Älä luovuta vielä

Anonyymi

jos vaan tykkäät. Otan yhteyttä jossain vaiheessa (mieheen), jos tää ei muuten onnistu.

56

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole luovuttanut, susta tykkään, numerosta vastaan.

      • Anonyymi

        Tykkään myös paljon. Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Ihana viesti jollekin? Ota ihmeessä yhteyttä siihen ennenkuin hän luovuttaa..

      • Anonyymi

        Yritän ensin hoitaa tän ilman sähköisiä viestimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän ensin hoitaa tän ilman sähköisiä viestimiä.

        Joku lähettää savumerkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku lähettää savumerkkejä.

        Niin, ellei tule metsäpalovaara. En ala tulella leikkimään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän ensin hoitaa tän ilman sähköisiä viestimiä.

        Mitäpä jos vaan kunnioittaisit toista ihmistä ja laittaisit viestin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos vaan kunnioittaisit toista ihmistä ja laittaisit viestin?

        Minusta kunnioittavampaa ja rohkeampaa ihan kasvotusten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos vaan kunnioittaisit toista ihmistä ja laittaisit viestin?

        Jospa kunnioittaisit mun tapaa tehdä asioita ja olisit hiljaa. Hän ei ole mikään avuton kuoropoika, jolta ei voisi kysyä vaikka lähdekö kahville. Olet väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta kunnioittavampaa ja rohkeampaa ihan kasvotusten.

        Samaa mieltä olen itse. Enkä minä ota näiltä palstoilta mielipiteitä tosissani. Sen verran jo usko mennyt näihin ihmisiin ja heidän älyyn ja mielenterveyteen. Tuokin kommentti oli täysin perustelematon ja järjetön. Mistä lähtien viesti on ollut kunnioittavampi kuin suora puhe? Siitä lähtien kun mielenterveysongelmat nousi Suomen kansallissairaudeksi?


    • Anonyymi

      En tiedä oletko hän. Onhan tässä jo odoteltu viimevuodesta asti että olisko sieltä päin aloitetta vai uskaltaisko itse tehdä sen aloitteen.

      • Anonyymi

        En tiedä minäkään oletko. Aloite on jommankumman tehtävä. Olen sitä mieltä täysin. En voi jatkaa elämää tietämättä haluaako hän mitään..


    • Anonyymi

      Minä en luovuta, mutta olen niin vähän, että en tiedä voinko olla mitään hänelle.

      • Anonyymi

        Olet kaikkeni, siksi täällä olen ollut, muista syistä täällä en ole ollutkaan.


      • Anonyymi

        Hän on mulle niin paljon kuin joku voi olla. Mutta toki tuo toinen kommentti oli sivusta eikä multa.


    • Anonyymi

      En enää tykkää, toisaalta en vihaakaan.
      Liikaa pettymyksiä ja satuja, tajusin ettei se ollut todellista.
      Aloin voida paremmin, kun tajusin ettei mahdoton ole mahdollista.

      • Anonyymi

        Ymmärrän miltä susta tuntuu, täällä vain olin väärinymmärretty.


      • Anonyymi

        En usko, että olet hän Olet liian syvällä tuossa ruikutuksessa. Et voi olla hän. Ja tämä vain multa, ei tuo toinen.


    • Anonyymi

      Tykkään edelleen paljon. Voi kun tämä olisikin minulle. No, aina voi haaveilla. :)

      • Anonyymi

        Haaveilen itsekin, että olisit hän. Tai joku joka haluaa eikä ole luovuttanut olisi hän. Haaveita riittää ja tunteita häneen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaveilen itsekin, että olisit hän. Tai joku joka haluaa eikä ole luovuttanut olisi hän. Haaveita riittää ja tunteita häneen :)

        En ole luovuttanut ainakaan haaveitani hänestä. Haaveita ja tunteita kun riittää. Miksi hän on niin ihanaksi luotu? Ei ole toista yhtä ihanaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole luovuttanut ainakaan haaveitani hänestä. Haaveita ja tunteita kun riittää. Miksi hän on niin ihanaksi luotu? Ei ole toista yhtä ihanaa. :)

        Samat sanat miehestä. Taitaa olla mulle luotu se mies, jos vaan on itse samaa mieltä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat miehestä. Taitaa olla mulle luotu se mies, jos vaan on itse samaa mieltä :)

        Se selviää sinulle vielä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se selviää sinulle vielä. :)

        Aion sen selvittää täysin :) Hyvää yötä sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aion sen selvittää täysin :) Hyvää yötä sulle.

        Hyvää yötä :)


    • Anonyymi

      No jos kirjain täsmää niin odotan.

      • Anonyymi

        Odota häntä jos tykkäät hänestä, älä muuten.


    • Anonyymi

      En luovuta, tykkään susta vaikka kuinka, numeroni on tallessa. tämä ei tosiaan muuten onnistu.

      • Anonyymi

        Oletko varma ettei muuten onnistu? Mulla on hänen numeronsa, joka toivottavasti on oikea, en ole sitä käyttänyt koskaan.


    • Anonyymi

      Yhtä kaikki. En luovu naisesta. Vaikkei me vielä ollakkaan me.

      • Anonyymi

        En ole luopunutkaan sinusta, kun rakastan sinua.


      • Anonyymi

        Ei ollakaan me. Mutta toivon että hän ei luovuta, jos niitä tunteita on. Mulla on paljon.


    • Anonyymi

      No, mä en luovuta ensimmäisen litsarinkaan jälkeen. Päinvastoin. :D

      • Anonyymi

        No sitä en itsekkään tee :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä en itsekkään tee :D

        Ihan sama kuka olet ja mun elämä on kokonaan livessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama kuka olet ja mun elämä on kokonaan livessä.

        Elämä on livessä, joka on täysin totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on livessä, joka on täysin totta.

        Sivusta molemmat. Ei tämä teihin liitykään. Kiva kun elätte livessä, ettekä kuvittele näiden liittyvän teihin :)


    • Anonyymi

      Täytyy virkkoa langan päälle semmonen verkko..

      • Anonyymi

        Pitäisiköhän sinun psykon ihan vaan pidättäytyä suunnitelmiesi suhteen mitä tulkkasin tuota kommenttiasi, kuvitteletko okeasti, että millään perusteella voit toimia noin, oli sitten jotain anonyymejä palstaviestejä tai ei. Kytille tämä pitäisi ilmoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisiköhän sinun psykon ihan vaan pidättäytyä suunnitelmiesi suhteen mitä tulkkasin tuota kommenttiasi, kuvitteletko okeasti, että millään perusteella voit toimia noin, oli sitten jotain anonyymejä palstaviestejä tai ei. Kytille tämä pitäisi ilmoittaa

        Tämä ei liity aloittajaan. Näitä neuroottisia kommentteja ei pidä ottaa tosissaan. Tai en mä ainakaan ota.


      • Anonyymi

        Langan päälle verkko? En ymmärrä mitään mitä höpiset. Äläkä vaan selvennä, en haluakaan ymmärtää täältä kuin osan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei liity aloittajaan. Näitä neuroottisia kommentteja ei pidä ottaa tosissaan. Tai en mä ainakaan ota.

        Ei varmasti liity aloittajaan, mutta niin kyseiselle psykolle vaan mainitsin, että kenen tahansa hän kokee aloittajan olevan, niin mikään ei oikeuta virittelemään mitään verkkoja yleisellä kalustolla varsinkaan, että hoitoon kannattaa mennä jos ei ymmärrä...


    • Anonyymi

      En luovuta. Sovitaan sun kanssa niin.

      • Anonyymi

        Näin sovitaan, mutta miksi et ollut nukkumassa? Hän käy tietääkseni töissä ketä kaipaan.


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta. En luovuta koskaan. Nyt töihin ja ihanaa päivää sinulle. 🤗

      • Anonyymi

        Iltapäivää ja kivaa päivää myös sinulle.


    • Anonyymi

      'siitäkin huolimatta että tai varsinkin siitä syystä että

    • Anonyymi

      Kyllä vielä luovutat

      • Anonyymi

        En luovuta kysymättä. Tottakai luovutan jos toinen ei halua mitään.


    • Anonyymi

      Jos ihminen rakastaa niin osaa myös luovuttaa.

      • Anonyymi

        No jo on viisaus. Ihminen ottaa selvää asioista ja luovuttaa jos on pakko. Rakastava ihminen ei luovuta tietämättä toisen ajatuksia.


    • Anonyymi

      Tuntuu etten jaksa enää. Olen koittanut irrottaa meistä, mutta en pysty. En koskaan. Ottaisit yhteyttä kun vielä siihen on mahdollisuus!

      • Anonyymi

        Sinäkö et ota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö et ota?

        Ota sinä niin tiedän että olet tosissasi.


      • Anonyymi

        Lue aloitus uudelleen. Häneen otan ehkä eikä se täällä hoputtamalla nopeudu. Hän voi toki hoputtaa siellä muualla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe