Huomaan kyllä susta ettet ole kiinnostunut

Anonyymi

Joskus vaikutit siltä ja olit sinäkin silloin. Olen siitä varma Älä kärsi ihastuksestani. Kyllä se ajan kanssa katoaa kun ei nähdä.

22

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen olen kiinnostunut, Autoista, veneistä, naapurin rahoista, miten voit väittää moista,

    • Anonyymi

      No worries beibe, tuo tunne on molemminpuolinen.

      • Anonyymi

        No toimi sitten! Tiedät mitä tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toimi sitten! Tiedät mitä tehdä.

        Tämä ei ole aloittaja. Hän tarkoitti että aloituksen tekstissä kuvattu tunne on molemminpuolinen, siis haluaa unohtaa toisen koska toinen ei ole enää kiinnostunut. Ja sinä sivullinen vastaat noin?? Missä sun aivot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole aloittaja. Hän tarkoitti että aloituksen tekstissä kuvattu tunne on molemminpuolinen, siis haluaa unohtaa toisen koska toinen ei ole enää kiinnostunut. Ja sinä sivullinen vastaat noin?? Missä sun aivot?

        Tunne joka ei välttämättä pidä paikkaansa


    • Anonyymi

      Tykkään tykkään älä huoli en kärsi toivottavasti ei aika vie. Some on joskus niin 😒

    • Anonyymi

      Kiinnostus loppui kun tuli selväksi, että olet varattu.

      Jmies.

      • Anonyymi

        Ditto, dude.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ditto, dude.

        Mitä selität? En minä ole varattu ollut vuosiin. Jmies


      • Anonyymi

        Minä olen varannut itseni vain Jiille. T


    • Anonyymi

      Olen edelleen. Koitan vain olla, ulkoisesti, kuin kaikki olisi ”normaalisti”. Oikeasti olen edelleen ihastunut

      • Anonyymi

        Hyödyt tästä millä tavalla? Sivusta


      • Anonyymi

        Onko siihen joku syy?


    • Anonyymi

      Kuinka pitkää olet ollut ihastunut kun kärsimyksestä puhut?

      • Anonyymi

        En minä kerro tänne enää mitään kun ei kukaan muukaan. Eikä se tykkää enää.


    • Anonyymi

      Niin no kun se tahtoo olla niin, että kun sen alkuihastuksen tuoman energiaryöpyn jättää käyttämättä on se sitten heti astetta vaikeampaa enää tehdä sitä liikettä toisen suuntaan hieman jo rauhallisemmassa fiiliksessä . Että siinä on ikäänkuin se mahdollisuusikkuna sille heittäytymiselle tarjottimella, ja jonka varovainen jättää käyttämättä pelätessään liikaa. Kaikkea ei voi saada.

      • Anonyymi

        Niin ja sitten kuitenkin jää kitumaan niihin tunteisiin... Voisin leikata pääni irti. Jmies


      • Anonyymi

        Noinhan se taisi käydä itsellenikin. Kaduttaa kaikki kerrat kun en tehnyt mitään ja silti jätän edelleen tilaisuudet käyttämättä. Taitaa olla ainoa vaihtoehto ottaa töistä vapaapäivä, vetää tukeva päiväkänni ja laittaa hänelle viestiä sen tuomalla rohkeudella. Kun haluaisin viestiä nimenomaan arkipäivänä. Ihan siksi kun en tiedä kenen kanssa viikonloppunsa viettää. Älkääkä luulko mieheksi, nainenkin voi kännätä ja viestiä tällä vuosituhannella.


      • Anonyymi

        Tää on siis niin totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on siis niin totta!

        Ei mun mielestä. Mitä vaikeaa on ottaa yhteyttä toiseen ihmiseen?


    • Anonyymi

      On se hienoa että ihmiset olettavat asioita, yksin tai yhdessä muiden kanssa. Mutta jättävät asiat siihen kun rohkeus riittää viestien vastaamiseen mut ei sit juurikaan muuhun. Jep,jep. 🤪

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe