Oletko koskaan kuullut, että näytät hollantilaiselta?

Anonyymi

No, nyt ainakin olet!

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kuullut. Lisäksi minua luultu ruotsalaiseksi.
      T. M n

    • Anonyymi

      Olen pariinkin otteeseen kerran suomen ulkopuolella.

    • Anonyymi

      Mua on luultu monta kertaa venäläiseksi.

      • Anonyymi

        Minua on joskus myös yritetty ilmeisesti herjaamismielessä nimitellä sellaiseksi, sillä esimerkiksi prostituutiopalveluja käyttävien miesten pääkuupassa termi venäläinen nainen yhdistyy johonkin tiettyyn näkökohtaan siinä missä eivät esim uusrikkaisiin törmää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua on joskus myös yritetty ilmeisesti herjaamismielessä nimitellä sellaiseksi, sillä esimerkiksi prostituutiopalveluja käyttävien miesten pääkuupassa termi venäläinen nainen yhdistyy johonkin tiettyyn näkökohtaan siinä missä eivät esim uusrikkaisiin törmää

        Eli rasismin ja seksismin yhteissumma on nähtävästi joidenkin mielestä suurikin saavutus ja osoittaa äärimmäistä kekseliäisyyttä ja jatkan, että itse en koe millään muotoa leimaavana myöskään näissä olosuhteissa siitä, että kyllä minunkin sukujuureni alkaa jostain sieltä Volgan mutkasta, kuten valtaosalla suomalaisista


    • Enpä ole. Ei ole kukaan luullut kiinalaiseksikaan.

    • Anonyymi

      En. Rakastamani nainen asuu ja muuttuu päivä päivältä enemmän hollantilaiseksi.

    • Anonyymi

      Eräänä kertaa Drottningholmi linnan edustall joku random pokkuroi edessäni luullen varmaan kuninkaalliseksi. Myös Ranska ja Puola on ollut edestettuina. Ehkä eivät tiedä miltä suomalainen näyttää 🤭

    • Anonyymi

      Miltä hollantilainen näyttää? Tulee mieleen tulppaanikengät ja sellainen korkea hattu sekä joku punainen mekko?

    • Anonyymi

      En mutta olen saanut kuulla näyttäväni saksalaiselta. Vaaleine habituksineni olen herrarotua.
      Sopiikin hyvin kun ihsilen Hitleriä.

      • Anonyymi

        Sieg Heil!


      • Anonyymi

        Joskus kyllä hävettää olla valkoinen, nimittäin silloin kun tällaista lukee. Oletko muuten kiinnittänyt koskaan huomiotasi siihen, että hitlerillä oli melko tummat piirteet? Eli "avjalaiften" keulakuvaksi aika tumma tämä piripää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus kyllä hävettää olla valkoinen, nimittäin silloin kun tällaista lukee. Oletko muuten kiinnittänyt koskaan huomiotasi siihen, että hitlerillä oli melko tummat piirteet? Eli "avjalaiften" keulakuvaksi aika tumma tämä piripää

        Ei tummat piirteet, vaan tumma tukka ja läpiporaavat siniset silmät. Minua ei hävetä. Oletko kommunisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus kyllä hävettää olla valkoinen, nimittäin silloin kun tällaista lukee. Oletko muuten kiinnittänyt koskaan huomiotasi siihen, että hitlerillä oli melko tummat piirteet? Eli "avjalaiften" keulakuvaksi aika tumma tämä piripää

        Aatuhan oli vegaani ja harrasti pottaleikkejä, joten ei ihme et häntä ei oikeen voi kunnon arjalaiseksi laskea. Viisaammat käyttivät vajakkia hyväkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aatuhan oli vegaani ja harrasti pottaleikkejä, joten ei ihme et häntä ei oikeen voi kunnon arjalaiseksi laskea. Viisaammat käyttivät vajakkia hyväkseen.

        Tuo koprofiliahan on tuulesta temmattu asia.

        Sinun kaltasesi olisi lähetetty sukkelaan keskitysleirille. Nengelelle myös hyvää harjotusmateriaalia. Vielä se aika tulee uudelleen kun varmasti lähetetäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aatuhan oli vegaani ja harrasti pottaleikkejä, joten ei ihme et häntä ei oikeen voi kunnon arjalaiseksi laskea. Viisaammat käyttivät vajakkia hyväkseen.

        Kannattaa lukea Hitlerin historiaan perehtyneen brittitutkijan teokset. Niissä tutkija kertoo, että Hitler oli älykäs ja häikäilemätön poliitikko, joka vaistosi vastustajiensa aikomukset yleensä hyvin. Hitlerillä oli kuulemma myös varsin hyvä muisti. Nämä kyseinen historiantutkija totesi, vaikka teki sen pitkin hampain kun inhosi natseja.

        Ja näinhän se on, että ei saamaton johtaja pysty lyömään polvilleen lyhyessä ajassa niin suurta osaa Euroopasta.
        Tokikin jos hän olisi antanut muutaman maineikkaan kenraalin johtaa idän sotaretket omavaltaisesti, olisi NL lyöty polvilleen. Ja johan Moskova oli lähes kukistua muutenkin.
        Hitler oli hyvä johtaja, muttei sotilas.
        Sen sijaan Rommel, Manstein ja vaikka esim Guderian oli loistavia sotilaita, joita pelättiin liittoutuneidenkin leirissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aatuhan oli vegaani ja harrasti pottaleikkejä, joten ei ihme et häntä ei oikeen voi kunnon arjalaiseksi laskea. Viisaammat käyttivät vajakkia hyväkseen.

        Ja jos saksalaiskenraalit olisivat saaneet päättää Dunkerquen hyökkäyksestä, brittiarmeija olisi tuhottu lopulleen. Mutta Hitler ei antanut lupaa. Syy nääs oli se, että hän tuolloin vielä uskoi brittien muuttavan mieltään.

        Ja Yhdysvaltain mukaantulo ei olisi auttanut, sillä vielä 1943 oli heidän armeijan potentiaali auttamattomasti Saksaa jäljessä. Vasta 1945 se oli ohittanut Saksan sen suhteen.


    • Anonyymi

      Hollantilaiset on maailman pisin kansa. Mua luultiin eilen ukrainalaiseksi, siellä on tätä etelänmaalaista tummaverisyyttä ja sitten venäläisemmän oloista vaaleampaa kuosia.

    • Anonyymi

      Remmi se vaan, holtsunpohjalta kumiläpyskällä.

    • 1600-luvun Englannissa varoitelttiin, että tulee ihan hollantilaisen näköiseksi, jos juo paljon inkivääriolutta. 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      108
      1743
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1123
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      905
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      802
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      769
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      714
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      690
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      661
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    Aihe