Kuka kaipaa

Anonyymi

…moderointia tänne?

29

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luotsien aikaan toimi.

    • Anonyymi

      Syön teidät 😈.

    • Anonyymi

      Moderointi sinällään on toiminut ihan hyvin. Sen sijaan parin häirikön lopullinen bannaaminen, sekä heidän toimintansa seuraaminen niin että heidät bannattaisiin välittömästi kun he laittavat tänne minkäänlaista viestiä, on toiminut erittäin huonosti.

      Lopulliset bannit ansaitsisivat ns. "löylis", sekä "Kutsuni"

      Parhaimman tuloksen saisi kun heidät ns. shadow bannattaisiin. Eli he voisivat kirjoitella vapaasti, mutta kukaan muu ei enää heidän viestejään näkisi.

      • Anonyymi

        Kannatan! 👍


      • Anonyymi

        Kysymys katsomosta:

        En ole edes havainnut nimimerkkiä "löylis".

        Mitä se "Kutsuni" on tehnyt, mitä muut eivät? Ei hän ole kai yhtäkään osoitetta listalleen itse keksinyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys katsomosta:

        En ole edes havainnut nimimerkkiä "löylis".

        Mitä se "Kutsuni" on tehnyt, mitä muut eivät? Ei hän ole kai yhtäkään osoitetta listalleen itse keksinyt?

        Onko Kutsunilla (sinulla siis) joku erikoisoikeus julkaista yhteystietoja täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Kutsunilla (sinulla siis) joku erikoisoikeus julkaista yhteystietoja täällä?

        Kuten kysymyksistäni kävi ajatteleville yksilöille ilmi, en ota kantaa yksittäisiin kirjoittajiin.

        Mutta "Ei hän ole kai yhtäkään osoitetta listalleen itse keksinyt?"


      • Anonyymi

        Bannaaminen vain on käytännössä aika mahdotonta. IP-osoitteen bannaamisella ei ole mitään merkitystä aktiivihäiriköille, uuden saa käden käänteessä. Ainoa mahdollisuus hillitä trollaamista olisi vahva tunnistautuminen, mutta kuka haluaa rekisteröityä Suomi24:n pankkitunnuksilla? Voisi olla aika kuollutta menoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten kysymyksistäni kävi ajatteleville yksilöille ilmi, en ota kantaa yksittäisiin kirjoittajiin.

        Mutta "Ei hän ole kai yhtäkään osoitetta listalleen itse keksinyt?"

        Mutta: Jos yhteystietojen julkaiseminen on täällä kiellettyä, niin miksi hän niitä julkaisee? Onko hän (siis sinä) idiootti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bannaaminen vain on käytännössä aika mahdotonta. IP-osoitteen bannaamisella ei ole mitään merkitystä aktiivihäiriköille, uuden saa käden käänteessä. Ainoa mahdollisuus hillitä trollaamista olisi vahva tunnistautuminen, mutta kuka haluaa rekisteröityä Suomi24:n pankkitunnuksilla? Voisi olla aika kuollutta menoa.

        Etenkin kun Suomi24:n tietoturva vuotaa kuin seula.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta: Jos yhteystietojen julkaiseminen on täällä kiellettyä, niin miksi hän niitä julkaisee? Onko hän (siis sinä) idiootti?

        Et tainnut vieläkään ymmärtää:
        "Ei hän ole kai yhtäkään osoitetta listalleen itse keksinyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut vieläkään ymmärtää:
        "Ei hän ole kai yhtäkään osoitetta listalleen itse keksinyt?

        Et tainnut ymmärtää, että ne ovat yhteystietoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut ymmärtää, että ne ovat yhteystietoja?

        Heidän itsensä julkistamia tietoja kaikkien vapaaseen käyttöön.


      • Anonyymi

        Moderointi sinällään ei toimi hyvin, vaan todella suurella viiveellä enimmäkseen.


      • Anonyymi

        Mikäs sinut oikeuttaa rikkomaan sääntöjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sinut oikeuttaa rikkomaan sääntöjä?

        Mitä sääntöjä?


      • Anonyymi

        Siinä tehdään heidän esimerkkinsä seuraamista.

        Hei, kuka hävii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tehdään heidän esimerkkinsä seuraamista.

        Hei, kuka hävii?

        Eli korjaat heidän sääntörikkomukset rikkomalla itse sääntöjä?

        Hei, todella nerokasta!

        On siis OK, jos vedän pataan henkilöä, joka kävelee punaisia päin? Vai pitääkö kyseessä olla sama rike? Eli silloin voin vetää pataan henkilöä, joka on lyönyt toista henkilöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sinut oikeuttaa rikkomaan sääntöjä?

        Katos kun ovat ylläpitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli korjaat heidän sääntörikkomukset rikkomalla itse sääntöjä?

        Hei, todella nerokasta!

        On siis OK, jos vedän pataan henkilöä, joka kävelee punaisia päin? Vai pitääkö kyseessä olla sama rike? Eli silloin voin vetää pataan henkilöä, joka on lyönyt toista henkilöä.

        Jos se tapahtuu tällä foorumilla, niin mikä ettei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys katsomosta:

        En ole edes havainnut nimimerkkiä "löylis".

        Mitä se "Kutsuni" on tehnyt, mitä muut eivät? Ei hän ole kai yhtäkään osoitetta listalleen itse keksinyt?

        "Kysymys katsomosta:"

        Kutsuni, onko sinun sairas mielesi jakautunut jo noin pahasti että kuvittelet että joku puolustaisi sinua täällä.

        Olet häiriköinyt jo viidentoista vuoden ajan täällä. Kyllä ihmiset sinut ja sinun toimintatavat tunnistavat paremmin kuin hyvin ja jokainen joka tuon viestisi luki tunnisti sinut kirjoittajaksi.


    • Anonyymi

      Kiinnostaisiko teitä jotakuta kenties pieni kahdenkeskinen ilon hetki Heinolassa :)? Tarjotaan sponssia, haetaan 5-10 vee flickoja, imetään loppuun saakka, kolmen kimppakin käy. Ei ole väliä onko hetero, gay vai bi 👌.

    • Anonyymi

      Pitäisikö joskus kesällä ajaa Heinolan kautta, ja jäädä kokeeksi notkumaan niihin Ranen tärppipaikkoihin: S-marketin nurkille, Siltakadulle ja uimarannalle.
      Ihan uteliaisuudesta.
      Löisi vetoa itsensä kanssa, tuleeko ko. kummajaista muistuttavaa ukkoa vastaan.

    • Anonyymi

      Silliä ja sipulia pannussa

    • Anonyymi

      Liikaa Heinolan setää viime aikoina.

    • En minä kaipa moderaattori!

    Ketjusta on poistettu 76 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe