sinä oletkaan..
Huh miten kaunis
12
1444
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos, senkin ihana🤭
- Anonyymi
Niin se on kuulematta ja puhumattakin selvää.
- Anonyymi
riippu tisseissäni ei ole mitään kaunista kun olen mies
- Anonyymi
Oih, Ihanan tässä punastuu☺. Kiitos🥰❤
- Anonyymi
Niin olenkin. Häikäisty ,maan matonen
- Anonyymi
Viimeset 5 vuotta ei ole ollut armollisia. Mitenhän seuraavat 5.
- Anonyymi
Mistä minua katselet?
- Anonyymi
Tänäänkö näit? Missä? :)
- Anonyymi
Voisin sanoa täysin samaa hänestä.
- Anonyymi
Miksei miestä saisi sanoa kauniiksi? Heillä on ihanan syvät piirteet ja silmät, säihky ripset ja kauniit muodot. Omilleni olen ripsarit laittanu historiassa, omasta ehdotuksesta ja sääriä ja kroppaa ihatellu monet kerrat naisena. Kaikkihan tän tietää, mutta kuka kehtaa tai uskaltaa tunnustaa. Hyvin otettu vastaan, Ei ollu ku positiivisia viboja.
- Anonyymi
No mää nyt oon. 🤷♀️💩
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018694- 665638
- 245227
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375126Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384951Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774849- 624403
- 434067
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on483347- 493045