Menikö Vaasan yliopisto halpaan?

Anonyymi

Miksi meille on neuvonantajaksi otettu täysin kouluttamaton henkilö ? Kerrotaan, että koulutuksena on vain avoimessa suoritettu mba-tutkinto. Eikö ole edes ylioppilas? Minkälaisia valmiuksia sellainen tutkinto antaa yliopisto-tasoisille opiskelijoille ja henkilökunnalle? Täällä ollaan menty halpaan kuten aikanaan Jyväskylän yliopiston tekoäly hankkeessa. Rahaa meni, mutta matkustella sai.
Mitkä ovat hänen valtikat? Vai tiedetäänkö ne "edellisten" toimien perusteella?

10

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huijaus on In. Sillä pääsee pitkälle, raha hanoihin. Kuten Tytti Yliviikari.

      • Anonyymi

        Eikös tuo MBA tutkinto ole sellaisille, joilla ei ole mitään koulutusta ja sivistystä eikä ole päässyt mihinkään opiskelemaan ? Yleensä työnantaja pistää sivistymättömät opiskelemaan. Tuohan ei ole varsinainen tutkinto, vaan rahastuskeino. Siinä pistetään kova hinta todistukselle. Yleensä ulkopuolinen maksaa sen ei itse "opiskelija". On sitten kirjekurssityylinen helposti läpipäästävä tutkinto, joka ei johda mihinkään . On vain rahastusta. Uteliaisuuttani tutustuin tuollaiseen.


    • Anonyymi

      Kuka on valittu???

      • Anonyymi

        Täysin sama kuvio kuin Jyväskylän yliopistossa, missä professori ajoi kyseisen firman luennoitsijan ulos. Eli se siitä ammattitaidosta ja luennoinnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin sama kuvio kuin Jyväskylän yliopistossa, missä professori ajoi kyseisen firman luennoitsijan ulos. Eli se siitä ammattitaidosta ja luennoinnista.

        Onko luentojenkin taso samaa kuin täällä Jyväskylässä ibm:n voimin? Luennoitsijat ajetaan ulos luentosalista ja sama yliopistosuhteiden nainen vie professorin korruptiomatkoille, onko näin tapahtunut teilläkin? Vai onko vielä parempaa???vai pahempaa?


    • Anonyymi

      Tilauudistus on ollut huvittavaa, henkilökuntaa on niin sanotusti "kuultu", mutta ei huomioitu, ja niin sanotusti "osallistettu".

      Mutta tilauudistus päätettiin ensin ja vasta sen jälkeen alettiin "kuuntelemaan" ja "osaalistamaan" henkilökuntaa.

    • Anonyymi

      Rehtorin niins sanottu "vastine" Ilkka-Pohjalaisessa oli pahinta roskaa mitä Vaasan yliopistossa on ikinä tuotettu ja kaikki sen allekirjoittajat pitäisi irtisanoa Vaasan yliopistosta.

      https://ilkkapohjalainen.fi/yleisolta/yliopistoyhteisö-mukana-kampuksen-kehitystyössä

      • Anonyymi

        Älä välitä, ei tuo yliopisto kauaa enää ole toiminnassakaan.


    • Anonyymi

      Silloin ennen kun Matti Jakobsson vielä johti yliopistoa sitä saattoi kunnioittaa ja arvostaa, mutta nykyjohto on kyllä onnistunut riisumaan kaiken arvostuksen ja kunnioituksen Vaasan yliopistolta.

      • Anonyymi

        Kuka nyt on valittu ja mitä tekemään???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe