Kokkolan rauhanyhdistys ajautumassa Jumalan valtakunnan ulkopuolelle

Anonyymi

Kokkolan rauhanyhdistys on ajautumassa Jumalan valtakunnan ulkopuolelle. Kyseessä on samanlainen kehitys kun Espoon rauhanyhdistyksessä. Ehkäisyä ja korvakoruja hyväksytään, ja saarnat ovat liian Kristus-keskeisiä.

Monet ovat alkaneet käymään Himangan rauhanyhdistyksessä kun hyvän paimenen ääni ei enää kuulu kotisiionissa.

37

2312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mutta eikö Kristus ole teille hyvä paimen?
      Ymmärrän, että laitoit hyvän aloituksesi ns kieli poskessa, mutta kysyn silti.

    • Anonyymi

      Mikä on saanu kokkolan väen vieraantumaan

    • Anonyymi

      Himangan ry taitaa olla rauhansanalainen yhdistys

    • Anonyymi

      Espoossa en pysty paljoa enää käydä. Muutaman puhujan puheissa hädin tuskin kuuluu evankeljumin saarna

    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat?

      • Anonyymi

        Että puhuvat niin hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että puhuvat niin hiljaa.

        Näi o!
        Ihan kuiskaamalla puhuvat. Ei armoevankelijumi kuulu sinne takapenkkin asti.
        Lopun ajan merkki


    • Anonyymi

      närvilässä hyväksytään ehkäisy

    • Anonyymi

      Espoossa hyväksytään avioero
      Meikkaus ja eronnut saa seurustella ja naida.
      Taitaa osa Oulusta ja Kuopiosta Joensuusta kin olla samaa porukkaa.
      Nuorten illassa joku puhuja antoi nuorille luvan itsetyydytykseen enne 70luvulla oli syntiä ollut.
      Nyt Onaniaan synti on kuulema vain aviossa jos ehkäisee.
      Myös seurusteleva pareja kehoitetaan tyydyttämään itsensä ettei yhdessä himo vie syntiin..
      On aikoihin eletty.
      Avioero nyt kulovalkean tavoin leviää.

      • Anonyymi

        Kyllä niitä avioeroja helposti tulee,Kun kiireen kans mennään naimisiin,Ilman kunnollista tutustumista toisiin.
        En tässä kehtaa edes sanoa monta mun sisarusta on eronnut.Ja siis muutaman vuoden sisään.


      • Kerro missä on Kirjassa Oonan synti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä avioeroja helposti tulee,Kun kiireen kans mennään naimisiin,Ilman kunnollista tutustumista toisiin.
        En tässä kehtaa edes sanoa monta mun sisarusta on eronnut.Ja siis muutaman vuoden sisään.

        Minäkin oon eronnut. Kaksi kertaa. Elämäni parhaimpia ratkaisuja. Ensin erosin vl:stä, sitten puolisosta. Sen jälkeen onkin mennyt hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin oon eronnut. Kaksi kertaa. Elämäni parhaimpia ratkaisuja. Ensin erosin vl:stä, sitten puolisosta. Sen jälkeen onkin mennyt hyvin.

        Mutta et kuiteskaan ole täysin eronnut vanhoillislestadiolaisuudesta kun täälä vielä pyörit.


      • Anonyymi

        Uskomme ja oppimme on muuttumatoin!
        Runkkailu on aina ollut syntiä ja sitä se on yhä!!!

        Silunvihulainen on tekemässä onanointia luvalliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta et kuiteskaan ole täysin eronnut vanhoillislestadiolaisuudesta kun täälä vielä pyörit.

        Jos täälä pyöriminen on vanhoillislestadiolaisuuden ehto, ei teillä hyvin mene opetuksen suhteen. Luulin että haette oppinne seuroista, ettekä täältä.


    • Jumalan Valtakunnasta, Uudesta Jerusalemista ei koskaan ajauduta pois, koska kaikki muu ala maapallolla on tuhottu.
      Sen pyrämidimaisen Valtakunnan mitat on Hesekielin 48 luvun mukaan nykymitoissa 2304Km kanttiinsa ja korkeus sama.
      Ulkopuolella ei voi asua, siellä on helvetti supistettu omaan paikkaansa ja Jumalan Valtakuntaa johtaa Jumala, ei lestadiolainen.
      Ilm 21;1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
      2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
      3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
      4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
      5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
      6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

      Sitä ennen on millenium, eli tuhatvuotinen Valtakunta, Saatanan lopullinen tappio ja Ihmisten tuomiot.

