinen "bodyguard"!!

        Ihan oikeasti! Minulla ei niinku ole mitään hyvää sanottavaa miehistä. Ei mitään. Miksi te id****it edes olette olemassa?

        "Siellä alkoi yhtenä omituisena kertana kaikki miehet käydä päälleni. Olin oikeasti pulassa siellä"

        Tämä on todellakin ainoa kerta, kun join alkoholia siellä ja ilmeisesti se drinkin kanssa liikuskelu siellä jotenkin stimuloi sadistisia miehiä. Se on suorastaan maagista että jos on heikko päivä, niin niitä miehiä ilmestyy tyhjästä. Oksettavaa suorastaan.

        Niinhän se menee. Jos nainen sammuu vaikka pihalle, niin jokuhan sen siitä raiskaa. Miehet on miehiä ja pojat poikia. Ei mulla heistä ole hyvää sanottavaa. Olen silti ihan liikaa joutunut sietämään todellakin niitä HUMALAISIA miehiä. Mutta minkäs teet, kun ne kaikki tuntuu olevan aina kaikkialla kännissä? :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siellä alkoi yhtenä omituisena kertana kaikki miehet käydä päälleni. Olin oikeasti pulassa siellä"

        Tämä on todellakin ainoa kerta, kun join alkoholia siellä ja ilmeisesti se drinkin kanssa liikuskelu siellä jotenkin stimuloi sadistisia miehiä. Se on suorastaan maagista että jos on heikko päivä, niin niitä miehiä ilmestyy tyhjästä. Oksettavaa suorastaan.

        Niinhän se menee. Jos nainen sammuu vaikka pihalle, niin jokuhan sen siitä raiskaa. Miehet on miehiä ja pojat poikia. Ei mulla heistä ole hyvää sanottavaa. Olen silti ihan liikaa joutunut sietämään todellakin niitä HUMALAISIA miehiä. Mutta minkäs teet, kun ne kaikki tuntuu olevan aina kaikkialla kännissä? :(

        Ollaan niin polleina muka "suojellen naisia" ja todellisuus on että sodan aikana ne naiset sitäkin varmemmin raiskataan. Rauhan aikana ja siellä avioliitossakin.

        En oikeasti ymmärrä mistä se muka sankarillinen mieskäsitysjuontuu. Sillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.


    • Anonyymi

      Kaikki alkuperäisorimattilalaisethan on sukua toisilleen!!!

    • Anonyymi

      Onko kehitysvammaisuus merkki serkkujen välisistä suhteista?

      • Anonyymi

        Ei välttämättä, mutta riskinsä siinäkin, mikäli ei sukulaisuus merkitse mitään.


      • Anonyymi

        Erite-mummo varmaan osaa antaa tähän jonkinlaisen vastauksen!?


    • Anonyymi

      Orimattilan vitsaus on koko ja pienet ringit.
      Tykätään haukkua muita. Kai siitä saa hetkellisen hyvän olon tunteen. Sairasta porukkaa.

      • Anonyymi

        Kun on lusikalla annettu niin sillä määrällä pystyy kuitenkin haukkumaan toisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on lusikalla annettu niin sillä määrällä pystyy kuitenkin haukkumaan toisia.

        Oma kokemukseni on että mitä tyhmempi tyyppi, sitä enemmän se juoruaa p*skaa. Tätä olen elämäni aikana pohtinut usein ja kyllä se todellakin johtuu heidän alemmasta älykkyysmäärästään, vaikka onkin paljon poikkeuksia. Monet downit on kilttejä, onko heissä edes huonosti käyttäytyviä??

        Minusta on omituista että nämä juoruilijat tuntuvat itsekin uskovat noita juoruja. Jutut ovat minun korviini olleet läpeensä järjettömiä tai ilmeisen keksittyjä. Erilaisia tapauksia tulee mieleeni eikä kyse ollut muusta kuin että tämä t*hmä todella uskoi niin. Selkeä puute yleissivistyksessä. Se reaktio oli AITO, se ei ollut vain hassuttelua juorulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kokemukseni on että mitä tyhmempi tyyppi, sitä enemmän se juoruaa p*skaa. Tätä olen elämäni aikana pohtinut usein ja kyllä se todellakin johtuu heidän alemmasta älykkyysmäärästään, vaikka onkin paljon poikkeuksia. Monet downit on kilttejä, onko heissä edes huonosti käyttäytyviä??

        Minusta on omituista että nämä juoruilijat tuntuvat itsekin uskovat noita juoruja. Jutut ovat minun korviini olleet läpeensä järjettömiä tai ilmeisen keksittyjä. Erilaisia tapauksia tulee mieleeni eikä kyse ollut muusta kuin että tämä t*hmä todella uskoi niin. Selkeä puute yleissivistyksessä. Se reaktio oli AITO, se ei ollut vain hassuttelua juorulla.

        ...Samaan aiheeseen kuuluu kaupantyöntekijät. Se duuni ei vaadi koulutusta ja se pitäisi ymmärtää. 1. Et voi vaatia rahaakaan, kun ei sinulta vaadita MITÄÄN 2. Se ettei sinulta vaadita mitään johtuu siitä ettet osaa mitään. Siellä käyttäydytään kuin psykiatrit, vaikkei ole edes peruskoulutusta. Ei, et ole psykiatrian ylilääkäri. Hoitajillakin on psykologian opintoja, mutteivät he ole psykologian ammattilaisia. Edes "ammattilainen" ei ole se psykiatri ja siihen on syynsä miksi vain psykiatrit tekevät näitä päätöksiä. Se on kuin silmäkirurgia eli ei sinne keittiöveitsillä mennä sohimaan vain koska "on nähnyt silmiä ennenkin". Eli... ihmisten tuijottelu kaiket päivät ei ole mikään koulutus ymmärtämään ihmisiä. Näkee tässä muutkin ihmisiä päivittäin, jotkut jopa ymmärtää jotain näkemästään.


    • Anonyymi

      Syvä Joki.

    • Anonyymi

      Mitkä on orimattilan yleisimmät sukunimet?

      • Anonyymi

        Mäkelä ainakin erittäin yleinen.


    • Anonyymi

      Erite-mummo nähty aisakellossa. Tuoksu hien ja virtsan sekoitus. En ihmettele miksi jotkut tuijottaa. Hyi kauheeta.

      • Anonyymi

        Mä ihmettelinkin missä sä olit tänään :) Kirjoittelin paljon päiväsaikaan eikä mulle trollattu lähes ollenkaan. Nytkin...

        Koska oli todellakin tosi hiljainen päivä ja tässä viestissä on "liikaa" kaikkea, niin tämä voisi olla jonkun plagiaatti. Ei välttämättä siis ole se sama trollaaja.


    • Anonyymi

      Täällä on muuten yllättävän paljon Niemisiä ja Saarisia. Myös Mäkelä on monilla sukunimenä.

    • Anonyymi

      Orimattilassa ei järjen valo loista päättäjillä eikä silti kaikilla muillakaan. Lukee tämänkin palstan kirjoituksia niin ymmärtää miksi Orimattila ei menesty.

    • Anonyymi

      Orimattilalaiset ovat kuin oma rotunsa. Varmaan sisäsiittoisuus on ollut niin vahvaa. Monilla ruumiinrakenne ja älykkyys poikkeavat muusta väestöstä.

      • Anonyymi

        Asija meininkiä. Sun kaltaisia puttepossuja löytyy joka kulman takaa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe