Prostituutio ja syrjäytyminen

Moi kaikki, sekä asiakkaat, ammattilaiset että alaa harkitsevat

Kaikki ehkä tietääkin, että prostituutio voi joko aiheuttaa syrjäytymistä harjoittajalleen tai johtua siitä. En nyt aiokaan pitää mitään moraalisaarnaa niille, jotka ostavat narkomaanien tai köyhien ulkomaalaisten naisten seksipalveluja. Tarkoitan meitä ihan kantasuomalaisia alalle ajautuneita naisia, joilla ei ole pahaa huumeriippuvuutta.

Minä olen nyt 37 v., ja annoin seksiä rahasta ensimmäisen kerran 19-vuotiaana. Eka asiakas oli puolituttu 40 v. mies joka asui samoilla kulmilla kun minä. Suoritimme aktin pikaisesti hänen autossaan ja hän maksoi minulle huomattavan ison rahasumman. Kokemus oli minulle helppo, ja tuntui ettei minun tarvinnut muuta kuin maata selälläni ja ehkä hieman äännähdellä nautintoa teeskennellen.

En pitänyt seksiä tai kehoani ehkä kovinkaan suuressa arvossa alun alkaenkaan, koska olin joutunut oman isäni hyväksikäyttämäksi jo 17 vuotiaana. Lapsuus ja nuoruus oli tavallaan ankeita, koska äitini kuoli kun olin pieni ja olen persoonallisuushäiriöisen isäni kasvattama.

Ulospäin minulla oli kaikki kunnossa. Huolehdin ulkonäöstäni ja kunnostani, satsasin ulkoiseen kauneuteen ja tyyliin. Opiskelin itselleni ammatin ammattikoulussa. Kuviin tuli kuitenkin päihteet, varsinkin rauhoittavat lääkkeet. Tuttavapiirissä oli pillerikauppiaita, ja huomasin että Diapam auttaa kivasti kestämään elämää.
Aloin huoraamaan vakituisesti, koska se oli helppoa rahaa ja saatoin valikoida turvallisen tuntuisia asiakkaita esim. Facebookin kautta (minulla on liki 1000 facebook kaveria). Diapam teki olon sopivan rennoksi asiakastapaamisissa, ilman että vaikutin päihtyneeltä, kunhan varoin sekakäyttöä alkoholin kanssa.

Koukutuin Diapamiin niin, että jouduin vierotushoitoon ekan kerran 33 -vuotiaana. Pääsin eroon, mutta käytän yhä alkoholia ja kannabista kausittain. Minulla on myös diagnosoitu epävakaa persoonallisuushäiriö. Nyt olen 37 ja ollut työttömänä muutaman vuoden. En siksi etteikö töitä olisi tarjolla, vaan siksi että työkykyni on alentunut. Hoitosuhde mielenterveys- ja päihdepalveluihin jatkuu.

7

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vieläkö annat myös?

    • Anonyymi

      Mikään ala ei sovi kaikille.

    • Anonyymi

      Juuri jokunen viikko sitten oli ulkolaisella kanavalla diokkari aihepiiristä, jossa haastateltiin alalla toimivia (kasvot piilotettuina), kuten muuan laillisesti ilotalon pitäjänaista Sveitsissä. Hän tosin oli ohjelmassa omilla kasvoillaan.

      Hän kertoi alalla toimivien yhdeksi yleiseksi ja suurimmaksi haasteeksi kaksoiselämän, sen että joutuu jatkuvasti valehtelemaan tuttavilleen ja läheisilleenkin, piilottaakseen todellisen aktiviteettinsä. Siitä tulee ajan kanssa henkisesti ja tunneperäisesti hyvinkin raskasta.

      Sitten edellisen pakottamana ja seurauksena ajan kanssa kaveripiiriikin alkaa tulla etäisyyttä, suhteet ja yhteydenpito lakkaa, joka taas johtaa eristyneisyyden ja yksinäisyyden tunteeseen, jossa lopulta kavereina on ainoastaan vastaavassa tilanteesa olevat kollegat.

      Tilanteesta useinkin muodostuu umpikuja, jossa johonkin ns. normiammattiin siirtyminen muodostuu vaikeaksi, joskaan ei se mahdotonta ole, joskin varsin haasteellista.

      Sitten vielä oma lukunsa ovat ammatin mieleen ja tunne-elämään jättämät jäljet.

    • Anonyymi

      Tutun näköinen nahkaminari profiilikuvassa ja tarinakin täsmää. Olenpa tainnut polkaista tätä "Venlafaxinia" joskus ihan kohtuuhintaan. Kiitoksia vain.

    • Anonyymi

      Alasta kirjan kirjoittanut kertoi, että suurin osa prostituoiduista on tavallisia ja yksityisyrittelijöitä naisia. Asiakkaat myös tavallisia miehiä tai naisia.

      Ruotsissa on tehty suuri virhe, kun prostituutio ja seksin ostaminen on kielletty.
      Ongelmat on näin painettu maan alle.

      Toivottavasti jaksat tarjota palveluksiasi myös tulevaisuudessa.

    • Anonyymi

      Vanhat akat alalla vaikuttaa ainakin pitkän linjan syrjäytyneiltä ja heillä on pahoinvointia tosi paljon. He purkavat sitä etenkin nuoriin huoriin. :,(

    • Anonyymi

      Minä en käytä mitään päihteitä. Olen 26 vuotias ja olen myynyt seksiä 4 vuotta satunnaisesti. Minulla on yliopistokoulutus ja rahoitin opiskelua seksiä myymällä.
      aloitin tavallaan kun tapasin miehen joka ehdotteli seksiä maksua vastaan. Sain 400 euroa ja ajattelin miten helposti kaikki kävi. Tapailin sitä miestä sitten varmaan 20 kertaa ja nautin siitä. Mies sanoi että elämä kävi tylsäksi eikä jaksanut baareista hakea seuraa joten etsi maksullista seuralaista. En ole alkanut päihteitten kanssa pelaamaan. En juo alkoholia.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe