Hurrikaanipurjehdus

Anonyymi

Olen perustamassa yritystä, joka tarjoaa hurrikaanipurjehduksia. Tässä alkumetreillä on herännyt kolme kysymystä.

a) Miten välttää vastuut? Voiko asiakkaiden kanssa tehdä sopimuksen, että tapahtuupa heille mitä tahansa, minä en ole vastuussa.

b) Mistä saan hurrikaanin kestävän veneen? Riki nyt tietenkin hajoaa jokaisella reissulla, mutta veneen pitäisi muuten kestää ja tarjota suoja. Sen siis esimerkiksi pitäisi nousta helposti takaisin ylös.

c) Kuinka paljon on rikkaita, jotka tahtovat tällaisen kokemuksen? Olisiko sata tonnia hengeltä sopiva hinta vai onko se liian korkea?

6

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lääke, oikea annostelu ja tasainen annosten väli maadoittavat tyrsky purjehtian leppoisasti koto sohvan kuoppaan. Älä aloita enää keskusteluja, vaan osallistu muihin keskustelu säikeisiin vaikka ankkuriköyden paksuus.

      • Anonyymi

        😂 Joo, ja kun kääntää kylkeä sohvalla, pierua samalla töräyttäen, tapahtuu ikäänkuin halssin vaihto myrskynsilmässä 😂


    • Anonyymi

      Vene voisi olla sukellusvene, jota pinnalla kelluva/lentävä purje vetäisi. Veneeseen voisi välittyä tilannekuvaa joko datakaapelia tai langatonta verkkoa myöten, jolloin ohjailu ja esteiden väistely helpottuisi. Aallokko tunnetusti vaimenee syvemmälle mentäessä.

    • Anonyymi

      Tuohon hommaan sopivat hyvin homeskandit. Maksimitappio olisi muutaman tonnin luokkaa. Osta ensin nettiveneestä parikymmentä Sunwind 27:aa, H-venettä jne. ja ala sitten markkinoida purjehdusta Atlantilla Santussa superrikkaille. Kerralla veneeseen mahtuisi enintään 6 henkeä, jos hurrikaania joutuisi odottamaan esim. 4 viikkoa.

    • Anonyymi

      Minkä ikäinen aloittaja mahtaa olla vuosiltaan?
      Mieleltään ei kovin varttuneelta vaikuta.

      • Anonyymi

        Täällä on kyllä vuosien saatossa nähty monenlaisia esityksiä.
        Osa on ollut hyvinkin viihteellisiä, mutta valitettavasti osassa on ollut myös selviä merkkejä henkisen tasapainon horjumisesta.
        Tuo aloitus näyttäisi olevan selvää hupia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe