Vettä ovissa!?

Anonyymi

Mulla on 2021 Superb:issa vettä kuskin ovessa. Kuten videolla niin samalla lailla poistuu kun avaa tiivistettä.
https://youtu.be/_KSw1Nsgxss

Muilla tätä ongelmaa?

22

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla uudessa enyaqissa ihan sama aina autopesun jälkeen. Ei hätää. Se lähtee kun pitää yöllä ovet auki tallissa. Aamulla on jo kuiva.

    • Anonyymi

      Tuo johtuu siitä, että skoda on peltokärryksi tehty eli kottikärrystä seuraava versio. Siksi se kantaa vettä mukanaan, että voi kolhoosissa venäjän alueilla kastella lanttuja ja kaaleja. Sitten niissä on armoton takarontsi johon mahtuu moottoriöljy kanikoita ja peltotuotteita vietäväksi pellon reunaan. Pientareelta usein skodan löytää Suomessakin. Itäautoksi sanovat.

    • Anonyymi

      Skoda kerää vettä oviin. Kuinka moni muu alle 70v auto tekee tälläistä?

      Aina saa nauraa kun prisman pihalla kuuluu hölske ja tulipunainen Jorma laittaa oven kiinni "tuliterässään" vRS octaviassa

    • Anonyymi

      Sama ongelma Corollassa. Pitää vielä muistaa pitää ne reiät auki kun tahtoo tukkeutua neulasista ja puiden lehdistä.

    • Anonyymi

      Hapero pelti päästää kyllä ajan kans ne vedet pois.

    • Anonyymi

      Ei Koorassa vettä oves ole. Kuule Rolli rupia siänä pelootteloon vakamielisii loppei.
      Kooran on rauta heremoosen ja kettinkiä paskhkovan poijan autuu.

      T.MakeLahest

      • Anonyymi

        Minua naurattaa kun näen Toyotan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua naurattaa kun näen Toyotan.

        Minua ei naurata yhtään, kun näen Skeidan. Meinaa oksennus tulla....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua naurattaa kun näen Toyotan.

        Jaappanin vehjes on iräst tulleen miehen autuu.

        T.MakeLahest


    • Anonyymi

      Lisäkosteus ei oo pahitteeksi! Kaalit ym juurekset säilyvät autossa paremmin! Tämähän on oiva lidäoptio!

    • Anonyymi

      Hienoa! Kyykmanni on kaivellut seitsemän vuotta vanhan asian provoillakseen sillä täällä. Tuo heppuli ansaisisi jo papukaijamerkin vuosia jatkuneesta trollaamisesta.

      • Anonyymi

        Ja sinä vuosia kestäneestä faktantarkistamisesta.
        Molemmille --> mol.fi/työpaikat


    • Anonyymi

      Se on suodatettua tiivisteeksi sinne.

    • Anonyymi

      Iloisesti lirittää.

    • Anonyymi

      Skoda on tunnettu siitä että kerää vettä oviin. Miksei siellä voisi vaikka kastematoja kasvattaa jos lisää multaa?

    • Anonyymi

      Vesi ei kesällä haittaa.

    • Anonyymi

      Skoda Super-B(eli super Bulp) on alunperin Neuvostoliitossa suunniteltu amfibi, jonka oli tarkoitus kulkea merellä ja maalla, että veden alla. Kuitenkin haperopelti ei tunnetusti kestänyt suolaa joten hanke hylättiin. Kuitenkin runko oli kovasti suomalaiseen, masokistimieleen ja täten Skoda rupesi aluksi vitsina koemyymään tätä mallia Suomeen.

      Super-Bulpin keksijä, Fredetoli Mumstov ei koskaan ikävä kyllä päässyt ihailemaan keksintönsä suosiota, sillä hän hukkui keksintönsä prototyypin sisälle vesillelaskun aikana, koska uusi pohjalevy oli jo ruostunut puhki.

      Suuren kysynnän takia malli on valikoimassa vielä tänäänkin ja siitä pystyykin huomaamaan erilaisia jäänteitä menneiltä ajoilta, kuten tämä mainitsemasi tasausvesitankit, jotka keräävät veden nykyisiin oviin.

      Mikäli aihe kiinnostaa enemmän suosittelen liittymään Skoda-harrastajien vauhdittomillevauhtiajoille tulevana kesänä.

      • Anonyymi

        Kiitos nauruista!


      • Anonyymi

        vai oliko muumi


    • Anonyymi

      Voi kuinka surkea avaus, provoilu ei kaikilta onnistu.
      Vuosia ja vuosia sitten oli joissain yksilöissä tuota ongelmaa ja se korjaantui kun avasi ne vesireiät jotka on oven alalaidassa.
      Toyotan omapojalla on jutut vähissä kun pitää yrittää dissata vuosia sitten menneillä asioilla.
      Onko Toyota jo pahasti ruosteessa?

    • Anonyymi

      Aloittajalla keltaista nestettä pöksyissä. Ja takaa jää jälkeen ruskeat vauhtiraidat.

      • Anonyymi

        Toyotalla Suomi kuljettaa ja kulkee, se on totuus ja voi sitä onnetonta joka totuuden kieltää, totuuden kieltäjäin kohtalo on kurja. Uskottomat vaeltavat murheen laaksossa ja tulta ja tulikiveä sataa kurjien päälle, kauhea on se valitus ja parku, ikuisiksi ajoiksi on heidät tuomittu mittaamattomaan kurjuuteen ja ahdistukseen. Toisin on niiden laita jotka uskovat, heillä on onni ja autuus, paratiisi jo maan päällä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe