Kalu kovana metässä

Anonyymi

Eka kunnon lämmin päivä ja heti piti päästä runkulle ulos.
Vetelen kovaa kullia auringossa ja luen muiden runkkutarinoita.
Kun olis kaveri matkassa, vois ilmaista kalun poskeen ja sitten....

169

5687

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin kävin metsässä runkkailemassa, pudotin housut nilkkoihin ja hyväilin kovaa posliinikalua. Toivoin että joku tulisi kimppaan.

      • Anonyymi

        Istun ilman housuja hyväillen kullia vieläkin, jos oisit paikalla imisin sua ja kohta kävisin perse pystyssä ottamaan sut sisään.


      • Anonyymi

        jos hyvä tappi siihen vois istua kipu kuuluu tähän mutta häipyy


    • Anonyymi

      olin kans erään lenkkipolun varrella rukulla yks mies huomasi tuli viereen otti suihin loppuun asti näytti oman kalun olipa iso imin sitä koveni ja suureni mutta mies halus muutakin sylkeä reiälleni väkisin sisään kipua mutta kun oli pohjassa sekosin täysin sitten alkoi hurja pano ja lastit syvällee kiitteli ja poistui olinko raiskattu vai sitäkö olinkin salaa halunnut

      • Anonyymi

        Varmaan olit halunnut,mä ainakin usein alasti metässä ja toivon et joku törmäis paikalle ja vetäis ison kalun esiin,jota voisin ottaa suuhun.
        Sitten painaisi kyrvän syvälle sisääni,lantioista lujaa kiinni,alkaisi panna kovaa ja laskisi mällin suoleen.
        Vielä omasta kullista imisi lastin kasvoille.
        Mutta eipä täällä ole lenkkipolkujakaan,joten...runkkaan itekseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan olit halunnut,mä ainakin usein alasti metässä ja toivon et joku törmäis paikalle ja vetäis ison kalun esiin,jota voisin ottaa suuhun.
        Sitten painaisi kyrvän syvälle sisääni,lantioista lujaa kiinni,alkaisi panna kovaa ja laskisi mällin suoleen.
        Vielä omasta kullista imisi lastin kasvoille.
        Mutta eipä täällä ole lenkkipolkujakaan,joten...runkkaan itekseen.

        siis salainen haaveeni on toteutunut äkkiä lenkille jos sattus uudestaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis salainen haaveeni on toteutunut äkkiä lenkille jos sattus uudestaan

        Anna mennä vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan olit halunnut,mä ainakin usein alasti metässä ja toivon et joku törmäis paikalle ja vetäis ison kalun esiin,jota voisin ottaa suuhun.
        Sitten painaisi kyrvän syvälle sisääni,lantioista lujaa kiinni,alkaisi panna kovaa ja laskisi mällin suoleen.
        Vielä omasta kullista imisi lastin kasvoille.
        Mutta eipä täällä ole lenkkipolkujakaan,joten...runkkaan itekseen.

        harmi ettei polkumme risteä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        harmi ettei polkumme risteä

        Vois risteää,jos Kouvolan seudulla liikkuisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois risteää,jos Kouvolan seudulla liikkuisit.

        Täällä olis kans "mettämies" joka haluais kokee samaa 65v. 183/70/19 mitois ois kiva kohdata...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan olit halunnut,mä ainakin usein alasti metässä ja toivon et joku törmäis paikalle ja vetäis ison kalun esiin,jota voisin ottaa suuhun.
        Sitten painaisi kyrvän syvälle sisääni,lantioista lujaa kiinni,alkaisi panna kovaa ja laskisi mällin suoleen.
        Vielä omasta kullista imisi lastin kasvoille.
        Mutta eipä täällä ole lenkkipolkujakaan,joten...runkkaan itekseen.

        haaveissa vainkooot mun lauloi riki sorsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis kans "mettämies" joka haluais kokee samaa 65v. 183/70/19 mitois ois kiva kohdata...

        jos 19 paljonko on paksu se vasta tuntuukin peppuun mentäessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan olit halunnut,mä ainakin usein alasti metässä ja toivon et joku törmäis paikalle ja vetäis ison kalun esiin,jota voisin ottaa suuhun.
        Sitten painaisi kyrvän syvälle sisääni,lantioista lujaa kiinni,alkaisi panna kovaa ja laskisi mällin suoleen.
        Vielä omasta kullista imisi lastin kasvoille.
        Mutta eipä täällä ole lenkkipolkujakaan,joten...runkkaan itekseen.

        voi kun sais sisälleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis kans "mettämies" joka haluais kokee samaa 65v. 183/70/19 mitois ois kiva kohdata...

        tuon mä haluaisin peppuuni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis kans "mettämies" joka haluais kokee samaa 65v. 183/70/19 mitois ois kiva kohdata...

        tuo vois jo tuntua pohjiin asti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan olit halunnut,mä ainakin usein alasti metässä ja toivon et joku törmäis paikalle ja vetäis ison kalun esiin,jota voisin ottaa suuhun.
        Sitten painaisi kyrvän syvälle sisääni,lantioista lujaa kiinni,alkaisi panna kovaa ja laskisi mällin suoleen.
        Vielä omasta kullista imisi lastin kasvoille.
        Mutta eipä täällä ole lenkkipolkujakaan,joten...runkkaan itekseen.

        SE IHANA KIPU KUN PAINUU SISÄLLE VAU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis kans "mettämies" joka haluais kokee samaa 65v. 183/70/19 mitois ois kiva kohdata...

        siis onko 19cm lepo mitta tuonko sais kovana sisäänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SE IHANA KIPU KUN PAINUU SISÄLLE VAU

        niinpä onko antanu vai saanut ja kuinka kauan ja montako


    • Anonyymi

      Jäi vielä niin kova kiima päälle ulkoilusta,että piti kotiin tulessa laittaa aneros pyllyyn ja sain 5-6 kertaa orkun ilman mälliä.
      Nyt kulli kovana suihkun jälkeen runkailua.

      • Anonyymi

        voi kun sais ottaa suihin ja antaa sulle peppua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi kun sais ottaa suihin ja antaa sulle peppua

        Saisit toki,mistäpäin oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisit toki,mistäpäin oot?

        j.järvi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        j.järvi

        Vieraan kuuloinen paikka,mut kuvittelen kuinka ottaisit mun kullin suuhun ja imisit sen kovaksi.
        Sitten laittasin liukastetta sun peppuun ja painaisin hiljaa sun sisään,samalla runkaten sun kullia ja panisin sua takaapäin,kunnes tuun sun peppuun.
        Lopuksi imisin sun spermat suuhun.
        Oon ihan kovana täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieraan kuuloinen paikka,mut kuvittelen kuinka ottaisit mun kullin suuhun ja imisit sen kovaksi.
        Sitten laittasin liukastetta sun peppuun ja painaisin hiljaa sun sisään,samalla runkaten sun kullia ja panisin sua takaapäin,kunnes tuun sun peppuun.
        Lopuksi imisin sun spermat suuhun.
        Oon ihan kovana täällä.

        mahtava lupaus jalasjärvi


      • Anonyymi

        missä voisin tulla imeen tyhjiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mahtava lupaus jalasjärvi

        Kiitos,harmi kun oot niin kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieraan kuuloinen paikka,mut kuvittelen kuinka ottaisit mun kullin suuhun ja imisit sen kovaksi.
        Sitten laittasin liukastetta sun peppuun ja painaisin hiljaa sun sisään,samalla runkaten sun kullia ja panisin sua takaapäin,kunnes tuun sun peppuun.
        Lopuksi imisin sun spermat suuhun.
        Oon ihan kovana täällä.

        ai ai kun olisikin tuollaisessa käsittelyssä.tuntea kun kun painetaan takaapäin hiljaa sisään samalla kun kulliani runkataan.Lastit saisin sisään ja lopuksi saisi laittaa oman kullin suuhusi peppu spermaa valuen ja pääsisi laskemaan oman lastin suuhusi.kylläpä alkoi kulli seisomaan pelkästä ajatuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai ai kun olisikin tuollaisessa käsittelyssä.tuntea kun kun painetaan takaapäin hiljaa sisään samalla kun kulliani runkataan.Lastit saisin sisään ja lopuksi saisi laittaa oman kullin suuhusi peppu spermaa valuen ja pääsisi laskemaan oman lastin suuhusi.kylläpä alkoi kulli seisomaan pelkästä ajatuksesta.

        No nyt seisoo mullakin,kun ajattelen sun kalun omaan suuhuni,samalla sormeillen sperman luikastamaa reikää ja roiskit lastin mun suuhun ja kasvoille.
        Vetelen kovaa kyrpääni samalla,kun yritän kirjoittaa.
        m58


    • Anonyymi

      Täälläkin kalu kovana ja nyt vaimon persiissä.

      • Anonyymi

        Hyvä vaimolle,pane kunnolla !!


    • Anonyymi

      Mistä päin oot voisin lähteä joku päivä sun seuraksi voisin runkata suo

      • Anonyymi

        Kouvolan seudulla voitaisi runkkailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouvolan seudulla voitaisi runkkailla.

        Taalla on 65v. Hoikka ukkomies joka haluais kanssa runkkukaverin. 183/70/19


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taalla on 65v. Hoikka ukkomies joka haluais kanssa runkkukaverin. 183/70/19

        Voitaisko ensiviikolla nähdä jossain?
        Aloittaja m58


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitaisko ensiviikolla nähdä jossain?
        Aloittaja m58

        Kiva olis kohdata...rauhallisessa paikassa...ehdota....varattu,niin ei aina onnistu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva olis kohdata...rauhallisessa paikassa...ehdota....varattu,niin ei aina onnistu...

        Olisi tosiaan,mulla rauhallinen paikka 20min päässä Kouvolasta,missä vois olla rauhassa.
        Itsekkin varattu,joten aina ei käy,viikolla paras aika iltapäivisin.
        Huomenna käyn kaupungissa putkiliikkeessä,silloin vois tavata ja voitaisi sopia tulevasta.
        Ensiviikollakin käy,miten itse pääset.
        ukm.58 181\89\16


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi tosiaan,mulla rauhallinen paikka 20min päässä Kouvolasta,missä vois olla rauhassa.
        Itsekkin varattu,joten aina ei käy,viikolla paras aika iltapäivisin.
        Huomenna käyn kaupungissa putkiliikkeessä,silloin vois tavata ja voitaisi sopia tulevasta.
        Ensiviikollakin käy,miten itse pääset.
        ukm.58 181\89\16

        Ahaa...tallaviikolla mamma toissa,joten paiva-aika sopis...jos saisit koordinaatit annettuu ja ajan, niin tulisin...!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa...tallaviikolla mamma toissa,joten paiva-aika sopis...jos saisit koordinaatit annettuu ja ajan, niin tulisin...!

        Mä päivät töissä,eli iltaisin vapaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä päivät töissä,eli iltaisin vapaalla.

        Ahaa...tas ite elakkeel kun on,niin paiva kavis paremmin... Mutta kai joku iltakin vois sopii...!? Yrittaa mammalle hyvan selityksen keksii missa on kuleksinut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa...tas ite elakkeel kun on,niin paiva kavis paremmin... Mutta kai joku iltakin vois sopii...!? Yrittaa mammalle hyvan selityksen keksii missa on kuleksinut..

        Pääsetkö huomenna tai ensiviikolla neljän maissa,jos tavattais jossain kaupungilla ja kerron paikan missä voitaisi rauhassa olla.


    • Anonyymi

      Näkispä joskus jossain metsässä miehen runkulla. Tulisin heti mukaan. Turussa ketään?

      • Anonyymi

        Jos kiinnostaa voisin viikonloppuna lähteä sun kanssa metsään runkulle olen turusta ja 23v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kiinnostaa voisin viikonloppuna lähteä sun kanssa metsään runkulle olen turusta ja 23v

        Missä päin ja koska kiimakulli


      • Anonyymi

        Miten olis tänään Uittamon tanssipavilijongin kalliolla 1130 paikkeilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olis tänään Uittamon tanssipavilijongin kalliolla 1130 paikkeilla?

        Meni ohi tule pernoon ???


    • Anonyymi

      Olispa upeeta, kun tapaisi isokyrpäisen miehen lenkkipolulla ja saisi imeä ja olla nopeasti ja kiimaisesti nussittavana.

    • Anonyymi

      Näyttää alkuviikolle lämpimiä päiviä,tarkoittaa siis runkkaamista ulkosalla.
      Taidan ottaa dildon matkaan ja suuntaan viettämään huomenna iltapäivästä hekumallista hetkeä.

      • Anonyymi

        No täällähän on niin lämmintä,että kyrpä koveni hetkessä.
        Alasti auringossa mukavaa runkata.
        Nyt tekisi mieli ottaa kullia suuhun.


    • Anonyymi

      Olen kyrpä kovana parkkipaikalla,tekis mieli saada munaa suuhun.Tule sompaselle nyt

      • Anonyymi

        Pitääpä jossain kohtaa tulla käymään,millainen kova kyrpä siellä?
        Posliini 16cm kovana täällä-m.58
        Aloittaja


    • Anonyymi

      Turussa autoilevaa parikymppistä runkkaamaan viiskypäsenkanssa kanssa lähiaikoina alkaa seisoo ajatuskin

    • Anonyymi

      Miksi moni haaveilee saavansa peppuun isoa kyrpää?
      Mulle kelpaa mieluummin pieni, ei tee kipeää. Itsellänikin vain 14cm ja paksuus 4,5cm. Posliini.

      • Anonyymi

        Koska se tuntuu aivan mahtavalta, kun isolla kullilla nussitaan takaapäin oikein kunnolla. Itsellä olisi voinut olla enemmänkin miehiä joiden kanssa on nussinut, mutta olen nainut ja imenyt ainoastaan isokullisia ja niitä on harvassa. On nautinto imeä sellaista pitkää, paksua ja suonikasta paljon roiskivaa namukyrpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se tuntuu aivan mahtavalta, kun isolla kullilla nussitaan takaapäin oikein kunnolla. Itsellä olisi voinut olla enemmänkin miehiä joiden kanssa on nussinut, mutta olen nainut ja imenyt ainoastaan isokullisia ja niitä on harvassa. On nautinto imeä sellaista pitkää, paksua ja suonikasta paljon roiskivaa namukyrpää.

        Varmaan tuntuisi,jos saisin
        Eilen taas alasti otin aurinkoa ja runkkailin metässä.
        Piti tulla kotiin ottamaan dildoa, kun niin kova kiima jä päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tuntuisi,jos saisin
        Eilen taas alasti otin aurinkoa ja runkkailin metässä.
        Piti tulla kotiin ottamaan dildoa, kun niin kova kiima jä päälle.

        Samoin eilen illalla pyöräilin, pysähdyin runkkaa pyörä tien viereen kivelle. Nainen lenkillä koiran kanssa, koira vaistosi mut. Nainen pysähtyi katsoo kun vedin käteen, hymyili sanoi tarkoitus ei häiritä sun touhuja. Kiimassa vastasin katso vaan tulen kohta. Vastasi voin toki odottaa että purkaudut. Käännyin et nainen näki kunnolla kyrpäni sanoi upea varustus sulla. Samalla spermat lensi pitkälle, sanoin kiitos kun katsoit. Nainen siihen ilo minun puolella, toivottavasti nähdään kesän aikana. M 40


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tuntuisi,jos saisin
        Eilen taas alasti otin aurinkoa ja runkkailin metässä.
        Piti tulla kotiin ottamaan dildoa, kun niin kova kiima jä päälle.

        Se tuntuu hyvältä, kun saa sisälle jotain isoa samalla, kun runkkaa. Viikkoon ei tee mieli kullia, kun on nussinut isokyrpäisen miehen kanssa. Useamman päivän perse hellänä, kun isolla kullilla naitu takaapäin oikein kunnolla, mutta aina se tekee yhtä hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tuntuu hyvältä, kun saa sisälle jotain isoa samalla, kun runkkaa. Viikkoon ei tee mieli kullia, kun on nussinut isokyrpäisen miehen kanssa. Useamman päivän perse hellänä, kun isolla kullilla naitu takaapäin oikein kunnolla, mutta aina se tekee yhtä hyvää.

        Kyllä viikko töissä menee siivellä kunnon panon jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä viikko töissä menee siivellä kunnon panon jälkeen.

        Kyllä. Viikon jälkeen jo alkaa tekemään taas isoa mieli ja miettii, että haluaisi taas imeä isoa kullia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Viikon jälkeen jo alkaa tekemään taas isoa mieli ja miettii, että haluaisi taas imeä isoa kullia.

        Tiedän tunteen..eka yhdyntä miehen kanssa tuntui hyvältä, morkkis iski seuraavana päivänä. Viikon päästä otin yhtettä halusin kullia niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tunteen..eka yhdyntä miehen kanssa tuntui hyvältä, morkkis iski seuraavana päivänä. Viikon päästä otin yhtettä halusin kullia niin.

        Sama juttu. Ekan kerran kun saa isoa, niin siihen jää himo. Niin hyvää se tekee joka kerta.


      • Hyvä koko. Itsellä myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin eilen illalla pyöräilin, pysähdyin runkkaa pyörä tien viereen kivelle. Nainen lenkillä koiran kanssa, koira vaistosi mut. Nainen pysähtyi katsoo kun vedin käteen, hymyili sanoi tarkoitus ei häiritä sun touhuja. Kiimassa vastasin katso vaan tulen kohta. Vastasi voin toki odottaa että purkaudut. Käännyin et nainen näki kunnolla kyrpäni sanoi upea varustus sulla. Samalla spermat lensi pitkälle, sanoin kiitos kun katsoit. Nainen siihen ilo minun puolella, toivottavasti nähdään kesän aikana. M 40

        Fantasmoija valehtelijoiden klubi, vai että nainen oikein kiinnostui (virtuaali-) tilanteesta.

        Sulla on suurempi mahdollisuus voittaa päävoitto lotossa kuin, että tuo fantasiatarina realisoituisi.


      • Anonyymi
        Mattib57 kirjoitti:

        Hyvä koko. Itsellä myös.

        Oletko isokyrpäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se tuntuu aivan mahtavalta, kun isolla kullilla nussitaan takaapäin oikein kunnolla. Itsellä olisi voinut olla enemmänkin miehiä joiden kanssa on nussinut, mutta olen nainut ja imenyt ainoastaan isokullisia ja niitä on harvassa. On nautinto imeä sellaista pitkää, paksua ja suonikasta paljon roiskivaa namukyrpää.

        sen kivun jälkeen alkaa mahtava nautinto varsinkin jos kestävä mies kestää kauan ja hieroo sisällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sen kivun jälkeen alkaa mahtava nautinto varsinkin jos kestävä mies kestää kauan ja hieroo sisällä

        Aluksi sattuu, mutta kun kerran saa painettua juurta myöden pohjaan saakka, niin alkaa nautinto. Varsinkin kun nussitaan takaapäin oikein kunnolla isolla kullilla ja lopuksi lauetaan sisälle rajusti. Tuntuu mielen räjäyttävältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aluksi sattuu, mutta kun kerran saa painettua juurta myöden pohjaan saakka, niin alkaa nautinto. Varsinkin kun nussitaan takaapäin oikein kunnolla isolla kullilla ja lopuksi lauetaan sisälle rajusti. Tuntuu mielen räjäyttävältä.

        Oma kalu kovana kädessä,kun ajattelenkin saavani takaapäin tanakka kullia ja lastin sisälle,
        Sauvakin tuntuu hyvällekun se painuu sisälle,mutta se oikea.
        Laukean kohta päälleni,
        aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kalu kovana kädessä,kun ajattelenkin saavani takaapäin tanakka kullia ja lastin sisälle,
        Sauvakin tuntuu hyvällekun se painuu sisälle,mutta se oikea.
        Laukean kohta päälleni,
        aloittaja

        Laukean varmaan itsekin pian. Mietin että saisin imeä sellaisen 20 senttisen ja paksun kullin kivikovaksi. Upea tunne, kun naidaan isolla kullilla rajusti takaapäin ja kun laukeaa viikon satsin sisälle, kun itse laukeaa lakanoille samaan aikaan. Tuntuu että kyrpä turpoaa entisestään, kun saa orgasmin. Silloin tuntuu siltä, että on täynnä isoa miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se tuntuu aivan mahtavalta, kun isolla kullilla nussitaan takaapäin oikein kunnolla. Itsellä olisi voinut olla enemmänkin miehiä joiden kanssa on nussinut, mutta olen nainut ja imenyt ainoastaan isokullisia ja niitä on harvassa. On nautinto imeä sellaista pitkää, paksua ja suonikasta paljon roiskivaa namukyrpää.

        ja se alun pieni kipu kun muuttuu nautinnon säteiksi johan tunnet saaneesi pieniä vois ottaa vaikka komppanian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin eilen illalla pyöräilin, pysähdyin runkkaa pyörä tien viereen kivelle. Nainen lenkillä koiran kanssa, koira vaistosi mut. Nainen pysähtyi katsoo kun vedin käteen, hymyili sanoi tarkoitus ei häiritä sun touhuja. Kiimassa vastasin katso vaan tulen kohta. Vastasi voin toki odottaa että purkaudut. Käännyin et nainen näki kunnolla kyrpäni sanoi upea varustus sulla. Samalla spermat lensi pitkälle, sanoin kiitos kun katsoit. Nainen siihen ilo minun puolella, toivottavasti nähdään kesän aikana. M 40

        on myös suuri nautinto katsoa kun nainen tekee itsellensä orkun silloin kyllä kovenen heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on myös suuri nautinto katsoa kun nainen tekee itsellensä orkun silloin kyllä kovenen heti

        Mustakin kiva katsella puolison runkkaamista ja runkata itekkin samalla.
        Ajatuskin alkaa kovettaa kalua,kun tässä omalla terassilla istuksin.
        No nyt se sojottaa oikein kunnolla,tarvii varmaan alkaa vetelemään.
        Ja siitä koosta,ihan sama,kunhan saisin sisään.


      • Anonyymi

        kokeilisin mieluusti pienempää ja lastit tietysti sisään.


    • Anonyymi

      Eilen brassissa kalusta karvat veks,iltapäivällä varmaan ulos taas hyväilemään posliinia.

      • Anonyymi

        Älä pese sitä... Anna minun nuuhkia sitä ja sitten puhdistaa se kovaksi. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pese sitä... Anna minun nuuhkia sitä ja sitten puhdistaa se kovaksi. ;)

        Tuossa tuo puolikovana pihalla auringossa,suuta vailla.
        Voisit nuuhkia ja imeä niin paljon kuin haluat.
        Turpoaa hiljakseen kun ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa tuo puolikovana pihalla auringossa,suuta vailla.
        Voisit nuuhkia ja imeä niin paljon kuin haluat.
        Turpoaa hiljakseen kun ajattelen.

        Ihanaa. Ajatus likaisesta kullista pistää heti seisomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa. Ajatus likaisesta kullista pistää heti seisomaan.

        Hikinen kyrpä puhtaksi nuoltuna.....uuaaa.
        Käyttövalmis,vaikka mihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hikinen kyrpä puhtaksi nuoltuna.....uuaaa.
        Käyttövalmis,vaikka mihin.

        Kyllä työnnä se sitten syvälle pyllyyni. Kun se on uponnunt pohjaa myöten niin puristelen reijälläni kaluasi voimakaasti... Nai minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä työnnä se sitten syvälle pyllyyni. Kun se on uponnunt pohjaa myöten niin puristelen reijälläni kaluasi voimakaasti... Nai minua.

        Painan mun kovan kyrvän sun pyllyreiän suulle ja yhdellä työnnöllä syvälle sinuun,otan sun lanteista kiinni ja alan naida sua,kassien läikähdellessä sua vasten,sun puristaessa mun kalua vasten.
        Otan sun kyrvästä kiinni ja runkkaan sua samalla,kun olen sun sisällä.
        Panen sua voimalla,sun pyytäessä lisää kyrpää ja lasken spermat sun kuumaan perseeseen.
        Käännyt ja otan sun kullin suuhun ja laukeat mun kasvoille,maistan sun makeaa lientä ja nuolen sun kullin puhtaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painan mun kovan kyrvän sun pyllyreiän suulle ja yhdellä työnnöllä syvälle sinuun,otan sun lanteista kiinni ja alan naida sua,kassien läikähdellessä sua vasten,sun puristaessa mun kalua vasten.
        Otan sun kyrvästä kiinni ja runkkaan sua samalla,kun olen sun sisällä.
        Panen sua voimalla,sun pyytäessä lisää kyrpää ja lasken spermat sun kuumaan perseeseen.
        Käännyt ja otan sun kullin suuhun ja laukeat mun kasvoille,maistan sun makeaa lientä ja nuolen sun kullin puhtaaksi.

        Olisi ihanaa laueta sun suuhun sun kuumat spermat mun sisällä... Olenhan bottom, mutta toki minuakin saa imeä. Ja ennenkaikkea nuolla. ;P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ihanaa laueta sun suuhun sun kuumat spermat mun sisällä... Olenhan bottom, mutta toki minuakin saa imeä. Ja ennenkaikkea nuolla. ;P

        Hyväilen kovaa kalua ajatellen sun kullia jota nuolen kunnes se laukeaa mun suuhun,samalla kun sormeilen sun spermaista peppua.


    • Anonyymi

      mielelläni imaisen suuhun otan loppuun voisin ottaa peppuunkin mettässä kannon päällä

      • Anonyymi

        Sehän kuulostaisi oikein hyvältä, sama toisinpäin!


    • Anonyymi

      Harmi, että metsässä ja parkkikseilla runkkaavat eivät ilmoita missä pain touhuavat ja odottavat seuraa, kun ei tietoa missä päin kulkevat ei mahdollisuutta saada seuraa. Itse kuljeskelen pohjois uudellamaalla ja myös odotan seuraa.

      • Anonyymi

        Niin on,jos sitä tosissaan haluaa,vois saada oikeasti kontakteja toteuttaa.
        Mä Kouvolan seudulla kiinnostunut luonnossa touhuamisesta.
        Aloittaja


      • Anonyymi

        Pitäisi olla jokin merkki mistä tietää että P-paikalla autossa istuva haluaa runkkuseuraa, mikä olisi tällainen merkki, sellainen mitä kukaan hetero ei vahingossa käytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla jokin merkki mistä tietää että P-paikalla autossa istuva haluaa runkkuseuraa, mikä olisi tällainen merkki, sellainen mitä kukaan hetero ei vahingossa käytä.

        Kertakäyttö kahvi kuppi auton katolle tai konepellille merkiksi.


    • Anonyymi

      Näkispä S:linnan lenkkipoluilla runkkaamassa olevan miehen/pojan, mukaan tulisin heti runkuille!

    • Anonyymi

      Olisi nautinto nyt imeä isokokoisen ja karvaisen miehen isoa kullia ja ottaa isoista kiveksistä viikon satsi loppuun asti.

      • Anonyymi

        Hesassa tai Vantaalla saisit tänään ottaa suihin.. M 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hesassa tai Vantaalla saisit tänään ottaa suihin.. M 61

        Aina niin kaukana, kun tekis mieli isoa kyrpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina niin kaukana, kun tekis mieli isoa kyrpää.

        Turhauttavaa laittaa viestii tapaamisesta kun tapaamisiin ei tullakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhauttavaa laittaa viestii tapaamisesta kun tapaamisiin ei tullakkaan.

        No mä laitoin, että liian kaukana. Ei kaikki asu stadis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä laitoin, että liian kaukana. Ei kaikki asu stadis.

        En tarkoittanut sua.


    • Anonyymi

      Kävin metsässä runkulla.Kunnon mällit lenti männynoksille

      • Anonyymi

        Näkikö kukaan..


    • Anonyymi

      Kyllä varmaan käyn metässä runkkaamassa ihan lähipäivinä. Mulla on yleensä naisten sukkahousut jalassa ja lyhyt hame päällä. Lisäksi ballerinat. Ehkä on joku joskus nähnytkin. En tiedä.

      • Anonyymi

        Wauu missäpäin suomea


    • Anonyymi

      Taas keli suosi runkkailijaa,piti mennä mettään ottamaan alasti aurinkoa.
      Viltillä makoillessa tuli ajateltua,jospa joku sattuisi paikalle ja näkis mut hyväilemässä kalua ja laskis housut alas,paljastaen kovenevan kullin tarjoten sitä imettäväksi.
      Kiimassani alkaisin imeä kullia kovaksi rukaten omaa kovaa kyrpää ja kohta sanoisin kaverille,että pane mua nyt.
      Käyn kontilleni ja kaveri painaa kullinsa mun perseeseen ja alkaa naida,pitäen mua lanteista kiinni,laueten mun sisään.
      Huomennakin luvassa lämmintä....mettään alasti aurinkoon..
      Aloittaja m58

      • Anonyymi

        Missä aloittaja olet. Ukm 57


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä aloittaja olet. Ukm 57

        Tänään Vihdissä tai Nummelassa antaisin kaluni imettäväksi autossani. Ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä aloittaja olet. Ukm 57

        Aloittaja on Kouvolassa
        Ukm 58


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on Kouvolassa
        Ukm 58

        moi ukm58 ootko runkkaamassa.mulla on kulli kovana....


      • Anonyymi
        metsänkävi kirjoitti:

        moi ukm58 ootko runkkaamassa.mulla on kulli kovana....

        Moi taas,tässä pihalla auringossa hiljakseen hyväilen,aurinko paistaa kullille ja varsi alkaa turpoamaan.
        Mites siellä,ootko vielä kovana?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi taas,tässä pihalla auringossa hiljakseen hyväilen,aurinko paistaa kullille ja varsi alkaa turpoamaan.
        Mites siellä,ootko vielä kovana?

        on,mulla on kiima päällä.käsi käy kun runkkaan..olis upeeta nähdä sut siellä...


      • Anonyymi
        metsänkävi kirjoitti:

        on,mulla on kiima päällä.käsi käy kun runkkaan..olis upeeta nähdä sut siellä...

        Mulla ja kovana,kun ajattelen sun rukkaamista.
        Täällä olis kova posliini odottamassa sua ja voisin imeä sun kovaa kullia tässä pihalla auringossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ja kovana,kun ajattelen sun rukkaamista.
        Täällä olis kova posliini odottamassa sua ja voisin imeä sun kovaa kullia tässä pihalla auringossa.

        ulkona on mahtavaa olla kulli pystyssä.katselisin kun runkkaat..itsekin samalla vetelisin...


      • Anonyymi
        metsänkävi kirjoitti:

        ulkona on mahtavaa olla kulli pystyssä.katselisin kun runkkaat..itsekin samalla vetelisin...

        Olisi hienoa runkata sulle,samalla katsella sun runkkaamista.
        Levittäisin jalat,että näkisit mun sokeroidun kulli kunnolla ja laskettaisi spermat toistemme päälle.
        Olen aivan kovana täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi hienoa runkata sulle,samalla katsella sun runkkaamista.
        Levittäisin jalat,että näkisit mun sokeroidun kulli kunnolla ja laskettaisi spermat toistemme päälle.
        Olen aivan kovana täällä.

        aaah olist jalat leväällä.tulisin ja hieroisin kulliani sun kullia vasten....


      • Anonyymi
        metsänkävi kirjoitti:

        aaah olist jalat leväällä.tulisin ja hieroisin kulliani sun kullia vasten....

        kaksi kovaa kalua vastakkain,voitais laittaa öljyä,kullit kiiltäisi ja kohta alkais sperma lentää,voisin maistaa sua,tuun ihan kohta....


      • Anonyymi kirjoitti:

        kaksi kovaa kalua vastakkain,voitais laittaa öljyä,kullit kiiltäisi ja kohta alkais sperma lentää,voisin maistaa sua,tuun ihan kohta....

        kaks öljyttyä kullia koskettelemassa toisiaaan,tuntuuu niiin hyvälle...nyt multa lentää isot spermat...aaaahhh


      • Anonyymi
        metsänkävi kirjoitti:

        kaks öljyttyä kullia koskettelemassa toisiaaan,tuntuuu niiin hyvälle...nyt multa lentää isot spermat...aaaahhh

        mulla lensi lasti päälleni ajatuksesta, voisin nuolla sun kalun puhtaaksi sun spermasta ...kiitos taas.
        Seuraavaa kertaa kiihkeänä odotellessa-


      • Anonyymi kirjoitti:

        mulla lensi lasti päälleni ajatuksesta, voisin nuolla sun kalun puhtaaksi sun spermasta ...kiitos taas.
        Seuraavaa kertaa kiihkeänä odotellessa-

        olis upeeta kun nuolisit lauennutta kullia.hyvä kun sait spermat päällesi.kiitti vaan itsellesi,seuraavaan kertaan...


    • Anonyymi

      nytkin paistaa aurinko voi kun sais imaista

      • Anonyymi

        Oletko missä päin. Ukm


    • Anonyymi

      Saispa ensin suuhun ja sitten sisään metsässä tänään...

    • Anonyymi

      Johan teki gutaa,kunnon kimpparunkut metsän siimeksessä.
      Mällit lensi ainaskin 3 metrin kaaressa.
      Paikalle tuli naishenkilö ja olisi halunnut mällit imaista suuhunsa.
      No sovittiin että seuraavalla kerralla ensi perjantaina sama paikka,
      niin hommat toteutuu,saat imeä kunnolla kolmea patukkaa.
      Toivottavasti ilmat sallii.

    • Anonyymi

      Olisi ihanaa kävellä metsästä kotiin sperman maku suussa ja toiset spermat pyllyssä. ;)

    • Anonyymi

      Nyt lenti kunnon liisterit.
      Housut ensin nilkkoihin ja sitten istuu muurahaispesään.
      Istumisen jälkeen vaan käsi vatkaamaan.
      Kusiaiset pistelee takapuolta ja palleja.
      Hemmetti mikä fiilis.
      Koittakaa vaan rohkeesti.

    • Anonyymi

      Eilen pyörälenkillä oli pakko mennä järven rantaan näköalapaikalle.Just lähti pariskunta pois.Otin esiin 16/5kullini ja vetelin kiimassa oikeen antaumuksella mallit ruohikolla.Oliskin ollut mukava jos se pariskunta olis ollut mukana,olisin antanut molemmille hyvää.bi henkisenä on tarjoutunut mukavia kokemuksia joita heterona ei olisi tapahtunut.Taas kovana,täytyy helpottaa oloa täällä autossa

    • Anonyymi

      Missä päin porin metsissä runkkaillaan? Voisin hyvinkin ottaa osaa.

    • Anonyymi

      Miksi minä en törmää paljaisiin kaluihin metsissä? Olisi mukava mennä kotiin toisen miehet spermat sisällä.

    • Anonyymi

      Jos metsään haluat mennä nyt,niin takuulla yllätyt.
      Näät kalut kovana ja sammaleet myllätyt.
      On vekkulit vaan,runkulla nääs,ja mällit lentää taas.
      On päivä runkkareiden kesä retken.

    • Anonyymi

      Lauantaille luvattu hellettä,siispä mettään runkulle nakkena aurinkoa ja pussi kaljaa ja liukkaria ja sauva matkaan.
      Aloittaja58 loman vietossa.

    • Anonyymi

      Pienen metsälenkin tein aamusella.
      Siinä samalla vetelin aamurunkut,
      Mällit lenti männynkaarnalle valumaan.

    • Anonyymi

      JA MISSÄ OOTVOISIN TULLA IMASEEN

      • Anonyymi

        IMASE PASKAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IMASE PASKAA

        Sun kalustako?


    • Anonyymi

      Nyt on auringon ultraviolettisäteily voimakkaimmillaan.
      Eipä kannata herkku tattia pidellä auringossa liiankauaa.
      Voi alkaa nahka käryämään liiallisesta kuumuudesta ja auringon valosta.
      Kannattaa runkunajaksi mennä varjoisaan metsän siimekseen.

    • Anonyymi

      Alasti mettässä auringossa,kylmä olut,luen runkkujuttua ja odotan kun alkaa kovenemaan.
      Tuntuu jo siltä,että ei mene kauaa...

    • Anonyymi

      Kuntoilu kannattaa.
      Urheiluseura Vetelin-Kuivat
      Runkaten ruista ranteeseen.
      Vedä käteen aamuin illoin,reippaana sä pysyt silloin.

    • Anonyymi

      Kävipä hyvä munkki,olin metsässä kävelyllä ja jostakin syystä alkoi patukka
      jäykistyä.No mikäs siinä sepalus auki ja kannonpäälle istumaan.
      vähän aikaa siinä vatkasin,kun tuli naishenkilö maisemiin,
      kyseli,että voisiko hän ottaa suihin,no mikä etteit kyllähän se sopii.

      Otti patukan käteensä ja aikansa imeskeli ja vispasi,niin mällit lenti kurkkuun.
      Kyllähän teki hyvää,,kysyi,että voitaisko joskus ottaa uusiksi,
      sovittiin hommat ja eiköhän se onnistu seuraavalla kerralla.

    • Anonyymi

      Kyllä se on niin,että helle tekee kyrvälle hyvää.
      Jahka aurinko kääntyy vakkari paikkaan,on mentävä taas metttään runkulle.
      Kun sinne joskus sais kalun imettäväksi..
      Kesä kovettaa kullin!!!

      • Anonyymi

        Mihin vois tulla? Ja käviskö sellanen kalu joka minihameen alla nailoneissa ja korkkareissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin vois tulla? Ja käviskö sellanen kalu joka minihameen alla nailoneissa ja korkkareissa?

        Lähellä Kouvolaa ja ehdottomasti käy,omakin kalu usein minihameen alla ja korkkarit jalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähellä Kouvolaa ja ehdottomasti käy,omakin kalu usein minihameen alla ja korkkarit jalassa.

        Kiva kuulla etten oo ainoo..olis kiva kahteen "tyttöön" runkata ja ihastella toisen upeita korkkareita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla etten oo ainoo..olis kiva kahteen "tyttöön" runkata ja ihastella toisen upeita korkkareita!

        No et varmana ole,voitais vietellä "tyttöhetkiä " runkkaillen korkkareissa ja hameissa.
        Olisi mukava kokeilla mitä kovaa hameen alta löytyy.


    • Anonyymi

      tuu meiän mettille lähen mukaan imen ja annan peppuu

    • Anonyymi

      Päivä mennyt mukavasti pihalla kullia ulkoiluttaessa ja nyt nettipokea tappi rasvatussa perseessä.
      Hyväilen alasti puolikovaa sohvalla ja odottelen jos joku muukin samoisaa puuhissa,jonka kanssa vois tekstailla ja runkkailla kimpassa.

    • Anonyymi

      Pari päivää sitten ajoin autolla Mäntsälästä Orimattilaan päin ja tuli perkeleen kova kusihätä ja etsin kohtaa mihin pysähtyä kunnes tuli semmoinen pieni metsäautotie käännyin sinne ja juokin autolta kovaa vauhtia metsikköön jo vauhdissa farkun vetoketjua avaten kunnes sain kullini esille ja kusi lensi paineella, helpottava olon jälkeen huomasin vähän matkan päässä kevarin ja kundin sen vieressä kanssa kulli kädessä ja sanoin hei! sori jos häiritsin touhujasi mutta tuli vain pakottava tarve tyhjentää paineet ja aloin kävellä kundia kohti nähden sen komean kullin joka seisoi nuorekkaasti pystyssä terska vähän pilkottaen esinahan sisältä, wau! kysyin kundilta että haluatko että helpotan paineitasi johon nyökkäsi sanoen haluun, menin polvilteni sen eteen, otin kovan kullin ensin käteeni ja aloin runkata sitä, esinahka tuntui tosi tiukalta ja näin että alkaa tuleen kiimaista touhutippaa joka liukastuttaa runkkaustani ja tunnen kuinka kundin kulli jo sykkii isona kovana, ihana tunne! otan sen suuhuni ja alan imemään eikä hetkeäkään kun se laukeaa!!!
      spermaa tulee sykäysittäin ja tosi paljon enkä meinannut saada edes nieltyä kaikkea, osa valui suustani pois jotka pyyhin käteeni ja nuolin puhtaaksi, nam! kundi sanoi kiitos :) voitaisiinko me joskus nähdä toisenkin kerran ja vaihdoimme puh. numeroita, kiimaisia viestejä ollaan jo lähetelty puolin toisin.

      • Anonyymi

        Tarinastasi kiihottuneen,taidan startata prätkän ja lähteä ajeleen,jos törmäis jossain runkkukaveriin.
        No, jossain vedän kuitenkin kalusta mehut pihalle.
        Aloittaja58


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarinastasi kiihottuneen,taidan startata prätkän ja lähteä ajeleen,jos törmäis jossain runkkukaveriin.
        No, jossain vedän kuitenkin kalusta mehut pihalle.
        Aloittaja58

        Jos kouvolan seudulla ajelet niin voisimme tavata. Vaikka samalla metsäisellä suunnalla. Missä se sitten onkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kouvolan seudulla ajelet niin voisimme tavata. Vaikka samalla metsäisellä suunnalla. Missä se sitten onkaan?

        Kouvolan seudulla ajelen,nyt vaan kelit petti.
        Oliko joku tietty paikka jossa tavata,voisin ajella?
        m58


      • Anonyymi

        Eilen sovittiin kevari kundin kanssa että nähdään päivällä samassa kohtaa metsässä ;) innoissani tulin jo vähän aikaisemmin mutta niin oli kundikin tullut kun sovittiin että fantasoidaan että nyt olen sille kaveri joka antaa nuoremmalle pojalle kunnon kyydit poikapilluun joka oli sillä vielä neitsytpeppu, kevari kundi tiesi siellä hyvän mestan jossa pystyimme rauhassa toteuttaa session, hieroimme ensin toisiamme ja kummallakin seisoi kullit kovana, mulla oli liukkaria mukana ja kundilla oli viltti jonka asetimme allemme ja housut oli jo kintuissa niin pääsin laittamaan liukkaria poikapilluun ja samalla työnsin sormeni sisään tuntien kuinka sulkijalihas puristi ja sykki ihanasti kun ssamalla toisella kädellä runkkasin pojan tiukkaa esinahkaa terskan päällä tuntien että kohta poika laukeaa!
        ja pyysin sitä menemään kontilleen jolloin menin kundin taakse ja asetin ison kovan kullini pepunreijälle työntäen sen varovasti sisään sentti sentiltä kunnes se meni sulkijalihaksen ohi
        kundin vähän voihkaisten jolloin kysyin sattuuko, vastasi ei enään jolloin aloin työntään syvemmällä ja sanoin että runkka samaan aikaan niin haluan tuntea kun laukeat samalla kun minä laukean sisääsi ja saat spermat ensi kertaa poikapilluusi ;) ei kestänyt kuin hetken kun kundilta tuli ja multa heti perään kun oli niin ihanan tiukka peppu! makasimme viltillä hetken luisikassa ja menimme vielä 69 ja imimme vielä toisille orkut, lupasimme että otetaan taas uusinta sessiot joku päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen sovittiin kevari kundin kanssa että nähdään päivällä samassa kohtaa metsässä ;) innoissani tulin jo vähän aikaisemmin mutta niin oli kundikin tullut kun sovittiin että fantasoidaan että nyt olen sille kaveri joka antaa nuoremmalle pojalle kunnon kyydit poikapilluun joka oli sillä vielä neitsytpeppu, kevari kundi tiesi siellä hyvän mestan jossa pystyimme rauhassa toteuttaa session, hieroimme ensin toisiamme ja kummallakin seisoi kullit kovana, mulla oli liukkaria mukana ja kundilla oli viltti jonka asetimme allemme ja housut oli jo kintuissa niin pääsin laittamaan liukkaria poikapilluun ja samalla työnsin sormeni sisään tuntien kuinka sulkijalihas puristi ja sykki ihanasti kun ssamalla toisella kädellä runkkasin pojan tiukkaa esinahkaa terskan päällä tuntien että kohta poika laukeaa!
        ja pyysin sitä menemään kontilleen jolloin menin kundin taakse ja asetin ison kovan kullini pepunreijälle työntäen sen varovasti sisään sentti sentiltä kunnes se meni sulkijalihaksen ohi
        kundin vähän voihkaisten jolloin kysyin sattuuko, vastasi ei enään jolloin aloin työntään syvemmällä ja sanoin että runkka samaan aikaan niin haluan tuntea kun laukeat samalla kun minä laukean sisääsi ja saat spermat ensi kertaa poikapilluusi ;) ei kestänyt kuin hetken kun kundilta tuli ja multa heti perään kun oli niin ihanan tiukka peppu! makasimme viltillä hetken luisikassa ja menimme vielä 69 ja imimme vielä toisille orkut, lupasimme että otetaan taas uusinta sessiot joku päivä.

        Tuohon jos mahtuisi kolmanneksi mukaan,vois saada aika kiihkeän hetken aikaiseksi.
        Kalu koveni ajatuksesta hetkessä ,kun mielessäni kolme kovaa kullia ja liukasta tiukkaa reikää.
        m58


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen sovittiin kevari kundin kanssa että nähdään päivällä samassa kohtaa metsässä ;) innoissani tulin jo vähän aikaisemmin mutta niin oli kundikin tullut kun sovittiin että fantasoidaan että nyt olen sille kaveri joka antaa nuoremmalle pojalle kunnon kyydit poikapilluun joka oli sillä vielä neitsytpeppu, kevari kundi tiesi siellä hyvän mestan jossa pystyimme rauhassa toteuttaa session, hieroimme ensin toisiamme ja kummallakin seisoi kullit kovana, mulla oli liukkaria mukana ja kundilla oli viltti jonka asetimme allemme ja housut oli jo kintuissa niin pääsin laittamaan liukkaria poikapilluun ja samalla työnsin sormeni sisään tuntien kuinka sulkijalihas puristi ja sykki ihanasti kun ssamalla toisella kädellä runkkasin pojan tiukkaa esinahkaa terskan päällä tuntien että kohta poika laukeaa!
        ja pyysin sitä menemään kontilleen jolloin menin kundin taakse ja asetin ison kovan kullini pepunreijälle työntäen sen varovasti sisään sentti sentiltä kunnes se meni sulkijalihaksen ohi
        kundin vähän voihkaisten jolloin kysyin sattuuko, vastasi ei enään jolloin aloin työntään syvemmällä ja sanoin että runkka samaan aikaan niin haluan tuntea kun laukeat samalla kun minä laukean sisääsi ja saat spermat ensi kertaa poikapilluusi ;) ei kestänyt kuin hetken kun kundilta tuli ja multa heti perään kun oli niin ihanan tiukka peppu! makasimme viltillä hetken luisikassa ja menimme vielä 69 ja imimme vielä toisille orkut, lupasimme että otetaan taas uusinta sessiot joku päivä.

        En ole ehtinyt kirjoittamaan kun tuo kevari kundi haluaa ihan koko ajan panemaan, ollaan tavattu jos missä ja eniten se haluaa panna peppuuni ja kivaltahan tuon kundin kulli siellä tuntuu vaikka välillä on jo niin hellänä paikat että sanoin että otan muutaman päivän vain suihin ;) miten voikin riittää kundilla virtaa, seisoo melkein koko ajan!!! ja spermaa tulee ja tulee joka kerta paljon, tuntuu kyllä itsestä kivalta olla haluttu kun kundi kehuu peppuani ja suutani, kehun minäkin sen panoja ja että on komea ja haluttava kundi, saan kyllä minäkin sitä panna mutta useimmin se haluaa olla se ottava osapuoli ja se sopii kyllä minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ehtinyt kirjoittamaan kun tuo kevari kundi haluaa ihan koko ajan panemaan, ollaan tavattu jos missä ja eniten se haluaa panna peppuuni ja kivaltahan tuon kundin kulli siellä tuntuu vaikka välillä on jo niin hellänä paikat että sanoin että otan muutaman päivän vain suihin ;) miten voikin riittää kundilla virtaa, seisoo melkein koko ajan!!! ja spermaa tulee ja tulee joka kerta paljon, tuntuu kyllä itsestä kivalta olla haluttu kun kundi kehuu peppuani ja suutani, kehun minäkin sen panoja ja että on komea ja haluttava kundi, saan kyllä minäkin sitä panna mutta useimmin se haluaa olla se ottava osapuoli ja se sopii kyllä minulle.

        Aloittajalla taas ton luettuani kulli kovana.
        M58


    • Anonyymi

      Pitäisi löytää ottavia panomiehiä metsistä. Ei mitään kyselyjä haluatko vai etkö, vaan annatko vai otetaanko väkisin. Sellaisen kun tapaisi luonnossa, joka päättäisi mitä tehdään ja miten. Jos kysyessä toinen empisi, niin housut lähtisi alta aikayksikön päältä, ja pakarat paukutettaisiin punaisiksi. Sitten olisikin halukasta miestä muihin toimiin.

    • Anonyymi

      Aina on mukana nahkainen kärpäslätkä ja nahkaremmi.
      Niillä on hyvä paukutella pakarat lämpimiksi.
      Kyllähän hyvin kuumennett pakarat ovat homman ydin.
      Sitten vaan tummelia kalunvarteen ja peräaukkoon,
      Ei muuta kun armoton hoonaus päälle.

      • Anonyymi

        Juuri oikeat otteet, jos satuttaisiin kohtaamaan. Hieno tunne, kun otettaisiin kyselemättä housut armotta pois, ja annettaisiin tuollainen käsittely.


    • Anonyymi

      Eilen kävin iltalenkillä metsässä.Jotenkin alkoi tatinpäässä hekumoimaan.
      No sepalusta auki ja kalua kouraan.Vähän aikaa kevyesti vatkasin,
      niin tuli naishenkilö koiran kanssa maisemiin.
      Kyseli,että voisiko hän saada mällit suihin.

      No siitä vaan tatti käteen ja hommiin.
      Käsi kävi rytmikkäästi ja imu oli päällä.Kyllähän teki hyvää.
      Siinä vielä koirankin nuoli palleja hekuma vaan parani.
      Sitten lenti satsi naisen suuhun kovalla paineella.
      Ei ole pitkäänaikaan näin hyvältä tuntunut.

    • Anonyymi

      Ka­ikki miesten ha­­usku­­udet Suome­­­ssa löyt­­­yvät m­­iesten luet­­­telo­­sta 👉 http://6811222.com/G/1Qsh 👈

    • Anonyymi

      Joutsa Myllykoski,hyvin saa mitä haluu.Iltaisin ainakin.

    • Anonyymi

      Löytyisikö Tuusulasta nuorempaa puhdasta kundia? vanhempi ukm haluaisi ekaa kertaa ottaa suuhun salaa metsässä tai autossa.....

    • Anonyymi

      Taas tuli käytyä koiran kanssa metsälenkillä. Etsin rauhallisen paikan ja sopivan kiven jolle istua ja ottaa kalu ulos housuista. Runkkailin pitkin vedoin silmät kiinni kun havahduin että koirani oli tullut eteeni istumaan ja alkoi nuolla kulliani. Kulli kovana katselin miten koira nuoli sitä innolla. Koirani ottaa myös kullin suuhun ja sinne sen nytkin sain. Haetken kieli lipoi terskaani ja silloin lasti lähti koiran suuhun! Kerrassan mahtava tunne kun vielä nuolee kullin mällistä puhtaaksi. Huomenna uudestaan😊😊

      • Anonyymi

        Omakin kalu odotellut nuoliaa jo tovin,mut mielellään joku kahdella jalalla kulkeva uros.
        Olis mukava laueta kaverin suuhun metässä,samoin kun saada lasti toiselta omaan.
        m58
        Runkkaampa ajatukselle....


    • Anonyymi

      Minä ajan autoni aina sellaiseen kohtaan että samalle puolen autoa ei oikein kukaan tule esim jonnekin rannan luo.
      Peräkontisa nosta ne aurinkotuolin auton viereen, riisuudun ja otan aurinkoa ja välillä runkkailen, kiihottavaa loikoilla auton vieressä kalu puolikova ja toivoa että joku tulisi..jos tulija on joku utelias "ei miehistä tykkäävä" niin yleensä jos näkevät niin kääntyvät pikaisesti pois. Jos taas tulija on jota kiinnostaa m m jutut niin joko jää katselemaan kauemmas tai tulee suoraan luo ja tarttuu kaluun tai ottaa oman halunsa esille. Jännää ja kiihottavaa.

      • Anonyymi

        Missäpäin ajelet,jos sattuisi samoille kulmille.
        M58


    • Anonyymi

      Vaimo sanoi päivällä,että nyt mun on aika ottaa kalua perseeseen ja lopettaa runkkaus metässä yksin.
      Eli jos kiinnostaa että otan sulta suihin ja annan sulle kalua suuhun ja sitten kunnon panoja molemmille,niin mulle viestiä.
      Eikä haittaa vaikka olisi useampikin kaveri.
      Panot metässä,mun palstalla,jossa voi touhuta rauhassa.
      Laitan meili osoitteen jos kiinnostaa.
      M58 aloittaja.

      • Anonyymi

        Eli jos Kouvolan seudulla valmis painamaan....


    • Anonyymi

      Se oli taas tänään sen verran lämmintä, et oli pakko käydä metässä runkkaamassa.
      m58

      • Anonyymi

        Tuli kans käytyä😊


    • Anonyymi

      Ka­ikki mi­­­es­­ten ha­­usku­­udet Suo­­­me­ssa löyt­­yvät m­iesten luet­­­telo­sta 👉 http://3205555.com/G/2JuWg 👈

    • Anonyymi

      Metsästä löytyi mustikoita,sitten alkoi kalu jäykistymään kesken mustikoiden poimimisen,eipä muuta kun ämpäri mättäälle ja kalua kouraan,
      kevyttä näppituntumaa ja aaaaaahhhhhh,
      kun määllit lensi.Olipa taas mukavaa jatkaa poimimista.

      • Anonyymi

        Mulla hyvät mustikkamaastot täällä ,lähdenkin kattomaan onko.kypsiä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla hyvät mustikkamaastot täällä ,lähdenkin kattomaan onko.kypsiä!!

        Aloittajaj


    • Anonyymi

      Tällaisella kelillä ei voi tehdä muuta kuin olla alasti mettässä ja runkkailla kullia.

    • ihanan irstasta touhuilua metsän siimeksessä

      • Anonyymi

        Älä muuta virka,piti mennä viel uudestaan ottaa sauvaa.
        M58


    • Anonyymi

      Oiskohan lapissa kulkevaa metsä/kalamiestä ,itse
      asun inarissa ,olisi kalastelun lomassa mukava väliin touhuilla muutakin mmmm

    Ketjusta on poistettu 150 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe