Mietin sun pyllyä mies

Anonyymi

sulla on kiva pylly mies.
(en laita enää koskaan hymiötä näihin, kun se ärsyttää kipeitä ihmisiä täällä, ja tavallaan sen ymmärrän.. jos näitä lukee pakkomielteisesti kuin p raamattua, mutta hymy perään).

78

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyllyä miettivä nainen on terve? No ei ole. Naiset jotka miettivät pyllyjä ovat hivenen yksinkertaisia.

      • Anonyymi

        Vaikka provojen kautta päästävä valheellisilla kuvilla alentamaan naista?


      • Anonyymi

        Rakastuneet naiset miettii kohteensa pyllyä kyllä. Ihan muitakin ruumiinosia. Rakkaus on tietynlainen epävakaustila, joten terve en ole. Enhän minä terveenä tällaisia palstoja lukisi saati kirjoittaisi. Pikkuisen toisenlaiset ympyrät tällaisilla ihmisillä kuin minä. Olen kuitenkin fiksu tähän tasoon verrattuna. Ei hymiötä taaskaan, se satuttaa pakkomielteisiä. Hymy perään.


      • Anonyymi

        Olet aika tietämätön. Naiset ihailevat miesten peppuja siinä missä miehet naisten. Missä tynnyrissä olet kasvanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastuneet naiset miettii kohteensa pyllyä kyllä. Ihan muitakin ruumiinosia. Rakkaus on tietynlainen epävakaustila, joten terve en ole. Enhän minä terveenä tällaisia palstoja lukisi saati kirjoittaisi. Pikkuisen toisenlaiset ympyrät tällaisilla ihmisillä kuin minä. Olen kuitenkin fiksu tähän tasoon verrattuna. Ei hymiötä taaskaan, se satuttaa pakkomielteisiä. Hymy perään.

        Hymy pyllyyn, fiksu palstailija. Saamme nauraa🤣😅😂😀😃😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aika tietämätön. Naiset ihailevat miesten peppuja siinä missä miehet naisten. Missä tynnyrissä olet kasvanut?

        Se yritti vaan ärsyttää aloittajaa. Yksinkertainen uskovainen. Tottakai naiset miettii pyllyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka provojen kautta päästävä valheellisilla kuvilla alentamaan naista?

        juuri näin, tuo tapaus on niin läpinäkyvä että naurattaa. Ihan saletisti tietää itsekin, että vastaa miestrollille tai sitten hän on harvinaisen yksinkertainen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymy pyllyyn, fiksu palstailija. Saamme nauraa🤣😅😂😀😃😄

        Ei ketään ulkopuolista kiinnosta kuin sinulle nauramisen merkeissä seurata jotain lievästi sanottuna pihalla olevaa naikkosta joka tappelee trollin kanssa ja muut laittaa poppareita tulille samalla. Olet ajat sitten saattanut itsesi tuon miehen kanssa tapellessa naurunalaiseksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se yritti vaan ärsyttää aloittajaa. Yksinkertainen uskovainen. Tottakai naiset miettii pyllyjä.

        No ei kyllä mieti, se on sinun miehen joku ikioma fantasia ja ällö sellainen, miesten berberi ei ole visuaalisesti erityisen miellyttävä naisten mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri näin, tuo tapaus on niin läpinäkyvä että naurattaa. Ihan saletisti tietää itsekin, että vastaa miestrollille tai sitten hän on harvinaisen yksinkertainen...

        Aloittaja on nainen. Mutta kukaan muu ei tee sillä tiedolla mitään kuin se kivan pyllyn mies. Menkää te lepsot hieromaan omia pyllyjänne vaan. Turha musta mitään seksi-idolia tehdä kun nainen olen ja hetero. -hymy pyllyssä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymy pyllyyn, fiksu palstailija. Saamme nauraa🤣😅😂😀😃😄

        Ei anna mun vastata sulle. Yritän sanoa, että muakin naurattaa ja hymy pysyy pyllyssä tästä lähin, tai hymyilen koko ajan mutta hymiö pysyy poissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen. Mutta kukaan muu ei tee sillä tiedolla mitään kuin se kivan pyllyn mies. Menkää te lepsot hieromaan omia pyllyjänne vaan. Turha musta mitään seksi-idolia tehdä kun nainen olen ja hetero. -hymy pyllyssä-

        Ja voi kuinka loukkaavaa mies kun nimittelet lepsoksi (mistä tuo kirjoitusvirhe muuten tulee?) Nyt vasta vakuuttavaa onkin...niin no ehkä juuri sen mielestä joka valheellisilla kuvilla alentaa toista. Kuinka oikeaan se kommentoija osuikaan, joka tästä tässä ketjussa kirjoitti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ketään ulkopuolista kiinnosta kuin sinulle nauramisen merkeissä seurata jotain lievästi sanottuna pihalla olevaa naikkosta joka tappelee trollin kanssa ja muut laittaa poppareita tulille samalla. Olet ajat sitten saattanut itsesi tuon miehen kanssa tapellessa naurunalaiseksi...

        Minä aloittajanainen en kyllä tappele yhtään. Naureskelen tosikoille ja saan lisää vettä pyllyyn. Ja tiedän mistä puhun. Miehellä on kiva pylly.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aloittajanainen en kyllä tappele yhtään. Naureskelen tosikoille ja saan lisää vettä pyllyyn. Ja tiedän mistä puhun. Miehellä on kiva pylly.

        Apua, ette usko mutta tuo vettä pyllyyn on oikeasti vahinko, piti olla myllyyn. Nyt nauran jo ääneen... t. edellinen eli ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei anna mun vastata sulle. Yritän sanoa, että muakin naurattaa ja hymy pysyy pyllyssä tästä lähin, tai hymyilen koko ajan mutta hymiö pysyy poissa.

        Ei ollu tarkoitus loukata ketään. Aivan sivullinen olen, tuli vain mieleen eräs ohjelma.
        En ymmärtänyt sitä et jotkut kirjoittaa tosissaan jollekin täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka provojen kautta päästävä valheellisilla kuvilla alentamaan naista?

        Tää on just sitä samaa provoa taas yritetään saada tietty nainen esiintymään täällä erilaisilla aloituksilla mitä tehtailee. Kyseessä on mustasukkainen nainen sairaan mustasukkainen. Ei mene läpi raukka luulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on just sitä samaa provoa taas yritetään saada tietty nainen esiintymään täällä erilaisilla aloituksilla mitä tehtailee. Kyseessä on mustasukkainen nainen sairaan mustasukkainen. Ei mene läpi raukka luulee.

        En ole yhtään kenestäkään mustasukkainen. Ei ole mitään syytä. Te olette täysin sekaisin tunnistelujenne kanssa. Pitää yrittää ja yrittää vängätä väkisin, taitaa jo itseäsi välillä nolottaa tuo tunnistelu. Olen kirjoittanut vain hyvää miehestä, mustasukkaiset on ihan muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on just sitä samaa provoa taas yritetään saada tietty nainen esiintymään täällä erilaisilla aloituksilla mitä tehtailee. Kyseessä on mustasukkainen nainen sairaan mustasukkainen. Ei mene läpi raukka luulee.

        Millä tavalla sinä oikein selität tämän tuulihattuteoriasi, että tällä aloituksella kylvetään mustasukkaisuutta tai että kyseessä on joku mustasukkainen nainen? Ei mene läpi sinun diedeelliset ehdotukset, ei sitten millään. ja on selvää, ettei aloittaja ees nainen ole, normijärkisille ainakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on just sitä samaa provoa taas yritetään saada tietty nainen esiintymään täällä erilaisilla aloituksilla mitä tehtailee. Kyseessä on mustasukkainen nainen sairaan mustasukkainen. Ei mene läpi raukka luulee.

        Apropoo, eli tarkoitatko sinä nyt sitä, että näillä aloituksilla on tarkoitus saada joku hööräpää sekoilemaan ja huutelemaan mitä sattuu, esimerkiksi irti minun miehestä ym? Kiinnostava näkemys kyllä, että jonkun trollaajamiehen jutuissa sekoilevan sekoilut ja väitteet siellä irl ei olisikaan hänen oma vikansa, vaan jonkun naisen joka ei edes liity koko kuplaan millään tavalla.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Beba ei ole se tärkein ihmisisessä vaan luonne sen Rakkaudentunteen jälkeen.
        S nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se yritti vaan ärsyttää aloittajaa. Yksinkertainen uskovainen. Tottakai naiset miettii pyllyjä.

        Kuka miettii pylly. kuka luonnetta, kuka miettii silmiä, kuka hymyä. Tosiasia on että kukin miettii ihan mitä itse tuntee. Mutta luonne on se tärkein, ei seksuaalinen vetovoima.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka miettii pylly. kuka luonnetta, kuka miettii silmiä, kuka hymyä. Tosiasia on että kukin miettii ihan mitä itse tuntee. Mutta luonne on se tärkein, ei seksuaalinen vetovoima.

        En minä vain pyllyä mieti. Aloitus oli leikkimielistä flirttiä ja ehkä vähän herättelyä noille tosikoille. Kyllä minä sen miehen silmiä mieluummin kattelen kuin pyllyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ketään ulkopuolista kiinnosta kuin sinulle nauramisen merkeissä seurata jotain lievästi sanottuna pihalla olevaa naikkosta joka tappelee trollin kanssa ja muut laittaa poppareita tulille samalla. Olet ajat sitten saattanut itsesi tuon miehen kanssa tapellessa naurunalaiseksi...

        Sivusta
        Kuka tappelee ja kenen kanssa? En ole huomannut. Tosin en jaksa seurata kaikkia aloituksia ym. Missä ketjussa? Onko hän se mustis nainen vai onko mustis se mies? Mistä voit asioita oikeasti varmaksi tietää? Kerro toki. Oletko yksi ylläpidon työntekijöistä? Jospa oletkin se trolli itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Beba ei ole se tärkein ihmisisessä vaan luonne sen Rakkaudentunteen jälkeen.
        S nainen

        Ei ole S nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä vain pyllyä mieti. Aloitus oli leikkimielistä flirttiä ja ehkä vähän herättelyä noille tosikoille. Kyllä minä sen miehen silmiä mieluummin kattelen kuin pyllyä.

        Katsoa saa, mut ei koskea! Tää mies ei kuulu teille mitenkään! Avioliitossa elävä mies! Hävetnkää, jos olette jostain noin kateellisia, hakeutukaa hoitoon. Toi on rikollistakin, ei toisten elämällä pidä leikkiä! Onko taas joittenkin naapurit asialla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on just sitä samaa provoa taas yritetään saada tietty nainen esiintymään täällä erilaisilla aloituksilla mitä tehtailee. Kyseessä on mustasukkainen nainen sairaan mustasukkainen. Ei mene läpi raukka luulee.

        Tai sitten on mies ja on sairaan mustasukkaimen naisen miehestä! Haluis totisesti tämän pariskunnan elämän, eikä siinä ole onnistunut! Eikö tällainen vaarallinen olento tarvi ihan oikeesti vankila psykiatrista hoitoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastuneet naiset miettii kohteensa pyllyä kyllä. Ihan muitakin ruumiinosia. Rakkaus on tietynlainen epävakaustila, joten terve en ole. Enhän minä terveenä tällaisia palstoja lukisi saati kirjoittaisi. Pikkuisen toisenlaiset ympyrät tällaisilla ihmisillä kuin minä. Olen kuitenkin fiksu tähän tasoon verrattuna. Ei hymiötä taaskaan, se satuttaa pakkomielteisiä. Hymy perään.

        Rakastunut ja tyhmä ja yksinkertainen. Ei ihmiset ole mitään elukoita elleivät leiki sellaisia.


    • Anonyymi

      Se on hyvä. Itse pidän pyllystäni, mutta sitä ei kukaan kyllä katsele.

      • Anonyymi

        Minä katson joskus salaa. Olet vaan niin nopea liikkeissäsi, että hankalaa.


      • Anonyymi

        Mistä sen voit tietää jos joku katselee perääsi kun menet jonnekkin, vai onko sinulla silmät takaraivossasi? Mutta minun mielestäni se luonne on tärkein. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä katson joskus salaa. Olet vaan niin nopea liikkeissäsi, että hankalaa.

        Niin hän on nopea liikkeissään. Pitkä mies, pitkät jalat. Niillä harppoo nopeasti. Ei pysy perässä.


    • Anonyymi

      On sitä kehuttu monesti ennenkin.

      • Anonyymi

        Oikein valtakunnallisesti vaiko vaan paikallisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein valtakunnallisesti vaiko vaan paikallisesti?

        Kehut on tulleet ihan paikallisesti. Ei tosin ihan viime aikoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehut on tulleet ihan paikallisesti. Ei tosin ihan viime aikoina.

        Okei, sitten varmaan ihan keksivertopylly. Hänellä on kyllä kivempi kuin sulla.


      • Anonyymi

        No ei sillä, hänellä vaan on se mun lempipylly. Lempimies muutenkin mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sillä, hänellä vaan on se mun lempipylly. Lempimies muutenkin mulle.

        Koita nyt kehuskella itseäsi edes hieman peitellymmin mies...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt kehuskella itseäsi edes hieman peitellymmin mies...

        Olen nainen ja sillä miehellä on kiva pylly. Tästä en tingi koskaan. Hymy perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen ja sillä miehellä on kiva pylly. Tästä en tingi koskaan. Hymy perään.

        Et kyllä ole nainen, mutta siitä päätellen että tämä turhanpäuväinen aloitus on vieläkin trendaavissa toiset höppänät yrittää parhaansa mukaan uskoa näin ja käy varmuuden vuoksi tirkistelemässä jotain ns vahvistavia näkemyksiä asialle, melko sad sanoisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kyllä ole nainen, mutta siitä päätellen että tämä turhanpäuväinen aloitus on vieläkin trendaavissa toiset höppänät yrittää parhaansa mukaan uskoa näin ja käy varmuuden vuoksi tirkistelemässä jotain ns vahvistavia näkemyksiä asialle, melko sad sanoisin

        Olen nainen ja tästä jaarittelusta juoksi palkka koko päivän. Parempi palkka kuin monella tuntemallasi miehellä. Mietipä sitä kun jankutat kotisohvalla tukka pystyssä tuota loputonta jargoniasi. Ja nyt ulos. Hyvät viikonloput kaikille ja pyllymiehelle erikseen: me nähdään vielä :)


    • Anonyymi

      Kyllä hyväpeppuinen mies on ilo silmälle.

      • Anonyymi

        Kyllä vain. Se mies on kyllä ilo sydämellekin, että ei tässä pelkällä pyllyllä mennä ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain. Se mies on kyllä ilo sydämellekin, että ei tässä pelkällä pyllyllä mennä ollenkaan.

        Naisen pylly on ihana varsinkin saunasta tullessa, kun se vähän punottaa!


    • Anonyymi

      Kyllä ne vain naisetkin katselee miesten pyllyjä. Ja kehuukin ihan suoraan ääneen jotkut joskus. Onhan tuosta saanut vuosien varrella omastakin kuulla. Jotkut naiset tykkää puristella ja jopa läpsiäkin takapuolelle. No joo. Kuullut joskus vuosia sitten jopa 15-vuotiaankin tytön suusta kun kehui ääneen muille mun takapuolta; "tolla ...... (ei oikea nimi) on hyvä perse." Aivan normaalilla äänellä, luuli varmaan etten kuulisi kun touhusin siinä muuta ja oli muitakin ihmisiä ja hälinää siinä ympärillä. No tottakai olin otettu kun oli ihastuttu molemminpuolin ja ikäeroakin vain vuosi, minä nuorempi. Parikymppisenä sotkeennuin baari-illasta seuraavaan iltapäivään vielä serkkunsakkin pauloihin, joka oli kuin ilmetty kopio hänestä, muutoin paitsi silmät ja hiukset olivat eri väriset.

      • Anonyymi

        Tietysti katselee naisetkin, tuo koskettelu ei vaan aikuisten maailmassa onnistu, siitä saa sakot tänä päivänä. Palstalle nyt vaan on pesiytynyt jotain uskovaisia, joilla ei ole mitään ymmärrystä mitä on olla nainen Suomessa 2022. Luulenpa että niitä ei montaa ole, ovat vaan aika äänekkäitä ja aina paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti katselee naisetkin, tuo koskettelu ei vaan aikuisten maailmassa onnistu, siitä saa sakot tänä päivänä. Palstalle nyt vaan on pesiytynyt jotain uskovaisia, joilla ei ole mitään ymmärrystä mitä on olla nainen Suomessa 2022. Luulenpa että niitä ei montaa ole, ovat vaan aika äänekkäitä ja aina paikalla.

        Joo, ei se on tasan tarkkaan nollatoleranssi tänä päivänä. Yksiselitteisesti törkeää seksuaalista ahdistelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei se on tasan tarkkaan nollatoleranssi tänä päivänä. Yksiselitteisesti törkeää seksuaalista ahdistelua.

        Sitähän minäkin jo sanoin. Noilla uskovaisilla tarkoitin noita, jotka jääräpäisesti väittää että naisia ei miehen pylly kiinnosta. Minua kiinnostaa siinä miehessä joka paikka ja voisin suudella häntä joka paikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän minäkin jo sanoin. Noilla uskovaisilla tarkoitin noita, jotka jääräpäisesti väittää että naisia ei miehen pylly kiinnosta. Minua kiinnostaa siinä miehessä joka paikka ja voisin suudella häntä joka paikaan.

        Ei sinua kukaaan järkevä naiseksi usko vaikka kuinka satuilet ja itsellesi vastailet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän minäkin jo sanoin. Noilla uskovaisilla tarkoitin noita, jotka jääräpäisesti väittää että naisia ei miehen pylly kiinnosta. Minua kiinnostaa siinä miehessä joka paikka ja voisin suudella häntä joka paikaan.

        Juu, käsitin kyllä. Jonkun kerran ravintelissa naiset hivuttautuneet tai olleet jo valmiiksi takana, mennen ns. suoraan asiaan ja tarranneet kankkuun kiinni puristaen. Ja kyllä uskoviakin kiinnostaa vastakkainen sukupuoli, ihmisiä ovat siinä missä muutkin. Kiusauksia kiusauksia.


    • Anonyymi

      Et ole eka kehuja. Kiitos tästä, saisit koskettaakin sitä jos kauniisti pyytäisit.

      • Anonyymi

        Jokin intuitio sanoo, että hän ei vastaisi noin. Sori vaan. Saatanpa joskus koskettaakin häneltä.


    • Anonyymi

      Katselin eilen salaa erään naisen takamusta kadulla. Perverssiä meininkiä mutta mitä sitten? Eikös se ole hyvä kun biologia toimii?

      • Anonyymi

        Ei se ole edes perverssiä. Ihan luonnollista. Ihminen katsoo mikä silmää miellyttää ja hyvä niin. Ei siitä kukaan häiriinny, jos ei edes tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole edes perverssiä. Ihan luonnollista. Ihminen katsoo mikä silmää miellyttää ja hyvä niin. Ei siitä kukaan häiriinny, jos ei edes tiedä.

        Paitsi, että kaikki naiset ei siitä tykkää, vaikka pukeutuvat tiukkoihin legginsseihin. Pitää olla mieleinen mies ja ilman lupaa voit saada naisen pepun katselusta vihat niskaasi.


    • Anonyymi

      Kuka taulapää miettii miehen pyllyä? Olisiko köyhä elämä?

      • Anonyymi

        Tai miehellä kiva pylly? oisko, entten tentten. Luepa tämä viestketju kokonaan läpi. Siellä on jo vastattu kysymykseesi. On frigideja ja on intohimoisia naisia. Meitä on joka junaan.


      • Anonyymi

        Ai sinäkö tulit taas kertomaaan tähän provoon saman asian kun sinut jo kertaalleen tylytettiin tiedetystä harrastuksestasi luoda palstan avulla valheellista kuvaa naisesta? Ja en ollut muuten ainoastaan minä joka tästä mainitsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai miehellä kiva pylly? oisko, entten tentten. Luepa tämä viestketju kokonaan läpi. Siellä on jo vastattu kysymykseesi. On frigideja ja on intohimoisia naisia. Meitä on joka junaan.

        Sinä et ole edelleen naista nähnytkään rigidilisoitu mies, mutta aika naurettava on tämä sinun patologinen fanisikin. Oikea sukupuolentutkimuslaitoksen keulakuva


    • Anonyymi

      En oo kyllä tsiigaillu miehen persvakoa, vaikka nainen olenkin. Varmaan yhtä haiseva kuin muidenkin.

      • Anonyymi

        Housujen läpi tietysti hölmö. Käypäs täällä sairasta porukkaa kommenteista päätellen.


      • Anonyymi

        Et voi tietää, jollet ole haistanut. Uteliaisuus monesti avaa silmiä näkemään asioita toisin.


    • Anonyymi

      Niin monta kertaa olen katsellut miehen loittonevaa selkää, että väkisinkin on tullut peba tsekattua siinä samantien.
      Hyvännäköinen on, kuten mies muutenkin.

      • Anonyymi

        Nainen on upean kaunis, hemaiseva pylly.


    • Anonyymi

      Ai sitäkös se aina niin intensiivisesti tuijottelikin eikä silmiäni. Mä arvasin tän.

      • Anonyymi

        Oma ”vikasi”, mitäs käännät selkäsi ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma ”vikasi”, mitäs käännät selkäsi ;)

        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma ”vikasi”, mitäs käännät selkäsi ;)

        Sivusta tämä. Hän näyttää useammin silmänsä kuin sulopyllynsä. Hymiöt on kielletty täällä. Osa porukasta sekoaa niistä, ne on kuulemma ilkeää.


      • Anonyymi

        Sä saisit pelkällä katseella mut tekemään ihan mitä vaan. Ei uskalla liian pitkään katsoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä saisit pelkällä katseella mut tekemään ihan mitä vaan. Ei uskalla liian pitkään katsoa.

        Voi jäädä koukkuun. Iäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jäädä koukkuun. Iäksi.

        Taisin jo jäädä ehkä iäksi.


    • Anonyymi

      Nainen, sullakin on hyvä se, tiedät kyllä. Mutta rakkauden kautta tämä menee, ei ulkoisten juttujen takia, jos on mennäkseen. Hyvä huomio muuten tuo pieni yksityiskohta ihmisessä!

      • Anonyymi

        Eihän tuo tarkoita, että se olisi ainoa hyvä paikka hänessä. Oli mielessä kirjoitushetkellä. Parasta on kuitenkin se tunne mikä hänestä tulee. Joku rakkaus ehkä.


    • Anonyymi

      Missä näet tuota pyllyä?

      • Anonyymi

        Samoilla nurkilla pyöritään.


    • Anonyymi

      mansen lähellä.

    • Anonyymi

      Hyppyri vetoaa naisiin, juu, tiedän.

    • Anonyymi

      Nainen, olet niin kaunis ja ihana. Minun on tehnyt monta kertaa se sulle kertoa, tänäänkin nähtiin. Olet kaunein ja paras nainen myyntialalla. Arvostan sinua ja ammattiasi, älä vain luule, etten. Tv. K mies

    • Anonyymi

      Vieläkö se takamus kiinnostaa? Onko takaportti auki taivaisiin? Unelmoitko sträppärin käyttämistä häneen? Tämä ei ole mitään trollailua vaan ihan rehellinen kysymys koskien mieltymyksiäsi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe