Kalajokilaakso kertoo .
Sievin opettajan opetus.
19
4792
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä nää horiset?
- Anonyymi
Mitähän lie opettanut, valitettavasti voi vain arvailla.
- Anonyymi
Ei mun jaska mitään kerro.
- Anonyymi
Mitä tää nyt on? Voisko joku kertoa?
- Anonyymi
Katoitteko Kallea Voicessa?
- Anonyymi
Sievissä ei ole kuin kaksi asiaa jotka kiinnostaa. Tuulivoima ja korona.
- Anonyymi
vanha juttu
- Anonyymi
Oliko asiasta jo päätös vai tutkinnassako vasta ?
- Anonyymi
Tutkinnassa vasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkinnassa vasta
Joko päätös on tullut?
- Anonyymi
torstai 9.6.2022 |
Poliisi tutkii Sievissä opettajan mahdollista virkarikosta, jonka kohteena on alaikäinen lapsi – Opettaja on pidätetty virantoimituksesta toistaiseksi- Anonyymi
Ei siis vielä tiedetä, onko edes aihetta syytteeseen?
- Anonyymi
Väkivaltaa ko ?
- Anonyymi
Vaikeneminen on myöntämisen merkki
- Anonyymi
Tuleeko päätös julkisesti, vai salaisesti?
- Anonyymi
no salainen.lessu tutkii lessua, on aina salainen,mutta pieni paikkakunta kaikkihan sentietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no salainen.lessu tutkii lessua, on aina salainen,mutta pieni paikkakunta kaikkihan sentietää
Tietääkö joku kuka opettaja se on?? En mistään löydä tietoa, hirvittää vaan että onko opettanut paljonko omia lapsia.
- Anonyymi
Syntinen mies.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998