Olen perustamassa yritystä, joka tarjoaa hurrikaanipurjehduksia. Tässä alkumetreillä on herännyt kolme kysymystä.
a) Miten välttää vastuut? Voiko asiakkaiden kanssa tehdä sopimuksen, että tapahtuupa heille mitä tahansa, minä en ole vastuussa.
b) Mistä saan hurrikaanin kestävän veneen? Riki nyt tietenkin hajoaa jokaisella reissulla, mutta veneen pitäisi muuten kestää ja tarjota suoja. Sen siis esimerkiksi pitäisi nousta helposti takaisin ylös.
c) Kuinka paljon on rikkaita, jotka tahtovat tällaisen kokemuksen? Olisiko sata tonnia hengeltä sopiva hinta vai onko se liian korkea?
Hurrikaanipurjehdus
6
57
Vastaukset
- Anonyymi
Lääke, oikea annostelu ja tasainen annosten väli maadoittavat tyrsky purjehtian leppoisasti koto sohvan kuoppaan. Älä aloita enää keskusteluja, vaan osallistu muihin keskustelu säikeisiin vaikka ankkuriköyden paksuus.
- Anonyymi
😂 Joo, ja kun kääntää kylkeä sohvalla, pierua samalla töräyttäen, tapahtuu ikäänkuin halssin vaihto myrskynsilmässä 😂
- Anonyymi
Vene voisi olla sukellusvene, jota pinnalla kelluva/lentävä purje vetäisi. Veneeseen voisi välittyä tilannekuvaa joko datakaapelia tai langatonta verkkoa myöten, jolloin ohjailu ja esteiden väistely helpottuisi. Aallokko tunnetusti vaimenee syvemmälle mentäessä.
- Anonyymi
Tuohon hommaan sopivat hyvin homeskandit. Maksimitappio olisi muutaman tonnin luokkaa. Osta ensin nettiveneestä parikymmentä Sunwind 27:aa, H-venettä jne. ja ala sitten markkinoida purjehdusta Atlantilla Santussa superrikkaille. Kerralla veneeseen mahtuisi enintään 6 henkeä, jos hurrikaania joutuisi odottamaan esim. 4 viikkoa.
- Anonyymi
Minkä ikäinen aloittaja mahtaa olla vuosiltaan?
Mieleltään ei kovin varttuneelta vaikuta.- Anonyymi
Täällä on kyllä vuosien saatossa nähty monenlaisia esityksiä.
Osa on ollut hyvinkin viihteellisiä, mutta valitettavasti osassa on ollut myös selviä merkkejä henkisen tasapainon horjumisesta.
Tuo aloitus näyttäisi olevan selvää hupia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423