Täällä itken ikävääni

Anonyymi

Aina kun muistelen sua, ja sitä millainen olit. Onkohan nuo haavekuvat susta ollenkaan sitä, mitä ne oikeasti olisi? Ainakin täällä päässä olen aivan pois tolaltani ikävästä. Kosketuksen nälkä on valtava. Tää on yks nyyhkytarina.

64

1133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehiä on monia. Itku parantaa surun.

      • Anonyymi

        Naisiakin.


    • Anonyymi

      Ei mitään mitä sinä haaveissasi luulet. Olen pahoillani, minulla ei ole mitään tarjottavaa.

      • Anonyymi

        Siis et rakasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis et rakasta?

        Mitä ne haavekuvat on sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis et rakasta?

        No en, eiköhän se ole ollut selvää alusta asti 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en, eiköhän se ole ollut selvää alusta asti 🙂

        Hei nämä tällaiset selvitetään livessä. Eikä useinkaan sitä ole tehty selväksi mitenkään "alusta asti", epäselvän tilanteen takia moni turhaan kaipaa. Jopa vuosia. - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei nämä tällaiset selvitetään livessä. Eikä useinkaan sitä ole tehty selväksi mitenkään "alusta asti", epäselvän tilanteen takia moni turhaan kaipaa. Jopa vuosia. - sivusta

        Niii olis mukava joskus iha onlinessa...eikä vaa täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niii olis mukava joskus iha onlinessa...eikä vaa täällä

        Niiiiiiiiin olis


    • Anonyymi

      Otetaan selvää toisistamme..mä niin tykkään sinusta, olet ihana ja miellyttävä ihminen, uskon, että haavekuvani sinusta pitää paikkaansa, toivottavasti minunkin, iso ikävä sua🍀💙

      • Anonyymi

        Otetaan vaan. Tai siis, haluaisin ottaa selvää hänestä. 🌳💌


    • Anonyymi

      Itku helpottaa ja huomenna on päivä uusi.

      • Anonyymi

        Kukaan miesten takia ainakaan itke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan miesten takia ainakaan itke.

        En tiedä mitä ajatella sellaisesta tyypistä, joka ottaisi näitä itkuvirsiprovoja ensinnäkään tosissaan ja toisekseen kaiken lisäksi kokisi koskevan itseään, eikö selllainen ole aika itseriittoisen luonteen ajattelua ja muitakin indikaatioita tekisi mieli nimetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan miesten takia ainakaan itke.

        No nyt oli paksua. Olen nähnyt monia naisia itkemässä miesten takia ja miehiäkin myös itseni lukien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt oli paksua. Olen nähnyt monia naisia itkemässä miesten takia ja miehiäkin myös itseni lukien.

        Kuinka monta pariskuntaa olet erottanut näillä valheellisilla jutuillas? Olen oikeesti sitä mieltä, ett kannattee lopettaa nää, ennenkuin joudut hoitoon, ihan oikeesti. Koska nää korjoittajat on hyvinkin tiedossa! Aikuiset ihmiset, niin kutsutut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta pariskuntaa olet erottanut näillä valheellisilla jutuillas? Olen oikeesti sitä mieltä, ett kannattee lopettaa nää, ennenkuin joudut hoitoon, ihan oikeesti. Koska nää korjoittajat on hyvinkin tiedossa! Aikuiset ihmiset, niin kutsutut!

        Mitäs valheellista tuossa nyt oli? Itkeminen on ihan luonnollinen asia. Sitä tapahtuu kun pettyy raskaasti. Tänne saa kirjoittaa ihan vapaasti.


    • Anonyymi

      Katso jalkapalloa nyt niin rauhoitut hetkeksi.

      • Anonyymi

        Jos jalkapallo voisi toimia kumppanina, niin mulla olis jo pallo sängyssäni.


      • Anonyymi

        Jotku pilkkaa rakkautta tällä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jalkapallo voisi toimia kumppanina, niin mulla olis jo pallo sängyssäni.

        Nyt finaalissa jatkoaika käynnissä, ajatukset keskittää vaikka jalkapalloon aina välillä niin muut ajatukset työstyy taustalla ja ajattelukin ehkä valoistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt finaalissa jatkoaika käynnissä, ajatukset keskittää vaikka jalkapalloon aina välillä niin muut ajatukset työstyy taustalla ja ajattelukin ehkä valoistuu.

        Pokaali meni Keski-Eurooppaan ja suomalainen sai nyt hopeamitalin, ristiriitaisia tunteita nyt tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pokaali meni Keski-Eurooppaan ja suomalainen sai nyt hopeamitalin, ristiriitaisia tunteita nyt tästä.

        Ei kiinnosta potkupallo ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jalkapallo voisi toimia kumppanina, niin mulla olis jo pallo sängyssäni.

        Mulla se ois välissämme mut nyt siinä tuhisee vauva:)
        Hyvää yötä nyt ihan ihan oikeesti. Välillä pikku hetken meinaa sanoo et oot rakas... mut oikeesti sit kuitenkin rakas kusipää


    • Anonyymi

      Tämä on juuri se mitä pelkäsinkin, pakko mennä eteenpäin kaikki oli tuhoontuomittu jo alkumetreillä, häivyn vähin äänin sitten n sen aika tulee😥

      • Anonyymi

        Etköhän ole jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etköhän ole jo.

        Elämäni on muualla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäni on muualla..

        Muuta sitten takaisin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäni on muualla..

        Sitä juuri tarkoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäni on muualla..

        😢😢💔


      • Anonyymi

        Elämäni ei ole palstalla eikä ihmisen luona joka on täysin vieras minulle.
        Oikeassa elämässä ne kontaktit syntyvät muihin ihmisiin ei palstalla.
        Tuhoon on tuomittu yhteys, joka elää palstalla.
        Sellaista en sanoisi miksikään suhteeksi.
        Jokaiselle ajateltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäni ei ole palstalla eikä ihmisen luona joka on täysin vieras minulle.
        Oikeassa elämässä ne kontaktit syntyvät muihin ihmisiin ei palstalla.
        Tuhoon on tuomittu yhteys, joka elää palstalla.
        Sellaista en sanoisi miksikään suhteeksi.
        Jokaiselle ajateltavaa.

        Eiköhän tuo ole itsestään selvää? Tarvetta todisteluun löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäni ei ole palstalla eikä ihmisen luona joka on täysin vieras minulle.
        Oikeassa elämässä ne kontaktit syntyvät muihin ihmisiin ei palstalla.
        Tuhoon on tuomittu yhteys, joka elää palstalla.
        Sellaista en sanoisi miksikään suhteeksi.
        Jokaiselle ajateltavaa.

        Haluatko vain palstalla sitten jatkaa. Pistetään sit taivas kanava kiinni kokonaan. Huudellaan täällä jolleki joka voi olla sä ai sit ei , voi olla mä tai sit en. Niikö sä haluut


    • Anonyymi

      Turhaan itket. Elämässä pitäisi olla iloinen kun joku hetken oli lähellä ja tuotti positiivisia asioita. Ilman sitä voisi itkeä ikävästä. Ihmisille elämäntilanteet muuttuvat ja kaikki menee kun meren aallot. Ole siis onnellinen kaikesta mitä on ollut ja saattaa taas tulla lisääkin.

    • Anonyymi

      Ottajia sinulla varmasti riittää, sitä tarvitse edes kyseenalaistaa.

      • Anonyymi

        Tällainen ei lohduta yhtään, sillä KUKAAN MUU EI voi tuottaa samanlaista tunnetta. Sitä on mahdotonta todistaa, mutta kukaan ei voi tietää sisintäni yhtä hyvin kuin minä itse.


    • Anonyymi

      Aloittajan etukirjain?

    • Anonyymi

      Antaisin mitä vain, että näkisin Sinut ja voisin halata Sinua.
      En laskisi irti ennen kuin pyytäisit!

      Uskothan minua... pliis??!

      • Anonyymi

        Mitä jos pääsee pahan hajunen pieru???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos pääsee pahan hajunen pieru???

        se että sinä ja elämäsi on pahanhajuinen pieru, ei tarkoita muuta kuin että vanhempasi ovat olleet vastuuttomia


      • Anonyymi

        Sivusta. Uskon sinua, jos olisit hän. Sovittaisi vain tapaaminen, sillä jos "ulkopuolinen" tietää tapaamisestamme siitä ei tule mitään. Tiedät varmaan mitä tarkoitan.
        Rakastan sinua,mutta jos sinulta ei löydy rohkeutta, jää kaikki vain haaveeksi.
        Loppuelämän on ikävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos pääsee pahan hajunen pieru???

        Silloin kun seurustelin mieheni kanssa aikoinaan, Eräs sukulaismies sanoi että oletko jo pieraissut kunnolla hänen vierellä? Sillä se parisuhde ja sen kestokyky testataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Uskon sinua, jos olisit hän. Sovittaisi vain tapaaminen, sillä jos "ulkopuolinen" tietää tapaamisestamme siitä ei tule mitään. Tiedät varmaan mitä tarkoitan.
        Rakastan sinua,mutta jos sinulta ei löydy rohkeutta, jää kaikki vain haaveeksi.
        Loppuelämän on ikävä.

        Pettäjäntielläkö menette?


      • Anonyymi

        Oihh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos pääsee pahan hajunen pieru???

        Entä jos se pääsee rakastellessa?? Haittaaks :p


    • Anonyymi

      Demo ja kraatti on erikseen, muuten traakkipuutkin nauraa.

      • Anonyymi

        Kyllä aivan kuten DOKU ja MENTTI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä aivan kuten DOKU ja MENTTI.

        Entäs testo mentti tai steit mentti?


    • Anonyymi

      voitko olla itkemättä joka päivä,

      • Anonyymi

        Voitko olla ruokkimatta trollia joka päivä ja voisitko keksiä jonkin muunkin tavan käsitellä vihan ja kateuden tunteitasi kuin kuvitella, että sinulla on suora avoin keskusteluyhteys mustamaalaamisen kohteesi kanssa? Sisäisesti ja ulkoisesti vastenmieliselle naiSelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko olla ruokkimatta trollia joka päivä ja voisitko keksiä jonkin muunkin tavan käsitellä vihan ja kateuden tunteitasi kuin kuvitella, että sinulla on suora avoin keskusteluyhteys mustamaalaamisen kohteesi kanssa? Sisäisesti ja ulkoisesti vastenmieliselle naiSelle

        Taidatte olla miehet e ja o.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidatte olla miehet e ja o.

        Aloittaja on mies ja tämä pitäisi kyllä kaavamaisesta ja falskista tyylistä tunnistaa, herjaaja nainen joka elää jo ymmärryksen tällä puolen sen suhteen, että tietää kuka kirjoittaa ja luulisi tuon sönkötyksen muuttuvan epäuskottavaksi viimeistään siinä vaiheessa, kun kaikki on vain hän hän hän. Fiksoitunut ihmisparka, mutta onnistunut tekemään vahinkoa ja saa siiitä vielä maksaa, kuten aisaparinsa joka on vähintään yhtä out there


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on mies ja tämä pitäisi kyllä kaavamaisesta ja falskista tyylistä tunnistaa, herjaaja nainen joka elää jo ymmärryksen tällä puolen sen suhteen, että tietää kuka kirjoittaa ja luulisi tuon sönkötyksen muuttuvan epäuskottavaksi viimeistään siinä vaiheessa, kun kaikki on vain hän hän hän. Fiksoitunut ihmisparka, mutta onnistunut tekemään vahinkoa ja saa siiitä vielä maksaa, kuten aisaparinsa joka on vähintään yhtä out there

        Itse olette asialla koko ajan, joten annetaan virkavallan selvittää!


    • Anonyymi

      Itke vaan..

    • Anonyymi

      Ketä sä ikävöit??

    • Anonyymi

      Rakastan, rakastan, tuun aina rakastamaan

    • Anonyymi

      Nyt olen henkisesti paremmassa kunnossa, kaikki paska elämä on jäänyt taakse, ja olen raitistunut. 😘Kyllä elämä on ihanaa kun sen oivaltaa

      • Anonyymi

        Paitsi tänään taas meinas dipata


    • Anonyymi

      Satuja että joku minua itkisi. Minä kyllä äsken tirautin kyyneleet laulua kuunnellessa .

      • Anonyymi

        Kyllä viime aikoina on tullut vuodatettua kyynel jos toinenkin. Monestakin syystä. Ajattelen myös sinua.


      • Anonyymi

        On lauluja, joita ei kyyneleittä voi kuunnella..jotkut ovat niin osuvia💔


    • Anonyymi

      Nii ..haavekuvat...hmmm.. vaikee sanoo. Miksi ne on nii kösittämättömän aitoja kokemuksia. Sielut kosketti.

    • Anonyymi

      <3 <3 <3

    • Anonyymi

      Nyyhkytarinan voi kääntää kyyhkytarinaksi 🕊🕊 ,jos sinulla mies on riittävä tahto.
      Kiire pois ei kerro siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe