Kyllähän nainenkin

Anonyymi

Eikö nainenkin voi kosia?
Se olisi kyllä hienoa. :)
Naisen kosintaa odottava mies.

PS. Odotanko turhaan?

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mitä oot tehny sen eteen,että nainen kosisi,eli mistä nainen keksisi osata kosia sinua? oletteko viettäneet paljon aikaa yhdessä tms.? Kosiiko naiset ketä vain random-tyyppejä?

      • Anonyymi

        voitko täsmentää?


      • Anonyymi

        Samaa ihmettelin. Ei kai sitä nyt tosta vaan mennä kosaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voitko täsmentää?

        Täsmennä itse. Kyllä sä tajusit.


    • Anonyymi

      Tiedän että nainen voi kosia koska olen monta tällaista nähnyt. Silloin voi onnistua yhteiselämäkin ehkä koska nainen on tarkka siinä. Mutta joku sekopää nainen jos kosii niin juokse pakoon.

    • Anonyymi

      Täytyy olla pitkälti laskelmoiva nainen, joka kosii. Ole varuillasi ja nuku useamman yön yli ennen kuin myönnyt, jos vielä olet edes samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Voi, on vain selkeämpää.

    • Anonyymi

      Rohkeasti vaan.

    • Anonyymi

      Nyt varmaan saan sanomista, mutta ei ei ja ei, tai voi ottaa minkä haluaa🤣...mutta näin pääpiirteittäin ei, naiset ei juokse miesten perässä ja miesten työt on miesten töitä ja naisten työt on naisten töitä, oon viime päivinä saanut kuulla tästä mielipiteestäni.

      • Anonyymi

        Eli olet provoillut viime päivinä sovinista naista esittäen ja saanut jotain kiukkuisia tipusia kimppuusi ja heille mahdollisesti myös lisää perusteettomia leimaamisen aiheita jotain yksilöä kohtaan. No kiva kun on yhteisiä intressejä


      • Anonyymi

        itsekin ajattelen vielä vanhanaikaisesti,että on naisten ja miesten töitä,ei kaikki mutta jotkut asiat mm kosiminen....mutta jos nainen kosisi,pitäisi naisen jotenkin tietää,olla perillä myös miehen tunteista...jos aloittaja täällä kyselee,voivatko aloittaja ja nainen olla miten läheisiä.jos eivät kommunikoi oikeassa elämässä...??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itsekin ajattelen vielä vanhanaikaisesti,että on naisten ja miesten töitä,ei kaikki mutta jotkut asiat mm kosiminen....mutta jos nainen kosisi,pitäisi naisen jotenkin tietää,olla perillä myös miehen tunteista...jos aloittaja täällä kyselee,voivatko aloittaja ja nainen olla miten läheisiä.jos eivät kommunikoi oikeassa elämässä...??

        No hyi,pelkkä sana kosiminen oksettaa niin, kuin oikeasti...ehkä mä vaan oon vähän outo, kun mua oksettaa miehet, naimisiinmeno, seurustelu🥴


    • Anonyymi

      Ehkä se on niin, että naiset jotka eivät ole olleet naimisissa haluavat naimisiin ja ne jotka ovat ja olleet eivät enää vähästä kummasta halua. Minusta rakkaus on tärkeintä ei naimisiinmeno tai edes yhdessä asuminenkaan.

      • Anonyymi

        Juuri noin


    • Anonyymi

      Eikö se ole vähän, että kumpikin kosii toista. Aletaan puhumaan, että voitaisiin mennä naimisiin ja sitte yhdessä mennään sormuksia ostamaan.

      • Anonyymi

        Niin joo kyllä, että jos siltä tuntuu kummastakin. Täytyy kyllä tosiaan tuntua.


      • Anonyymi

        Mieluummin niin kuin nielaista aamupuurosta.


    • Voi toki.

    • Anonyymi

      Kyllä se vaan mies kosii ja piste.

    • Anonyymi

      minkälaisessa ympäristössä haluaisit kosinnan tapahtuvan?

    • Anonyymi

      Jotenkin musta tuntuu, että kukaan ei enää varsinaisesti kosi. Ensin aletaan seurustella, sitten muutetaan yhteen ja otetaan yhteinen asuntolaina ja tehdään lapset. Sitten joskus kun hautaan kunnon bileet mennään naimisiin yhdestä sopimuksesta.

      • Anonyymi

        halutaan kunnon bileet, ei hautaan.


    • Anonyymi

      Hehheh. Hehehehe. Ehkä hehheh. Hehhehhee. Heeeeee

    • Anonyymi

      Nainen voi kyllä kosia, mutta tämä nainen ei sitä tekisi. Selityskin siihen löytyy, mut tänne en sitä kerro.

    • Anonyymi

      On kosittu ja olen käskenyt kosimaan, sekä kerran kieltäytynyt kosinnasta. On vihjailtu kosinnasta ja ... en kaikkia suhteita voi muistaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe