Kävin Mac:ssä Big Mac maistui sonnalle

Anonyymi

Sämpyläkin näytti aivan oudolta ja maistui aivan sonnalle. Huomautin siitä ohi menevälle työntekijälle, mumisi jotain, mistä ei saanut selvää. Onko muilla samaa ongelmaa ollut, vai onko tämä jokin Mac muutos. Jos tätä sontaa saa Mac, niin alan käymään hesessä.

38

1635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lehdessä oli, että Big Mac on muutettu. Toisaalta hyvä, meidän perheessä on ollut riitaa siitä kumpaan mennään mac vai heseen. Penskat on aina vaatinut että heseen, eivät tykkää mäkistä olenkaan, ja minä taasen olen halunut Big Macin takia maciin. Nyt loppui riitely, tästä lähin hese, lapsetkin on tyytyväisiä. Kyllä Macin tarina loppuu Suomessa tähän muutokseen. Toivottavasti Carols tulisi takaisin, sielä oli hyvät safkat.

      • Anonyymi

        Siitäkö se johtui, en mene enään Mac, viedessä on Burger King, käyn siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkö se johtui, en mene enään Mac, viedessä on Burger King, käyn siellä.

        Toivottavasti Burger King tulisi Lielahteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkö se johtui, en mene enään Mac, viedessä on Burger King, käyn siellä.

        BG-kuuluu demareiden tradekaan, ei ikinä sinne !


      • Anonyymi

        Carrolssia kaipaan minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BG-kuuluu demareiden tradekaan, ei ikinä sinne !

        Eipä ole enään valinnan varaa. Mac ei ole enään syötävää, loppuiko rahat Venäjän reissuun.


      • Anonyymi

        Bug mag aivan paska nyt kun uudistui. Entinen oli hyvä.


    • Anonyymi

      Tilasitko vege version

      • Anonyymi

        Koitin etsiä mistä uusi big mac on tehty, en löytänyt mainintaa. Saattaa olla että mac on varautunut ukrainan ja venäjän kriisiin, joka aiheuttaa vilja pulaa. Kastiketta oli lisätty, joten sillä koitetaan peitellä pahojamakuja. Voiko olla niin, että sämpylään on lisätty hyönteisiä, jolloin viljan määrää saadaan vähennettyä.

        Muutoksissa on aina riski, ja niitä ei oteta heppoisin perustein, tällä varmaan koitetaan pitää voitto % suurena. Osa varmaan pitää uudesta koostumuksesta, tai tottuu siihen hyvin nopeasti, varsinkin jotka pitää ABC sapuskoista. Suurin osa suomalaisista syö, mitä niiden nokan eteen laitetaan, ja näin mac on laskettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitin etsiä mistä uusi big mac on tehty, en löytänyt mainintaa. Saattaa olla että mac on varautunut ukrainan ja venäjän kriisiin, joka aiheuttaa vilja pulaa. Kastiketta oli lisätty, joten sillä koitetaan peitellä pahojamakuja. Voiko olla niin, että sämpylään on lisätty hyönteisiä, jolloin viljan määrää saadaan vähennettyä.

        Muutoksissa on aina riski, ja niitä ei oteta heppoisin perustein, tällä varmaan koitetaan pitää voitto % suurena. Osa varmaan pitää uudesta koostumuksesta, tai tottuu siihen hyvin nopeasti, varsinkin jotka pitää ABC sapuskoista. Suurin osa suomalaisista syö, mitä niiden nokan eteen laitetaan, ja näin mac on laskettu.

        Epäterveellinen vehnäsämpyä on korvattu terveellisellä nauriilla joka on höyrytetty kypsäksi


    • Anonyymi

      Parhaat burgerit saa kun tekee itse.

      • Anonyymi

        Parhaan seksinkin saa kun tekee itse...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaan seksinkin saa kun tekee itse...

        Käsin tehty on parasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaan seksinkin saa kun tekee itse...

        ..kyllä hyvä onanointi aina huonon panon voittaa. Nimim. Iso-nivea !


    • Anonyymi

      Rollsissa on hyvät. Se Papa-rolls hamppari on paras !!

    • Anonyymi

      Hesessä ei käy kun p****** ***** ******.

    • Anonyymi

      Sairastettu korona aiheuttaa muutoksia maku- ja hajuaistiin.

    • Anonyymi

      Onko teillä siellä Hezessä myynti sakannut kun pitää kilpailijoita mollata?

      • Anonyymi

        Minä en ole pitänyt hesestä, mutta nyt ei ole valinnan varaa. Miksi menit MAC muuttamaan paskaksi, big Mac oli hyvä, mutta ei enään. Miksi muuten lopetit Lohjalla.


    • Anonyymi

      Se että aloittajan suussa maistuu sonta ei todista vielä mitään Macin tuotteista.

      • Anonyymi

        Kertoi meille MAC hallituksen jäsen, joka saa isommat katteet, tekemällä sontaa, mutta minun rahoja et enään saa.


    • Anonyymi

      Makuaistisi on palannut

    • Anonyymi

      ..Eli kaikki ennallaan !

    • Anonyymi

      Mitä opimme tästä? Emme mitään.

      • Anonyymi

        Ei taida olla rolssia missään enään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla rolssia missään enään ?

        Kyselijäpösilö voi miettiä sitä ihan keskenään.


    • Anonyymi

      En tiedä kun en ole koskaan sontaa maistanut, hyvä että aloittaja on moniosaaja.

    • Anonyymi

      Nuorempana olin töissä mäkissä ja usein tuli raavittua persettä kun kasasin hamppareita. Valituksia tuli tietenkin paljon, että maistuu ihan paskalle hampparit. No niinpä.

      • Anonyymi

        Muutaman kerran on kyllä maistunut ihan sille itselleen hampparit. Olitko keskustan mäkissä töissä?


      • Anonyymi

        Ja sitten heräsit ja huomasit tulleesi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman kerran on kyllä maistunut ihan sille itselleen hampparit. Olitko keskustan mäkissä töissä?

        Keskustan mäkissä olin vuosia. Onneksi olkoon, olet maistanut perslientäni!


    • Anonyymi

      Ei ole Big Mac enään maistuva, vähän kuin hesen mega, eli pahaa.

    • Anonyymi

      Kaikki on makuasia,
      kuten niille jotka ovat syöneet sontaa.

    • Anonyymi

      Koronapotilaat täällä kommentoivat kun on makuaisti mennyt...

    • Anonyymi

      Eihän normaali ihminen tiedä miltä sonta maistuu.

    • Anonyymi

      Carrolsin iso carolina, niitä sai vielä usein kaksi yhden hinnalla. Ei ole samanvertaista hampurilaista tullut enää vastaan eikä tule. Ehkä omatekemä monella eri täytteellä, mutta ei muuten. Hesen hampurilaiset pienenee koko ajan ja jostain oudosta syystä niiden syömisen jälkeen tulee nälkä koska ne on täynnä sokeria.

    • Anonyymi

      Se lihaksi kutsuttu siellä välissä on jauhettua eläimen vatsaa ja suolia, siis ei mitään lihaa. Se on teurastamojätettä ja siat sitä ennen söi, nyt syö pystyyn nostetut satakiloiset siat ja joka päivä. Asiakkaatkin on suurin osa jo sairaita ja yli satakiloisia, eikä terveysviranomaiset puutu? Jos minä menisin myymään kadulle jauhettuja eläimen mahalaukkuja tai suolia, niin heti puututtaisiin, kun kilpailen pikarukapaikan kanssa. Ranskalaiset perunat on oikeita perunoita, sitä ne ei vielä pysty ruohoista tekeen, eikä muusta jätteestä. Kaikki lisukkeet onkin sitten säilöntäainetta täynnä, joten ei tarvitse balsamoida, kun kuolet ylilihavana näista ruuista riippuvaisena.

    • Anonyymi

      Vai niin. Onko sulla kovinkin paljon kokemusta ton pask.. syönnistä ja mausta kun niin hyvin tiät kirjottaa että evääs maistu ihan siltä. Ite en ainakaan muista maistaneeni. Voihan olla että joskus ihan muksuna olen erehtyny mutta en muista.s Sä tunnut hyvin tietävän sen maun.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3047
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2886
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2068
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1795
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1492
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe