Moikka!
Mietin tässä että mahdanko olla liian iso isolle shettikselle joka on noin 105-110 säkänen.
Olen siis 2008 vuonna syntynyt ja 169cm pitkä ja noin 50 kg painava ja shettiksen selkään houkuttelisi vielä päästä kesällä käymään, mutta en halua aiheuttaa ponille mitään vaivoja jonka takia kysyn. Asia ei ole varma että pääsenkö, mutta olisi kiva tietää mielipiteitä siitä että voisinkohan vielä kerran käydä shettiksen selässä vaikka edes ilman satulaa :)
Shetiksen pituus- ja painorajat!
4
390
Vastaukset 4
- Anonyymi
Taidat valitettavasti olla liian pitkä shettiksille, se pituusraja on siinä 152 cm! Mutta voit varmasti sillee pari minuuttii olla ja kävellä vähän selästä, toki se riippuu shettiksestä kuinka paljon se jaksaa kantaa!
- Anonyymi
Mielestäni vielä 50 kg pystyy menemään hyvin perusterveellä shettiksellä. Tiedän koska omistan kaksi shetlanninponia ja voimakkaita veijareita ne on. Kuitenkin jos painosi nousee tuosta vielä tulevaisuudessa, niin sitten voisi alkaa katselemaan isompaa ratsua.
Vielä tämän kesän voit painosi puolesta ihan vapaasti mennä. Mukavia ratsastushetkiä sinulle ja kyseiselle shettikselle :) - Anonyymi
Moi. Mietin että olenko vielä liian pitkä/painava ratsastamaan sellaisella 110-120 säkäsella suht voimakkaalla ja perusterveellä shetlanninponilla. Oon siin noin 150 cm pitkä ja noin 40 kg painava.
- Anonyymi00004
Et voi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 71830
- 113779
- 37706
- 134700
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 70607
- 28508
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142492Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 69455
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti43439- 41432
- 62432
- 45423
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0422Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys73414Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408- 35408
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59395