Sinulla oli valinnan vapaus

Anonyymi

Ja käytit sen juuri niin kuin halusit.

57

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En lähtisi arvioimaan kenenkään valintoihin liittyviä asioita vailla totuuspohjaa, joka ei liity mihinkään tällä palstalla.

      • Anonyymi

        Taidat olla oikea älykkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla oikea älykkö

        Voin olla mitä tahansa jos hinnasta sovitaan;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin olla mitä tahansa jos hinnasta sovitaan;)

        Pullistele kaikessa rauhassa, totuus onkin sitten toisenlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pullistele kaikessa rauhassa, totuus onkin sitten toisenlainen.

        Et ymmärrä rajoja. Mikä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärrä rajoja. Mikä on?

        Nyt ei puhuta siitä mitä minä ymmärrän tai en.


    • Anonyymi

      Aivan valinnanvapaus on jokaisella, ihmisellä täällä omassa elämässään.
      Itsemääräämisoikeus omissa asioissa, niin pitkään kun ymmärrys pitää.

      • Anonyymi

        Mietitäänpä asiaa hieman syvemmin.


      • Anonyymi

        Jep, tätä asiaa voi tosiaan pohtia ihan mistä kulmasta tahansa, kuten esimerkiksi siten, että ihan vaan tavallisella peruskunnioituksella pääsee pidemmälle kun omahyväisellä valmistelulla ja juttuseuransa voi päättää ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, tätä asiaa voi tosiaan pohtia ihan mistä kulmasta tahansa, kuten esimerkiksi siten, että ihan vaan tavallisella peruskunnioituksella pääsee pidemmälle kun omahyväisellä valmistelulla ja juttuseuransa voi päättää ihan itse.

        Sinulla on vielä hyvin paljon opittavaa, ei kannatta sanoa mitään jos ei edes itse ymmärrä omaa tekstin sisältöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on vielä hyvin paljon opittavaa, ei kannatta sanoa mitään jos ei edes itse ymmärrä omaa tekstin sisältöä.

        No mikäs tässä niin närästi sitten? Minä ymmärrän hyvinkin mitä kirjoitan ja näin saattaa ymmärtää muutama muukin. On esimerkiksi typerää kuvitella voivansa sopia sellaisista asioista mitä osin tekee myös itse...joku raja epäkunnioituksella ja kuinka paksu voi ihmisten kallo olla jos jokainen tuntuu kompastuvan samaan kiveen enemmän tai vähemmän. Ei jum alau ta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs tässä niin närästi sitten? Minä ymmärrän hyvinkin mitä kirjoitan ja näin saattaa ymmärtää muutama muukin. On esimerkiksi typerää kuvitella voivansa sopia sellaisista asioista mitä osin tekee myös itse...joku raja epäkunnioituksella ja kuinka paksu voi ihmisten kallo olla jos jokainen tuntuu kompastuvan samaan kiveen enemmän tai vähemmän. Ei jum alau ta

        Täyttä asiaa kirjoitat. Ihmiset ei tykkää totuudenpuhujista.
        - sivusta


    • Anonyymi

      Itse valitset myös

      • Anonyymi

        Aivan turhaan yrität kääntää asian


    • Anonyymi

      Ja valitsin mitä? En valinnut mitään, sinä valitsit.

      • Anonyymi

        Pysytään asian ytimessä.


    • Hienoa sinänsä, että jollekin annettiin vaihtoehtokin mistä valita. Aina niitä ei anneta, vaan valitaan puolesta. Kysymättä.

      • Anonyymi

        Syytön syntymäänsä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syytön syntymäänsä

        Niinhän me kaikki.


    • Anonyymi

      Valinnanvapaudesta sen verran, että ihan saattaa ihmistä puistattaa, että millähän superpäättelyketjuilla joihinkin lopputuloksiin on päädytty ylipäätään, että juuri tässä tilanteessa tämä on erityisosaamisensa kanssa paras ratkaisu eli sukupuolierityisyys vai peräti joku muu ns erityisyys...

    • Anonyymi

      Vmp ja heittäätten voltti

      • Anonyymi

        Tivolista karanneen apinan jutun taso


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tivolista karanneen apinan jutun taso

        Sirkustirehtöörin kommentti


    • Anonyymi

      Miksi jokin valitsisi jotain mitä ei halua? Mutta sinä kirjoitat täällä, joten toinen ei tiedä asiasta mitään.

    • Anonyymi

      Hirveää lässytystä. Lukekaa tämä läpi ajatuksella. Jauhatte ihan loputonta päskää tietämättä yhtään mistä toiset puhuu. Sivusta.

      • Anonyymi

        Lässyttäjien Kuninkaana sinun pitää saada aina viimeinen lässytys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lässyttäjien Kuninkaana sinun pitää saada aina viimeinen lässytys.

        Olen kuningatar enkä lässytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuningatar enkä lässytä.

        Etkä ole, edellinen oikeassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuningatar enkä lässytä.

        Suuret on luulot itsestänsä sinulla kun luulet itseäsi kuningattareksi. Ja kyllä lässytät.


    • Anonyymi

      Sinullako ei ollut? olitko vankilassa?

      • Anonyymi

        On sillä ollut mutta kohta on.


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa näin kommunikoivan ihmisen oletukset?

      • Anonyymi

        Aika montaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika montaa

        Mua ei


    • Anonyymi

      Käytin sen annettavissa olevien vihjeiden ja käytöksen perusteella.

      • Anonyymi

        Tosta noin vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosta noin vaan

        Pakko oli, kun satutit jatkuvasti vastaamattomuudella ja sillä, että et tullut vastaan. Kuvastui välinpitämättömyys ja itsekeskeisyys puheessasi ja toiminnassasi. Koskaan et kysynyt, mitä minulle kuuluu. Valinta oli helppo, kun sitä oli katsellut tarpeeksi. Tiedän, ettei se olisi muuttunut mihinkään vaikka yhdessä olisimme olleet. Et välittänyt, kuin itsestäsi. Sitä en tiedä, miksi olet niin kova etkä näytä yhtään tunteitasi. Et ole mistään pahoillasi, et ymmärrä toisen tuskaa, et välitä miltä toisesta tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko oli, kun satutit jatkuvasti vastaamattomuudella ja sillä, että et tullut vastaan. Kuvastui välinpitämättömyys ja itsekeskeisyys puheessasi ja toiminnassasi. Koskaan et kysynyt, mitä minulle kuuluu. Valinta oli helppo, kun sitä oli katsellut tarpeeksi. Tiedän, ettei se olisi muuttunut mihinkään vaikka yhdessä olisimme olleet. Et välittänyt, kuin itsestäsi. Sitä en tiedä, miksi olet niin kova etkä näytä yhtään tunteitasi. Et ole mistään pahoillasi, et ymmärrä toisen tuskaa, et välitä miltä toisesta tuntuu.

        Katsos nyt nti hyvä kaikki ei pyöri sun ….ympärillä joskus sattuu ehei sillä et voi koukuttaa kun itsesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos nyt nti hyvä kaikki ei pyöri sun ….ympärillä joskus sattuu ehei sillä et voi koukuttaa kun itsesi

        Ai hän näkee taas kristallipallostaan sukupuolen, vaikka sukupuolta ei voi nähdä palstalla niin läpinäkyvää ettei mitään rajaa..tiiätkö jos sinulla on jatkuvana kuristava tunne, että joku ajattelee olevansa kaiken keskipiste tai saa kaiken huomion, niin lakkaahan sie tokkiinsa huomioimasta ja maalittamasta sillä siitä tuskasta pääsee- sivusta


    • Anonyymi

      Kaikilla on valinnan vapaus, joka päivä. Ainoa joilla sitä ei ole, on lähinnä seksityöorjuuteen tulleet köyhistä olosuhteista. Heillä ei ehkä ole niin vapaavalintaista, joskin kyllä osa heistä voisi jollain ilveellö karata joskus säkällä. Kaikilla muilla, ylipäätään suomalaisilla, on joka päivä valinnanvapaus.

      • Anonyymi

        Olipas päälleliimattua mukatasa-arvoista tekstiä ja on niitä muitakin ryhiä, esimerkiksi vapausrangaistusta suorittavat, pakkohoidossa olevat ja niin edelleen kunhan muistutin mässäilijälle tosiasioista. Ps ei yhtään sotaolosuhdealustusta sulta kiitos tämän mässäilyaspektin vuoksi ja ylipäätään nyt se vetoketju kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas päälleliimattua mukatasa-arvoista tekstiä ja on niitä muitakin ryhiä, esimerkiksi vapausrangaistusta suorittavat, pakkohoidossa olevat ja niin edelleen kunhan muistutin mässäilijälle tosiasioista. Ps ei yhtään sotaolosuhdealustusta sulta kiitos tämän mässäilyaspektin vuoksi ja ylipäätään nyt se vetoketju kiinni.

        Hyvin vastattu!!! :D


    • Anonyymi

      Niin oli sen tiesin.

    • Anonyymi

      Juurikin niiden puitteiden valossa kyllä.

    • Anonyymi

      Ei vaan en ole vielä käyttänyt sitä.

    • Anonyymi

      Pakolllinen peruskoulutuskin on siis vapaaehtoinen?

    • Anonyymi

      Juuh kyllä valitsen lis.. eikä kun Riskin.

    • Anonyymi

      Olisiko se sitten pitänyt käyttää juuri nii kuin en halunnut? Sehän olisi järjetöntä.

    • Anonyymi

      Ja mikä valinta se oli? En asu suomi24.fi poalstalla joten en voi tietää. Uudet aloitukset tuöntävät vanhat taakseen ja en aina löydä etsimääni vaikka selaisin 7-10 sivua. Se on aika rasittavaa etsiä ja penkoa niitä aloituksia.

      Mitä minun piti valita? Kertoisitko?

      naiselta miehelle.

    • Anonyymi

      Niin. Ihan oikeita ratkaisuja ollut itselleni.

    • Anonyymi

      Ehkä toiminut omasta mielestään moraalisesti kun kiinni ei halunnut jäädä, sinäkö täällä, toinen nainen siellä irlissä? Pakenemalla ei tarvitse kohdata asiaa ja voi olla tahallaan tyly kun ei oikeasti kumpikaan kiinnosta vaan vielä kolmas Nainen kuvissa, joku fantasia, ehkä täysin erilainen, muistuttaa siitä mitä haluais olla mutta muut taas muistuttaa mitä on todellisuudessa.

    • Anonyymi

      Kylläkyllä, huomioiminenhan on pienintä välittämistä ei juuri syrjäyttämistä. Niinhän se oli.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti joku sisäpiiri juttu

    • Anonyymi

      Tämä päivä ei ole vielä historiaa.

      • Anonyymi

        Ainakin eilinen jo on. Ja tässäkin päivässä edellinen sekunti vaikka.


    • Anonyymi

      Ja suako siis närästää se hänen valintansa?

    • Anonyymi

      Ei ollut valinnan vapautta. Ei ei ja ei, ei kellään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe