Venäjän vastaus Suomen Nato-jäsenyyteen sotilaallinen ja yllätys.

Anonyymi

"Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zaharova sanoi keskiviikkona, että Venäjän vastaus Suomen Nato-jäsenyyteen tulee olemaan luonteeltaan sotilaallinen ja yllätys".

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008826943.html

 Se tulee olemaan yllätys, mutta ennen kaikkea se on armeijasta kiinni, Zaharova sanoi.

30

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen jo varautunut siihen hamstraamalla elintarvikkeita, WC - Paperia, jodia, vettä, pattereita ja kaikella. Odotan innolla sitä yllätystä.

    • Anonyymi

      Joo mä varasin myös ammuksia, ei ämmä tuu yllättää. voisin myydä ton lehmän Afrikan pojille.

    • Anonyymi

      Jos tuo ylläri oikeasti tapahtuu, joku rajan siirto vähän vielä lännemäksi tai Affenanmaan valtaus, kyllä täällä nato-uhoilijoilta lirahtaa pissa housuun =D hahah!

      • Anonyymi

        Venäläinen lehmä ammuu omassa Puten lätissä. Saa sitä omaa paskaa jauhaa. Eipä se meitä lomauta mihinkää. Omille se enemmän siellä mökille et ne pysyisi Puten lätissä yhtenäisenä niin pitää tota ropakantaa jauhaa...kansa on jo nyt alkanu ajattelemaan et jotain paskaa Puttelandiassa on .


      • Anonyymi

        Sinä mennä käpätät karkuun kahtaviittä kyykyssä, kun me muut pysäytämme hyökkääjät


      • Anonyymi

        Sulla ne olleet jo kauan, kumma kyllä miksi. Noin ryssä myönteinen, luuli olevan aivan rento.


    • Anonyymi

      Ei siinä mitään yllätystä ole. Kun pahuus on valtion johdossa niin ikävät yllätykset ovat sääntö eikä poikkeus. Venäjän johdon pitäisi ajatella vähän kristinuskon opetuksia. Ihan aluksi vaikka kymmenen käskyä. Myös Marian. Hänen etunimensäkin tulee Raamatusta.

      • Anonyymi

        Kasvaisit sinäkin aikuiseksi.


      • Anonyymi

        Oletko ajatellut että jos se onkin länsi joka valehtelee? Niin massiivinen propaganda, että pakko epäillä pyritäänkö sillä peittämään oma osuus sodassa. Länsihän on mustamaalannut Putinia teollisella tasolla muutamia viime vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ajatellut että jos se onkin länsi joka valehtelee? Niin massiivinen propaganda, että pakko epäillä pyritäänkö sillä peittämään oma osuus sodassa. Länsihän on mustamaalannut Putinia teollisella tasolla muutamia viime vuosia.

        Ei länsi vaan homomedia kun venäjällä ei homoja hyysätä eikä niillä ole oikeuksia propakandaansa. Sinänsä ihan oikein ja siksi median homppelit on hyvin kärkkäästi syytellyt milloin mistäkin. Koko mediakenttä tarvii suursiivouksen.


      • Anonyymi

        putinin tekopyhyys.. uskonnollisuuskin jota esittää..
        teot ja asenteet saatanallisia..
        kiristys, painostus, uhkailu, väkivalta, kosto, viha...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei länsi vaan homomedia kun venäjällä ei homoja hyysätä eikä niillä ole oikeuksia propakandaansa. Sinänsä ihan oikein ja siksi median homppelit on hyvin kärkkäästi syytellyt milloin mistäkin. Koko mediakenttä tarvii suursiivouksen.

        länsi = homomedia. homoille homo johtajat ja homo media.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        putinin tekopyhyys.. uskonnollisuuskin jota esittää..
        teot ja asenteet saatanallisia..
        kiristys, painostus, uhkailu, väkivalta, kosto, viha...

        ihan tuntuu siunaukselle

        terveisin kostonhimoinen skitso


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei länsi vaan homomedia kun venäjällä ei homoja hyysätä eikä niillä ole oikeuksia propakandaansa. Sinänsä ihan oikein ja siksi median homppelit on hyvin kärkkäästi syytellyt milloin mistäkin. Koko mediakenttä tarvii suursiivouksen.

