Miten minusta tuntuu vahvasti siltä.......

Anonyymi

Että sinulla on alkanut vanha suola vähän janottamaan, jossain määrin ainakin. Et ehkä halua muutosta elämäntilanteeseesi, mutta mietit silti minua päivittäin.

51

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaveri olis kiva, vähän yksinäistä.

      • Anonyymi

        Liity 4H-yhdistykseen.


    • Anonyymi

      Niin mietinkin onko se väärin? 😔

      • Anonyymi

        Eihän se väärin ole, samassa veneessä ollaan.. Tietyin eroin toki.


    • Anonyymi

      Ja naiselta tosiaan aloitus.

      • Anonyymi

        Ja tosiaan hyvä provo taas "naiselta" tosiaan, en epäile hetkeäkään etteikö tämä käräyttäisi "jonkun"proppuja ja kehittäisi huutoja "mikä sä lyylet öleväs" ym siitäkin huolimatta, että sen voisi olettaa olevan jollekin eksälle suunnattu tai muuten sinne tosielämään ja todellisuuteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tosiaan hyvä provo taas "naiselta" tosiaan, en epäile hetkeäkään etteikö tämä käräyttäisi "jonkun"proppuja ja kehittäisi huutoja "mikä sä lyylet öleväs" ym siitäkin huolimatta, että sen voisi olettaa olevan jollekin eksälle suunnattu tai muuten sinne tosielämään ja todellisuuteen

        Jada jada ja sitä rataa. Hauskaa elämää harhaisellekin. :)


    • Anonyymi

      Ei se ole alkanut janottamaan. Se on koko ajan janottanut.

      • Anonyymi

        Kaikki nämä vuodet?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki nämä vuodet?!

        Kaikki nämä vuodet, kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki nämä vuodet, kyllä.

        Eli kuinka monta vuotta, jos saanen kysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kuinka monta vuotta, jos saanen kysyä.

        Kuusi vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuusi vuotta

        Okei...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei...

        Ehkä pieni väärinkäsitys. Tarkoitin että tämä ihanuus johon olen ollut ihastuneena kuusi vuotta, on mielessä taas vahvemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä pieni väärinkäsitys. Tarkoitin että tämä ihanuus johon olen ollut ihastuneena kuusi vuotta, on mielessä taas vahvemmin.

        Juu, ei osu, sitä meinasin minä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kuinka monta vuotta, jos saanen kysyä.

        Joku ehti vastaamaan sivusta. Viisi vuotta on minun kohdallani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku ehti vastaamaan sivusta. Viisi vuotta on minun kohdallani.

        Oletko myös tuntenut hänet viisi vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku ehti vastaamaan sivusta. Viisi vuotta on minun kohdallani.

        Reilusti alakanttiin menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko myös tuntenut hänet viisi vuotta?

        Olemme tunteneet vuosia pidempään.


    • Anonyymi

      Vähennä suolan käyttöä se laskee verenpainetta.

      • Anonyymi

        Verenpaineeni on ihannelukemissa, kuten moni muukin mittani, kiitos huolenpidosta. ;)


      • Anonyymi

        Kuivahko kasku kuivaklta ihmiseltä, mutta parhaansa on jokaisen yritettävä..sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuivahko kasku kuivaklta ihmiseltä, mutta parhaansa on jokaisen yritettävä..sivusta

        Kommentissa tuttu soundi...pyryharakka vissii heränny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentissa tuttu soundi...pyryharakka vissii heränny

        No sinunko ns vitsit tatti otsassa on se mitä tänne tarvitaan? Minä sentään ilkeilen vain ilkeille, en koskaan siitä käsin, että olen sisäsyntyisesti ilkeä, mutta ilkeämielisille toki hyvinkin julma tarvittaessa ihan vaikka inspiraation ja esimerkin vuoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinunko ns vitsit tatti otsassa on se mitä tänne tarvitaan? Minä sentään ilkeilen vain ilkeille, en koskaan siitä käsin, että olen sisäsyntyisesti ilkeä, mutta ilkeämielisille toki hyvinkin julma tarvittaessa ihan vaikka inspiraation ja esimerkin vuoksi

        Asenne kohdillaan. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinunko ns vitsit tatti otsassa on se mitä tänne tarvitaan? Minä sentään ilkeilen vain ilkeille, en koskaan siitä käsin, että olen sisäsyntyisesti ilkeä, mutta ilkeämielisille toki hyvinkin julma tarvittaessa ihan vaikka inspiraation ja esimerkin vuoksi

        Tunnistit itses....edistystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asenne kohdillaan. 👍

        Kitos, kyllä minä uskon vakaasti siihen, että perusteettomat kiusaajat ja väärän tiedon maalailijat voi ja pitääkin laittaa ruotuun ja ihan aidosti toivon tämän olevan malliksi muille ja selkeä havainnollistaminen kuinka naurettavaa tuollainen toiminta on saattaa inspiroida muitakin


    • Ei varmaan kovinkaan epätavallinen tilanne. Monet elää tilanteessa, että vasen jalka vetää kotiin oikean vetäessä "naapuriin".

      Vaan exien perään haikailua en ymmärrä.

      • Anonyymi

        Joo, jos se tie on koluttu niin se on koluttu. Ketään exää en ole ikinä haikaillut romanttisessa mielessä. Tosin tässä tapauksessa ei olla exiä, ns. tapailukavereita vain, tosin monen vuoden ajalta enemmän tai vähemmän "häiriintynyttä" kanssakäymistä, jos voi niin sanoa, ilman loukkaamistarkoitusta.


      • Anonyymi

        Mitäs ihmeellistä siinä on? Monet kaipaavat exiään ja palaneet vuosienkin jälkeen yhteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs ihmeellistä siinä on? Monet kaipaavat exiään ja palaneet vuosienkin jälkeen yhteen.

        No kun itsellä menneet on menneitä ja erot harkittuja, niin en ole jäänyt haikailemaan. Voihan tilanne toki olla niinkin ettei ole asiaa koskaan läpi käyty ja jääty kärvistelemään.


      • Bätääs kirjoitti:

        No kun itsellä menneet on menneitä ja erot harkittuja, niin en ole jäänyt haikailemaan. Voihan tilanne toki olla niinkin ettei ole asiaa koskaan läpi käyty ja jääty kärvistelemään.

        Tai on erottu liian hätäisesti mielijohteesta ja sitten alettu kaipailemaan takas, kun on mokaansa havahtunut.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Tai on erottu liian hätäisesti mielijohteesta ja sitten alettu kaipailemaan takas, kun on mokaansa havahtunut.

        Ehkä jotkut ja uskon että monet tajuavat jopa vuosia myöhemmin, kokeiltuaan kullikarusellia ja pillurallia että se mukamas huono exä olikin itseasiassa paras kaikista vaihtoehdoista ja joka välitti aidosti. Naisilla nyt tuntuu olevan vain aikomuksena muutenkin imee miehet kuiviin ja kun rahat on loppu ja status ei riitä enää pitämään yllä naisen elämäntyyliä oli se nyt mitä tahansa sitten, niin nainen etsii uuden uhrin jota vedättää käyttäen "rakkautta" aseenaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jotkut ja uskon että monet tajuavat jopa vuosia myöhemmin, kokeiltuaan kullikarusellia ja pillurallia että se mukamas huono exä olikin itseasiassa paras kaikista vaihtoehdoista ja joka välitti aidosti. Naisilla nyt tuntuu olevan vain aikomuksena muutenkin imee miehet kuiviin ja kun rahat on loppu ja status ei riitä enää pitämään yllä naisen elämäntyyliä oli se nyt mitä tahansa sitten, niin nainen etsii uuden uhrin jota vedättää käyttäen "rakkautta" aseenaan.

        No muistutan taas, ettei kaikki naiset elä noin. Minäkään. Mutta on varmasti ihmisiä joita kuljettaa suhteesta toiseen kaikki muu kuin rakkaus ihmiseen, mikä on sääli sikäli sillä rakkaus on paras lahja mitä voi saada ilman rahaa. Ja rahalahjat on lähinnä kivoja silloin, jos on kuolemassa nälkään tai perikadossa köyhyyttään.


    • Anonyymi

      Nyt tuntuu siltä niinkö, välillä jotain muuta?

      • Anonyymi

        No nyt kun tarkemmin ajattelee, niin on tämä tunne ollut jo pitkään, ja tulee aaltoilevana aina välillä, että " Ahaa ahaa noniin i feel you" ;D


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Siinä oli laitettu sanoja, joskin itsestäänselvyyksiä, peräkanaa yrittäen saada lauseeseen jonkinlaista runollisempaa vaikutelmaa.


    • Anonyymi

      No näinhän se on. Kyllä se vain janottaa. En tällä hetkellä, mutta tiedän jo nyt kumminkin 100% varmuudella, että meidän pitää jossain vaiheessa tulevassa tavata ja keskustella. Eihän me loputtomiin voida paeta. Se on turhaa kun ei sitä voi edes paeta. Se saavuttaa ja nappaa meidät kiinni, aina kerta toisensa jälkeen, koska se on aitoa rakkautta. Tullut tietoiseksi kuinka harvinaistakin se on. Me ollaan nainen oikeasti onnekkaita jo nyt. Hurjaa ja huimaavaa mutta niin totta kuin olla voi. Rakastan sinua.

      • Anonyymi

        Ohhoh, nyt alkoi yksisarviset jodlaamaan tuon tekstin myötä. Totta joka sana, ja minä tiedän sen ja sinäkin tiedät sen, hyvä. Ja vaikka tämä ei olisi hänen kirjoittama, niin herra on hyvä ja lukee tuon edellisen kommentin ja ottaa opiksi että näin se on, kun täällä kuitenkin olet, sitäkään on turha enää kieltää. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh, nyt alkoi yksisarviset jodlaamaan tuon tekstin myötä. Totta joka sana, ja minä tiedän sen ja sinäkin tiedät sen, hyvä. Ja vaikka tämä ei olisi hänen kirjoittama, niin herra on hyvä ja lukee tuon edellisen kommentin ja ottaa opiksi että näin se on, kun täällä kuitenkin olet, sitäkään on turha enää kieltää. ;)

        Poistettiinko se? Mitä siinä luki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistettiinko se? Mitä siinä luki?

        Ei ole mitään poistettu.


    • Anonyymi

      Ei janota vanha suola tippaakaan.

      • Anonyymi

        Täällä ei epäjanoiset pyöri babuuni.


    • Anonyymi

      Näin tekee -saisinko vastakaikua?

      • Anonyymi

        Hän saisi kyllä, vastakaikua ja paljon muutakin.


    • Anonyymi

      Näin niitä epäilyn siemeniä viljellään, että saisi sotkettua muiden suhteita. Raukkamaista toimintaa, sivusta kommentoin. Arvostuksen puutetta toisia kohtaan.

      • Anonyymi

        Jotain ihan muuta puutetta siellä päässä, aloita itsetunnosta.


      • Anonyymi

        Ohhoijaa ei jaksa teitä ankeuttajia.


      • Anonyymi

        Millä tavalla sinä koet, että tuntemattomien ja korostan sanaa tuntemattomien kirjoitusten perusteella kylvetään epäilyksen siemeniä toisten ihmisten suhteisiin? Eiköhän vika ole ihan vaan siellä päässä jos elää todellisuutta tai tekee päätelmiä palstan kautta


    • Anonyymi

      En tiedä kuka sinä olet, mutta oma tilanteeni on se että vanha suola janottaa. Tunsin hänet jo teini-ikäisenä. Kukaan muu ei kiinnosta edes kaverina.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe