Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaupunki myy apteekkitalon osakkeet

Anonyymi

Kokkola-lehti uutisoi että kaupunki myy Mariankadulla sijaitsevan apteekkitalon osakkeet.

"tilat ovat olleet vuosikausia tyhjänä, eikä kaupunki ole saanut tiloja myydyksi".

Kumma juttu, kun en ole nähnyt rakennusta vuosien aikana ainuttakaan kertaa julkisessa myynnissä ? Minkä takia osakkeita ei huutokaupattu julkisesti ?

Ostaja on Kokkolalainen Wallenius holding Oy.

15

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksei ollut huutokaupassa?

    • Anonyymi

      Kaikki ei aina valitettavasti ole julkista ja nopeat syövät hitaat.

    • Anonyymi

      Huonompi homma .Kähmintää.Virkamiehelle Turkin matka ?

    • Anonyymi

      Wallenius holding Oy = Tony Storbacka ?

    • Anonyymi

      Siinä myös eräs tyhjillään oleva ja homeinen talo sen myös voisi purkaa kun on päästy alkuun

      • Anonyymi

        Tuo sopisi erinomaisesti "entiseen käyttöönsä": Yksityinen apteekki alakertaan (entinen tila). Ja Alkon erikoistuotteiden myymälä yläkertaan keskittyen kotimaisiin tuotteisiin. Liike voisi järjestää "maistiaiset" kaksi kertaa vuodessa, ja juhlapäivien aattona olisi alennusmyyntipäivä (juhannus-, joulu- ja vappuaattona). Näin saataisiin vanhentuvat tuotteet "pois jaloista", eikä niitä tarvitsisi kaataa viemäriin, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sopisi erinomaisesti "entiseen käyttöönsä": Yksityinen apteekki alakertaan (entinen tila). Ja Alkon erikoistuotteiden myymälä yläkertaan keskittyen kotimaisiin tuotteisiin. Liike voisi järjestää "maistiaiset" kaksi kertaa vuodessa, ja juhlapäivien aattona olisi alennusmyyntipäivä (juhannus-, joulu- ja vappuaattona). Näin saataisiin vanhentuvat tuotteet "pois jaloista", eikä niitä tarvitsisi kaataa viemäriin, hah hah haaa!!!...

        Niin olisi se tavallaan ehkä myös ihan ok idea että ne erotettaisiin väliseinänällä toisistaan,toisella puolella seinää myytäsiin alkon jo myynnistä poistuvia tuotteita ale hintaan ja taas toisella puolella voitaisiin myydä apteekin käsikauppa lääkkeitä jne se olsi tälle kurjuuden ja kalleuden riivaamalle kansakunnalle suuri helpotus,Myös ne pienituloiset joita tämä hirmuhallitus riivaa ja kiusaa saisivat helpotusta elämäänsä kertakaikkiaan kannatettava idea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olisi se tavallaan ehkä myös ihan ok idea että ne erotettaisiin väliseinänällä toisistaan,toisella puolella seinää myytäsiin alkon jo myynnistä poistuvia tuotteita ale hintaan ja taas toisella puolella voitaisiin myydä apteekin käsikauppa lääkkeitä jne se olsi tälle kurjuuden ja kalleuden riivaamalle kansakunnalle suuri helpotus,Myös ne pienituloiset joita tämä hirmuhallitus riivaa ja kiusaa saisivat helpotusta elämäänsä kertakaikkiaan kannatettava idea

        Kiitän kannatuksesta. Toivottavasti nämä viestit tavoittavat Tony Storbackan.
        Pelkään pahoin, että taas joku varastaa ideani. Rahkola kirjoittaa pian minun ideani omanaan, tai joku kaupungin virkahenkilö tekee samoin, tai joku valtuutettu tekee aloitteen, kuin olisi itse tämän keksinyt. Mutta. Muistakaamme tämä esitykseni, ja otetaan siitä kopio, eikö, ja nyt ei naureta!!!...
        JK Onko talon yläkerrassa asukkaita, kaupungin vuokralaisia. No, alakertaan mahtuvat kumpikin, väliseinällä erotettuna sekä apteekki että Alkon myyntipiste. Kuten kerroin, niin tuotteet olisivat "valikoituja", eivätkä veisi suurta tilaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän kannatuksesta. Toivottavasti nämä viestit tavoittavat Tony Storbackan.
        Pelkään pahoin, että taas joku varastaa ideani. Rahkola kirjoittaa pian minun ideani omanaan, tai joku kaupungin virkahenkilö tekee samoin, tai joku valtuutettu tekee aloitteen, kuin olisi itse tämän keksinyt. Mutta. Muistakaamme tämä esitykseni, ja otetaan siitä kopio, eikö, ja nyt ei naureta!!!...
        JK Onko talon yläkerrassa asukkaita, kaupungin vuokralaisia. No, alakertaan mahtuvat kumpikin, väliseinällä erotettuna sekä apteekki että Alkon myyntipiste. Kuten kerroin, niin tuotteet olisivat "valikoituja", eivätkä veisi suurta tilaa...

        Reijon jutut toimivuudeltaan pikkulapsen tasolla. Täysin kelvottomia infantiileja ideoita riittää. Kaikkia se valtion leipä elättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reijon jutut toimivuudeltaan pikkulapsen tasolla. Täysin kelvottomia infantiileja ideoita riittää. Kaikkia se valtion leipä elättää.

        Reijo, Kokkolan Kingsi on kaupungin viisain mies. On ollut jo 35 vuotta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reijo, Kokkolan Kingsi on kaupungin viisain mies. On ollut jo 35 vuotta...

        Reijo, olet papukaija kun jankutat tätä samaa joka päivä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän kannatuksesta. Toivottavasti nämä viestit tavoittavat Tony Storbackan.
        Pelkään pahoin, että taas joku varastaa ideani. Rahkola kirjoittaa pian minun ideani omanaan, tai joku kaupungin virkahenkilö tekee samoin, tai joku valtuutettu tekee aloitteen, kuin olisi itse tämän keksinyt. Mutta. Muistakaamme tämä esitykseni, ja otetaan siitä kopio, eikö, ja nyt ei naureta!!!...
        JK Onko talon yläkerrassa asukkaita, kaupungin vuokralaisia. No, alakertaan mahtuvat kumpikin, väliseinällä erotettuna sekä apteekki että Alkon myyntipiste. Kuten kerroin, niin tuotteet olisivat "valikoituja", eivätkä veisi suurta tilaa...

        Korvien välissä vikaa jos ei osaa itse hyödyntää ideoitaan ja sitten kitisee vaan. Huomattu vaan että repa keksii "ideansa" vasta silloin kun niitä jo toteutetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän kannatuksesta. Toivottavasti nämä viestit tavoittavat Tony Storbackan.
        Pelkään pahoin, että taas joku varastaa ideani. Rahkola kirjoittaa pian minun ideani omanaan, tai joku kaupungin virkahenkilö tekee samoin, tai joku valtuutettu tekee aloitteen, kuin olisi itse tämän keksinyt. Mutta. Muistakaamme tämä esitykseni, ja otetaan siitä kopio, eikö, ja nyt ei naureta!!!...
        JK Onko talon yläkerrassa asukkaita, kaupungin vuokralaisia. No, alakertaan mahtuvat kumpikin, väliseinällä erotettuna sekä apteekki että Alkon myyntipiste. Kuten kerroin, niin tuotteet olisivat "valikoituja", eivätkä veisi suurta tilaa...

        Minä varastin sinun ideasi itseoikeutetusti niin tein,mutta katson että ideani oli kertakaikkiaan loistava ja hyödyttää kaikkia etenkin pienituloisia ja köyhiä joita tulee olemaan tämän sdp ja vihreiden johtaman hirmuhalituksen ansiosta entistä enemmän.Ruokajonot tulevat kasvamaan ja köyhyys lisääntymään olot Suomessa kaikenkaikkiaan tulevat kurjistumaan se on fakta,munkkikahvit voin sinulle tarjota palkinnoksi edes verottaja ei pääse tähän sotkeutumaan pohajnmaan kytille ostan vain ehkä pelkät pienet munkit en enempää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korvien välissä vikaa jos ei osaa itse hyödyntää ideoitaan ja sitten kitisee vaan. Huomattu vaan että repa keksii "ideansa" vasta silloin kun niitä jo toteutetaan.

        Ei ole upseerin, Sotatieteen Maisterin juttu alkaa rakentaa "väliseiniä". Nero tekee suunnitelmia, keksii ja ideoi, ja muut toteuttavat, hah hah haaa!!!...


    • Anonyymi

      Kaupunkihan on ollut tuossa talossa vähemmistöosakkaana, joten myynti ei ole ollut kaupungista kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe