En tiedä mille palstalle pitäisi kirjoittaa mutta voitte halutessa kertoa vinkkejä. Olen 47 vuotia mies, pitkäaikaistyötön, alkoholiongelmainen, masentunut jne. Mutta en ole tyhmä, tiedän monesta asiasta todella paljon. Olin koulussa hyvä, ehkä alisuoriutuja, koska minun aikaan hyviä oppilaita ei arvostettu lasten kesken. Tiedän sanoa asioihin etukäteen jo mihin ne johtaa, mutta kukaan ei kuuntele eikä usko. olen päässyt opiskelemaan moneen paikkaan mutta mieli ei kestänyt, koska monet muut tuntui ahdistavilta. Olin myös kolulukiusattu peruskoulussa välillä. Minusta monet ihmiset tuntuu todella typeriltä, maailman johtajista lähtien, ja olen ihmetellyt monasti, miten joku ihminen voi päättää niin monen ihmisen elämästä, turvallisuudesta jne. vaikka kaikki täällä muka ovat samanarvoisia. Viittaan nyt putiniin sairaaseen vanhaan ihmiseen ja amerikan bildeniin vanhaan dementikkoon. Miten asiat oikeasti voi olla näin.
ihmiset tyntyy tyhmiltä
Anonyymi
1
60
Vastaukset
- Anonyymi
En oikein saa kiinni mistä haluat tällä avauksella keskustella? Vai oliko tämä vai tämmöinen purkaus jolla ei ole mitään sen suurempaa merkitystä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2134312
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.212329Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062195Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341839- 1811614
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut271521Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331170