Blangton siikaa ei vissiinkin saa mato ongella vai saako.Jos joku tietää niin kertokaapa.Pitääkö syöteiksi pyydystää blangtonia että ottaisi onkeen.Kai pitäs olla aika herkät vermeet ja pienet koukut.Millähän perusteella sekin kalalaji on sakon uhalla onkiminen kielletty,minä en kyllä ole saanut koskaan siikaa mato tai toukka ongella.Taitaa olla vain tekastua touhua niin kuin Putinilla ukrainassa
Vastaukset 3
- Anonyymi
Et sinä saa planktonsiikaa muulla kuin verkoilla - 40 millistä eteenpäin, ja mahdollisimman lähelle pintaa: plankton kun tykkää valosta.
- Anonyymi
Sitä tuossa uumoilin että mitävarten se on onki miehiltä rauhoitettu virtavesien onki kielloilla,eihän tuossa ole mitään järkee vai lieneekö menneet sekaisin päästään pikku puuttinit
- Anonyymi
Nythän ei voi viedää kassissa kasvatettua kalaa venäjälle,kait he hautaavat ne maahan tuhansien järvien maassa.Olis melekonen pommi uutisissa jos kertoisivat maahan hautaamisesta.Kalan viljelijät tekee turhaa työtä niin kuin maan viljelijätkin.Äly hoi älä jätä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771652
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88574- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510