https://postimg.cc/8sCXHB9f Siellä on selvästi valot ylimmissä kerroksissa, mutta ei alemmissa - outoa......
Keretin tornissa kummittelee?
15
1365
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kamala, nyt tullee varmaan isot sähkölaskut.
- Anonyymi
Joo energian myynti oli iso virhe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo energian myynti oli iso virhe
samaa mieltä, nyt ei oo lypsylehmää kun antoivat pois ja sähkölaskut suurenee
- Anonyymi
Joo mä o siel polttamas
- Anonyymi
https://postimg.cc/v1T1SDmW
Nyt taas näkyy kummia! Vain yhdessä ikkunassa valot? Ei ole epäilystäkään siitä, etteikö siellä olisi jotakin yliluonnollista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt taas näkyy kummia! Vain yhdessä ikkunassa valot? Ei ole epäilystäkään siitä, etteikö siellä olisi jotakin yliluonnollista.ilta-aurinko vain lasiin piirtyy ei muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ilta-aurinko vain lasiin piirtyy ei muuta
Se on tuo luonto ihan yliluonnollista.
Kauhistus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt taas näkyy kummia! Vain yhdessä ikkunassa valot? Ei ole epäilystäkään siitä, etteikö siellä olisi jotakin yliluonnollista.Niiku mä sanoi mä o siel polttamas osaakko lukee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ilta-aurinko vain lasiin piirtyy ei muuta
Mutta miksi vain alimmassa pari-ikkunassa? Siinähän on kolme pari-ikkunaa päällekkäin, mutta vain alemmissa paistaa valo?
Tottahan valo heijastuisi kaikista ikkunoista, jotka ovat päällekkäin. Kyllä siellä kummittelee selvästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi vain alimmassa pari-ikkunassa? Siinähän on kolme pari-ikkunaa päällekkäin, mutta vain alemmissa paistaa valo?
Tottahan valo heijastuisi kaikista ikkunoista, jotka ovat päällekkäin. Kyllä siellä kummittelee selvästi.Taivaankappaleen korkeus horisontissa, heijastuksen suunta on näyttänyt vaikuttavan valokuviin joissa ikkunoitajoita eri korkeudella. Olen ottanut dronellani viikottain kuvia kauvostorneista.
- Anonyymi
Olen kuullut, jotta entisten kaivosmiesten sielut, jotka ovat saaneet surmansa kaivoksessa, huutavat tuonelasta näiden maan päälle ulottuvien tornien kohdalla.
Näitä tapauksia esiintyy myös muualla maailmassa ja ihan todistettavasti.- Anonyymi
Missä liikenneonnettomuuksissa kuolleiden sielut huutavat?
Entäpä sitten sodissa kaatuneet?
Näistäkin on varmaan aivan todistettua tietoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä liikenneonnettomuuksissa kuolleiden sielut huutavat?
Entäpä sitten sodissa kaatuneet?
Näistäkin on varmaan aivan todistettua tietoa.Ne viedään hautuumaalle, mutta kaivos on niin lähellä tuonelaa, jotta siteet sinne ovat paljon löyhemmällä, kuin maassa kuolleilla. Juuri siksi onnettomuuksissa kuolleet kaivosmiehet jäävät kummittelemaan. Tämä on tutkittua faktaa! Käyppä vaikka kuuntelemassa jonkun vanhan kaivostornin uumenissa, jos uskallat.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne viedään hautuumaalle, mutta kaivos on niin lähellä tuonelaa, jotta siteet sinne ovat paljon löyhemmällä, kuin maassa kuolleilla. Juuri siksi onnettomuuksissa kuolleet kaivosmiehet jäävät kummittelemaan. Tämä on tutkittua faktaa! Käyppä vaikka kuuntelemassa jonkun vanhan kaivostornin uumenissa, jos uskallat.......
Ei se usklla kun tietää olevan totta!
- Anonyymi
Pian tuokin kummittelu loppuu, kun torni poksautetaan maan tasalle, vastustuksesta huolimatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663065
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252133Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671719Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251587Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161331- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281180Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621031