Muutaman terrorisoima ja täydellisen älyvapaa. Aiheesta ei ole väliä, eikä valtaosa niistä täällä pinnalla pidetyistä kestoeiheista, edes ole aiheen käsitellä.
Minkäänlaisia asiapitoisilla, faktoilla tai edes järjellisillä asioilla ei palstahäirikkö kykene asioitaan, väitteitään perustelemaan. Ovat pelkkää möykkää ja siksi kai pääasiassa joutuu nykyisin yksinään "keskustelemaan" palstalla.
Tämä palsta on aivan kuin Suomeen natokeskustelu. Olemattoman asiapitoista.
7
<50
Vastaukset
Erittäin hyvä aloitus ! Vuosiin ei ole muuta tapahtunut, kuin palsta siirtynyt täydelliseen sekasortoon ja valheen levitykseen. Ylläpidon olisi syytä asiaan paneutua, mikäli haluavat jostain syystä tällaisen palstan edes säilyttää.
Kyllä se näköjään on pakkomielteistä tuo toimintasi. Olisiko syytä ottaa vuosien jälkeen vapaata palstalta. Olet pilannut tämänkin palstan. Sinusta vaan ei näköjään ole totuudessa ja asiallisuudessa pysyvaksi keskustelijaksi, joka kykenisi esittämään perusteltuja mielipiteitään. Kykenet vain valheellisiin syytöksiin ja hyökkäyksiin kommentoijia kohtaan. Tämä siis riittää sinua huomioimaan.
- Anonyymi
Olisi mielenkiintoista tietää, mitä tuo palstahäirikkö oikein hakee noilla jutuillaan, ja mikä on hänen poliittinen suuntauksensa? Uskotteleeko olevansa sellainen hyvä persu, rähjä sellainen, jollaiseksi valtaosa antipersuista persut luokittelee.
- Anonyymi
Se on vaan Moktar 1.
Kuninkaaseen vertaa itseään
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17425631/oulun-tauti-leviaa---onkohan-asialla-taas-kamelikuskit#comment-114466633 - Anonyymi
''Minkäänlaisia asiapitoisilla, faktoilla tai edes järjellisillä asioilla ei palstahäirikkö kykene asioitaan, väitteitään perustelemaan.''
Hyvin usein faktat poistetaan tai kommentit ovat ''...taas vastailet itsellesi...'' tms. todella järkevää mölinää.- Anonyymi
Faktoja ei enää ole tainnut kukaan edes palstalle yrittää, ainakin sisältö sitä luokkaa, ettei palstahäirikkö ole sellaista hyväksynyt. Silloin tulee tuota mainitsemaasi toistelua, itselleen vastailusta, itselleen vittuilusta, poistoista ja multinikeistä. Joista muuten niihin puuttuva käryää jatkuvasti vaihtuvilla häiriköintinikeillään.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913