      Eli mistä Kokkola on eroamassa? Jostain Lahkostako.

      • Anonyymi

        Mikä ihmehiippari tämä pinnasänky oikein on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmehiippari tämä pinnasänky oikein on?

        Ei saa selkoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmehiippari tämä pinnasänky oikein on?

        Eikö ole niin, kun itse ei tajua, niin pitää kysyä muilta tietämättömiltä?
        Kerro mikä siinä ihmetyttää Sinua?
        Setä auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmehiippari tämä pinnasänky oikein on?

        S24 vapaakirkon pastalla kertoivat olevan rääväsuinen pastori Kempeleestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmehiippari tämä pinnasänky oikein on?

        Sehän tuntuu ihmeeltä, jos tuntee Jumalan Sanaa Jeesuksessa, mutta lueskele, sillä minäkin olen myötävaikuttanut Jeesuksen pyyntöön; - Seuratkaa minua ja opettakaa kaiken, mitä minä opetan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa selkoa.

        Älä minua mittaile, se on vastoin palstan sääntöjä, kommentoi vain kirjoituksiani.
        Joten kysyn, miten selvität tuon Ilmestyksen 21 luvun alun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S24 vapaakirkon pastalla kertoivat olevan rääväsuinen pastori Kempeleestä.

        Kommenttia pleace, kopioi se sieltä.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Eikö ole niin, kun itse ei tajua, niin pitää kysyä muilta tietämättömiltä?
        Kerro mikä siinä ihmetyttää Sinua?
        Setä auttaa.

        Jospa setä menis korjaukseen ja olis ens vuonna täti. Hormonihoito vois vakauttaa ja rauhoittaa.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Älä minua mittaile, se on vastoin palstan sääntöjä, kommentoi vain kirjoituksiani.
        Joten kysyn, miten selvität tuon Ilmestyksen 21 luvun alun?

        Itse et koskaan ketään mittaile.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse et koskaan ketään mittaile.

        Oletko hieman tyhmä, kommentoi kirjoittajaa, et tekstiä.
        Lue palstan säännöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse et koskaan ketään mittaile.

        Näinpä! ;)


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Eikö ole niin, kun itse ei tajua, niin pitää kysyä muilta tietämättömiltä?
        Kerro mikä siinä ihmetyttää Sinua?
        Setä auttaa.

        Se että miksi haluat paljastaa tyhmyytesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se että miksi haluat paljastaa tyhmyytesi.

        Missä asiassa.


    • Anonyymi

      Perseeseen saa naputella jos puhemies pidetään riennoissa mukana. On tämä mennyt mahrottomaksi.

    • Anonyymi

      Mitään Rauhanyhdistystä ei olla ajamassa ulos, eikä ne ole ajautumassa. Sen sijaan monet jäsenet ovat ajautumassa. Jumalattomuutta onkin nyt ilmassa todella paljon ja jatkuvasti ihmisiä luopuu uskoistaan. Silti itse siionit eivät ole ajautumassa yhtään mihinkään, joten aivan turha panikoida sillä. Niin Espoon, kuin Kokkolankin Rauhanyhdistykset ovat vielä lujasti kiinni Kristus-kalliossa!

      • Anonyymi

        Näinhän asia on.


      • Anonyymi

        Yksikään yhdistys ei ole Kristus-kalliossa, jokainen uskovainen omalla kohdallaan on. Viimeisenä päivänä ei kysytä, oliko jonkun rauhanyhdistyksen jäsen tai ei. Kysytään onko sydämessä oikea usko.


    • Anonyymi

      Ootko tosissasi?

      • Anonyymi

        Kyllä!
        SRK määrää missä menee taivaan valtakunnan rajat ja siihen on Jumalankin tyytyminen.


    • Anonyymi

      Espoossa välttelen visusti muutaman saarnaajan puheita. Ei anna mitään ja silloin on viisain paeta Helsinkiin. Kyllä Espoossa monet tietävät asiasta, mutta rohkeus laittaa lepäämään noita muutamaa veljeä on korkealla. Jumalalla on aikansa.

    • Anonyymi

      Edesmennyt puhuja K. Leino.. on lienee osittain ollut vaikuttamassa tähän ilmiöön.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe