Sinä olit se viimeinen niitti

Anonyymi

On sattunut paljon pahoja asioita. Kokemani asiat saavat minut vetäytymään pois. Minä ikään kuin katoan, kuolen pois muiden elämästä. Liian pitkään, liian monta pettymystä, liikaa pahaa kohtelua ihmisiltä, joilta odotin onnea ja joiden uskoin olevan erilaisia. Ajattelin, että nyt kohtasin vihdoinkin ihmisen, joka ymmärtää minua. Sitä raskaampi on tietenkin pettymys. Tunnelmat ovat kuin asuisin haudassa, ja se paikka tuntuu todella sopivan sielunmaisemaan.

Joka päivä sydän tekee kuolemaa. Ja hän oli lyömässä nauloja arkkuuni. Muiden joukossa. Älä odota minun palaavan normaaliin elämään. Ei niin taida käydä. Niiden tuhansien sirpaleiden keräämiseen menee liikaa aikaa, koko loppuelämä, ja siltikään ei jäljelle jäävistä palasista saada enää mitään kunnollista kokoon. Se mikä on rikki, on rikki, eikä voida enää korjata.

21

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet vahva mies! Ja kiero kuin korkkiruuvi. Pärjäät kyllä!

      • Anonyymi

        Milläs tuntemuksella sinä sanot muita kieroiksi kuin korkkiruuvi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläs tuntemuksella sinä sanot muita kieroiksi kuin korkkiruuvi?

        No jospa se puhuu tästä surullisen kuuluisasta trollaajasta joka selittää yhyyjuttunsa usein naiseksi tekeytyen, että eiköhän mene ihan oikeaan osoitteeseen näin luulen- sivusta


    • Anonyymi

      Kuka sulle on noin tehnyt?

    • Anonyymi

      Tämäkin on ruikutusta. Ruikutus ei auta mitään. EI MITÄÄN.

      • Anonyymi

        Kyllä se auttaa kirjoittajaansa. Aloittaja sentäs purkaa jotain eikä vaan kiusaa muita. Sivusta tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se auttaa kirjoittajaansa. Aloittaja sentäs purkaa jotain eikä vaan kiusaa muita. Sivusta tämä.

        Siinä olet kyllä harvinaisen oikeassa, että tuon kirjoittajan päämäärä on kiusata ja sohia jotain tiettyä ihmistä ja häntä ei kiinnosta hevonpaskaa keneen se osuu kun on olemasssa se mikroskooppisen pieni mahdollisuus, että ns oikea kohdehenkilö menettää yöunensa tai vastaavaa. Kaksoisroolin vetäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä olet kyllä harvinaisen oikeassa, että tuon kirjoittajan päämäärä on kiusata ja sohia jotain tiettyä ihmistä ja häntä ei kiinnosta hevonpaskaa keneen se osuu kun on olemasssa se mikroskooppisen pieni mahdollisuus, että ns oikea kohdehenkilö menettää yöunensa tai vastaavaa. Kaksoisroolin vetäjä.

        Menettääkö joku unensa palstan takia? Kannattaisiko lopettaa. Tai edes vähentää. Aloittaja kirjoittaa tämän aloituksensa sinä-muodossa, niin sen voi aika moni omia. Aika paljon pahempia syytöksiä aloituksessa. Ruikutus on ärsyttävää ja turhaa varsinkin täällä. Ruikuttaisit edes suoraan sille ihmiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menettääkö joku unensa palstan takia? Kannattaisiko lopettaa. Tai edes vähentää. Aloittaja kirjoittaa tämän aloituksensa sinä-muodossa, niin sen voi aika moni omia. Aika paljon pahempia syytöksiä aloituksessa. Ruikutus on ärsyttävää ja turhaa varsinkin täällä. Ruikuttaisit edes suoraan sille ihmiselle.

        Ei ollut sykoottinen edelleenkään minun aloitus, kyllähän sen huomaa sokea ankkakin, että ensin puhut aloittajasta ja seuraavaksi päätät taas lauseen sinämuotoon, eli koitat saada loukattua jotakuta jonka kuvittelet olevan lähtökohtaisesti joka tekstin takana. No saitko nyt mielestäsi oikean kohteen kiinni kaksoiselämän eläjä? Eiköhän tuo kulissisi ole jo alkanut rakoilla livessä ulossulkevan feminismisi kanssa


    • Anonyymi

      Olen aina sinun puolellasi muita vastaan. Muista se!

    • Anonyymi

      Mitähän hän nyt on tehnyt???

    • Anonyymi

      Jos tuo on tosielämästä, ei kannata kyllä luovuttaa, kantsii nämä kortit katsoa mitä on annettu

    • Anonyymi

      Elämäntaparikollisen voivottelut

    • Anonyymi

      Miten täällä pahoittaa mielensä ne, joille ei viestiä ole tarkoitettu?

      Mielensäpahoittajien maa.

    • Anonyymi

      Päivien pieniä alkuja ei sovi vähätellä lain.

      • Anonyymi

        Ei sen nimi ole Päivi.


    • Anonyymi

      Ystäväni, tuntematon, anonyymi.
      Kaiken voi korvata.
      Niin kauan kun on elämää on myös toivoa.
      Sinä olet tärkeä.
      Sinuakin varten on joku.
      Usko itseesi.
      Kannusta itseäsi.
      Älä luovuta.

    • Anonyymi

      Mitä jos menisit terapiaan?

      • Anonyymi

        Minkä takia hänen pitäisi mennä terapiaan ja auttaa terapeuttia rikastumaan kun mitään muuta siinä ei tapahdu?


    • Anonyymi

      Älä katoa! Moni jää kaipaamaan, tiedät ja tunnet sen syvällä sisimmässäsi. Rakkaus voittaa!

      • Anonyymi

        Tuota tietenkin toivoo, mutta kun on toivonut jo niin monta kertaa minkään muuttumatta. Kai niitä ihmeitäkin sitten voi tapahtua, vaikkeivät ne minun kohdalle juurikaan satu, toisin kuin ikävät sattumukset.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3305
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      151
      1320
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1045
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      709
    Aihe