marginaali

fetissit

Tältäkin palstalta voi lukea usein kumi-, nahka-, tai vaikka saapas fetisseistä, mutta nyt haluaisinkin kysyä vähän vähemmän yleisistä fetisseistä. Eli onko sinulla jotain ihan "ikiomaa" fetissiä, mihin ei paljon muualla törmää? Esim. tyyliin lapaset tai vaikka tennissukat tms. normaaleja jokapäiväisiä esineitä, asioita tai vaatekappaleita jotka kuitenkin merkitsevät juuri sinulle enemmän. Jään mielenkiinnolla odottelemaan.

11

2246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fetishhhhh

Mulla on aika kova mieltymys sadehattuihin, sydvesteihin. Nätti nainen punaisessa korvaläpällisessä pvc-hatussa on ihan huippu näky. Sadevaatteet ei muuten ole fetssi minulle, vain hatut.Aika uniikkia, kai.

• Moi

Fetissini on nylon, kuten useilla. Oma juttuni eroaa siinä, että pidän suuresti, kun nylonsukkaa pidetään naamiona. Erityisesti ko. tavalla naamioituneet naiset saavat varauksettoman suosioni.

RockariPappiStockari

• fetissi

MUN MIELTYMYS ON NAISEN HIELLE TUOKSUVA T-PAITA

• Jewelman

Itse olen kiinnostunut naisten koruista. Hopea-ja kultaketjuista seka naisten kelloista. En tiiä mikä niissä kiinnostaa mutta ne on perkeleen seksikkäitä naisilla.

• kyllä

No mullahan niitä fetissejä on useampia, mutta ehkä "oudoin" on kuulosuojaimin tai isoin stereokuulokkein varustautuneet naiset. En tiedä mistä moinen, mutta näin nyt vaan on.

• Hell Bent

Mun fetissi on villasukat ja paituli naisella. :)
      Ihan oikeasti, mun mielestä mielettömän kiihottavan seksikästä!

• Tyynypoika

Mun fetissi on ihan tavallinen tyyny. Aika yleinen apuväline seksin harjoitteluun ja varsinkin naisten suosiossa, mutta harvinainen fetissi. Mulla on ollut tämä fetissi ihan pienestä. Musta tyynyt on ihanan pehmeitä ja kaikin puolin kiihottavia ja maailman parhaita itsetyydytysvälineitä. Vielä harvinaisemman tästä tekee se, että mä tykkään ruiskia pieniä pissalirauksia tyynyyn samalla kun nain sitä, se lisää seksuaalista nautintoani, niin kuin saisi monta siemensyöksyä peräkkäin. Nyrkkirunkkua harrastan hyvin harvoin kun tyynyllä saa niin paljo paremmat orgasmit. Lopuksi on upeaa antaa siemensyöksyn tulla tyynyyn, ja sitten onkin ihanan raukea ja tyydyttynyt olo.
        Täytyyhän sitä tyynyä aika usein pestä, mutta ei joka kerran jälkeen, koska se kuivaa aika nopeasti eikä siihen jää voimakasta tuoksua. Nukkumiseen onkin ihan eri tyyny.

• Mister X

Meikäläistä kiinnostaa perinteisten kumin, muovin ja sadeasujen lisäksi vaatteet joissa on nappeja, isoja tai pieniä, erityisesti naisten vaatteet mm. mekot, hameet, paidat, mitä enemmän nappeja sen parempi. Unelma-asuni on vanhan mallinen läpinäkyvä muovinen sadetakki jossa isot muovinapit, niitä ei vaan tahdo mistään enää löytää.

• surrur

No saappaat mutta varsinkin jos niitä käyttää nainen joka on jäänyt autolla jumiin ja pumpppaa kaasupoljinta epätoivoisesti. Kiihottaa!

• päähän

Lisätään vielä yksi fetissi, vaikka kirjoitusketju on jo näin alhaalle pudonnut. Kypärät ja varsinkin avomalliset moottoripyöräkypärät naisten päässä on aika mageita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      335
      2040
    2. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1799
    3. Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."

Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1094
    4. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      10
      934
    5. En voi oikein lähestyä sinua nainen

koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???
      Ikävä
      45
      907
    6. PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,

Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli
      Pyhäjärvi
      29
      875
    7. Jos ja kun kohtaamme

Tahdon viettää yön kanssasi, ilman seksiä. Sopiihan se sinulle?
      Ikävä
      49
      856
    8. Sydän on niin rikki

Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso
      Ikävä
      47
      827
    9. Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa

IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää
      Maailman menoa
      154
      805
    10. Haluan kokea sut

Ainakin yhden kerran ❤️
      Ikävä
      55
      804
    Aihe