Halvalla ei voi saada kunnollista opetusta?Pitänee paikkansa koska tytär kävi kyseisen kouluttajan kurssilla ja oli todella pettynyt. Luvattiin laskulla ja kurssin jälkeen todistus, mutta eipä saatukaan vaan lasku piti ensin hoitaa. Huijari.
Ajokieltokoulutus.com
5
1773
Vastaukset
- Anonyymi
Lopulta hän sai ajokieltotodistuksen?
Kysyn, koska olen vastaavassa tilanteessa ja laitoin eilen hakemuksen ajokieltokoulutus.com:iin- Anonyymi
Psychdrivelta Ilkka hei. Voit olla ihan rauhassa. Olemme autokoulu joka toimii autokoululuvan nojalla. Meillä ei ole käytössä etukäteisveloitus, vaan veloitamme suoritusperusteisesti, joka tarkoittaa sitä, että saat laskun suoritettuasi koulutuksen.
- Anonyymi
Mitä? Pitikö koulutuksesta maksaa? Ei sentään etukäteen kuten useimmilla muilla.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa ajokieltokoulutus?
Kysyy nimimerkki "kortti jo keväästä -62".- Anonyymi
Onnittelut. Jos kortti on ollut jo 1962, niin sinunhan täytyy olla vähintään 80-vuotias. Sattuuko muuten nimesi olemaan Marko?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849