PS=putinin seurassa

miloin persut lopettavat Putinin politiikan tukemisen?

27

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät ole vieläkään irroittautuneet EU-parlamentin venäjämielisestä ID-ryhmästä, joten tuskin on edes aikomuskaan.

    • Anonyymi

      SDP = SuomenDemokraattisetPutinistit.

      • Anonyymi

        Huhtasaari, Hakkarainen ja Niikko ovat persuputinismin kärkitroikka.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        PS = Putinin Sabotöörit.


    • Anonyymi

      siten kun sinä lopetat isisin tukemisen ?

      • Anonyymi

        Kopiot, maalin siirtäminen ja tokaisu "on jo vastattu", siinä persujen "vastaukset" kaikkiin kysymyksiin. Ei ihme, että niin moni kiertää persut nahdollisimman kaukaa. On yksi murhe vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kopiot, maalin siirtäminen ja tokaisu "on jo vastattu", siinä persujen "vastaukset" kaikkiin kysymyksiin. Ei ihme, että niin moni kiertää persut nahdollisimman kaukaa. On yksi murhe vähemmän.

        Toistuvat kysymyksesi ovat yleensä sitä luokkaa, että tuollaisetkin vastaukset vaikuttavat erittäin älykäiltä kysymyksiin peilaten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistuvat kysymyksesi ovat yleensä sitä luokkaa, että tuollaisetkin vastaukset vaikuttavat erittäin älykäiltä kysymyksiin peilaten.

        PS = Putinin Suosikit
        Persu, sinä todistit sen juuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS = Putinin Suosikit
        Persu, sinä todistit sen juuri

        Voi voi senttäs! Alkaa ihan säälittää tuollainen tyhmyys!


      • Anonyymi

        Jotenkin vaan vaikuttaa, että se banaani tekisi sinulle hyvää, pistäisit sen paikkaan johon ei aurinko paista, ja rauhoittuisit. Voisit edes hetkeksi unohtaa addicktisi.


      • Anonyymi

        Kuka tai mikä on tuo pelkojesi ja pakkomielteidesi kohde addick?


      • Anonyymi

        Addick on siis antipersu? AdDicte hän ei siis sinakaan ole. Kuka tai mikä siis on tuo pelokuutesi ja raivosi kohde addick?


      • Anonyymi

        Kopsuistasi päätellen, sinulla on taas vaippa vinossa ja pinna kireällä.
        Addick oletettu vaikuttaa kovin rauhalliselta, edelleenkin. Kuten aina, sinullahan se alkaa hihna luistamaan ja jutut muuttumaan agressiivisiksi.


      • Anonyymi

        Voi voi senttäs, sieltä sitä alkaa taas tulla. Itkua parkua jatkuvaa. Syytöksiä, valheellisia pakkomielteisiä väitteitä. Ei edelleenkään mitään todellista hullujen väitteidesi tueksi. Eihän voikaan tulla. En ole addick, joka siis sinun mukaasi onkin AdDicte, koska addickiä ei ole edes olemassa. Tuntuuko älykäältä?


      • Anonyymi

        Eikä tunnu kommenttisi yhtään naurettavalta, eikä yhtään? Luulisi että hiukan edes kirpaisisi, kun ajattelee kopsujen ja toistojen määrää joita palstalle syötät.

        Edelleenkin suosittelen lukemaan ja ajattelemaan, ennen julkaisua, kuinka järkevältä ja todenmukaiselta kommentti luettuna vaikuttaa. Sinun tapauksissasi yleensä, eipä juurikaan. On kuin löisit sillä surullisen kuuluisalla vasaralla jatkuvasti omaan polveesi.


    • Anonyymi

      Persu politiikka on Suomi vastaista ja Kreml myönteistä.

      • Anonyymi

        Persuihin Putin voi aina luottaa. ID ryhmäläiset persut eivät idoliaan petä.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1231
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      825
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      611
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      557
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe