Siis oon 12-vuotias ja no mun huone on välillä vähän sotkuinen:D mutta viimeviikolla mun äiti vuokraa joillekki tuntemattomille mun huoneen just sillon ku se oli ollu sotkuinen eikä äiti ollu tarkistanut sitä, mulle ei oo ok että mun äiti antaa mun huoneen vuokralle ilman mitään lupaa sillon kun mun kamat on siellä. Nyt se valittaa että se oli ollu sotkunen ja että sille oli siitä valitettu. Oisko se ees saanu vuokrata sitä alunperin?!
Äitini vuokrasi huoneeni ilman lupaa!
Anonyymi
1
110
Vastaukset
- Anonyymi
ihmeellistä toimintaa, että vuokraa huonetta jota joku muu käyttää ja ei ees tarkista että onko sotkuinen ? tosi outoo.... yhtään ottamatta kantaa etä onko se laillista, kun se riippuu niin onko omistusasunto vai vuokra-asunto vai joku muu missä asutte yms...
ei 12-vuotiaalta voi vaatia että hän aina hoitaa jälkensä jos huonetta vielä vuokrataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021334
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17943viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779