Oletko koskaan kuullut, että näytät hollantilaiselta?

Anonyymi

No, nyt ainakin olet!

24

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kuullut. Lisäksi minua luultu ruotsalaiseksi.
      T. M n

• Anonyymi

Olen pariinkin otteeseen kerran suomen ulkopuolella.

• Anonyymi

Mua on luultu monta kertaa venäläiseksi.

• Anonyymi

Minua on joskus myös yritetty ilmeisesti herjaamismielessä nimitellä sellaiseksi, sillä esimerkiksi prostituutiopalveluja käyttävien miesten pääkuupassa termi venäläinen nainen yhdistyy johonkin tiettyyn näkökohtaan siinä missä eivät esim uusrikkaisiin törmää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua on joskus myös yritetty ilmeisesti herjaamismielessä nimitellä sellaiseksi, sillä esimerkiksi prostituutiopalveluja käyttävien miesten pääkuupassa termi venäläinen nainen yhdistyy johonkin tiettyyn näkökohtaan siinä missä eivät esim uusrikkaisiin törmää

Eli rasismin ja seksismin yhteissumma on nähtävästi joidenkin mielestä suurikin saavutus ja osoittaa äärimmäistä kekseliäisyyttä ja jatkan, että itse en koe millään muotoa leimaavana myöskään näissä olosuhteissa siitä, että kyllä minunkin sukujuureni alkaa jostain sieltä Volgan mutkasta, kuten valtaosalla suomalaisista

• Enpä ole. Ei ole kukaan luullut kiinalaiseksikaan.

• Anonyymi

En. Rakastamani nainen asuu ja muuttuu päivä päivältä enemmän hollantilaiseksi.

• Anonyymi

Eräänä kertaa Drottningholmi linnan edustall joku random pokkuroi edessäni luullen varmaan kuninkaalliseksi. Myös Ranska ja Puola on ollut edestettuina. Ehkä eivät tiedä miltä suomalainen näyttää 🤭

• Anonyymi

Miltä hollantilainen näyttää? Tulee mieleen tulppaanikengät ja sellainen korkea hattu sekä joku punainen mekko?

• Anonyymi

En mutta olen saanut kuulla näyttäväni saksalaiselta. Vaaleine habituksineni olen herrarotua.
      Sopiikin hyvin kun ihsilen Hitleriä.

• Anonyymi

Sieg Heil!

• Anonyymi

Joskus kyllä hävettää olla valkoinen, nimittäin silloin kun tällaista lukee. Oletko muuten kiinnittänyt koskaan huomiotasi siihen, että hitlerillä oli melko tummat piirteet? Eli "avjalaiften" keulakuvaksi aika tumma tämä piripää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus kyllä hävettää olla valkoinen, nimittäin silloin kun tällaista lukee. Oletko muuten kiinnittänyt koskaan huomiotasi siihen, että hitlerillä oli melko tummat piirteet? Eli "avjalaiften" keulakuvaksi aika tumma tämä piripää

Ei tummat piirteet, vaan tumma tukka ja läpiporaavat siniset silmät. Minua ei hävetä. Oletko kommunisti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aatuhan oli vegaani ja harrasti pottaleikkejä, joten ei ihme et häntä ei oikeen voi kunnon arjalaiseksi laskea. Viisaammat käyttivät vajakkia hyväkseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aatuhan oli vegaani ja harrasti pottaleikkejä, joten ei ihme et häntä ei oikeen voi kunnon arjalaiseksi laskea. Viisaammat käyttivät vajakkia hyväkseen.

Tuo koprofiliahan on tuulesta temmattu asia.

Sinun kaltasesi olisi lähetetty sukkelaan keskitysleirille. Nengelelle myös hyvää harjotusmateriaalia. Vielä se aika tulee uudelleen kun varmasti lähetetäänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa lukea Hitlerin historiaan perehtyneen brittitutkijan teokset. Niissä tutkija kertoo, että Hitler oli älykäs ja häikäilemätön poliitikko, joka vaistosi vastustajiensa aikomukset yleensä hyvin. Hitlerillä oli kuulemma myös varsin hyvä muisti. Nämä kyseinen historiantutkija totesi, vaikka teki sen pitkin hampain kun inhosi natseja.

Ja näinhän se on, että ei saamaton johtaja pysty lyömään polvilleen lyhyessä ajassa niin suurta osaa Euroopasta.
        Tokikin jos hän olisi antanut muutaman maineikkaan kenraalin johtaa idän sotaretket omavaltaisesti, olisi NL lyöty polvilleen. Ja johan Moskova oli lähes kukistua muutenkin.
        Hitler oli hyvä johtaja, muttei sotilas.
        Sen sijaan Rommel, Manstein ja vaikka esim Guderian oli loistavia sotilaita, joita pelättiin liittoutuneidenkin leirissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos saksalaiskenraalit olisivat saaneet päättää Dunkerquen hyökkäyksestä, brittiarmeija olisi tuhottu lopulleen. Mutta Hitler ei antanut lupaa. Syy nääs oli se, että hän tuolloin vielä uskoi brittien muuttavan mieltään.

Ja Yhdysvaltain mukaantulo ei olisi auttanut, sillä vielä 1943 oli heidän armeijan potentiaali auttamattomasti Saksaa jäljessä. Vasta 1945 se oli ohittanut Saksan sen suhteen.

• Anonyymi

Hollantilaiset on maailman pisin kansa. Mua luultiin eilen ukrainalaiseksi, siellä on tätä etelänmaalaista tummaverisyyttä ja sitten venäläisemmän oloista vaaleampaa kuosia.

• Anonyymi

Remmi se vaan, holtsunpohjalta kumiläpyskällä.

• 1600-luvun Englannissa varoitelttiin, että tulee ihan hollantilaisen näköiseksi, jos juo paljon inkivääriolutta. 🌹👀

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      88
      1940
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      18
      1196
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      99
      1192
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      81
      1014
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      904
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      154
      889
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      53
      814
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      56
      799
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      60
      759
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      704
    Aihe