        Aivan. Jokainen voi todeta kuinka hyvä maa voi olla ilman homoja. Venäjä on ihan ykkönen.


    • Anonyymi

      Pelottavan näköinen akka

    • Anonyymi

      Ei hän kyllä noin sanonut. Lööppi oli vääristelevä. Sanoi: "Maamme ryhtyy vastatoimiin, joihin kuuluvat sotilaallis-tekniset näkökohdat. Ne riippuvat Suomen ja Ruotsin Nato-jäsenyyden konkreettisista ehdoista."

      Mikäli Suomeen tulisi tukikohtia tai vaikka ydinaseita, niin Venäjä siis ryhtyisi omalla puolellaan vastaaviin toimenpiteisiin. Sitä "yllätykset" tarkoittavat. Suomi ei ole tietenkään ydinaseita haalimassa, eikä Nato ole perustanu tukikohtia uusiin jäsenmaihin sitten kylmän sodan.

      • Anonyymi

        Nii ja nuo "ydinaseet" voivat tulla mistä vaan eli ei tarvita lähikontaktia. Hölmöä miettiä että jos ydinase, niin sinne olisi suunnattava samanlainen. Tilanne on se että se voidaan lähettää mistä vaan. Jopa lentokoneesta tai veneestä tai sukellusveneestä. Ihan mistä vaan.
        Hölmöjä juttuja nuo.


      • Anonyymi

        Miksi Suomi ylipäätään haluaa liittyä Natoon, jos ei halua sen tuomaa ydinasepelotetta?
        Jos liitytään, niin ilman muuta ydinaseita maaperällemme. Yhteenkään ydinasevaltioon ei kukaan hyökkää.


    • Anonyymi

      Pitihän se sekin päivä nähdä että pitää kiittää Turkin diktaattoria, musulmaania Suomen pelastamisesta. Ainakin toistaiseksi.
      Olisin mieluummin kiittänyt suomalaisia poliitikkoja, mutta kun on surkea päättäjät surkeine päätöksineen.

    • Anonyymi

      Ryssähän (onkohan tuo sana nyt taas jo sallittu) valehtelee aina. Eivät kuitenkaan tee mitään yllätystä vaan jotain ihan ennalta arvattavaa, kuten vaikka ohjusiskuja suurimpiin kaupunkeihin.

    • Anonyymi

      tai aikomus vallata alueita lisää... etupiiriksi..
      Lappi.. itäraja.. Ahvenanmaa...

    • Anonyymi

      Viime aikoina Venäjän armeijan järjestämät yllätykset ovat olleet kyvyttömyyksiä tehdä mitään oikein.

    • Helsinki sileäksi ja tilalle Euroopan suurin hiekkaranta , tuolloin saattaisin ehkä jopa siellä käydäkin :)

      • Anonyymi

        Et saa kuitenkaan viisumia eikä sulla ole edes fyrkkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et saa kuitenkaan viisumia eikä sulla ole edes fyrkkaa.

        Ei tarvi ja on :)


    • Anonyymi

      Zelensky puhui Chaplinin elokuvasta " Diktaattori.."
      Putinille katsottavaksi.

      Pelotellaan nyt Venäjän tiedottajan suulla suoraan sotilaallisella iskulla.. armeijasta puhutaan.
      Olikin syytä ihmetellä Putinin pehmeyttä... se olikin aivan valheellista
      kuten kaikki muukin.
      Norjakin Natossa ja annetaan olla ja Turkki, Unkari ja muut..
      Suomea kiusataan.
      Enää ei yllätys sitten kun sanottu suoraan että hyökätään.. vain ajankohta on yllätys ja tarkka sijainti.

    • Anonyymi

      Pieni ydinohjus suomeen ei yllätä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Juuri siksi tarvitaan nato.

      Venäjällä on jo vuosia suunniteltu sotilaallisluonteista yllätystä suomelle.

      Ilman natoa se olisi aivan toista luokkaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe