Kaikesta selvii mutta

Anonyymi

Tässä tapahtui se pahin mahdollinen. Kaikki muut vaihtoehdot olisivat olleet parempia. Toivottavasti et halua tehdä uhalla minulle mitään pahaa. En koskaan halua sulle mitään pahaa mies.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En aio satuttaa älä huoli ja ToivottAvasti voit hyvin 🙂

    • Anonyymi

      Rakastuin sinuun niin paljon että et tiedä, ihastus muuttui rakkaudeksi. Olisin ollut sulle kaiken sen arvoinen, ja sä mulle. Tein paljon
      eteesi niin paljon että et tiedäkkään. Sain sinusta voimaa enemmän ja enemmän.
      Mutta tässä kävi näin );

      • Anonyymi

        Miten tässä kävi? Kerrotko vähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tässä kävi? Kerrotko vähän?

        Se että ehdin rakastua naiseen jonka olen tietänyt 5 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että ehdin rakastua naiseen jonka olen tietänyt 5 vuotta.

        Kiinnosti vaan, en ole ap enkä hän.


      • Anonyymi

        Ihana tuollainen salainen palstarakkaus. Teit kaikkea eikä toinen tiedä mitään. Varmaan hyväkin, että rakastuit toiseen. Olisiko nyt aika sitten jättää tuo toinen nainen ja keskittyä siihen rakkauteen? Eikä kirjoitella sille toiselle täällä enää? Uskottavuutesi meinaan kärsii :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana tuollainen salainen palstarakkaus. Teit kaikkea eikä toinen tiedä mitään. Varmaan hyväkin, että rakastuit toiseen. Olisiko nyt aika sitten jättää tuo toinen nainen ja keskittyä siihen rakkauteen? Eikä kirjoitella sille toiselle täällä enää? Uskottavuutesi meinaan kärsii :)

        Ei vaimoa voi noin vain jättää, vasta juhlittiin äitienpäivääkin.


    • Anonyymi

      Tahtoisitkos puukot.... eikun suukottaa mua?

    • Anonyymi

      Suomi24 ei omaa erityistä hullutuspalstaa.

    • Anonyymi

      En missään tapauksessa tekisi pahaa rakkaalle.

    • Anonyymi

      Miksi nainen tahdoit aina vaan satuttaa ja lopuksi virnuilla kuin olisit ylpeä että sait aikaan paljon tuhoa?

      • Anonyymi

        En mä ainakaan ole tehnyt tietoisesti mitään pahaa, tuskin tiedostamattakaan. Itse tunnen oloni nöyryytetyksi, menin "lankaan" ja hän oli tyly.


    • Anonyymi

      Ei ole sua vastaan mitään tietenkään. Hyvää jatkoa!

      • Anonyymi

        Mullakaan ei ole ollut koskaan ikinä mitään sua vastaan. Yritin liian paljon, mutta liian vähän.
        Hyvää jatkoa myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakaan ei ole ollut koskaan ikinä mitään sua vastaan. Yritin liian paljon, mutta liian vähän.
        Hyvää jatkoa myös.

        Susta olin kiinnostunut aiemmin ja lopulta rakastuin, muista syistä en ole ollut täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susta olin kiinnostunut aiemmin ja lopulta rakastuin, muista syistä en ole ollut täällä.

        Tuskinpa vaan


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3757
    2. 208
      3039
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      175
      1380
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1334
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe