Mikä on persuinta mitä olet koskaan tehnyt?

Anonyymi

Laitetaanpa pystyyn pieni kyselyketju, eli tarkoitus on vastata kysymykseen "Mikä on persuinta mitä olet koskaan tehnyt?".

P.s. Yritetään pitää keskustelu asiallisena.

88

824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyppää kaivoon.

    • Anonyymi

      Ajoin vanhalla tiisselimersulla silmälasit otsalla anon kiskalle, ja ostin anospesiaalin, jonka söin auton pöristessä jatkuvasti tyhjäkäynnillä. Siinä oli vihervasemmistolaiset kettutytöt ihmeissään.

      • Anonyymi

        Et sitten persuttanut kokkare kimulia takapenkillä ?


    • Anonyymi

      Eihän kukaan pysty pistämään persuilussa sinua paremmaksi joka käytäy kaiken valveilla olevasi ajan persujen perään itkemiseen somessa 18-22h/365vrk vuodessa?

    • Anonyymi

      Ajoin perheen ulos humalapäissäni, jouduin putkaan ja kusin housuihin.

      • Anonyymi

        Demarin tyyppivika.


      • Anonyymi

        niin persua, niin persua... omalla kohdalla persuinta että asunut peräkammarissa koko elämän ja ikää jo 54 vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarin tyyppivika.

        Äläpäs nyt projisoimaan sentään ala.


      • Tuo on aitoa persuilua,ei ole persumpaa toimintaa kuin kännissä ajaa perhe ulos kotoaan.
        Putkaan joutuminen ja housuun kuseminen myös kuulostaa todella persujen toiminnalta.
        Minä en persuile lainkaan sillä en ole persujen kannattaja ollut ikinä.Enkä myöskään sellaiseksi tule,hyi helvetti mitä porukkaa!


    • Anonyymi

      Ajoin poutiaismopolla kouluun kesät talvet

    • Anonyymi

      Kävin kansakoulun loppuun ja Isä antoi minulle puukon, sukset ja sata metriä etumatkaa. Sinne jäi lutakon torppa ja 11 sisarusta. Sisarukset ovat aika eri näköisiä, kuka vaalea suoratukkainen, kuka tumma kiharatukkainen. Silmien värejä on koko skaala mutta ei siitä sen enempää.

      6 päivää hiihdin Helsinkiin ja pääsin sen aikaiselle Wärtsilän laivatelakalle töihin sekatyömieheksi. 15 neliön vinttihuoneen sain puukäpylästä jossa olen asunut koko aikuisikäni. Rahat ei tahtoneet riittää edes ruisleipään, suolamuikkuihin, viinaan ja tupakkaan mutta hengissä on pysytty. Muniani en ole nähnyt enää 30 viimeisen vuoden aikana kertaakaan. Aivan kuin asuttaisi eripuolella planeettaa.

      Niin ja huulipunapersu
      minusta tuli sen takia kun Halla-aho lopetti ja ketäpä muuta sitä olisi voinut kannattaa kuin sitä lähintä veljespuoluetta. On juotu kaikkea paitsi sulaa lyijyä ja tapeltu ja luottotiedot on menneet jo ammoisina aikoina kun valtio ei maksanut minun velkoja. Naista olen saanut kaksi kertaa ja molemmat karkelot kesti puoli minuuttia.

      Aikanaan kotona ja myöhemmin telakalla kaikki vihasivat kaikkia ja niin minäkin opin vihaamaan kaikkea mikä ei muistuta minua. Sillä ihmisten vihaaminen kuuluu persu habitukseen .Vaikka reuma runtelee ja hampaat ovat vain kaukainen muisto, niin päivääkään en vaihtaisi pois.
      Terveisin: Kaarlo persumies

      • Anonyymi

        Tuo alkaa olla jo melko persua👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo alkaa olla jo melko persua👍

        Kaarlon profiili menee persuuden pyhään ytimeen, sieltä kumpuaa alkukantainen voima 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaarlon profiili menee persuuden pyhään ytimeen, sieltä kumpuaa alkukantainen voima 👍

        Olen äänestänyt perussuomalaista puoluetta useita kertoja. Muusta toiminnasta ei juuri hyötyä. Ja kun entinen pm on televisiossa vaihdan kanavaa heti !


    • Anonyymi

      Ihanaa persuttelua palstalla ❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Maksanut kirkollisveroa .

      • Anonyymi

        Olen maksanut Suomen Uutisten tilausmaksun vuodesta 1986


    • Minä kiipesin persu edellä puuhun.

    • Anonyymi

      Join kirkon ehtoollisviinit ja sammuin sakastiin.

      • Anonyymi

        Jos se on mahdollista niin voi tehdä .


    • Anonyymi

      Homostelin prideissa mustan ruotsin kieltä puhuvan maahanmuuttajahomon kanssa jolla oli leijjona koru munassa

      • Anonyymi

        Sitähän te vihreät teette, kysy vaikka Pekalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän te vihreät teette, kysy vaikka Pekalta.

        Tai persu Sebastianilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän te vihreät teette, kysy vaikka Pekalta.

        Jukka Hankamäki ja Totuus kiihottaa!


    • Anonyymi

      Piimää.

    • Olin Suomen liittymistä Euroopan Unioniin vastaan. Uskoin SMP-PS-IPU-hörhöjä tuohon aikaan kun pelottelivat olemattomilla. No, tuohon aikaan se olisi ollut sama tulokselle, mitä mieltä olisin ollut.

    • Anonyymi

      Olen äänestänyt persuja kahdesti, kunnallisvaaleissa. Kummassakin tapauksessa tunsin ehdokkaan henkilökohtaisesti, edes jollain tasolla.

      Kumpikaan ei päässyt valtuustoon. Ehkä joku muu persu minun äänelläni sinne meni tai sitten ei, mutta ei valtuustossa ne persut kait ainakaan demareita pahempia ole. Ja nyt en tarkota pahemmalla sitä, että ne demarit ovat vasemmistolaisia, vaan siitä että järjestävät enemmän hyvävelijuttuja ja muita lehmänkauppoja kavereilleen kuntalaisten kustannuksella. Siis todella härskisti.

      • Anonyymi

        Tuo persun äänestäminen ei ole vaarallinen tauti,se on hoidettavissa lääkkeillä ja terapialla,eheytyminen on mahdollista,ennuste on hyvä 👍


    • Anonyymi

      Tämän täytyy olla persuuden ytimessä :Taidan tietää, mistä soitat, Seinäjoen Prisman johtaja Jukka Matikainen sanoo heti puhelun alkuun.

      Sosiaalisessa mediassa on levinnyt video, jossa keski-ikäinen persumies kuvaa itseään puhelimella ja virtsaa ilmeisesti tarkoituksella housuihinsa. Video on kuvattu lokakuun alkupuolella.

      Videoon on liittynyt huhuja, joiden mukaan persu mies olisi ottanut housut myymälän vaateosastolta, sovittanut niitä ja laittanut temppunsa jälkeen takaisin. Mies ei kuitenkaan ollut ostohousut jalassa. Matikainen oikaisee vääriä tietoja ja kertoo, että kyseessä oli miehen omat housut.

      – Ne eivät ole olleet meidän housut onneksi. Hän on tullut omissa housuissaan kauppaan, päästänyt sitten niihin ja kuvannut tapahtuman peilin edessä.

      Matikaisella ei ole minkäänlaista käsitystä, miksi asiakas on toiminut kuten on toiminut. Päällimmäiset tunteet ovat ihmetys ja hämmennys.

      – Ei pysty ehkä samaistumaan persun ajatusmaailmaan. Mistä tällainen johtuu, hän sanoo ja pohtii.

    • Anonyymi

      Piimää.

    • Anonyymi

      Paljon piimää.

    • Anonyymi

      Äänestin Halla-ahoa maahanmuuttopoliittisen kannan takia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mennyt humalassa sairaalaan kun akka oli synnyttämässä ensimmäistä kersaa. Ei tykännyt.

    • Anonyymi

      Huudellut menkää kotiin ja törkeyksiä erinäköisille ihmisille kaupungilla ja vihapuhunut niistä 2015-2020 enimmäkseen

    • Anonyymi

      Himoinnut erästä seksuaalivähemmistöön kuuluvaa persua

    • Anonyymi

      Olen mennyt v.1981 kuuntelemaan Veikko Vennamoa

    • Anonyymi

      Iänestänyt sinisiä

    • Anonyymi

      pieraisut

    • Anonyymi

      Elän itselleni omilla ehdoilla, nauran teille läheis riippuvaisille hölmöille jotka ei saa mitään aikaan itse.

      • Anonyymi

        Oli niin outo kommentti, että väitän sinun hyypiöityneen melko pitkälle? Pirttipekka, joka imee kiljua elääkseen. Ei ilon vaan selviämisen vuoksi.


    • Anonyymi

      Joku vois polkaista vihervasurit suohon.

    • Anonyymi

      Minulla oli nuorena nk. humalaspäiten tapana riehaantua/ persuilla. En minä ketään lyönyt tai ollut muutoin vasaran kanssa liikenteessä. Koheltaa minä osasin. Nousin kiljupäissäni kerran Kajaanissa tikaportaita pitkin yhdelle umpioudolle parvekkeelle ja jodlasin O. Virran hopeista kuuta. No putkaanhan sitä päästiin. Hävetti teko niin paljon, että tein parannuksen. Olen nykyään raitis ja kokoomuslainen.

      • Anonyymi

        Ravintolan ruokapöydässä kun pierrä pöräyttää, kaikki huokailevat: Voi noita persuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravintolan ruokapöydässä kun pierrä pöräyttää, kaikki huokailevat: Voi noita persuja!

        Kyllähän ao toimella huomion kerää, Toinen juttu se huomion laatu. Perusajattelijoilla melko sama mistä se huomio tulee. Mitä irstaampi ulostulo sen parempi lopputulema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ao toimella huomion kerää, Toinen juttu se huomion laatu. Perusajattelijoilla melko sama mistä se huomio tulee. Mitä irstaampi ulostulo sen parempi lopputulema.

        Mutta huutelu vieraisiin pöytiin ei ole persuilua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ao toimella huomion kerää, Toinen juttu se huomion laatu. Perusajattelijoilla melko sama mistä se huomio tulee. Mitä irstaampi ulostulo sen parempi lopputulema.

        Voiko persumpaa vetoa olla, kun paskantaa täpötäydessä ravintolassa housuihinsa?


    • Anonyymi

      Vihervasurit suon silmään.

      • Anonyymi

        Uskotaan, uskotaan. Mutta sinähän oletkin persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotaan, uskotaan. Mutta sinähän oletkin persu.

        Ennemmin vaikka marsu, kuin vihervasuri.


      • Anonyymi

        Tuo on vanha hokema Jussi Halla-ahon ajalta. Persut ovat sittemmin kääntäneet takkiansa useasti eikä tuo ole enään persuilua. Tänä päivänä persut menevät itse sinne suonsilmään sillä sieltä saa turvetta ja hilloja sekä miehekkäitä tuntemuksia alkupersusuomalaisuudesta.


    • Anonyymi

      Persuilua? No en itse ole harrastanut, mutta jos kusee toisen puurolautaselle ja syyttää siitä maahanmuuttajia niin ollaan aikalailla persuilun ytimessä.

      • Anonyymi

        Entä jos kusee omiin muroihinsa ja syyttää maahanmuuttajia....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos kusee omiin muroihinsa ja syyttää maahanmuuttajia....?

        Entä jos kusee omiin muroihinsa ja syö ne?


    • Anonyymi

      Minusta ei ole isänmaalliseksi persuksi sillä persuinta mitä olen tehnyt niin join saunan lauteilla kaverin tarjoaman kossupaukun. Maistu pahalle. Ei minusta tule isona persua.

      • Anonyymi

        Älä lannistu. Kaikista meistä on persuksi, mutta toisien kohdalla se vaatii kovempaa työtä. Aloita pienillä askelilla, esimerkiksi alat pitämään huumoritekstipaitaa johon sotket sinappitahroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lannistu. Kaikista meistä on persuksi, mutta toisien kohdalla se vaatii kovempaa työtä. Aloita pienillä askelilla, esimerkiksi alat pitämään huumoritekstipaitaa johon sotket sinappitahroja.

        Ennen sanottiin, että ihminen on kasvanut kieroon. Eli tuliko heistä persuja?


    • Anonyymi

      Jaa.a. Tehnyt töitä ja maksanut veroni kiltisti koska olen nähnyt että siitä on yhteiskunnalle hyötyä. Istuttanut pari puuta metsään. Rakentanut pienen mökin ja kivan saunan. Käynyt sienessä syksyllä. Kalassa ja metsälläkin joskus. Kerran pari vuodessa ulkomaan reissulla vähän muoilmoo kattomassa. Tallinnassa mutta myös pitemmällä. Joskus juonut vähän kaljaakin ja kironnut hiljaa mielessä, ehkä joskus ääneenkin uusia maleksijoita maassamme jotka eivät tuo mitään hyvää suomalaiseen yhteiskuntaan eivätkä osallistu sen ylläpitämiseen tai rakentamiseen.

      Ihan perussuomalaisia juttuja siis.

      • Anonyymi

        Demari, ilmiselvä demari. Ovatko demarit vajonneet niin alas jotta naamioutuvat persuiksi saadakseen ihmisiltä sosiaalista hyväksyntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demari, ilmiselvä demari. Ovatko demarit vajonneet niin alas jotta naamioutuvat persuiksi saadakseen ihmisiltä sosiaalista hyväksyntää.

        Voiko demari persuuntumalla saavuttaa enemmän katu-uskottavuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko demari persuuntumalla saavuttaa enemmän katu-uskottavuutta

        Hmmm. Olenko siis piilo-demari vain onko persu vain uusi 2020-luvun demari? Vähän sellainen kiiltävämpi ja parempi malli vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm. Olenko siis piilo-demari vain onko persu vain uusi 2020-luvun demari? Vähän sellainen kiiltävämpi ja parempi malli vain?

        persuuntuminen eli ns. omilla aivoilla kaiken kyseenalaiseksi asettaminen on ihan tervettä se on mm. demokratian perusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voiko demari persuuntumalla saavuttaa enemmän katu-uskottavuutta

        Demareista ei ole persuiksi,liian viisaita.


    • Anonyymi

      Vietän Suomen itsenäisyyspäivää asiaankuuluvin menoin niin kuin kaikki muutkin todelliset Perus Suomalaiset!

      • Anonyymi

        Eli vedät Unkarin lipun salkoon?


    • Anonyymi

      Pidin itseäni lahjapakettina😂🤣😅

    • Anonyymi

      Karjalanpiirakat ja SMP:n pöytäviiri pöytäkattauksessa - voiko sen persumpaa enää olla?

      • Anonyymi

        Laitoin syntymäpäiville myös SMP:n pöytäviirin pöydälle mahtava provokaatio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin syntymäpäiville myös SMP:n pöytäviirin pöydälle mahtava provokaatio

        Lisäksi pakotin syntymäpäivävieraat kuuntelemaan vuoden 1983 SMP:n puoluekokouksen poliiittiset päätökset


    • Anonyymi

      No kännissä oltiin ja murtauduttiin seurakuntatalolle. Juotiin ehtoolliset ja otettiin kahvipaketit mukaan.

    • Anonyymi

      Jättänyt vegaanijuomat juomatta

    • Anonyymi

      Tein käsitervehdyksen.

    • Anonyymi

      Kirjoitin rasistisia juttuja netissä ja uhriuduin kun jäin siitä kiinni.

    • Anonyymi

      Kuinka lapsellinen voi olla antipersu !

    • Anonyymi

      Oksensin Esson baarin pöytään, kun erehdyin krapulassa tilaamaan Borskeittoa. Ihan asiallisesti kylläkin, pidin kättä suun edessä, vain sormien välistä tuli keittoa.

    • Anonyymi

      Syönyt pupujen ruokaa ja hom8stellut

    • Anonyymi

      Kävin kädellä Alanin kuva kädessäni.

    • Anonyymi

      Ai kamalaa!

    • Anonyymi

      Hommasin minäkin tumman poikaystävän Afrikasta.

      t Jere

    • Anonyymi

      Ajoin ruuttamopolla.

    • Anonyymi

      Makasin uuninpankolla keppanakrapulassa. Äiti laittoi ruokaa ja haki lisää olutta kaupasta.

    • Anonyymi

      Kakannut altaaseen.

    • Anonyymi

      Tilasin PeruSS-verkkokaupasta Riikan käytetyt nimettömät. Ahhh....

    • Anonyymi

      vetelin naapurin persureiskaa sarjatulella sankkireikään

    • Anonyymi

      minun persuin temppuni on vallata itselleni koko metrovaunu. menin tässä taannoin metroon ja paskansin housuuni ja seuraavalla asemalla oli koko vaunu vain minun perussuomalaisen hallussa. jotkut kävivät ovella ja nyrpistivät nenäänsä poistuen paikalta. minä persu huutelin perään riikkaa ylistäviä iskulauseita

      • Anonyymi

        Varmasti muistit muistit myös uhriutua, kun noin tylysti syrjivät sinua?


    • Anonyymi

      Persuinta on ampua karhupentue pesäänsä ja ottaa sen jäkeen selfie kuolleiden pentujen edessä.

    • Anonyymi

      Vetänyt demukkia käkättimeen, putosi kertalaakista.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe