Sellainen ajatus

Anonyymi

että olisitko oikeasti voinut luulla etten tykkää. Koko ajan tykkäsin ja tykkään edelleen.

52

1018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä oikeasti luulin niin. En tiedä oletko hän. Jos olet niin tykkään minäkin.

      • Anonyymi

        Jos olisit hän niin sehän olisi ollut harmillinen väärinkäsitys. Muuta tehnytkään kuin tykännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit hän niin sehän olisi ollut harmillinen väärinkäsitys. Muuta tehnytkään kuin tykännyt.

        Jos vain tykkää ja on tykännyt niin mitenkähän toinen sitten voi luulla päinvastaista ?
        Itsehän jokainen antaa sen kuvan kuin antaa toiselle tästäkin asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vain tykkää ja on tykännyt niin mitenkähän toinen sitten voi luulla päinvastaista ?
        Itsehän jokainen antaa sen kuvan kuin antaa toiselle tästäkin asiasta.

        Kyllä minä ajattelin, että hänkin vähän tykkäsi. Enhän muuten kuvittelisi hänen tätä lukevan ja tunnistavankin. Se pitäisi lukijan ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vain tykkää ja on tykännyt niin mitenkähän toinen sitten voi luulla päinvastaista ?
        Itsehän jokainen antaa sen kuvan kuin antaa toiselle tästäkin asiasta.

        Luin sut ihan väärin. Kun aikaa menee ja jos ei vaikka näe, niin sitä voi ajatella vaikka mitä. Tuo korona kyllä varmaan katkaisi monta orastavaa ihmissuhdetta jo siihen, että se ihastus vaan loppui.


    • Anonyymi

      Oletko kauan tuntenut hänet?

      • Anonyymi

        Ehkä kolme vuotta.


    • Anonyymi

      Joo, no… Sinua on hieman hankala lukea. Et ole sanonut asiasta/tunteista mitään

      • Anonyymi

        En uskalla. Tai itseasiassa alkuaikoina kyllä sanoin jotain.. ne tuli vähän vahingossakin.


    • Anonyymi

      Oletko mies ja kirjoitatko naiselle?

      • Anonyymi

        Olen nainen ja kirjotan miehelle.


    • Anonyymi

      En oo sellasta luullu, tiedän että tykkää jonkun verran.

      • Anonyymi

        Mutta kun tykkään hänestä täysillä.


    • Anonyymi

      En luullut, kyllä se kävi selväksi.

      • Anonyymi

        Olit sitten tyly muuten vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit sitten tyly muuten vaan?

        Ei, vaan hän ei jättänyt luuloille sijaa - teki hyvin selväksi että go away.


    • Anonyymi

      No oikeestaan mä ymmärrän sen. Että mäkin tykkeen.

    • Anonyymi

      Siksihän minä en uskaltanut toimia mitenkään, kun ajattelin ettet tykkää minusta sillä tavalla, olet vain ystävällinen. n>m

      • Anonyymi

        Pyrin kyllä olemaan ystävällinen kaikille, pahimmat mulkut tekee poikkeuksen sääntöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyrin kyllä olemaan ystävällinen kaikille, pahimmat mulkut tekee poikkeuksen sääntöön.

        Sivusta kommentti, ei ap.


    • Kelle lienee. Mutta mä ajattelen helposti ettei toinen tykkää, jos hän sulkeutuu tai vetäytyy omiin oloihinsa mua vältellen. En ymmärrä sellaista käytöstä tykkäämiseksi.

      • Anonyymi

        Siinähän se onkin. Ei sitä varmasti toinen ymmärrä. Voi tykätä paljon, ja sitten olla liian arka sanomaan sitä toiselle. Näin antaa väärän kuvan itsestään. On tapahtunut ihan liian monesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se onkin. Ei sitä varmasti toinen ymmärrä. Voi tykätä paljon, ja sitten olla liian arka sanomaan sitä toiselle. Näin antaa väärän kuvan itsestään. On tapahtunut ihan liian monesti.

        Yym, siitä vaan tulee olo että aiheuttaa ahdistusta toiselle, jos lähestyy ja yrittää pitää kommunikointiyhteyttä yllä. Sitten helposti alkaa itsekin vetäytymään ja loittonemaan.

        Olisi hyvä jotenkin ilmaista, että haluaa ylläpitää välejä, vaikkei yhtenään olla tekemisissä. Silloin on helpompi tajuta ettei kyse ole omasta vastenmielisyydestä, vaan tarpeesta vetää enemmän henkeä.


      • Bätääs kirjoitti:

        Yym, siitä vaan tulee olo että aiheuttaa ahdistusta toiselle, jos lähestyy ja yrittää pitää kommunikointiyhteyttä yllä. Sitten helposti alkaa itsekin vetäytymään ja loittonemaan.

        Olisi hyvä jotenkin ilmaista, että haluaa ylläpitää välejä, vaikkei yhtenään olla tekemisissä. Silloin on helpompi tajuta ettei kyse ole omasta vastenmielisyydestä, vaan tarpeesta vetää enemmän henkeä.

        Mä kun olen tottunut puhumaan rehellisesti ja suoraankin, niin en ymmärrä vihjailuja välttämättä oikein. Mulle pitää puhua avoimesti ja rehellisesti, ei mielin kielin eikä vaieten jos ei halua musta kuulla enää.


      • Bätääs kirjoitti:

        Mä kun olen tottunut puhumaan rehellisesti ja suoraankin, niin en ymmärrä vihjailuja välttämättä oikein. Mulle pitää puhua avoimesti ja rehellisesti, ei mielin kielin eikä vaieten jos ei halua musta kuulla enää.

        Tai jos haluaa olla väleissä, sekin tarttee sanoa suoraan. Mä kyllä teen analysointia toisen käytöksestä jatkuvasti, mutta hiljaisuus ja vaitiolo yms. menee tulkinnalla siihen, että ei kaipaa seuraani tai seurani vaan ahdistaa. Jolloin peräännyn. En halua olla ahdistelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se onkin. Ei sitä varmasti toinen ymmärrä. Voi tykätä paljon, ja sitten olla liian arka sanomaan sitä toiselle. Näin antaa väärän kuvan itsestään. On tapahtunut ihan liian monesti.

        Tämä ei ole ap, joku muu jatkoi, tiedoks vaan.


    • Anonyymi

      Tiesin, että tykkäsit. Luulin, että tykkääminen on loppu.

      • Anonyymi

        Eihän näin vahva tykkääminen noin vaan lopu. Minä olisin kadonnut kokonaan häneltä, jos se olisi loppunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän näin vahva tykkääminen noin vaan lopu. Minä olisin kadonnut kokonaan häneltä, jos se olisi loppunut.

        Ei tykkäämisestäsi ole näkynyt minkäänlaista signaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän näin vahva tykkääminen noin vaan lopu. Minä olisin kadonnut kokonaan häneltä, jos se olisi loppunut.

        Joku tuli tohon väliin….
        olisit kadonnut kokonaan…? melkein oletkin kadonnut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tykkäämisestäsi ole näkynyt minkäänlaista signaalia.

        No ei ehkä enää kun aloin aristella. Aiemmin varmasti näkyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tuli tohon väliin….
        olisit kadonnut kokonaan…? melkein oletkin kadonnut

        En huomannut tätä aiemmin. En halua kadota enkä halua sunkaan katoavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ehkä enää kun aloin aristella. Aiemmin varmasti näkyi.

        Mikä sinut sai arkailemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinut sai arkailemaan?

        En tiedä. Aika kun ei nähty, toisen käytös, ehkä.. en oikeasti tiedä.


    • Anonyymi

      Ja palstan leidit varmaan arvasivatkin, että aloitus on naiselta.

      • Anonyymi

        Kyllä oli naiselta. Oikein arvattu.


      • Anonyymi

        Luonnollisesti, kuinkas muuten…..


    • Anonyymi

      Kyllä. Kävi useastikin "häivähdys" mielessä, että et (SH?) tykännyt minusta.

      Teki mieli kadota autiomaahan siinä paikassa.

      Kiitos, kun olet tykännyt! Jos tykkäät vieläkin, tykkää vielä enemmän ja varmista, että kuullaan&nähdään toisiamme. Please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        En ole S.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole S.

        Täällä yksi S, mihin tuo autiomaa viittaa? Nähty livenä?


      • Anonyymi

        Montako kirjainta tuohon SH:n sisältyy välimerkkeineen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yksi S, mihin tuo autiomaa viittaa? Nähty livenä?

        On täällä toinenkin S.
        Sivukommentti


      • Anonyymi

        Tämä SH tykkää kyllä yhdestä miehestä ihan valtavasti. Mutta se mies ei kyllä anna vastakaikua :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kirjainta tuohon SH:n sisältyy välimerkkeineen?

        13... minun laskujeni mukaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä SH tykkää kyllä yhdestä miehestä ihan valtavasti. Mutta se mies ei kyllä anna vastakaikua :/

        SH ei ole lyhenne sairaanhoitajasta tässä mun tapauksessa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        - mies, joka tietää 😘


    • Anonyymi

      En pelkästään luullut vaan olin asiasta varma. Miksi minusta olisit tykännyt, nainen parhaassa iässä ja minä kohta jo keski-ikää käyvä kehäraakki. Liekö meillä yhteneväisen musiikkimaun lisäksi paljonkaan yhteistä?
      Okei, myönnän että luonteissamme oli tavallaan paljon myös samankaltaisuuksia.
      Ajattelinkin että tulit järkiisi kun aloit viettämään aikaa itsesi ikäisten kanssa.

      • Anonyymi

        Ei osu yhtään, enkä tiedä musiikkimausta mitään.


    • Anonyymi

      Kyllä mä jotakin molemminpuoleista olin huomaavinani, en mä muuten sitä viestiä olisi uskaltanutkaa laittaa 😘😊

      • Kaikki syyt miksi täällä olen viettänyt viikkoja olit vain ja ainoastaan sinä. Anonyymien joukosta yritän tunnistaa missä olet. Olet lähettänyt niin herkkiä viestejä, että tunteet aaltoili jokasuuntaan. Kaikista hankalinta oli arvata koska olet täällä. Olet tehnyt niin paljon ketjuja
        ja lähetellyt viestejä tänne. );


      • Anonyymi

        Et ole laittanut mitään viestiä koskaan suoraan mulle.


    • Anonyymi

      Minä tykkään ihmisestä, jonka tunnen todella hyvin. Kevätmieli ja hormoonit hyrräävät.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe