Yle Teema esittää huomenna torstaina klo 09.15
PIILOTETUT KYVYT. Kysessä on tanskalainen
sarja, joka kertoo autismikirjon henkilöistä.
Kannattaa katsoa!
Teemalta tulee taas PIILOTETUT KYVYT (kertoo autismikirjon henkilöistä)
3
482
Vastaukset
- Anonyymi
Sarja alkaa siis ylen TEEMALLA tänään torstaina 19.5.2022 klo 09.15.
Tässä sisältöä:
"Tanskalaissarjassa seurataan autismin kirjon henkilöitä, joilla on usein jokin erityinen kyky. Autismin kirjolla oleva voi oppia vieraan kielen lyhyessä ajassa tai hänellä voi olla valokuvamuisti. Louise yrittää saada pysyvän työn." - Anonyymi
Ylen AREENASSA on jo katsottavissa
tuota sarjaa. Tässä:
https://areena.yle.fi/1-4614505 - Anonyymi
Tänään 30.7.2023 tulee taas
PIILOTETYT KYVYT tv:stä, Teemalta klo 22.50.
"Autismin kirjon henkilöillä on usein jokin erityinen kyky: he osaavat tehdä vaativia taikatemppuja, soittaa kuin Mozart, piirtää kuin Rembrandt tai heillä on valokuvamuisti. Heidän on kuitenkin myös usein vaikeaa löytää työpaikka ja saada hyväksyntää taidoilleen."
Kannattaa katsoa!
PS. Myös ylen areenasta löytyy! Jee!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733951- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241636
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181036