PS=putinin seurassa

miloin persut lopettavat Putinin politiikan tukemisen?

27

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät ole vieläkään irroittautuneet EU-parlamentin venäjämielisestä ID-ryhmästä, joten tuskin on edes aikomuskaan.

    • Anonyymi

      SDP = SuomenDemokraattisetPutinistit.

      • Anonyymi

        Huhtasaari, Hakkarainen ja Niikko ovat persuputinismin kärkitroikka.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        PS = Putinin Sabotöörit.


    • Anonyymi

      siten kun sinä lopetat isisin tukemisen ?

      • Anonyymi

        Kopiot, maalin siirtäminen ja tokaisu "on jo vastattu", siinä persujen "vastaukset" kaikkiin kysymyksiin. Ei ihme, että niin moni kiertää persut nahdollisimman kaukaa. On yksi murhe vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kopiot, maalin siirtäminen ja tokaisu "on jo vastattu", siinä persujen "vastaukset" kaikkiin kysymyksiin. Ei ihme, että niin moni kiertää persut nahdollisimman kaukaa. On yksi murhe vähemmän.

        Toistuvat kysymyksesi ovat yleensä sitä luokkaa, että tuollaisetkin vastaukset vaikuttavat erittäin älykäiltä kysymyksiin peilaten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistuvat kysymyksesi ovat yleensä sitä luokkaa, että tuollaisetkin vastaukset vaikuttavat erittäin älykäiltä kysymyksiin peilaten.

        PS = Putinin Suosikit
        Persu, sinä todistit sen juuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS = Putinin Suosikit
        Persu, sinä todistit sen juuri

        Voi voi senttäs! Alkaa ihan säälittää tuollainen tyhmyys!


      • Anonyymi

        Jotenkin vaan vaikuttaa, että se banaani tekisi sinulle hyvää, pistäisit sen paikkaan johon ei aurinko paista, ja rauhoittuisit. Voisit edes hetkeksi unohtaa addicktisi.


      • Anonyymi

        Kuka tai mikä on tuo pelkojesi ja pakkomielteidesi kohde addick?


      • Anonyymi

        Addick on siis antipersu? AdDicte hän ei siis sinakaan ole. Kuka tai mikä siis on tuo pelokuutesi ja raivosi kohde addick?


      • Anonyymi

        Kopsuistasi päätellen, sinulla on taas vaippa vinossa ja pinna kireällä.
        Addick oletettu vaikuttaa kovin rauhalliselta, edelleenkin. Kuten aina, sinullahan se alkaa hihna luistamaan ja jutut muuttumaan agressiivisiksi.


      • Anonyymi

        Voi voi senttäs, sieltä sitä alkaa taas tulla. Itkua parkua jatkuvaa. Syytöksiä, valheellisia pakkomielteisiä väitteitä. Ei edelleenkään mitään todellista hullujen väitteidesi tueksi. Eihän voikaan tulla. En ole addick, joka siis sinun mukaasi onkin AdDicte, koska addickiä ei ole edes olemassa. Tuntuuko älykäältä?


      • Anonyymi

        Eikä tunnu kommenttisi yhtään naurettavalta, eikä yhtään? Luulisi että hiukan edes kirpaisisi, kun ajattelee kopsujen ja toistojen määrää joita palstalle syötät.

        Edelleenkin suosittelen lukemaan ja ajattelemaan, ennen julkaisua, kuinka järkevältä ja todenmukaiselta kommentti luettuna vaikuttaa. Sinun tapauksissasi yleensä, eipä juurikaan. On kuin löisit sillä surullisen kuuluisalla vasaralla jatkuvasti omaan polveesi.


    • Anonyymi

      Persu politiikka on Suomi vastaista ja Kreml myönteistä.

      • Anonyymi

        Persuihin Putin voi aina luottaa. ID ryhmäläiset persut eivät idoliaan petä.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      281
      894
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      723
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe