BUSSIVLOG 6: Vetybussit - Linja-autoliikenteen tulevaisuus?

Linkki: https://youtu.be/aj2BQiin160

Jaoin keväämmällä tekemäni sähköbusseja käsittelevän videon pahamaineiseen Suomi24-keskustelupalstalle, jossa lähti todella mielenkiintoinen keskustelu käyntiin. Näissä keskusteluissa sivuttiin myös vetybusseja ja juurikin tästä sain idean pyhittää videon tätä uudehkoa teknologiaa käyttäville busseille. Voisikin miettiä, että tuleeko vety olemaan tulevaisuuden käyttövoima linja-autoliikenteessä?

Tässä videossa tullaan käsittelemään mm. vetybussien ja ylipäätään vetykäyttöisten ajoneuvojen toimintaa, vetybussien rakennetta ja myös sitä, miten paljon vetybusseja on maailmalla jo käytössä. Näiden lisäksi tulen käsittelemään myös mitä käytännön haasteita vetybussien käyttöönottoon liittyy täällä meillä Suomessa! Kannattaa siis ehdottomasti katsoa tämä video!

7

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi pöhikäinen postailet samoja kirjoituksia usealle palstalle????

• Koska pöhikäinen joutuu markkinoimaan tekeleitään tavoittaakseen toivotunlaisen yleisön

• Anonyymi

Oletko joku osakas, vai miksi tunnet tarvetta markkinoida höpöhöpö tuotteita ?

• En minä kyllä mikään osakas oo, enkä mä nyt mitään muuta yritä markkinoida kuin omia videoita. Toki jokainen saa uskoa mihin huvittaa.

• Anonyymi

Helsinki on poistanut maakaasubussit käytöstä koska niiden liikennöinti oli rajoitettua polttoaineen vuoksi. Vety olisi vielä suurempi vaara. Paikallisliikenne on helppoa toteuttaa sähköbusseilla ja niitä tulee koko ajan lisää Helsinkiin. Kaukoliikenteessä on dieselmoottori vielä kauan voittaja ja polttoainekin voidaan muuttaa vähäpäästöiseksi biodieseliä käyttäen.

• rsholopainen

Sitähän tässä on povattu, että jos vetybusseja ja täyssähköbusseja käytettäs rinnan niin jälkimmäiset jäisvät paikallisliikenteeseen ja taas vetybusseja käytettäs taas kaukollikenteessä. Aika sen näyttää

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6774
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3482
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2820
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2478
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2043
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      358
      1852
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1720
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1598
    9. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1562
    10. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1522
    Aihe