Tuleva kesäasukki kyselee, Mihkä kannattaa mennä syömään Mänttä-vilppulassa
Mihkä syömään Mänttä-Vilppulassa??
17
2687
Vastaukset
- Anonyymi
Laavulle makkaraa ipe kanssa
- Anonyymi
oma grilli vaan kuumaksi,eväät kaupasta...
- Anonyymi
Valmiiseen pöytään 🤷♂️
- Anonyymi
Tiistaisin mustaa makkaraa järviseltä?
- Anonyymi
Pommi paariin...
- Anonyymi
Sun kiinalainen ravintola on oikeasti hyvä Mäntässä, Vilppulan puolelta satamasta saa hyvät murkinat
- Anonyymi
jaa mun vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa mun vai?
Nii just, sun🤷♂️
- Anonyymi
älä mainosta
- Anonyymi
Kannattaa syödä ja juoda ihan vaan kotona!
- Anonyymi
onko tää vitsi.mäntän ja vilppulan ruokapaikat on farsseja.elämä on muualla.
- Anonyymi
No höh. On täällä hyviä ruokia saatavilla. SUN-kiinalaisesta saa maukasta ruokaa. Vilppulan satamastakin saa ihan kohtuullisen kanakorin, pizzoja ei kannata tilata kun niissä ei ole makua.
- Anonyymi
Pommipaariin Savosenmäkeen! Siellä rohkee rokan syö, mutta vielä rohkeempi rotan!
- Anonyymi
kaupasta voi hakee ruokaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaupasta voi hakee ruokaa
pukinlammen ranta
- Anonyymi
Mutta minä olen ippo jämsästä.soittele 0409350931.teen hyvää ruokaa,niin kaikki alan miehet sanoo.jos olet kestävä top-mies.tule ja ruokaile kanssani.(itämaista ruokaa)
- Anonyymi
Jämsäläiset helevettii
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013