marginaali

fetissit

Tältäkin palstalta voi lukea usein kumi-, nahka-, tai vaikka saapas fetisseistä, mutta nyt haluaisinkin kysyä vähän vähemmän yleisistä fetisseistä. Eli onko sinulla jotain ihan "ikiomaa" fetissiä, mihin ei paljon muualla törmää? Esim. tyyliin lapaset tai vaikka tennissukat tms. normaaleja jokapäiväisiä esineitä, asioita tai vaatekappaleita jotka kuitenkin merkitsevät juuri sinulle enemmän. Jään mielenkiinnolla odottelemaan.

11

2249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fetishhhhh

Mulla on aika kova mieltymys sadehattuihin, sydvesteihin. Nätti nainen punaisessa korvaläpällisessä pvc-hatussa on ihan huippu näky. Sadevaatteet ei muuten ole fetssi minulle, vain hatut.Aika uniikkia, kai.

• Moi

Fetissini on nylon, kuten useilla. Oma juttuni eroaa siinä, että pidän suuresti, kun nylonsukkaa pidetään naamiona. Erityisesti ko. tavalla naamioituneet naiset saavat varauksettoman suosioni.

RockariPappiStockari

• fetissi

MUN MIELTYMYS ON NAISEN HIELLE TUOKSUVA T-PAITA

• Jewelman

Itse olen kiinnostunut naisten koruista. Hopea-ja kultaketjuista seka naisten kelloista. En tiiä mikä niissä kiinnostaa mutta ne on perkeleen seksikkäitä naisilla.

• kyllä

No mullahan niitä fetissejä on useampia, mutta ehkä "oudoin" on kuulosuojaimin tai isoin stereokuulokkein varustautuneet naiset. En tiedä mistä moinen, mutta näin nyt vaan on.

• Hell Bent

Mun fetissi on villasukat ja paituli naisella. :)
      Ihan oikeasti, mun mielestä mielettömän kiihottavan seksikästä!

• Tyynypoika

Mun fetissi on ihan tavallinen tyyny. Aika yleinen apuväline seksin harjoitteluun ja varsinkin naisten suosiossa, mutta harvinainen fetissi. Mulla on ollut tämä fetissi ihan pienestä. Musta tyynyt on ihanan pehmeitä ja kaikin puolin kiihottavia ja maailman parhaita itsetyydytysvälineitä. Vielä harvinaisemman tästä tekee se, että mä tykkään ruiskia pieniä pissalirauksia tyynyyn samalla kun nain sitä, se lisää seksuaalista nautintoani, niin kuin saisi monta siemensyöksyä peräkkäin. Nyrkkirunkkua harrastan hyvin harvoin kun tyynyllä saa niin paljo paremmat orgasmit. Lopuksi on upeaa antaa siemensyöksyn tulla tyynyyn, ja sitten onkin ihanan raukea ja tyydyttynyt olo.
        Täytyyhän sitä tyynyä aika usein pestä, mutta ei joka kerran jälkeen, koska se kuivaa aika nopeasti eikä siihen jää voimakasta tuoksua. Nukkumiseen onkin ihan eri tyyny.

• Mister X

Meikäläistä kiinnostaa perinteisten kumin, muovin ja sadeasujen lisäksi vaatteet joissa on nappeja, isoja tai pieniä, erityisesti naisten vaatteet mm. mekot, hameet, paidat, mitä enemmän nappeja sen parempi. Unelma-asuni on vanhan mallinen läpinäkyvä muovinen sadetakki jossa isot muovinapit, niitä ei vaan tahdo mistään enää löytää.

• surrur

No saappaat mutta varsinkin jos niitä käyttää nainen joka on jäänyt autolla jumiin ja pumpppaa kaasupoljinta epätoivoisesti. Kiihottaa!

• päähän

Lisätään vielä yksi fetissi, vaikka kirjoitusketju on jo näin alhaalle pudonnut. Kypärät ja varsinkin avomalliset moottoripyöräkypärät naisten päässä on aika mageita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7694
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3203
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2496
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      15
      2126
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      35
      2064
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      1998
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1897
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1673
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1621
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18